Caroline Gergils

Caroline Gergils

Caroline Gergils är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Caroline Gergils har varit registrerad mäklare sedan 2013-10. Caroline Gergils har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Caroline Gergils har haft 0 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 4 Läs vad Caroline Gergils

• Mats W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-05-24
    Caroline hjälpte oss sälja vår lägenhet i Jakobsberg. Allt gick snabbt och smidigt och hon lyckades få till med intressenter och en bra slutpris trotts rådande Covid-situation. Rekommenderas varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-05-21
    Vi har köpt en bostad av Caroline. På visningen var Caroline, mycket välkomnande, tillmötesgående. Berättade om lägenheten, området osv.

Eftersom vi inte har so stor kännedom om Jacobsberg, så kunde vi fråga en hel del.

Under budgivningen gick det mycket bra.

Vi som köpare har känt oss trygga i hela processen

Vi kan varmt rekommendera Caroline

Solveig o Hans
    2020-05-09
    I hel helt är jag nöjd. Jag fick en intryck av en seriös mäklare.

Däremot tycker jag det händer att hon pratade ofta snabbt. Det var ingen problem, och hon drog ner tempot när jag noterade det.
  • 2020-04-29
    Vi har sålt vår lägenhet i Jakobsberg och Caroline har varit vår mäklare. Från början var hon ärlig och sade exakt hur försäljningen såg ut för oss. Viktigast var att Caroline lyssnade på oss, förstod våra idéer och har kompletterat med sin erfarenhet. Det har varit väldigt roligt att ha Caroline som mäklare och vi är väldigt nöjda med henne. Skulle vi sälja imorgon, så kommer vi definitivt välja Caroline.
    Tack för fina ord! Och det har varit jätteroligt att få samarbeta med er :) Caroline Gergils