Erika Aspenberg fd. Fernström

Erika Aspenberg fd. Fernström

Erika Aspenberg fd. Fernström är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Erika Aspenberg fd. Fernström har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Erika Aspenberg fd. Fernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Aspenberg fd. Fernström har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Under 2022 är jag på föräldraledighet. Jag kommer dock fortsatt hjälpa dig som är tidigare säljare, köpare eller om jag värderat, fotograferat eller förberett din försäljning. Du som fått mig på rekommendation är även du varmt välkommen att kontakta mig direkt via mail/mobil så ser jag till att du får hjälp vidare på bästa möjliga sätt. I övriga ärenden hänvisar jag till mina kollegor på 08-580 104 60.

10 års erfarenhet gör skillnad!
Utmärkelser: Järfällas mest rekommenderade mäklare 2019, i Sthlm län 2018 samt eget avsnitt i podden ”Sveriges bästa mäklare” 2020.

Sedan år 2011 har jag haft förmånen att ha världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Idag arbetar jag både som delägare och mäklare och har under dessa år förmedlat hundratals bostadsdrömmar, allt mellan lägenheter till villor och nyproduktion till tomter. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige och jobbar alltid för en fortsatt god försäljning parallellt med nöjda kunder. Jag tror på att agera med hjärtat i varje bostadsaffär och att våga vara mänsklig. Det betyder att jag ibland både skrattar, ger en kram, fäller tårar och kämpar med mina kunder. Allt beroende på situation och affär. Din affär är precis lika viktig för mig som den är för dig och det märker du direkt med mitt engagemang!

Det är viktigt att inte glömma att jag kommer rakt in i människors liv och för det krävs en respekt och en ödmjukhet från mig som mäklare. Självklart är affärsmässighet och professionalism grundstenarna, utan det lyckas ingen, men det viktigaste är fingertoppskänslan och engagemanget som människa och mäklare i varje affär. Det leder till ett förtroende och en tillit som skapar goda affärer. Det gläder mig verkligen att se hur nöjda mina kunder är och att få hjälpa människor vidare i livet, från punkt A till punkt B, är passionen i mitt yrke.

För mig är du som kund viktigast, med en ärlighet och hjälpsamhet utvecklas fina relationer mellan mig och mina kunder vilket förgyller min vardag som mäklare. Välkommen att ta min hjälp i din försäljning! Jag lovar att göra allt för att på bästa sätt hjälpa dig mot dina nya mål och jag lovar att min erfarenhet gör skillnad för dig och din affär.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 215 Läs vad Erika Aspenberg fd. Fernström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Kallhäll
    2022-01-26 Verifierad kund
    Proffsigt , vänlig, kunnig!
    Är mycket nöjd även denna andra gång Erika varit min mäklare!
    • Kallhäll
    2022-01-13 Verifierad kund
    ERIKA står för Engagerad- Rak- Insiktsfull- Kompetent- Ambitiös

Erika Aspenberg är i mitt tycke en lyhörd mäklare som har en fingertoppskänsla när det gäller att para ihop rätt köpare med säljare vid rätt tidpunkt och till rätt pris, och hon lotsade säljare och köpare genom hela försäljningsprocessen på ett tryggt sätt.

Erika gjorde en utmärkt presentation av lägenheten där hon på visningen försåg köpare med en fint genomarbetad folder, där hon lyfter fram lägenhetens fördelar och det unika med den, och hon får också till en minnesvärd hemnetannons (och hon hade också en mycket duktig fotograf till sin hjälp).

Vid frågor om försäljningen gav Erika snabb återkoppling och goda råd och raka besked om till exempel styling, val av städfirma, den ekonomiska och juridiska biten vid försäljningen m.m.

Jag kan med andra ord varmt rekommendera henne som mäklare.

Annika L
    Vilket engagemang, wow - stort tack! Det värmer oerhört att få läsa. Kul att ni är så nöjda. Vi hörs av igen! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Jakobsberg
    2021-12-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och enkla bra svar på alla frågor. Allt gick snabbt och smidigt, mån om att allt ska blir bra, vi är supernöjda.
    Stort tack, önskar er nu lycka till uppe i norr! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-17 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, snabb återkoppling på frågor samt höll ihop allt för underleverantörer såsom städfirma, flyttfirma, styling, besiktning osv för min pappas hus. Rekommenderar verkligen Erika!
    Tack för fint omdöme och kul att ni uppskattar den service vi gav er. Det har upplevts som ett bra samarbete med tydliga förutsättningar och mål. Ödmjukt tacksam för den snabbhet ni agerat med och hur vi tillsammans tagit affären framåt. Väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Jakobsberg
    2021-12-16 Verifierad kund
    Mäklaren lyssnade på oss.
    Kunde svara på frågor.
    var tydlig med allt hon gjorde.
    bra info om regler…etc.
    Bra att du tyckte att du fick all information du behövde i samband med ditt bostadsköp. Jag hoppas nu att ni ska trivas väl i lägenheten, väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-12-16 Verifierad kund
    Erika har varit kunnig, trevlig och helt enkelt toppen. Supernöjd
    Vad härligt att höra! Tack! Så glad att ni snart får se era pojkar springa runt i huset, förstår att det ska bli skönt med ytorna. Allt gott sålänge så ses vi framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • Upkar G
    • Skälby
    2021-12-01 Verifierad kund
    Erika är en förebild för hur en mäklare ska vara. Vass affärssinne, stark, trevlig och charmig betmötande mot oss och spekulanter. Hjälpsam i alla situationer, delade kontakter till viktiga tjänster och duktiga konsulter som vi behövde, även i andra ärende än vår försäljning. Erika ha verkligen varit en bra stöd och en trygghet för oss igenom hela affärssprocess, och vi kommer håller kontakt framöver!
    Men wow, stort tack för både fina ord och för att du tog dig tid att svara! Jag uppskattar verkligen att ni hörde av er nu när det var dags att sälja huset men har även värdesatt den dialog och det samarbete vi haft. Hoppas innerligt att allt landar så bra det bara går med nya huset så det blir det hus ni drömt om. Tack för allt hittils och vi hörs framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2021-11-29 Verifierad kund
    Vill verkligen rekommendera Erika. Hon är otroligt professionell, engagerad och mån om sina kunder.
    Vi var väldigt nöjda med hela processen kring försäljningen av vår lägenhet.
    Tack, det är inte lätt att sälja sin bostad och framförallt är det ofta en mental resa som kräver stöd. Jag har uppskattat våra dialoger och samarbetet. Väl mött framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • NILS K
    skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-11-26 Spontant omdöme
    Erika är professionell rakt igenom gör allt för dig som kund skulle sälja fars lgh då han flyttat till äldreboende men han gick bort under processen så det vart lite mer stök med försäljningen men detta löste hon mycket bra och ger klara besked under hela försäljningsgången hon är rak och tydlig så jag rekommenderar henne om ni skall sälja!
    Det värmer att höra - skönt att du uppskattat min tydlighet och jag kan inte mer än instämma i att jag tycker de varit ett bra samarbete. Tack för förtroendet! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-11-18 Verifierad kund
    Jordnära, transparent, genuin och enkel att ha göra med samt rakt igenom professionell!!
    5/5.
    Blir verkligen glad när det jag eftersträvar som mäklare också är det som upplevs - att vara äkta och genuin bygger relationer och skapar förtroende. Glad att det gjorde det även i detta fall, tusen tack för ärligt och fint omdöme! Erika Aspenberg fd. Fernström