Erika Aspenberg fd. Fernström
Registrerad mäklare sedan 2011-07-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-01-08
2019-08 - 2020-07
Järfällas mest rekommenderade mäklare 2019 som under 2020 är på föräldraledighet. Jag kommer fortsatt hjälpa dig som är tidigare säljare, köpare eller om jag värderat, fotograferat eller förberett din försäljning. Du som fått mig på rekommendation är även du varmt välkommen att kontakta mig så ser jag till att du får hjälp vidare på bästa möjliga sätt. I övriga ärenden hänvisar jag till mina kollegor på 08-580 104 60.

Om Erika: Åren går fort när man har roligt! Sedan år 2011 har jag haft förmånen att ha världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Idag arbetar jag både som delägare och mäklare och har under dessa år förmedlat hundratals bostadsdrömmar, allt mellan lägenheter till villor och nyproduktion till tomter. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige och jobbar alltid för en fortsatt god försäljning parallellt med nöjda kunder. Jag tror på att agera med hjärtat i varje bostadsaffär och att våga vara mänsklig. Det betyder att jag ibland både skrattar, ger en kram, fäller tårar och kämpar med mina kunder. Allt beroende på situation och affär.

Det är viktigt att inte glömma att jag kommer rakt in i människors liv och för det krävs en respekt och en ödmjukhet från mig som mäklare. Självklart är affärsmässighet och professionalism grundstenarna, utan det lyckas ingen, men det viktigaste är fingertoppskänslan och engagemanget som människa och mäklare i varje affär. Det leder till ett förtroende och en tillit som skapar goda affärer. Det gläder mig verkligen att se hur nöjda mina kunder är och att få hjälpa människor vidare i livet, från punkt A till punkt B, är passionen i mitt yrke.

För mig är du som kund viktigast, med en ärlighet och hjälpsamhet utvecklas fina relationer mellan mig och mina kunder vilket förgyller min vardag som mäklare. Välkommen att ta min hjälp i din försäljning! Jag lovar att göra allt för att på bästa sätt hjälpa dig mot dina nya mål. Läs mer

Läs vad 151 Läs vad Erika Aspenberg fd. Fernström

• Mattias S sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-02

Jakobsberg
    Vi är otroligt nöjda med Erika som mäklare vid försäljningen av vår 1:a i Jakobsberg. Hon hade koll på alla aspekter vilket höll oss lugna och glada under hela processen samt hade en bra balans mellan professionell och personlig. Som beslutsam och kunnig mäklare överträffade hon alla våra förväntningar och är starkt rekommenderad! Läs mer
    2020-03-02 Erika F svarar Mattias S
    Stort tack Mattias och Julia! Önskar er stort lycka till i sökandet efter ny bostad och är tacksam för förtroendet att få hjälpt till i förmedlingen av bostaden. Det är såklart extra kul att ni känner er så nöjda och det får mig att fortsatt jobba för det jag tror på!
  • Pia S
    Pia S köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-02

Jakobsberg
    Köpt bostadsrätt i Jakobsberg. EA har varit mycket tillmötesgående och köpet har gått fort och lätt. Har hela tiden blivit uppdaterad om försäljningen/köpet. Läs mer
    2020-03-02 Erika F svarar Pia S
    Tack, det gläder mig att höra att du uppskattar dialogen vi haft!
  • Jenny N
    Jenny N sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-13

2:a
    Barkarbystaden
    Så otroligt tryggt och enkelt med Erika. Läs mer
    2020-02-25 Erika F svarar Jenny N
    Tack! Detsamma med er, underbart samarbete!
  • Magnus S köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-12

Jakobsberg
    Köpte av Erika, fantastiskt bemötande på alla sätt och nås väldigt enkelt. +++++ Läs mer
    2020-02-25 Erika F svarar Magnus S
    Tack, vad kul att du upplevde det så!
  • Miikka B sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-12

2:a
    Barkarbystaden
    Sålde nyligen en lägenhet, 2 ROK.

Erika är otroligt professionell, ärlig och tydlig. Hon var väldigt tillgänglig under hela processen vilket var viktigt för oss.

Hon lyssnar och arbetar utifrån kundens behov och är professionell mot både säljare och köpare.

Jag har samarbetat med Erika i flertalet bostadsaffärer och kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2020-02-12 Erika F svarar Miikka B
    Stort tack för tydlig och fin feedback! Jag är så glad och tacksam att fortsatt har ert förtroende och hoppas på en fortsatt kontakt framöver i era ev. kommande förmedlingar. Men nu hoppas jag såklart mest av allt att ni skall landa väl livet och andas ut lite : )
  • Elin R sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-04

Jakobsberg
    Erika har på ett tydligt sätt guidat mig i försäljningen av min lägenhet. Hon har gedigen strategisk kännedom om såväl försäljningsprocess och geografiskt område. Hennes realism och positiva anda har varit grundläggande för tillit och ett gott samarbete. Läs mer
    2020-02-04 Erika F svarar Elin R
    Tack Elin! Jag har verkligen uppskattat vårt samarbete och det känns bra för mig att du, trots att du inte just nu bor i bostaden, upplevt en trygghet i processen och en tillit till mig. Verkligen stort tack för fint omdöme!
  • Anna-lena L sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-27

Viksjö Hummelmora
    Sålt ett hus.
    Bra bemött av Erika
    Jättenöjda med allt Läs mer
    2020-01-27 Erika F svarar Anna-lena L
    Ett sådant trevligt samarbete med er båda, så kul med köparna och att det synkade så bra med er flytt till nya boendet. Kunde inte ha blivit bättre för er! Vi ses framöver igen, hälsa så gott!
  • Sanna V köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-22

Jakobsberg
    Trevlig, engagerad och tillgänglig mäklare. Läs mer
    2020-01-27 Erika F svarar Sanna V
    Tack, lycka till med er försäljning!
  • Abdoul Azziz K köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-20

Väl bemött och trevlig att göra med . Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Abdoul Azziz K
    Tack, det gläder mig att höra! Vi kanske ses igen i er försäljning : )
  • Emma W sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-20

Jakobsberg
    När marknaden svajade till var det tryggt att ha Erika som mäklare. Hon hade hela tiden en tydlig strategi och ledde med fast hand processen framåt. Läs mer
    2020-01-21 Erika F svarar Emma W
    Precis så som jag önskar att mina säljare skall känna, att jag alltid står vid deras sida och driver processen framåt. Vilka vägar den än tar så kommer vi i mål på det, i dagsläget, bästa möjliga sättet. Ni har varit fantastiskt trevliga att samarbeta med, önskar er stort lycka till i nya staden!

Senaste försäljningarna

Månadsvägen