Erika Aspenberg fd. Fernström

Erika Aspenberg fd. Fernström

Erika Aspenberg fd. Fernström är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Erika Aspenberg fd. Fernström har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Erika Aspenberg fd. Fernström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 165 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Aspenberg fd. Fernström har haft 13 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

10 års erfarenhet gör skillnad!
Utmärkelser: Järfällas mest rekommenderade mäklare 2019, i Sthlm län 2018 samt eget avsnitt i podden ”Sveriges bästa mäklare” 2020.

Sedan år 2011 har jag haft förmånen att ha världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Idag arbetar jag både som delägare och mäklare och har under dessa år förmedlat hundratals bostadsdrömmar, allt mellan lägenheter till villor och nyproduktion till tomter. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige och jobbar alltid för en fortsatt god försäljning parallellt med nöjda kunder. Jag tror på att agera med hjärtat i varje bostadsaffär och att våga vara mänsklig. Det betyder att jag ibland både skrattar, ger en kram, fäller tårar och kämpar med mina kunder. Allt beroende på situation och affär. Din affär är precis lika viktig för mig som den är för dig och det märker du direkt med mitt engagemang!

Det är viktigt att inte glömma att jag kommer rakt in i människors liv och för det krävs en respekt och en ödmjukhet från mig som mäklare. Självklart är affärsmässighet och professionalism grundstenarna, utan det lyckas ingen, men det viktigaste är fingertoppskänslan och engagemanget som människa och mäklare i varje affär. Det leder till ett förtroende och en tillit som skapar goda affärer. Det gläder mig verkligen att se hur nöjda mina kunder är och att få hjälpa människor vidare i livet, från punkt A till punkt B, är passionen i mitt yrke.

För mig är du som kund viktigast, med en ärlighet och hjälpsamhet utvecklas fina relationer mellan mig och mina kunder vilket förgyller min vardag som mäklare. Välkommen att ta min hjälp i din försäljning! Jag lovar att göra allt för att på bästa sätt hjälpa dig mot dina nya mål och jag lovar att min erfarenhet gör skillnad för dig och din affär.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 165 Läs vad Erika Aspenberg fd. Fernström

• Emil Andreas J
    skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-06-21
    Proffsig och trevlig mäklare, kändes bra att köpa genom henne så vi valde att låta henne sälja vår lägenhet också. Vi skulle definitivt anlita Erika igen!
    Så oerhört glad att jag fick förmånen att hjälpa er även i försäljningen. All lycka med er stora nya lägenhet! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö Hummelmora
    2021-06-17
    Redan vid första mötet kände jag ett förtroende för Erika. Hon berättade lugnt, sakligt och förståeligt, vad som kunde hända. Det visade sig snabbt att Erika är en fantastisk mäklare, påläst och kunnigt. Hon var också noga med att informerad.
    Det visade sig snabbt att Erika är en mycket kunnig och väl informerad mäklare.Dessutom alltid glad, positiv och lyhörd.
    Slutresultatet blev klart över vad jag kunde önska mig.
    Hälsningar
    Monica Andersson
    Tack kära du för dina värmande ord! Du vet hur mycket jag uppskattat samarbetet och jag är så glad för din skull att det blev som önskat och lite därtill. Övertygad om att din bror är tacksam över allt arbete du lagt ned inför försäljningen och hur varmsamt du hanterat alltsammans, det har varit fint att sett. Ta hand om varandra nu och njut av solen i sommar! Tack och återigen tack för det genuina samarbetet. Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö Hummelmora
    2021-06-17
    Väldigt trevligt bemötande och kunnig som kunde svara på alla mina frågor. Tillgänglig och mycket trevlig.

Mvh Anna
    Tack Anna, äntligen hittade du ditt hus! Så glad för din skull! Det kommer bli fantastiskt, skall bli spännande att följa renoveringsresan. Kommer gärna förbi när tillfälle ges under hösten : ) Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Jakobsberg - Västra
    2021-06-13
    Erika var mycket engagerad genom hela processen. I allt från styling, fotografering, besiktning, kontakt med kunder mm. Kan verkligen rekommendera Erika som mäklare i Järfälla.
    Tack Henry, det gläder mig att du uppskattat mitt engagemang! Jag har från dag ett velat väl i alla steg och varit mån om att försäljningen skulle bli bra för dig, på flera olika plan. Så tack för förtroendet och väl mött på tillträdet. Erika Aspenberg fd. Fernström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-06-09
    En bra mäklare …
    Trevlig med svar på mina frågor
    Ja, många frågor blir det snabbt när det är första lägenhetsköpet. Även om du har erfarenhet från villa så skiljer det sig ju åt. Jag är glad att kunnat väglett er rätt : ) Fint av dig att stötta din mamma, vi ses framöver! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-06-03
    Proffsigt och personligt bemötande vid köp av lägenhet.

Kan starkt rekommendera Erika vid framtida köp/sälj av bostad!
    Vad kul! Tack för det, betyder mycket att du känner att du skulle kunna rekommendera mig vidare. Snart har du äntligen en bostad att renovera! Erika Aspenberg fd. Fernström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-06-02
    Sålt en etta. Utmärkt första intryck. Aktivt försökt att genomföra en försäljning innan semestern som också lyckades vilket uppskattas.
    Ja, det gick snabbare än vi trodde. Kul att du fick ett gott första intryck. Vi ses på tillträdet! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Jakobsberg
    2021-06-02
    Erika was very helpful and carried out the entire process very smoothly. I spoke very little Swedish so she was patient in translating everything for me.
    Ofcourse I was trying to make you understand. I am very glad for you about the apartment, it fits you perfect! Erika Aspenberg fd. Fernström
    2021-06-02
    Har köpt en 1:à på Vältvägen. Tycker att jag blev trevligt bemött. Hon informerade väldigt bra. Det var en ny upplevelse och många papper som jag skulle signera.
    Nu är man ägare till lgh slipper hyra en.
    Mycket bra mäklare
    Så skönt för dig! Bra att du tyckte att jag var informativ. Tack för vänligt omdöme! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • Jakobsberg
    2021-06-02
    Jag uppfattade Erika som väldigt tydlig och kunnig. Hon kunde svara på mina frågor och hade ett genuint bemötande.
    Blir så glad att du kände just att det var och är genuint, för det stämmer verkligen. Att detta är min passion lyser uppenbarligen igenom vilket gläder mig då jag på riktigt vill kunna hjälpa till. Tack för att du tog dig tid att svara och ge omdöme! Erika Aspenberg fd. Fernström