Läs vad 151 Läs vad Erika Aspenberg fd. Fernström

• 2020-03-02
    Vi är otroligt nöjda med Erika som mäklare vid försäljningen av vår 1:a i Jakobsberg. Hon hade koll på alla aspekter vilket höll oss lugna och glada under hela processen samt hade en bra balans mellan professionell och personlig. Som beslutsam och kunnig mäklare överträffade hon alla våra förväntningar och är starkt rekommenderad!
    Mattias S
    • 27.5 m²
    • Jakobsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Stort tack Mattias och Julia! Önskar er stort lycka till i sökandet efter ny bostad och är tacksam för förtroendet att få hjälpt till i förmedlingen av bostaden. Det är såklart extra kul att ni känner er så nöjda och det får mig att fortsatt jobba för det jag tror på!

• 2020-03-02
    Köpt bostadsrätt i Jakobsberg. EA har varit mycket tillmötesgående och köpet har gått fort och lätt. Har hela tiden blivit uppdaterad om försäljningen/köpet.
    Pia S
    Pia S
    • 27.5 m²
    • Jakobsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Tack, det gläder mig att höra att du uppskattar dialogen vi haft!

• 2020-02-13
    Så otroligt tryggt och enkelt med Erika.
    Jenny N
    Jenny N
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Barkarbystaden
    Tack! Detsamma med er, underbart samarbete!

• 2020-02-12
    Köpte av Erika, fantastiskt bemötande på alla sätt och nås väldigt enkelt. +++++
    Magnus S
    • 30.0 m²
    • Jakobsberg
    Tack, vad kul att du upplevde det så!

• 2020-02-12
    Sålde nyligen en lägenhet, 2 ROK.

Erika är otroligt professionell, ärlig och tydlig. Hon var väldigt tillgänglig under hela processen vilket var viktigt för oss.

Hon lyssnar och arbetar utifrån kundens behov och är professionell mot både säljare och köpare.

Jag har samarbetat med Erika i flertalet bostadsaffärer och kan verkligen rekommendera henne.
    Miikka B
    • 2:a
    • 65.0 m²
    • Barkarbystaden
    Stort tack för tydlig och fin feedback! Jag är så glad och tacksam att fortsatt har ert förtroende och hoppas på en fortsatt kontakt framöver i era ev. kommande förmedlingar. Men nu hoppas jag såklart mest av allt att ni skall landa väl livet och andas ut lite : )

• 2020-02-04
    Erika har på ett tydligt sätt guidat mig i försäljningen av min lägenhet. Hon har gedigen strategisk kännedom om såväl försäljningsprocess och geografiskt område. Hennes realism och positiva anda har varit grundläggande för tillit och ett gott samarbete.
    Elin R
    • 30.0 m²
    • Jakobsberg
    Tack Elin! Jag har verkligen uppskattat vårt samarbete och det känns bra för mig att du, trots att du inte just nu bor i bostaden, upplevt en trygghet i processen och en tillit till mig. Verkligen stort tack för fint omdöme!

• 2020-01-27
    Sålt ett hus.
    Bra bemött av Erika
    Jättenöjda med allt
    Anna-lena L
    • 120.0 m²
    • Viksjö Hummelmora
    sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ett sådant trevligt samarbete med er båda, så kul med köparna och att det synkade så bra med er flytt till nya boendet. Kunde inte ha blivit bättre för er! Vi ses framöver igen, hälsa så gott!

• 2020-01-22
    Trevlig, engagerad och tillgänglig mäklare.
    Sanna V
    • Jakobsberg
    Tack, lycka till med er försäljning!

• 2020-01-20
    Väl bemött och trevlig att göra med .
    Abdoul Azziz K
    • Jakobsberg
    Tack, det gläder mig att höra! Vi kanske ses igen i er försäljning : )

• 2020-01-20
    När marknaden svajade till var det tryggt att ha Erika som mäklare. Hon hade hela tiden en tydlig strategi och ledde med fast hand processen framåt.
    Emma W
    • Jakobsberg
    Precis så som jag önskar att mina säljare skall känna, att jag alltid står vid deras sida och driver processen framåt. Vilka vägar den än tar så kommer vi i mål på det, i dagsläget, bästa möjliga sättet. Ni har varit fantastiskt trevliga att samarbeta med, önskar er stort lycka till i nya staden!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte