Johan Aspenberg

Johan Aspenberg

Johan Aspenberg är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Johan Aspenberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Johan Aspenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.7. Johan Aspenberg har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe!

Det låga antalet försäljningar under senaste tolv månaderna förklaras av min föräldraledighet som pågick från januari till september 2023.

113 omdömen om Johan Aspenberg

Sedan starten hos Reco 2018
Pontus Alexander E
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Förtroendegivande, kompetent och har hjälpt till från början till slut. Återkopplar i tid och har en tydlig plan med försäljningen. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare och stort tack för hjälpen! :-)

Daniel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Skälby

Lugn, kunnig och förtroendegivande. En trygg part både för mig som säljare och tidigare när jag var köpare.

Clas E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Skälby

Bra proffsig mäklare - lugn saklig och korrekt i sitt uppträdande vid t ex genomgång av överlåtelseavtalet t ex och vid visningen

Camilla M
Skälby

Johan kändes trygg och förtroendeingivande. Det gick smidigt och vi fick ett bra bemötande.

Karvan G
Köpte en tomt med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Johan Aspenberg var en fantastiskt bra, trevlig, kunnig mäklare och hade ett sätt och bemötande som var utöver det mesta. Han tog sig tid och besvarade sakligt och tryggt alla våra frågor. Han månade om oss som köpare på ett exemplariskt sätt. Jag kan varmt rekommendera Johan Aspenberg till både köpare och säljare av sin bostad.

Maria M
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Trevligt bemötande, kunnig och snabb återkoppling.

Laila Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Trevligt bemötande Svårt att säga, men de förväntningar jag hade uppfylldes Johan är lätt att få tag, tillgänglig. Frågor får snabbt svar. Kunnig i sitt gebit Kändes bra att han representerade mig

Igor K
Jakobsberg - Berghem

Johan Aspenberg made the purchase of our property as smooth as possible, had every detail worked out , allways kept us informed of all details and changes when they happened. Thank you Johan!

Clas E
Jakobsberg - Berghem

Enkelt och smidig försäljning

Helen S
Viksjö

Mycket trevlig Kunnig och informativ.