Torbjörn Johansson

Torbjörn Johansson

Torbjörn Johansson är mäklare på HusmanHagberg Sollentuna

Torbjörn Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1994-07. Torbjörn Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 124 omdömen med ett betyg på 4.8. Torbjörn Johansson har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

124 omdömen om Torbjörn Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
Hossein S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna

Riktigt bra bemötande Torbjörn kan sitt jobb 👍

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack för ditt positiva och vänliga omdöme. Nöjet att få hjälpa dig med din försäljning har varit på min sida. Må så gott så hörs och ses vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Richard A
Sollentuna Centrum

Mycket bra mäklare, tillgänglig och bra kommunikation. Rekommenderas starkt

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Richard! Tack för att du tog dig tid lämna ett så fint omdöme här på Reco.se och att jag fick förtroendet att få hjälpa till med din försäljning. Nöjda kunder är alltid lika uppskattat. Vi hörs igen inför tillträdesdagen. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson

Amanda J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
Tureberg

Smidig och tydlig kommunikation! Trevligt bemötande och tillmötesgående.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Amanda! Ett stort tack själva för ett trevligt samarbete och roligt att ni hitta ert framtida hem genom mig. Lycka till med nya lägenheten och ha det så bra. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Haile Y
Tureberg

Torbjörn Johansson är en trevlig person. Vi har haft ständig kontakt. Respektfull bemötande. Vi hade hoppfulla förväntningar som inte nåddes fullt ut. Men det kan inte ha varit pga. honom, utan på marknaden. Utifrån marknadens situation gick försäljningen ändå bra.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljningen och för att ni lämnade ett så fint omdöme. Marknaden har varit speciell men med tålamod, envishet och lång erfarenhet så gick det bra till slut. Må så gott hälsar Torbjörn Johansson

Erik K
Tureberg

Klar tydlig och ordning på alla papper

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Erik! Gratulerar till nya lägenheten och så roligt att ni hittade rätt. Ett stort och varmt tack för att ni tog er tid att lämna ett fint omdöme. Det är alltid lika trevligt med nöjda kunder. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson

Eva Ilze R
Helenelund

Torbjörn är en kunnig och professionell mäklare. Han har ett mycket trevligt bemötande, lyssnar på sina kunder och är ärlig mot både säljare och köpare. Jag har fullt förtroende för honom och kan varmt rekommendera att anlita honom.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej!! Så härligt att läsa att ni är nöjda med affären och fantastiskt att vi har fått förtroendet att få hjälpa er med ännu en affär. Lycka till med färdigställandet av nya huset. Ha det gott så hörs vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Margareta H
Sålde sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
Tureberg

En duktig, seriös mäklare som är mycket nogran och trevlig att träffa, han lyssnar och har lyckats sälja vårt hus på kort tid till en passande familj.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Margareta! Tack återigen för er vänlighet att lämna ett så fint omdöme om min tjänst. Nöjet har varit på vår sida och det har varit ett fint och smidigt samarbete som vi sätter stort värde på. Tack! Må så gott så hörs och ses vi.

Lars H

Informativ. Lugn och hjälpsam. kunnig

Svar från Torbjörn Johansson

Hej! Ett stort tack för vänligheten att lämna ett fint omdöme om min mäklartjänst. Nöjda kunder betyder allt och det så uppskattat och roligt när ni är nöjda med era affärer. Ha det så fint så hörs vi igen. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Nils L
Köpte sitt hus med hjälp av Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Sollentuna
Edsängen

Vi köpte hus med Torbjörn och vi är väldigt nöjda. Han utstrålar lugn och trygghet, snabb på svara och återkoppla.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Nils! Grattis till ert nya hus! Ett varmt tack för att du har tagit dig tid för att lämna ett omdöme om mig som mäklare. Det betyder allt att mina kunder känner sig nöjda med sin köpupplevelse. Ha det gott så hörs vi igen inför tillträdet. Bästa hälsningar Torbjörn Johansson

Margareta H
Tureberg

Lyssnande och erfaren och kunnig person som jag får förtroende för. Ger goda råd och ett trevligt bemötande.

Svar från Torbjörn Johansson

Hej Margareta! Tack, och vad kul att jag fick nöjet att få förmedla en lägenhet till er och för förtroendet att få hjälpa till med era båda försäljningar. Det betyder mycket för mig att ni är nöjda och att ni känner förtroende, vilket gör mig både glad och tacksam. Må så gott hälsar Torbjörn Johansson