HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears
1 290

Anno 1967 – vår erfarenhet är avgörande i en mer utmanande marknad, vi får din bostad såld! Hos oss har vi kompetens och utbildning i att hantera förmedling både på successionsmarknaden för privatperson och dödsbon, nyproduktion, tomter samt äganderätt. Här jobbar mäklare med bäst betyg och högst trovärdighet i hela Järfälla...

1290 omdömen om HusmanHagberg Järfälla

Sedan starten hos Reco 2017

Carolina W
Viksjö

Mycket erfaren, professionell och kunnig mäklare. Tydlig och rak i kommunikationen. Kände mig trygg som köpare, hela vägen från första kontakt tills den smidiga affären var i hamn.

Anna S
Köpte sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Jag är så nöjd med Michaela! En ödmjuk, lyssnare och fin person som mäklare. Henne kan jag varmt rekommendera till andra som är sälj/köp tankar.

Siv S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Blev bemötta på ett professionellt sätt. Trevlig o sympatisk mäklare Per tog reda på de vi ville ha svar på

Jonas K
Viksjö

Tydlig i sin kommunikation. Trovärdig och ger verkligen intryck att hon vill göra sitt bästa för en.

Bratislav P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Kallhäll

Duktig och profesjonell. Hela procesen gick smidigt och snabbt.

Annica Ö
Kallhäll

Jag har aldrig träffat Erika Aspenberg, bara pratat i telefon och via sms/mail! Ett vänligt bemötande iallafall! Däremot har Mariana M. Varit vår kontakt/mäklare, en mycket trevlig och kunnig mäklare.

Asefa B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Kallhäll

Jag är jättenöjd ochc Hon är duktig .

Rasol H
Jakobsberg

Hon var mycket hjälpsam och trevlig bemötande. Hon kunde svara på alla frågor som jag behövde veta om objektet.

Niklas F
Viksjö

Hon var jättebra och trevlig. Känds väldigt professionell men ändå trevlig och personlig. Mäklare från andra företag har känts sliskiga men alla ifrån HusmanHagberg och Nina speciellt har varit fantastiskt härliga att ha med att göra.

Esmeralda Alda Rikardsdotter S
Viksjö

Lyhörd, trevlig och kunnig! Vad som vägde stort för mig var den glada attityden tillsammans med en förmåga att lyssna in hos mig som säljare, som varit lite nervig genom processen. Snabba, trevliga och tydliga svar. Och så blev lägenheten såld snabbt också!

Gert O
Viksjö

Hon är trevlig,kunnig och förklara saker på ett bra sätt. Högsta betyg!

Fanny F
Viksjö

Jag har haft Nina Strange som mäklare och hon överträffade verkligen mina förväntningar, Jag är tacksam över att just Nina blev vår mäklare eftersom hon är en mycket driven och effektiv person som vill hjälpa en på bästa sätt. Hon hjälpte till att Sälja vår lägenhet väldigt snabbt. Rekommenderar verkligen att ha henne som mäklare.

Svar från Nina Strange

Hej Fanny. Tack för ditt fina omdöme om hur du upplevde säljarresan med mig på Husmanhagberg. Lycka till! Nina Strange

Christer A
Jakobsberg

Mycket professionell, tydlig och omhändertagande!

Svar från Nina Strange

Hej Christer. Jag uppskattar ditt förtroende om fina omdöme. Nina Strange :-)

Jennifer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Ett positivt bemötande från första stunden. En professionell och saklig inställning till sitt uppdrag. Jason är driven och har fokus. Han har också fokus på väsentliga praktiska frågor som potentiella köpare kan ha. Skrev en riktigt bra text om mitt hem. Har bra koll på läget på bostadsmarknaden både i stort och lokalt. Jason är vänlig och lätt att prata med. Tog mina frågor och "rädslor" på allvar. Höll mig uppdaterad snabbt och vänligt. Samarbetade på ett konstruktivt sätt med sina kollegor för att lösa olika frågor/situationer....

Anna Kristina V
Sålde sitt hus med hjälp av Michaela Holmgren en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Vi är väldigt nöjda med att haft Michaela som vår mäklare! Vi fick all den hjälp som vi behövde när vi sålde för första gången och kände oss trygga och väl omhändertagna genom hela processen! Att hon sedan lyckades sälja vårt hus rekordsnabbt på en skakig marknad till ett bra pris var fantastiskt!

Svar från Michaela Holmgren

Tack så mycket för era fina ord och tack för ert samarbete, det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen. Jag vet ju att ni stormtrivs i lägenheten och jag hoppas att det fortsätter att kännas bra även framöver!

Solveig Janette Elisabet B
Viksjö

Hon är så tillmötesgående, trevlig och väldigt bra på att förklara hur allt ska gå till. Det har känts tryggt att ha henne som mäklare även för mig som köpare.

Svar från Nina Strange

Hej Kickan. Det var en glädje att kunna hitta en bostad åt er som inte gungar så mycket :-) Hoppas ni ska trivas. Nina

Therese Maria K
Viksjö Hummelmora

Erika är en väldigt trevlig mäklare väl bemött. Tydlig och snabb på återkoppling.

Emile E
Viksjö Hummelmora

Erika var väldigt förstående och hjälpsam. Grym mäklare! Rekommenderar starkt.

Svar från Erika Aspenberg

Tack för din fina feedback och kul att du skulle kunna rekommendera mig vidare!

Erika Ö
Kallhäll

Med Erika som mäklare känner man sig trygg som köpare. Hon är professionell, transparent och medmänsklig i sitt yrke.

Svar från Erika Aspenberg

Medmänsklig <3 Tack! Det värmde verkligen då jag försöker jobba med just känslan av att jag är mäklare men också människa och jag möter människor mitt i livet, med allt vad det innebär. Då gäller det att lyssna och mötas i de stunderna.

Youssra A
Jakobsberg - Västra

Vi hade glädje att arbeta med Erika under processen att köpa vår bostad och vår erfarenhet kunde inte ha varit bättre. Erika är en mycket professionell och erfaren mäklare som verkligen tog sig tid att förstå våra behov och önskemål. Hennes förmåga att lyssna och anpassa sig efter vår situation gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela köpprocessen. Med sin expertis hittade hon den bästa lösningen för oss. Vi är nöjda med resultatet. Utan tvekan rekommenderar vi Erika starkt till alla som söker en pålitlig och engagerad fastighetsmäklare.

Svar från Erika Aspenberg

Stort tack för att du så utförligt beskriver er upplevelse, vad bra det ändå blev tillslut! Vi ses vid tillträdet, ta hand om er tills dess!

Elna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Kallhäll

En mkt trevlig och professionell mäklare Som var oerhört noga med att det skulle bli en bra affär.

Mikael G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Från första mötet till slutlig affär har Jason tagit hand om oss på absolut bästa sätt.

Per Jonas W
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Per Stenmark är kunnig, påläst och har god lokalkännedom.

Eva J
Kungsängen Tibble

Superduktig mäklare, jag är jättenöjd med henne så även min "assistent". Kan varmt rekommendera Nina Strange. Mvh Eva Johansson

Svar från Nina Strange

Eva, det var ett rent nöje att få delta på denna resa med dig och din ”assistent” efter 47 år så blev det ett nytt steg i livet. På återseende Nina

Carl J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mariana Mansour en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Väldigt hörsam och trevlig mäklare att göra affärer med. Visade på stor sympati för min situation och anpassade sig kravlöst efter den. Rekommenderar gärna Mariana vidare till andra i området som vill ha en social kontakt vid bostadsaffärer. - Joakim

Svar från Mariana Mansour

Hej Joakim, tack för att jag fick förtroendet att få sälja din bostad. Det har varit med stor glädje för mig att få hjälpa dig i försäljningen och det gör glad mig att läsa ditt fina omdöme. Hoppas du kommer trivas bra i ditt nya boende!

Tobias W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg - Söderdalen

Per har redan vid första mötet varit en otroligt trevlig och glädjespridande person. Per var transparent om marknaden, förväntningarna på oss som säljare och på försäljningspriset på bostaden. Vi kände oss trygga med Per och kan starkt rekommendera honom.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för vänligt och konkret omdöme.

Henry F
Jakobsberg

Erika är mycket kunnig och trevlig. Hon lyssnade till våra önskemål, men kom också med användbara tips i samband med försäljningen. Vid kontraktsskrivningen var hon också till stor hjälp även för köparen. Rekommenderar Erika som mäklare i Järfälla och norra Stockholm.

Svar från Erika Aspenberg

Tack Henry, andra gången jag får förmånen att hjälpa till i förmedling åt dig/er och det gläder mig att du hörde av dig tillbaka. Resultatet blev över förväntan gällande att det gick snabbare än vi först räknat med. Härligt när det blir så bra och allt "klaffar"!

Kristina D
Jakobsberg

Erika har varit och är ett jättebra stöd i mitt första egna bostadsköp

Svar från Erika Aspenberg

Ja men hejja, tänk vilken grej! Din första egenägda bostad, stort grattis! Väl mött på tillträdet och tack för att du tog dig tid att svara.

Rumeysa A
Kallhäll

väldigt trevlig med bra bemötande.

Svar från Nina Strange

Tack! Hoppas ni skall trivas i er nya gemensamma bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Ali S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Hej han bra o men marknaden är svårt att sälja dagens läge men han bra o har erfarenhet mvh ali

Svar från Per Stenmark

Stort tack för din feedback och för vårt gemensamma tålamod.

Daniel O
Viksjö Hummelmora

Erika Aspenberg var trevlig, professionell, ärlig och tydlig i sin kommunikation. Vi kände oss mycket trygga genom hela bostadsköpet.

Svar från Erika Aspenberg

Vad härligt att höra att ni upplevde mig så - viktigt för mig att vara mer än en mäklare som hanterar allt i processen. Att tillföra ett mervärde för er gläder mig!

Andreas F
Barkarby

En mäklare i högsta klass. Tydlig, trevlig och effektiv!

Svar från Erika Aspenberg

Tack snälla du! Uppskattar vår kommunikation och samarbete som fungerat mycket väl genom hela processen.

Robert Åke Kristofer S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevligt bemötande. Stort engagemang för försäljningen. Högt intresse samt stor kunskap. Helt enkelt ett riktigt bra jobb. Kan varmt rekommendera Nina.

Tack snälla, hoppas ni skall trivas i ert nya boende :-) Mvh Nina

Denise S
Viksjö Hummelmora

Erika har verkligen varit vår stora trygghet i hela bostadsförsäljningen. Lätt att prata och bolla med och hjälpt oss hela vägen! Rekommenderar varmt

Svar från Erika Aspenberg

Underbara ni, tänk att ni tillslut kan ta steget till drömhuset på annan ort. Fantastiskt, förväntar mig ändå en påse med de omtalade vaniljbullarna innan flyttlasset går : ) Vi ses, tack för ett fint samarbete!

Anna Magdalena S
Bolinder Strand - Kallhäll

Engagerad, trovärdig och professionell. Hon tipsade om denna lägenhet, trots att några av våra ska-krav inte var uppfyllda, för hon misstänkte att lägenheten skulle passa oss(fart vi inte riktigt förstod det själva)

Svar från Erika Aspenberg

Underbart när det kan bli så rätt! Tack för fina ord och att du tog dig tid att svara. Vi ses snart på de båda tillträdena : )

Heikki H
Jakobsberg

Proffsig och kunnig. Hon var trevlig att ha och göra på alla sätt.

Svar från Erika Aspenberg

Tack för det, det blir så bra för er - övertygad om att ni kommer trivas toppen!

Ziad I
Jakobsberg

Jag blev bemött på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Mäklaren hade en verklig bra erfarenhet och jag är verkligen nöjd med. Mycket vänlig och förklarade på ett bra sätt på hur allting går till t ex köpet av lägenheten.

Svar från Nina Strange

Hej Ziad. Det var så roligt att vara dig behjälplig vid din första bostadsaffär. Hoppas du skall trivas bra :-) Mvh Nina

Stene L
Jakobsberg

Hon är toppen. Full koll och tillmötesgående, lyhörd för våra behov och önskemål

Svar från Nina Strange

Tack snälla Stene. Att få sälja om den bostad som din mamma köpte av mig för 12 år sedan kändes speciellt. Mvh Nina

Eva Linnéa A
Barkarby

En jätte bra mäklare. Professionell, trevlig, pålitlig. Kan rekommendera att välja honom.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt omdöme och trevligt samarbete.

Pontus Alexander E
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Förtroendegivande, kompetent och har hjälpt till från början till slut. Återkopplar i tid och har en tydlig plan med försäljningen. Kan varmt rekommendera Johan som mäklare och stort tack för hjälpen! :-)

Linnéa H
Viksjö

Vi köpte ny bostad via Nina. Mycket bra bemötande, väldigt hjälpsam och stöttande genom hela affären!

Svar från Nina Strange

Men fina Linnea, så glad att ni hittar er nya bostad och att jag fick förmånen att hjälpa er🙏🏻. Med vänlig hälsning, Nina

Magnus W
Viksjö

Köpte med hjälp av Nina, och hade kontakt redan i somras men nu blev det istället en snabb affär när skarpt läge infann sig. God upplevelse! Bra blandning av drivet sälj och personlig service kan man säga.

Svar från Nina Strange

Hej Magnus, men vilken otrolig resa vi haft och så glad att ni till slut hittade er nya bostad. Välkomna till Viksjö Nina

Carin Lillemor S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

En professionell Qvinna med mycket kunskap och förklara alla steg tydligt. En trygghet att ha med sig genom sitt stora beslut att sälja sitt boende.. Kan varmt rekommendera Nina som mäklare. Är glad att vi fick Nina och kommer vi hamna i att köpa eller sälja något annat boende , så kommer jag med 100% anlita Nina igen .

Svar från Nina Strange

Tack! Man har förmånen att få träffa människor i detta yrke som blir så mycket mer. Bara att lyfta luren, jag finns där. Med vänlig hälsning, Nina

Emelie W
Viksjö

Bra och trevligt bemötande. Rak och ärlig så man får ett förtroende för henne. Kunnig!

Svar från Nina Strange

Tack Emelie för att jag fått förmånen att hjälpa er på denna resa. Med vänlig hälsning, Nina

Johan F
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Tydlig, lugn och förtroendeingivande mäklare som inte stressade på utan gav den tid som behövdes samtidigt som han var lyhörd för tankar och önskemål

Svar från Per Stenmark

Stort tack för konkret och tydlig feedback, som är oerhört viktigt för den fortsatta utvecklingen.

Mikael B
Sålde sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjöplan

Jag har kommit i kontakt med Erika både som köpare och säljare, tycker att Erika är en utomordentlig professionell och tillmötesgående mäklare. Erika gör det där lilla extra, för att bägge parter ska känna sig nöjda och belåtna. Jag kan varmt rekommendera att använda Erika vid din nästa bostadsförsäljning. /Mikael Backteman

Svar från Erika Aspenberg

Att du tog dig tid att svara betyder mycket, stort tack för det och för de fina orden! Så tacksam och glad att fått förtroendet även denna gång och det gläder mig att ni fortsatt är lika nöjda som vid tidigare både sälj och köp. Har verkligen uppskattat våra dialoger och hur vi alla tre diskuterat när vi setts, härligt med högt i tak och många skratt tillsammans med tydlighet och raka svar.

Per Jonas W
Viksjö

Mycket proffsig och bra mäklare, vi är supernöjda med Per!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för det vänliga omdömet.

Michael G
Viksjöplan

Erika har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen!

Svar från Erika Aspenberg

Vad härligt att du känner så! Tack!

Fredrika R
Viksjöplan

Jag tycker att Erika har varit väldigt bra som mäklare. Hon har varit tillmötesgående och varit öppen om den information vi behövt ha inför vårt köp. Vi har känt oss trygga genom hela köpet med Erika och när vi har ställt frågor hon inte haft svar på har hon sökt upp svaret och återkopplat till oss snabbt.

Svar från Erika Aspenberg

Stort tack för din fina feedback och jag bli glad att ni upplevt det så, ses snart igen!

Birna Gyda Bigo W
Viksjö

Vill ge mina varmaste rekommendationer till Per Stenmark på HusmanHagberg i Järfälla. Bästa mäklaren i Järfälla!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för er rekommendation, det uppskattas stort och det är oerhört viktigt att vi löpande får feedback från våra kunder.