HusmanHagberg Jönköping

HusmanHagberg Jönköping

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears
Ring 036-667 70 Dela

Välkommen till HusmanHagberg Jönköping! Vid Vätterns södra strand ligger staden som ständigt expanderar - Jönköping. Att allt fler upptäcker tjusningen med att bo här är ingen hemlighet. Därför har våra mäklare sett till att tillskansa sig den kunskap som behövs för att göra din bostadsaffär så smidig och trygg som möjligt....

493 omdömen om HusmanHagberg Jönköping

Sedan starten hos Reco 2019

Markus K
Dalvik

Jag har haft en mycket positiv upplevelse av HusmanHagberg i Jönköping. Jag upplever att Lina Nilsson har varit professionella, kunniga och engagerade i mitt ärende. De har varit lyhörda för mina önskemål och behov och har gett mig bra råd och vägledning genom hela processen. Jag känner mig trygg i deras händer och kan varmt rekommendera dem till andra som söker hjälp med bostadsaffärer i Jönköping.

Amanda Ulrika S
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Jönköping
Samset

Amelie är en väldigt proffsig mäklare. Lyssnar in på våra önskemål och kämpar för att ge oss det bästa utfallet! Väldigt nöjda!

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack snälla för förtroendet och stort lycka till med nästa boende ☺️

Mihaela L
Dalvik

Väldigt bra och vänligt bemötande! Lätt att ha kontakt med mäklaren, vi fick snabbt svar på alla frågor. Mäklare kunde förstå och anpassa sig till våran behöv!

Robert L
Dalvik

We were treated well and had a positive experience overall.

Linda M
Ekhagen

Bra bemötande. Väldigt trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med. Besvarar snabbt på frågor man har/hade. Kändes tryggt.

Maj-louise Å
Jönköping Väster

Alltid trevliga och serviceminded. Nu ska vi sälja vårt hus. Samma mäklare fixar det. Det säger väl allt.

Alicia F
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Jag och min sambo är otroligt nöjda med Mäklare Lina Nilsson som gjorde ett fantastiskt jobb i vår resa till vårt första köp. Från start var det tydlig kommunikation samt lättillgänglighet vilket ingav stor trygghet i processen. Vi har ingenting att anmärka på och är supernöjda med köpet.

Rosita H
Ekhagen

En mäklare med kompetens, marknadserfarenhet, driv och stort engagemang!

Annette J
Jönköping Väster

Superbra mäklare som är enormt engagerad och serviceinriktad. Hon bryr sig och månar om både köpare och säljare. Kan varmt rekommendera henne.

Anders S
Sålde sin bostad med hjälp av HusmanHagberg Jönköping

De försökte så bea de kunde men övervärderade jordbruksfsstigheten en del. Kanske huvudkompetensen var lägenheter o villor?

Kent J
Torpa

Lina Nilsson har varit otroligt proffsig, tydlig och återkopplat på ett fantastiskt sätt genom hela försäljningen. Varit ett bra bollplank och verkligen sagt va hon tycker och känner på ett ärligt och rakt sätt, vilket jag uppskattat! Vet vem jag ringer nästa gång jag flyttar igen.

Karin Mathilda S
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi är mycket nöjda med HusmanHagberg. Under hela processen har Lina jobbat hårt för att locka spekulanter till visning och snabbt svarat på frågor. Vi är glada att HusmanHagberg sålde vår lägenhet - och - med vinst i dessa tider.

Linus G
Torpa

Jag har blivit bemött väldigt bra av mäklaren från första dagen tills affär. Mäklaren har varit informativ och snabb på att svara på frågor även på obekväma tider vilket uppskattas. Hela upplevelsen har varit väldigt bra och allt har känts tryggt från start till affär.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack så mycket Linus, hoppas du kommer att stor trivas i din nya bostad ☺️🙌. Allt gott! Mvh Michel, HusmanHagberg

Bo-Gunnar J
Torpa

Bra och kunniga ,trevligt bemötande ,ordning o reda.

Markus M
Kungsängen

Mäklaren hanterade våra förväntningar exceptionellt bra! Väldigt kunnig och har koll på marknaden hur den fungerar, rekommenderas starkt!

Erik G
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vi hade en väldigt bra upplevelse av vår försäljning med Wilma som mäklare. Allt sköttes mycket professionellt och gick betydlig fortare än vi förväntat oss. Försäljningen var lite ovanlig då vi sålde som förening och inte som privatperson, något som innebar en upplåtelse istället för en överlåtelse. I samband med detta uppstod problem som varken vi eller mäklaren kunnat förutse. Dessa problem löstes på bästa sätt och vi kände oss trygga genom hela processen. Rekommenderas starkt. /BRF Östbo 1

Joakim Emil Arvid O
Ekhagen

Bra första intryck redan vid lägenhetsvisningen. Behjälplig på alla sätt. Var lätt att nå om man ville fråga något sen att hon kunde möta mina krav som köpare och tillgodo se dom gjorde henne ”guld värd” Amanda Emme är en mäklare jag varmt kan rekommendera

Jonathan W
Jönköping Väster

Det var en trygg och trevlig vägledning genom hela processen från Michel Cosic,, bra jobbat!

Emil B
Bymarken

Bra rätt igen och hoppas på fortsatt bra jobb med nästa objekt.

Jesper K
Huskvarna Petersberg

Mycket trevlig och proffsig mäklare. Bra service och snabba svar. Väldigt nöjd med HusmanHagberg och Michel Cosic’s tydlighet och snabba svar.

Hugo H
Torpa

Vår upplevelse var bra då allt funkade smidigt och snabbt.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Tack Hugo & Alva att ni upplevde en god och smidig process :)

Dalin M
Huskvarna Petersberg

Superkunniga mäklare, snabba och gör allt för att möta dina förväntningar.

Tack Dalin och för ert förtroende 🙏

Åsa S
Bymarken

När vi ännu en gång behövde anlita en mäklare var det självklart att återigen anlita Michel Cosic på HusmanHagberg Jönköping. Michel är en väldigt sympatisk, driven, trygg och kompetent mäklare!

Josefin B
Rosenlund

Vi har blivit väl bemötta av mäklaren och mäklarfirman. Däremot kan man önska mer digitalisering av kontraktsskrivningen då all signering sker förhand och inte via e-signering!

Ricardo M
Huskvarna Söder

From my perspective, as a non-Swedish speaker, the broker did his best to accommodate doing his work in english and explain the essential details. The overall process was very fast (surprisingly) and smooth.

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Thank you Ricardo, I hope you will enjoy your new apartment:)

Jelena K
Torpa

I had the pleasure to work directly Michel Cosic and i am very happy with the support i have received form him all the way. Thank you!

Svar från HusmanHagberg Jönköping

Hvala na povjerenju i hvala na tvom mišljenju 😊

Tina S
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Köpte min lägenhet med hjälp av Amanda Emme hos HusmanHagberg. Jag har fått fantastisk bra hjälp och snabb återkoppling. Under hela processen har hon varit tillgänglig för frågor och stöttning. Hon har varit lugnt och gett ett tryggt intryck under hela köpet. Supernöjd!

Jorge L
Kålgården

Jätte fint upplevelse. Fantastiskt jobb av Amanda.

Ulrika S
Torpa

Vi är nöjda med vår mäklare, trevligt bemötande

Nadan B
Kungsängen

Mycket bra bemötande av mäklaren Michel Cosic som jobbade hårt för att få igenom våra önskemål. Därmed överträffade han våra förväntningar. Jag skulle beskriva Michel som pålitlig och förtroendeingivande.

Filippa N
Torpa

Michel har varit fantastisk från första mötet. Lyhörd och ärlig vilket jag värderar i en mäklare. Han har levererat över förväntningar och fått mig att känna mig trygg hela vägen.

Ola L
Torpa

Michel på HusmanHagberg har varit rak, ärlig och agerat proffesionellt genom hela vår försäljning, men samtidigt aldrig släppt fokus från att göra en bra affär med oss som säljare samt köpare. Vi var från start tveksamma över att sälja en bostad under en sämre bostadsmarknad, men Michel löste det med bravur och vi står på andra sidan mer än nöjda. Nu har vi både köpt och sålt vår lägenhet med Michel och vill man göra en bra affär när man säljer sin bostad, kontakta honom.

Amanda Z
Skrev om HusmanHagberg Jönköping

Vår mäklare Lina Nilsson från HusmanHagberg har varit helt fantastisk. Då jag och sambon gick in i vårt första bostadsköp någonsin kändes det direkt så tryggt och säkert med Lina. Hon visade gång på gång att inga frågor är dumma att ställa. Hon har hela vägen varit flexibel, pratat i klarspråk och varit otroligt trevlig. Både jag och min sambo känner att vi inte hade kunnat ha en bättre mäklare än Lina. Kan varmt rekommendera.

Helén D
G:a Råslätt

Jag har bara gott att säga om mäklaren på H&H. Hon gav ett trygg och seriöst intryck från start och jag blev aldrig besviken på vägen till försäljningen. Hon var mer engagerad än jag förväntade mig av en mäklare så jag kan starkt rekommendera att anlita Wilma Ågren vid en försäljning.

Linda L
Kålgården

Mycket bra bemötande. Tydlig information och kontinuerliga uppdateringar. Min mäklare, Lina Nilsson, förhandlade mycket professionellt å mina vägnar, och hjälpte mig genom hela processen. Jag är väldigt tacksam!

Erika B
Liljeholmen

Bra bemötande och fint engagemang av mäklaren!

Andreas Kurt Roland R
Liljeholmen

Amanda Emme är en mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Hon svarar både snabbt och smidigt på de frågor jag hade samt att hon alltid var mycket trevlig. Hon överträffade även förväntan när det kommer till tillgänglighet. Rekommenderas varmt.

Erika M
Tenhult

Proffsigt bemötande, och lätt tillgänglig vilket ingav trygghet. Sedan tycker jag att mäklaren hanterade rådande svåra marknad med bravur!

Mats Åke A
Ekhagen

Allt flöt på bra från mäklarnas sida, några tråkiga budgivare på vägen som störde lite. Detta då de inte hade lånelöfte, dock ej mäklares fel.Lite dyrt arvode 45.000 kanske, har jag fått höra av några vänner som reagerat på summan.. I övrigt nöjd...

Per T
Bankeryd

Påläst tydlig snabb på att återkoppla ock informera vi er nöjda med vårt köp ock bemötande

Johanna V
Torpa Söder

Efter att ha försökt sälja med annan mäklarfirma i ett halvår utan napp bytte vi till Husman Hagberg. Två veckor senare var lägenheten såld på förhandsvisning, vi är oerhört tacksamma. Kom med hjälpsamma tips hur objektet kan bli mer attraktivt för köpare samt har bra koll på rimliga utgångspriser.

Tack snälla för förtroendet och att vi fick hjälpa till :) Mvh Amelie & Michel

Ellinor O
Torpa Söder

Vår mäklare var Michel Cosic. Vi är mycket nöjda med honom, bra engagemang genom hela processen. Bra bemötande, bra på att återkoppla, snabb och var hela tiden steget före oss! Kändes som att han ville vårt bästa :)

Gabriel O
Torpa Söder

Träffade på Michel Cosic vid en visning (som spekulant), trevlig och kunnig mäklare som vi sedan kontaktade själva för försäljning. Har varit engagerad och tillgänglig för frågor/dialog vilket ledde till en relativt snabb affär utan onödiga visningar och med ett försäljningspris som motsvarar marknadspris. Upplever även att han tagit tillvara på spekulanternas intressen och förhållit sig neutral i dialogen mellan oss och spekulant/köpare, väldigt proffsigt! Vi är väldigt nöjda!

Lidija S
Liljeholmen

Vi är jättenöjda med vårat köp och Michel var väldigt tillmötesgående och kunde besvara våra frågor.

William L
Liljeholmen

Fantastiskt Michel va ärlig och sa vad han tyckte och tänkte om hela lägenhet så jag är jätte nöjd med michels jobb

Ulrica E
Torpa Söder

Kunnig, seriös mån om en bra affär för både säljare och köpare.

Patrik A

Proffesionellt bemötande. Snabb återkoppling

Amer R
Kålgården

Jag blev bemött av Amelie på ett professionellt sätt, där jag upplevde att hon balanserade både säljarens och köparens intressen på ett väldigt bra sätt. Speciellt vill jag ge en eloge till Amanda som jag upplever som en väldigt kvick, driven och kundvänlig person. Utomordentlig snabb respons på alla mina frågor, så proaktiv!

Jan R
Dalvik

Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande som tog väl hand om en förstagångsköpare som jag. Skulle varmt rekommendera er till vänner och bekanta och jag kommer med ganska stor säkerhet använda er som mäklare för framtida försäljning!

Jan L
Kålgården

HusmanHagberg i Jönköping har verkligen en hög servicenivå. De har bra tempo i affären. De är också mycket bra på att återkoppla, så att man som säljare är uppdaterad om läget.