Läs vad 74 kunder tycker om HusmanHagberg Kalmar 2

• 2021-01-09
    Bra upplevelse , jättetrevlig och kompetent. Han sköter sin roll mycket bra. Han ser till att affären går framåt men ställer sig också i bakgrunden när vi tittar på huset eller talar med säljaren. Enda minuset är att han stretade emot lite när vi ville göra egen besiktning. Det är förståligt, men för oss var det viktigt att göra en egen besiktning.
    Klaus N
    • 122.0 m²
  • 2020-12-20
    Mycket trevlig mäklare som skötte bostadsaffären jättebra!
    Susanne B
    • 5:a
    • 114.0 m²
    • Vimpeltorpet
  • 2020-12-20
    Trevligt bemött.Förväntningarna , mäklaren levde upp till dem.
    Elna Ingegärd Margareta S
    • 123.0 m²
    • Bergavik
  • 2020-12-08
    Har sålt min bostadsrätt.
    Husmanhagberg har varit helt suveräna. Svarat och förklarat på bästa sätt. Så jag va hel nöjd med dem.
    Helena E
    • 58.0 m²
    • Oxhagen
  • 2020-11-24
    I mitt sökande av lägenhet så var jag kontakt med Beatrice. Vid första tillfället var det för dottern. Jag upplevde henne som rak och mycket tydlig, var snabb och saklig.
    Andra gången var nu när jag sökte en lägenhet till oss och Beatrice var mäklaren som sålde den. Jag fick ett otroligt fint bemötande och när vi var på visningen upplevde jag henne som lugn och trygg, inte "på" utan mer berättande.
    Det var ett 100% rätt affär och hon fick mig att ge det där lilla extra till fördel för säljaren och för mig att överväga ett bra beslut.
    För Säljarens räkning så fick hon en kund att betala mer och för mig att lägga det extra för att slippa lång väntan mm.
    Alla är mycket nöjda och skulle varmt från hjärtat rekommendera HusmanHagberg i Kalmar
    Therese T
    • 78.5 m²
    • Tullslätten
  • 2020-11-19
    Vi köpte en villa och vi mötte en trevlig och kunnig mäklare som har tagit sig tid för oss och våra frågor.
    Jenny G
    • 125.0 m²
  • 2020-11-18
    vi sålde vårt hus med Niclas Odén som mäklare och känner oss inte alls nöjda med resultatet. han pratade ner värdet på huset till oss så att det blev ett lockpris som steg med 61% och Niclas håvade in bonus trots att han inte hade en enda visning eller förhandling. Vi gjorde hela jobbet utom foto och kontrakt.
    Jörgen
  • 2020-11-12
    Vi har köpt en 4a på Värdshusgatan i Oskarshamn och blev väldigt positivt bemötta av mäklaren. Hon var tydlig, vänlig och tog sig mycket tid för att vi tillslut skulle vara helt nöjda när vi skrev på papperna! Beathrice var duktig, omtänksam och engagerad! Vill även ge en extra guldstjärna att vi fick flera visningar för lägenheten och att vi upplevt en stor flexibilitet med tider och platser, trots att mäklaren är stationerad i Kalmar och vi bor i Stockholm.
    Mindy S
    • 4:a
    • 87.0 m²
    • Oskarshamn
  • 2020-11-08
    Husman Hagberg har sålt mitt hus i Kalmar. Anledningen till att jag valde just dem var ett gott, engagerat och professionellt bemötande. Detta har fortsatt genom hela processen vilket jag har gjort att jag känt mig trygg. Niclas och Beatrice på Husman Hagberg i Kalmar rekommenderas varmt!/Gun
    Gun Elisabeth A
    • 113.0 m²
  • 2020-10-21
    Niclas på HusmanHagberg Kalmar kan vi varmt rekommendera! Sålde vårat hus på bara några dagar och höll oss väldigt bra uppdaterade med information igenom hela processen. Seriös, tillgänglig och smidig! Max poäng.
    Alexander S
    Alexander S
    • 110.0 m²
    • Vimpeltorpet
  • 2020-10-14
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Beatrice på Husman Hagberg Kalmar. Från första början har jag blivit bemött på bästa tänkbara sätt, hela gänget är otroligt välkomnande och hjälpsamma och Beatrice har varit guld! Från första början tills kontraktsskrivning har det fungerat utmärkt och jag är supernöjd med hur allt gick till.
    Sara F
    • 27.0 m²
    • Getingen
  • 2020-09-20
    Köpt en insatslägenhet i Oskarshamn.
    Proffsigt bemötande. Intresserad av kunden ,utan att vara påtvingande. Ville kundens bästa. Hjälpsam.
    Dom skall nu även hjälpa oss att sälja en annan lägenhet, och vi hoppas och tror att fortsättningen och intrycken blir densamma.
    Mäklare: Husman Hagberg Kalmar.

I dagläget ett toppen betyg.
    Håkan P
    • 4:a
    • 87.0 m²
  • 2020-09-10
    Säljer min gamla mosters hus (föräldrahem), vilket jag ärvt.
    Upplever att jag blivit mycket bra bemött hittills.
    Tycker jag fått bra respons gällande förutsättningarna för en lyckad affär. Mäklarna visade stort engagemang vid genomförandet och jag känner mig nöjd med resultatet så långt.
    Då inte affären är avslutad än avstår jag från sammanfattning.
    Lars Eric Anders L
    • 132.0 m²
  • 2020-09-07
    Superbra service, kan rekommenderas starkt
    Jonas F
    • 5:a
    • 112.8 m²
  • 2020-08-27
    Bästa mäklaren i stan! Engagerad, kunnig och professionell.
    Johan G
  • 2020-08-27
    Husmanhagberg hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Norrliden. Fantastiskt bemötande från mäklaren.
    Snabbt och smidigt skött
    Henry M
    • 80.5 m²
  • 2020-08-15
    Köpt en bostadsrätt på 82kvm, en trerummare i Kalmar.
    Blev bra bemött och mäklaren arbetade snabbt och löste det vi ville direkt. Skrev på redan samma dag tillsammans med säljarna!
    Nils T
  • 2020-08-15
    Bethrice hjälpte oss att hitta vårt drömboende i Kalmar. Sen tog det bara två dagar från visning till att kontraktet var påskrivet. Hon har skött hela processen på ett mycket professionellt och pålitligt vis. En extra stjärna för att hon är anträffbar och själv mycket duktig på att hålla kontakt för att informera och ge råd om allt som behövs. Vi är mycket nöjda med köpet!
    Cecilia S
    Cecilia S
    • 147.0 m²
  • 2020-08-12
    Jag har både sålt o köpt hus av HusmanHagberg.
    Berättade vart jag skulle vilja flytta och Beathrice såg till att jag köpte mitt nya hus precis där. Hon sålde sedan mitt hus 5 dagar senare!!
    Allt har gått fort, mycket proffsig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Väldigt god kontakt hela vägen, en mäklare som håller vad hon lovar.
    Kändes väldigt tryggt hela vägen o jag är väldigt nöjd o glad att jag anlitade Beathrice som mäklare!
    Gör som jag, anlita HusmanHagberg i Kalmar!!!
    Maria M
    • 147.0 m²
  • 2020-07-25
    Vi sålt ett villa. Vist inte så mycket om Husman Hagberg innan men är väldig glad att vi bestämt att sälja vart hus med dom. Ett riktig proffsig och trevlig bemötande vi har haft fram dom. Ska ni sälja era bostad så jag ska jag verkligen rekommendera Husman Hagberg.
    Wayne/Mikaela
    Wayne Peter P
    • 135.0 m²
  • 2020-05-22
    Mycket bra vid köp av bostadsrätt
    Maria F
    • 60.0 m²
  • 2020-05-21
    Säljdriven mäklare som gör ett mycket bra jobb och även för mig som köpare. det gäller att ta tillvara både på köparen och säljaren
    Stefan Roger F
    • 60.0 m²
  • 2020-05-16
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Kalmar. Mäklaren var lyhörd inför vårt behov och serviceinriktad. Gav oss goda råd utöver vad vi förväntade oss som köpare.

Mycket bra
    Per L
    • 69.0 m²
    • Kvarnholmen
  • 2020-05-04
    Vi sålde vår lägenhet via HH. Mycket engagerade, kan marknaden och har varit seriösa rakt igenom. Dialogen och bemötandet har varit prestigelöst och ödmjukt. Kan verkligen rekommendera andra att välja Husman Hagberg när man ska sälja.
    Michael H
  • 2020-05-02
    Proffsig, kunnig och lyhörd. Tack för en smidig och lyckad försäljning!
    Lou B
    • 6:a
    • 140.0 m²
    • Fjölebro
  • 2020-04-24
    Hon kan sitt jobb, mycket trevlig.
    Maud M
    • 76.0 m²
    • Björkenäs Skäppevik
    sålde sin stuga med hjälp av
  • 2020-04-23
    Köpte en tomt via HumanHagberg.. Super trevlig och professionella.. svarade snabbt på alla frågor .. Framför allt kände vi tilliten man ska känna för en mäklare.
    Mendonca Ramos U
    • 125.0 m²
  • 2020-03-29
    Har sålt en villa och jag är mkt nöjd med min mäklare Beathrice, hon har tagit han om allt på ett väldigt professionell sätt och jag kan ge henne mina bästa rekommendationer!
    //Peter
    Paul Peter Mikael J
    • 227.0 m²
    • Bremerlyckan
  • 2020-03-05
    Tyvärr gick allt väldigt fort när det gäller visning, vilket i och för sig inte berodde på mäklaren i sig. Utan situationen var bara sådan. Därför är det svårt att lämna något omdöme som blir rättvist.
    Lisbeth A
    Inger Yvette H
    • 51.0 m²
    • Hossmo
  • 2020-02-24
    Jag har fått hjälp att sälja en villa och kan inte önska mig en bättre mäklare!
    Claes Ingvar W
    • 106.0 m²
  • 2020-02-24
    Köp av tomt. Mkt engagerat och kunnigt bemötande. Stor tillgänglighet och bra uppföljning på frågeställningar. Förväntningarna överträffades.
    Malin T
    • Kastlösa
  • 2020-02-21
    Sålde min bostadsrätt. Var väldigt driven och proffsig samtidigt som hon var trevlig och personlig. Tog sig tid att diskutera och förklara saker. Kändes tryggt och att man var i goda händer.
    Joakim K
    • Berga
  • 2020-02-12
    Jag har sålt min lägenhet och det gjorde mäklaren på ett mycket tillmötesgående sätt.
    Mäklaren var trevlig och vänlig, men upplevs även kompetent.

Sammantaget är jag mycket nöjd.
    Linda A
    • Lindsdal
  • 2020-01-17
    Sålt en lägenhet. Från första mötet har vi blivigt bemötta på ett väldigt bra sätt. Väldigt trevlig, snäll och hjälpsam. Finns alltid tillgänglig om man har någon fråga. Eftersom det var vår första försäljning så fick vi väldigt mycket information som va bra att veta. Stort tack till husman hagberg för allt stöd och fixande till en så enkel och smidig försäljning.
    Rebecca H
  • 2020-01-17
    Köpte en tvåa som var unik eftersom det bara finns den i BRFföreningen. Därför gick den upp med över en halv miljon på budgivningen. Såklart en besvikelse men desto större glädje att jag hade råd att fullfölja köpet. Mäklaren hade ett beundransvärt tålamod med mej och alla mina tankar och funderingar , jag tog mycket mäklartid i anspråk.. Jag vill med hela mitt hjärta rekommendera mäklaren Beathrise på Husman Hagberg i Kalmar. Vänligen Gunilla.
    Gunilla E
  • 2020-01-16
    Mycket nöjda med allt otroligt kunnig och alla frågor besvarades snabbt. Trevligt bemötande, kort sammanfattat mycket nöjda med allt.
    Björn E
  • 2020-01-08
    Sålde min lägenhet genom Beathrice på Husman Hagberg.
    Beathrice har sen första kontakt varit fantastisk! Professionell, glad, härlig och väldigt målmedveten. Hon tog till sig av min situation och gav järnet. Vilket resulterade i att min lägenhet såldes snabbt och till ett pris jag är mycket nöjd med.
    Jag skulle utan tvekan anlita Beathrice igen!
    Emil J
    • Berga
  • 2019-12-20
    En riktig bra, duktig och engagerad mäklare som hjälpte oss med att sälja vår fina lägenhet. Rekommenderas varmt.
    Antigone A
    • 75.0 m²
    • Norrliden
  • 2019-12-20
    Vi köpte vårat första hus i timmernabben via er. Fick bara positiv känslor. Blev bra bemött av både, får snabbt svar om man har frågor.

Båda förklarade alla saker på ett bra sätt så att man förstod vad allt handlade om då det är vårat första hus vi köpet och har inte så bra koll på allt.
    Amandha K
    • 83.0 m²
  • 2019-12-02
    Har genom husmanhagberg i Kalmar sålt tre stycken avstyckade tomter. Effektivare eller mer hårt jobbande mäklare finns nog inte. Vi är mycket nöjda.
    Martin L
    sålde en tomt med hjälp av
  • 2019-10-26
    Jättebra och roligt att jobba ihop med Beathrice och Nicklas på Kalmarkontoret.
    😊👍🌷
    Göran och Barbro Oscarsson
    Göran Oliver O
    • 80.0 m²
    • Köpingsvik
    sålde sin stuga med hjälp av
  • 2019-10-10
    Köpte en tomt. Blev alldeles utmärkt bemött. Det finns inget att
    anmärka på.
    Henrik V
  • 2019-10-10
    Väldigt bra bemötande från början och ett stort visat engagemang
    John Peter A
    sålde en tomt med hjälp av
  • 2019-09-21
    Trevliga, kunniga och väldigt god service. Högsta betyg.
    Gunnel Elsa Maria S
    Gunnel Elsa Maria S
    • 56.5 m²
  • 2019-09-20
    Köp av tomt. Vi har blivit väldigt bra bemötta, de har visat respekt för oss som köpare och gett oss den tid vi behöver för att fatta beslut.
    Vi förväntade oss att få information om tomten vi köpte, en viss betänketid och få ett lägre pris. Vi fick bra information och mer betänketid än vad vi hade räknat med. Priset förhandlades ner i pris som vi önskade. Tomten reserverades till oss vilket uppskattades.
    Vilma A
    • Förlösa
  • 2019-09-16
    Ett stor tack till HusmanHagberg och ett super tack till dig Beathrice som efter några långa månader äntligen sålde min lägenhet! Du har verkligen varit över förväntningarna och gjort ett fantastiskt jobb. Kan starkt rekommendera er till alla!
    Victoria H
    Victoria H
    • 40.0 m²
    • Djurängen
  • 2019-08-22
    Vi fick hjälp av Beatrice och hennes man att sälja våran 2:a i Kalmar vi är väldigt nöjda med deras engagemang och trevliga bemötande samt att dom hela tiden höll oss uppdaterade med vad som hände.Det tog en stund att sälja men Beatrice gjorde vad hon kunde för att hålla igång intresset för lägenheten.
    Vi är nöjda med vad vi fick.
    Ove T
    • 56.5 m²
  • 2019-08-07
    Väldigt trevliga och vi fick den bästa hjälpen.
    Bästa mäklaren i Kalmar.
    Annika W
    • 1.5:a
    • 45.0 m²
    • Lindö Kalmar
  • 2019-08-01
    Jag rekommenderar verkligen Husman Hagberg Kalmar!! Jag sålde min bostadsrätt på Kungsgårdsvägen. Beathrice har varit en fantastisk mäklare sen dag 1. Hon har hjälpt mig i hela försäljningsprocessen och även letandet efter min nya bostad. Bea är lyhörd, engagerad och alltid ett toppenbemötande. Jag var helt trygg i min affär och fick tydlig information under hela processen och väldigt lättillgänglig med att svara på mina frågor. Både Bea och Niclas är fantastiska personer som gör allt för kunderna! Jag kommer definitivt anlita dem igen om jag behöver sälja eller köpa i framtiden - 100% nöjd kund!! :)
    Ellen K
    Ellen K