HusmanHagberg Kalmar

HusmanHagberg Kalmar

Vi på HusmanHagberg Kalmar har lång erfarenhet av att sälja bostäder. Här möts du av mäklare med stor passion och mycket engagemang för vårt yrke. Oavsett hur din bostadssituation ser ut kan vi garanterat hjälpa dig tillrätta här i fina Kalmar.

Som en del i en av Sveriges största mäklarkedjor har vi tillgång till ett otroligt stort kundregister. Det underlättar mycket i vår strävan efter att vara Kalmars mest omtyckta mäklare.

Kontakta oss så hittar vi den rätta bostadslösningen för dig. Välkommen till oss!

Läs vad 96 kunder tycker om HusmanHagberg Kalmar 2

• Oxhagen
    2021-09-09
    Fantastiskt bemötande känner mig helt trygg bara rosor. Det säger väl allt
    Cathrine
    • Fliseryd
    2021-08-20
    Det gick snabbt och bra att sälja huset!!!
    • Lindsdal
    2021-08-16
    Mycket bra engagemang och bemötande från ansvarig mäklare. Hon visade på hög tillgänglighet 24/7.
    • Oxhagen
    2021-07-29
    Jag har varit mycket nöjd med HusmanHagberg. Beatrice har varit lättillgänglig (även under semestern) och allt har gått smärtfritt.
    • Berga
    2021-07-28
    Engagerad, kunnig och proffsig.
    • Berga
    2021-07-27
    Jättebra mäklare och bra bemötande
  • köpte sin stuga med hjälp av
    • Stångehamn
    2021-07-11
    Trevligt bemötande och snabb respons tillsammans med noggrannhet.
    • Funkabo
    2021-07-08
    När vi själva letade bostad och var på visning kom vi i kontakt med HusmanHagberg och visste direkt att det var denna mäklare vi själva ville ha när vi skulle sälja. Vid vår försäljning har allt varit effektivt o välplanerat, allt från bokning av professionell fotograf till bestämmande av visningsdatum, budgivning och kontraktsskrivning. För oss kommer det alltid vara självklart att rekommendera HusmanHagberg vid försäljning av bostad i Kalmar!
    2021-07-06
    Beatrice har ingett förtroende och visat ett intresserat bemötande.
    Anledningen till att vi valde HusmanHagberg var den energi som hon förmedlade.
    Hon har varit lyhörd för våra synpunkter och önskemål.
    Våra förväntningar har blivit uppfyllda helt och fullt.
    2021-07-04
    Väldigt trevliga intresserade av sina kunder
    Skulle återkomma om det blev aktuellt
  • Daniel G
    2021-07-02
    Ett tryggt och professionellt bemötande. Vi blev tydligt informerade om säljprocessens gång och framfart.

Nu har vi sålt två fastigheter via Dennis på HusmanHagberg i Kalmar och vi hoppas att få knyta ihop säcken hos dom när vi hittar fastigheten vi letar efter. Det vore kanonkul.

Oavsett vart vi till slut köper vårt efterlängtade fastighet, så kommer det vi säljer oavsett alltid gå via HusmanHagberg i Kalmar.
    2021-06-21
    Sålde vår stuga med hjälp av Beathrice.
    Fick tidigt i processen ett stort förtroende för henne.
    Proffsig, trevlig och lyhörd för våra önskemål.
    Väljer gärna Husman Hagberg igen när det är dags att sälja vårt hus.
  • köpte sin stuga med hjälp av
    2021-06-09
    Köpte Fritidshus!

Har haft kontakt med Beathrice Oden! Som varit över förväntan!

Snabb med att återkoppla!
    Tydlig på att förklara och svara på ev frågor!

Beathrice är väldigt trevlig och man känner direkt stort förtroende!

Kan varmt rekommendera HusmanHagberg i Kalmar!! ☀️
    2021-06-07
    Sålde huset via Dennis Thörnblom. Snabbt, proffsigt, otroligt trevligt bemötande och så enkelt det bara kan bli. En mäklare jag kan rekommendera till alla som funderar på att sälja sitt hus i Kalmar med omnejd. 5/5.
    2021-05-04
    Sålde fritidshus på Öland. Träffade Mäklaren för ett år sedan för en värdering. Mäklaren har gett mig en bra värdering och tips inför försäljningen. Upplevt att mäklaren har lyssnat på oss och förmedlat våra önskningar på ett utmärkt sätt. Jag går nu vidare för att sälja mitt andra hus för att köpa ett nytt och ser gärna att jag får samarbeta med samma mäklare (Nicklas).
    • Lindsdal
    2021-04-30
    Sålde mitt hus via HusmanHagberg . De är skickliga och trevliga.
    De levererar de man förväntar sig och lite till. Gav bra information om hur allt skulle gå till. Det finns inget att anmärka på och jag kan varmt rekommendera dem till var och en.
    • Skälby
    2021-04-30
    God mäklarservice vid försäljning av min bostadsrätt.
    • Vassmolösa
    2021-04-01
    Engagerad kompetent och empatisk
    2021-03-29
    Snabbt och enkelt. var ärligt från början vad säljaren kunde släppa lägenheten för.
    2021-03-29
    Jag sålt ett parhus. Drömmen i början var en villa efter nuvarande huset. En kväll fått vi en samtal från Niclas Oden gällande hur ska huset säljas. Processen gått jätte fort, jätte fint bemötande och tydligt information. Vi är jätte nöjda😊
  • Daniel G
    2021-03-20
    Jag gjorde ett aktivt val och bytte från ett tidskrävande och oengagerat lokalt välkänt och förankrat mäklarföretag i Mönsterås till Dennis på HusmanHagberg i Kalmar. Jag behövde få fart på min försäljning av min fastighet, en nybyggd villa från 2018.

Dennis på HusmanHagberg Kalmar gav från första mötet ett professionellt intryck och presenterade sin idé om hur han skulle lägga upp sin försäljning på ett engagerat och drivande sätt, som iallafall jag förväntar mig av en mäklare, proffsigt.
    Från dag ett till mål har jag fortlöpande fått en informativ och tydlig information om säljprocessens gång.

Dag ett till mål tog 19 dagar, säkert inte alls ovanligt.
    Innan jag bytte till HusmanHagberg Kalmar så hade jag försökt att sälja fastigheten i totalt ca 6 månader.

Svaret är enkelt. Dennis på HusmanHagberg gav mig engagemang och ett tydligt driv.

HusmanHagberg Kalmar kommer nu givetvis även att få sälja vår sommarstuga.

Det är jag som ska tacka

Daniel.
    2021-02-01
    Vi fick ett mycket vänligt och snabbt bemötande och mötte också en stor flexibilitet från vår mäklare, både vid visningen och när själva affären skulle förhandlas.
    • Timmernabben
    2021-01-09
    Bra upplevelse , jättetrevlig och kompetent. Han sköter sin roll mycket bra. Han ser till att affären går framåt men ställer sig också i bakgrunden när vi tittar på huset eller talar med säljaren. Enda minuset är att han stretade emot lite när vi ville göra egen besiktning. Det är förståligt, men för oss var det viktigt att göra en egen besiktning.
    2020-12-20
    Mycket trevlig mäklare som skötte bostadsaffären jättebra!
    • Bergavik
    2020-12-20
    Trevligt bemött.Förväntningarna , mäklaren levde upp till dem.
  • skrev om
    2020-12-08
    Har sålt min bostadsrätt.
    Husmanhagberg har varit helt suveräna. Svarat och förklarat på bästa sätt. Så jag va hel nöjd med dem.
    • Tullslätten
    2020-11-24
    I mitt sökande av lägenhet så var jag kontakt med Beatrice. Vid första tillfället var det för dottern. Jag upplevde henne som rak och mycket tydlig, var snabb och saklig.
    Andra gången var nu när jag sökte en lägenhet till oss och Beatrice var mäklaren som sålde den. Jag fick ett otroligt fint bemötande och när vi var på visningen upplevde jag henne som lugn och trygg, inte "på" utan mer berättande.
    Det var ett 100% rätt affär och hon fick mig att ge det där lilla extra till fördel för säljaren och för mig att överväga ett bra beslut.
    För Säljarens räkning så fick hon en kund att betala mer och för mig att lägga det extra för att slippa lång väntan mm.
    Alla är mycket nöjda och skulle varmt från hjärtat rekommendera HusmanHagberg i Kalmar
    • Färjestaden
    2020-11-19
    Vi köpte en villa och vi mötte en trevlig och kunnig mäklare som har tagit sig tid för oss och våra frågor.
  • 2020-11-18
    vi sålde vårt hus med Niclas Odén som mäklare och känner oss inte alls nöjda med resultatet. han pratade ner värdet på huset till oss så att det blev ett lockpris som steg med 61% och Niclas håvade in bonus trots att han inte hade en enda visning eller förhandling. Vi gjorde hela jobbet utom foto och kontrakt.
    Jörgen
    • Oskarshamn
    2020-11-12
    Vi har köpt en 4a på Värdshusgatan i Oskarshamn och blev väldigt positivt bemötta av mäklaren. Hon var tydlig, vänlig och tog sig mycket tid för att vi tillslut skulle vara helt nöjda när vi skrev på papperna! Beathrice var duktig, omtänksam och engagerad! Vill även ge en extra guldstjärna att vi fick flera visningar för lägenheten och att vi upplevt en stor flexibilitet med tider och platser, trots att mäklaren är stationerad i Kalmar och vi bor i Stockholm.
    2020-11-08
    Husman Hagberg har sålt mitt hus i Kalmar. Anledningen till att jag valde just dem var ett gott, engagerat och professionellt bemötande. Detta har fortsatt genom hela processen vilket jag har gjort att jag känt mig trygg. Niclas och Beatrice på Husman Hagberg i Kalmar rekommenderas varmt!/Gun
  • Alexander S
    2020-10-21
    Niclas på HusmanHagberg Kalmar kan vi varmt rekommendera! Sålde vårat hus på bara några dagar och höll oss väldigt bra uppdaterade med information igenom hela processen. Seriös, tillgänglig och smidig! Max poäng.
    • Getingen
    2020-10-14
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Beatrice på Husman Hagberg Kalmar. Från första början har jag blivit bemött på bästa tänkbara sätt, hela gänget är otroligt välkomnande och hjälpsamma och Beatrice har varit guld! Från första början tills kontraktsskrivning har det fungerat utmärkt och jag är supernöjd med hur allt gick till.
    2020-09-20
    Köpt en insatslägenhet i Oskarshamn.
    Proffsigt bemötande. Intresserad av kunden ,utan att vara påtvingande. Ville kundens bästa. Hjälpsam.
    Dom skall nu även hjälpa oss att sälja en annan lägenhet, och vi hoppas och tror att fortsättningen och intrycken blir densamma.
    Mäklare: Husman Hagberg Kalmar.

I dagläget ett toppen betyg.
    2020-09-10
    Säljer min gamla mosters hus (föräldrahem), vilket jag ärvt.
    Upplever att jag blivit mycket bra bemött hittills.
    Tycker jag fått bra respons gällande förutsättningarna för en lyckad affär. Mäklarna visade stort engagemang vid genomförandet och jag känner mig nöjd med resultatet så långt.
    Då inte affären är avslutad än avstår jag från sammanfattning.
    2020-09-07
    Superbra service, kan rekommenderas starkt
    2020-08-27
    Bästa mäklaren i stan! Engagerad, kunnig och professionell.
    2020-08-27
    Husmanhagberg hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Norrliden. Fantastiskt bemötande från mäklaren.
    Snabbt och smidigt skött
    2020-08-15
    Köpt en bostadsrätt på 82kvm, en trerummare i Kalmar.
    Blev bra bemött och mäklaren arbetade snabbt och löste det vi ville direkt. Skrev på redan samma dag tillsammans med säljarna!
  • Cecilia S
    köpte sitt hus med hjälp av
    2020-08-15
    Bethrice hjälpte oss att hitta vårt drömboende i Kalmar. Sen tog det bara två dagar från visning till att kontraktet var påskrivet. Hon har skött hela processen på ett mycket professionellt och pålitligt vis. En extra stjärna för att hon är anträffbar och själv mycket duktig på att hålla kontakt för att informera och ge råd om allt som behövs. Vi är mycket nöjda med köpet!
    2020-08-12
    Jag har både sålt o köpt hus av HusmanHagberg.
    Berättade vart jag skulle vilja flytta och Beathrice såg till att jag köpte mitt nya hus precis där. Hon sålde sedan mitt hus 5 dagar senare!!
    Allt har gått fort, mycket proffsig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Väldigt god kontakt hela vägen, en mäklare som håller vad hon lovar.
    Kändes väldigt tryggt hela vägen o jag är väldigt nöjd o glad att jag anlitade Beathrice som mäklare!
    Gör som jag, anlita HusmanHagberg i Kalmar!!!
    2020-07-25
    Vi sålt ett villa. Vist inte så mycket om Husman Hagberg innan men är väldig glad att vi bestämt att sälja vart hus med dom. Ett riktig proffsig och trevlig bemötande vi har haft fram dom. Ska ni sälja era bostad så jag ska jag verkligen rekommendera Husman Hagberg.
    Wayne/Mikaela
    2020-05-22
    Mycket bra vid köp av bostadsrätt
    2020-05-21
    Säljdriven mäklare som gör ett mycket bra jobb och även för mig som köpare. det gäller att ta tillvara både på köparen och säljaren
    • Kvarnholmen
    2020-05-16
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Kalmar. Mäklaren var lyhörd inför vårt behov och serviceinriktad. Gav oss goda råd utöver vad vi förväntade oss som köpare.

Mycket bra
    2020-05-04
    Vi sålde vår lägenhet via HH. Mycket engagerade, kan marknaden och har varit seriösa rakt igenom. Dialogen och bemötandet har varit prestigelöst och ödmjukt. Kan verkligen rekommendera andra att välja Husman Hagberg när man ska sälja.
    • Fjölebro
    2020-05-02
    Proffsig, kunnig och lyhörd. Tack för en smidig och lyckad försäljning!
    • Björkenäs Skäppevik
    2020-04-24
    Hon kan sitt jobb, mycket trevlig.
  • 2020-04-23
    Köpte en tomt via HumanHagberg.. Super trevlig och professionella.. svarade snabbt på alla frågor .. Framför allt kände vi tilliten man ska känna för en mäklare.
    • Bremerlyckan
    2020-03-29
    Har sålt en villa och jag är mkt nöjd med min mäklare Beathrice, hon har tagit han om allt på ett väldigt professionell sätt och jag kan ge henne mina bästa rekommendationer!
    //Peter