HusmanHagberg Kalmar

Västra Sjögatan 21, 392 32 Kalmar — Visa karta

Vi på HusmanHagberg Kalmar har lång erfarenhet av att sälja bostäder. Här möts du av mäklare med stor passion och mycket engagemang för vårt yrke. Oavsett hur din bostadssituation ser ut kan vi garanterat hjälpa dig tillrätta här i fina Kalmar.

Som en del i en av Sveriges största mäklarkedjor har vi tillgång till ett otroligt stort kundregister. Det underlättar mycket i vår strävan efter att vara Kalmars mest omtyckta mäklare.

Kontakta oss så hittar vi den rätta bostadslösningen för dig. Välkommen till oss!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om HusmanHagberg Kalmar

• 2020-09-20

Håkan P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpt en insatslägenhet i Oskarshamn.
    Proffsigt bemötande. Intresserad av kunden ,utan att vara påtvingande. Ville kundens bästa. Hjälpsam.
    Dom skall nu även hjälpa oss att sälja en annan lägenhet, och vi hoppas och tror att fortsättningen och intrycken blir densamma.
    Mäklare: Husman Hagberg Kalmar.

I dagläget ett toppen betyg. Läs mer
  • 2020-09-10

Lars Eric Anders L skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Säljer min gamla mosters hus (föräldrahem), vilket jag ärvt.
    Upplever att jag blivit mycket bra bemött hittills.
    Tycker jag fått bra respons gällande förutsättningarna för en lyckad affär. Mäklarna visade stort engagemang vid genomförandet och jag känner mig nöjd med resultatet så långt.
    Då inte affären är avslutad än avstår jag från sammanfattning. Läs mer
  • 2020-09-07

Jonas F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Superbra service, kan rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-08-27

Johan G skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Bästa mäklaren i stan! Engagerad, kunnig och professionell. Läs mer
  • 2020-08-27

Henry M skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Husmanhagberg hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Norrliden. Fantastiskt bemötande från mäklaren.
    Snabbt och smidigt skött Läs mer
  • 2020-08-15

Nils T skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpt en bostadsrätt på 82kvm, en trerummare i Kalmar.
    Blev bra bemött och mäklaren arbetade snabbt och löste det vi ville direkt. Skrev på redan samma dag tillsammans med säljarna! Läs mer
  • Cecilia S

2020-08-15

Cecilia S skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Bethrice hjälpte oss att hitta vårt drömboende i Kalmar. Sen tog det bara två dagar från visning till att kontraktet var påskrivet. Hon har skött hela processen på ett mycket professionellt och pålitligt vis. En extra stjärna för att hon är anträffbar och själv mycket duktig på att hålla kontakt för att informera och ge råd om allt som behövs. Vi är mycket nöjda med köpet! Läs mer
  • 2020-08-12

Maria M skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har både sålt o köpt hus av HusmanHagberg.
    Berättade vart jag skulle vilja flytta och Beathrice såg till att jag köpte mitt nya hus precis där. Hon sålde sedan mitt hus 5 dagar senare!!
    Allt har gått fort, mycket proffsig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Väldigt god kontakt hela vägen, en mäklare som håller vad hon lovar.
    Kändes väldigt tryggt hela vägen o jag är väldigt nöjd o glad att jag anlitade Beathrice som mäklare!
    Gör som jag, anlita HusmanHagberg i Kalmar!!! Läs mer
  • 2020-07-25

Wayne Peter P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi sålt ett villa. Vist inte så mycket om Husman Hagberg innan men är väldig glad att vi bestämt att sälja vart hus med dom. Ett riktig proffsig och trevlig bemötande vi har haft fram dom. Ska ni sälja era bostad så jag ska jag verkligen rekommendera Husman Hagberg.
    Wayne/Mikaela Läs mer
  • 2020-05-24

Ann-christine A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Bättre mäklare får man leta efter, 5-stjärnigt! Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Beathrice. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö, tack vare de rätta kontakterna blev det en drömförsäljning. Kan varmt rekommendera Beathrice, Niklas och Helena på HusmanHagberg i Kalmar. Läs mer
  • 2020-05-22

Maria F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Mycket bra vid köp av bostadsrätt Läs mer
  • 2020-05-21

Stefan Roger F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Säljdriven mäklare som gör ett mycket bra jobb och även för mig som köpare. det gäller att ta tillvara både på köparen och säljaren Läs mer
  • 2020-05-16

Per L skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Kalmar. Mäklaren var lyhörd inför vårt behov och serviceinriktad. Gav oss goda råd utöver vad vi förväntade oss som köpare.

Mycket bra Läs mer
  • 2020-05-04

Michael H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi sålde vår lägenhet via HH. Mycket engagerade, kan marknaden och har varit seriösa rakt igenom. Dialogen och bemötandet har varit prestigelöst och ödmjukt. Kan verkligen rekommendera andra att välja Husman Hagberg när man ska sälja. Läs mer
  • 2020-05-02

Lou B skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Proffsig, kunnig och lyhörd. Tack för en smidig och lyckad försäljning! Läs mer
  • 2020-04-24

Maud M skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Hon kan sitt jobb, mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-04-23

Mendonca Ramos U skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpte en tomt via HumanHagberg.. Super trevlig och professionella.. svarade snabbt på alla frågor .. Framför allt kände vi tilliten man ska känna för en mäklare. Läs mer
  • 2020-03-29

Paul Peter Mikael J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Har sålt en villa och jag är mkt nöjd med min mäklare Beathrice, hon har tagit han om allt på ett väldigt professionell sätt och jag kan ge henne mina bästa rekommendationer!
    //Peter Läs mer
  • 2020-03-05

Lisbeth A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Tyvärr gick allt väldigt fort när det gäller visning, vilket i och för sig inte berodde på mäklaren i sig. Utan situationen var bara sådan. Därför är det svårt att lämna något omdöme som blir rättvist. Läs mer
  • 2020-03-03

Inger Yvette H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Sålt Hossmo 1:111
    Glad kvick informativ Läs mer
  • 2020-02-24

Claes Ingvar W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har fått hjälp att sälja en villa och kan inte önska mig en bättre mäklare! Läs mer
  • 2020-02-24

Malin T skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köp av tomt. Mkt engagerat och kunnigt bemötande. Stor tillgänglighet och bra uppföljning på frågeställningar. Förväntningarna överträffades. Läs mer
  • 2020-02-21

Joakim K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Sålde min bostadsrätt. Var väldigt driven och proffsig samtidigt som hon var trevlig och personlig. Tog sig tid att diskutera och förklara saker. Kändes tryggt och att man var i goda händer. Läs mer
  • 2020-02-12

Linda A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har sålt min lägenhet och det gjorde mäklaren på ett mycket tillmötesgående sätt.
    Mäklaren var trevlig och vänlig, men upplevs även kompetent.

Sammantaget är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-01-17

Rebecca H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Sålt en lägenhet. Från första mötet har vi blivigt bemötta på ett väldigt bra sätt. Väldigt trevlig, snäll och hjälpsam. Finns alltid tillgänglig om man har någon fråga. Eftersom det var vår första försäljning så fick vi väldigt mycket information som va bra att veta. Stort tack till husman hagberg för allt stöd och fixande till en så enkel och smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-01-17

Gunilla E skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpte en tvåa som var unik eftersom det bara finns den i BRFföreningen. Därför gick den upp med över en halv miljon på budgivningen. Såklart en besvikelse men desto större glädje att jag hade råd att fullfölja köpet. Mäklaren hade ett beundransvärt tålamod med mej och alla mina tankar och funderingar , jag tog mycket mäklartid i anspråk.. Jag vill med hela mitt hjärta rekommendera mäklaren Beathrise på Husman Hagberg i Kalmar. Vänligen Gunilla. Läs mer
  • 2020-01-16

Björn E skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Mycket nöjda med allt otroligt kunnig och alla frågor besvarades snabbt. Trevligt bemötande, kort sammanfattat mycket nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-01-08

Emil J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Sålde min lägenhet genom Beathrice på Husman Hagberg.
    Beathrice har sen första kontakt varit fantastisk! Professionell, glad, härlig och väldigt målmedveten. Hon tog till sig av min situation och gav järnet. Vilket resulterade i att min lägenhet såldes snabbt och till ett pris jag är mycket nöjd med.
    Jag skulle utan tvekan anlita Beathrice igen! Läs mer
  • 2019-12-20

Antigone A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    En riktig bra, duktig och engagerad mäklare som hjälpte oss med att sälja vår fina lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-12-20

Amandha K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi köpte vårat första hus i timmernabben via er. Fick bara positiv känslor. Blev bra bemött av både, får snabbt svar om man har frågor.

Båda förklarade alla saker på ett bra sätt så att man förstod vad allt handlade om då det är vårat första hus vi köpet och har inte så bra koll på allt. Läs mer
  • Martin L

2019-12-02

Martin L skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Har genom husmanhagberg i Kalmar sålt tre stycken avstyckade tomter. Effektivare eller mer hårt jobbande mäklare finns nog inte. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-26

Göran Oliver O skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jättebra och roligt att jobba ihop med Beathrice och Nicklas på Kalmarkontoret.
    😊👍🌷
    Göran och Barbro Oscarsson Läs mer
  • 2019-10-10

Henrik V skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpte en tomt. Blev alldeles utmärkt bemött. Det finns inget att
    anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-10

John Peter A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt bra bemötande från början och ett stort visat engagemang Läs mer
  • Gunnel Elsa Maria S

2019-09-21

Gunnel Elsa Maria S skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevliga, kunniga och väldigt god service. Högsta betyg. Läs mer
  • 2019-09-20

Vilma A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köp av tomt. Vi har blivit väldigt bra bemötta, de har visat respekt för oss som köpare och gett oss den tid vi behöver för att fatta beslut.
    Vi förväntade oss att få information om tomten vi köpte, en viss betänketid och få ett lägre pris. Vi fick bra information och mer betänketid än vad vi hade räknat med. Priset förhandlades ner i pris som vi önskade. Tomten reserverades till oss vilket uppskattades. Läs mer
  • Victoria H

2019-09-16

Victoria H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Ett stor tack till HusmanHagberg och ett super tack till dig Beathrice som efter några långa månader äntligen sålde min lägenhet! Du har verkligen varit över förväntningarna och gjort ett fantastiskt jobb. Kan starkt rekommendera er till alla! Läs mer
  • 2019-08-22

Ove T skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi fick hjälp av Beatrice och hennes man att sälja våran 2:a i Kalmar vi är väldigt nöjda med deras engagemang och trevliga bemötande samt att dom hela tiden höll oss uppdaterade med vad som hände.Det tog en stund att sälja men Beatrice gjorde vad hon kunde för att hålla igång intresset för lägenheten.
    Vi är nöjda med vad vi fick. Läs mer
  • 2019-08-07

Annika W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt trevliga och vi fick den bästa hjälpen.
    Bästa mäklaren i Kalmar. Läs mer
  • Ellen K

2019-08-01

Ellen K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag rekommenderar verkligen Husman Hagberg Kalmar!! Jag sålde min bostadsrätt på Kungsgårdsvägen. Beathrice har varit en fantastisk mäklare sen dag 1. Hon har hjälpt mig i hela försäljningsprocessen och även letandet efter min nya bostad. Bea är lyhörd, engagerad och alltid ett toppenbemötande. Jag var helt trygg i min affär och fick tydlig information under hela processen och väldigt lättillgänglig med att svara på mina frågor. Både Bea och Niclas är fantastiska personer som gör allt för kunderna! Jag kommer definitivt anlita dem igen om jag behöver sälja eller köpa i framtiden - 100% nöjd kund!! :) Läs mer
  • 2019-07-27

Anneli Mariette F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Bra bemötande, jättetrevlig mäklare Läs mer
  • 2019-07-24

Tor Staffan P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi har sålt vårt hus i Timmernabben.
    Mycket proffsiga och trevliga mäklaren Niclas på HusmanHagberg i Kalmar agerade snabbt och effektivt.
    Han motsvarade verkligen de förväntningar vi hade.
    Vi rekommenderar honom och skulle använda honom igen vid behov.

Maria och Staffan Läs mer
  • 2019-04-15

Kerstin J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    3 rum och kök på Varvsholmen

Mäklare med organisation har varit mycket tillmötesgående och ställt upp för oss på alla vis. Läs mer
  • 2019-04-06

Kerstin H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi har sålt vår fina bostadsrätt på Varvsholmen i Kalmar, fick hjälp av ett mycket trevligt mäklarpar Nicklas och Beatrice. Vi känner oss väldigt nöjda med försäljningen vi kan varmt rekommendera Husman & Hagberg i Kalmar. Läs mer
  • 2019-04-06

Hans J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpt 3 rummare med fantastiskt läge och sjöutsikt.
    Mäklaren med medarbetare ställde upp och gav oss allt vi begärde. De jobbade effektivt och affären avslutades på tre dagar.
    Trevligt positivt bemötande. Det var nästan som möta gamla goda vänner. Familjärt men ändå proffsigt.
    De gjorde allt för eventuella förväntningar skulle uppfyllas.

Sammanfattning en trevlig och lyckad affär. Toppen. Läs mer
  • 2019-03-10

Gunnel A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag tycker Beatrice är suverän ! Alltid tillgänglig och mycket ambitiös. Kankse lite för ambitiös och måste hantera WorkLife-balance med småbarn...

Beatrice var mycket aktiv i hela försäljnigen och mötte upp kunder på både möjliga och omöjliga tidpunkter. Läs mer
  • 2019-02-11

Frida H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi sålde vår bostadsrätt i Lindsdal. Vi är mycket nöjda med Beatrice och Niklas. Önskemålet var att få lägenheten såld relativ fort och det lyckades dom verkligen med. Deras service och bemötande är toppen! Läs mer
  • 2019-01-21

Magnus K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Avspänd och god kommunikation med kundfokus. Läs mer
  • Andreas B

2019-01-18

Andreas B skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Hade min bostadrätt som kommande försäljning i nästan ett år.
    Sålde sedan innan visning till köpare med behov att flytta in snabbt.
    Husman Hagberg Kalmar har under hela processen varit lättillgängliga och öppna i diskussioner.
    Mitt önskemål om en mäklare som skulle kunna se till både köpare och säljares behov blev uppfyllt väl. Läs mer
  • 2018-12-29

Gert H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vill bara kommentera er hemsida.
    Den är lite ostrukturerad. Gör reklam för mycket annat än det aktuella objektet. Mer fokus på objektet. Har sålt en villa. Läs mer
    2019-01-03 Beathrice O svarar Gert H
    Tack för dina synpunkter. Jag har framfört synpunkterna till ansvariga på huvudkontoret.

Västra Sjögatan 21, 392 32 Kalmar