HusmanHagberg Kalmar

Västra Sjögatan 21, 392 32 Kalmar — Visa karta

Vi på HusmanHagberg Kalmar har lång erfarenhet av att sälja bostäder. Här möts du av mäklare med stor passion och mycket engagemang för vårt yrke. Oavsett hur din bostadssituation ser ut kan vi garanterat hjälpa dig tillrätta här i fina Kalmar.

Som en del i en av Sveriges största mäklarkedjor har vi tillgång till ett otroligt stort kundregister. Det underlättar mycket i vår strävan efter att vara Kalmars mest omtyckta mäklare.

Kontakta oss så hittar vi den rätta bostadslösningen för dig. Välkommen till oss!

Läs vad 34 kunder tycker om HusmanHagberg Kalmar

• Martin L

2019-12-02

Martin L skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Har genom husmanhagberg i Kalmar sålt tre stycken avstyckade tomter. Effektivare eller mer hårt jobbande mäklare finns nog inte. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-10-26

Göran Oliver O skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jättebra och roligt att jobba ihop med Beathrice och Nicklas på Kalmarkontoret.
    😊👍🌷
    Göran och Barbro Oscarsson Läs mer
  • 2019-10-10

Henrik V skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpte en tomt. Blev alldeles utmärkt bemött. Det finns inget att
    anmärka på. Läs mer
  • 2019-10-10

John Peter A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt bra bemötande från början och ett stort visat engagemang Läs mer
  • Gunnel Elsa Maria S

2019-09-21

Gunnel Elsa Maria S skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevliga, kunniga och väldigt god service. Högsta betyg. Läs mer
  • 2019-09-20

Vilma A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köp av tomt. Vi har blivit väldigt bra bemötta, de har visat respekt för oss som köpare och gett oss den tid vi behöver för att fatta beslut.
    Vi förväntade oss att få information om tomten vi köpte, en viss betänketid och få ett lägre pris. Vi fick bra information och mer betänketid än vad vi hade räknat med. Priset förhandlades ner i pris som vi önskade. Tomten reserverades till oss vilket uppskattades. Läs mer
  • Victoria H

2019-09-16

Victoria H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Ett stor tack till HusmanHagberg och ett super tack till dig Beathrice som efter några långa månader äntligen sålde min lägenhet! Du har verkligen varit över förväntningarna och gjort ett fantastiskt jobb. Kan starkt rekommendera er till alla! Läs mer
  • 2019-08-22

Ove T skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi fick hjälp av Beatrice och hennes man att sälja våran 2:a i Kalmar vi är väldigt nöjda med deras engagemang och trevliga bemötande samt att dom hela tiden höll oss uppdaterade med vad som hände.Det tog en stund att sälja men Beatrice gjorde vad hon kunde för att hålla igång intresset för lägenheten.
    Vi är nöjda med vad vi fick. Läs mer
  • 2019-08-07

Annika W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt trevliga och vi fick den bästa hjälpen.
    Bästa mäklaren i Kalmar. Läs mer
  • Ellen K

2019-08-01

Ellen K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag rekommenderar verkligen Husman Hagberg Kalmar!! Jag sålde min bostadsrätt på Kungsgårdsvägen. Beathrice har varit en fantastisk mäklare sen dag 1. Hon har hjälpt mig i hela försäljningsprocessen och även letandet efter min nya bostad. Bea är lyhörd, engagerad och alltid ett toppenbemötande. Jag var helt trygg i min affär och fick tydlig information under hela processen och väldigt lättillgänglig med att svara på mina frågor. Både Bea och Niclas är fantastiska personer som gör allt för kunderna! Jag kommer definitivt anlita dem igen om jag behöver sälja eller köpa i framtiden - 100% nöjd kund!! :) Läs mer
  • 2019-07-27

Anneli Mariette F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Bra bemötande, jättetrevlig mäklare Läs mer
  • 2019-07-24

Tor Staffan P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi har sålt vårt hus i Timmernabben.
    Mycket proffsiga och trevliga mäklaren Niclas på HusmanHagberg i Kalmar agerade snabbt och effektivt.
    Han motsvarade verkligen de förväntningar vi hade.
    Vi rekommenderar honom och skulle använda honom igen vid behov.

Maria och Staffan Läs mer
  • 2019-04-15

Kerstin J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    3 rum och kök på Varvsholmen

Mäklare med organisation har varit mycket tillmötesgående och ställt upp för oss på alla vis. Läs mer
  • 2019-04-06

Kerstin H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi har sålt vår fina bostadsrätt på Varvsholmen i Kalmar, fick hjälp av ett mycket trevligt mäklarpar Nicklas och Beatrice. Vi känner oss väldigt nöjda med försäljningen vi kan varmt rekommendera Husman & Hagberg i Kalmar. Läs mer
  • 2019-04-06

Hans J skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Köpt 3 rummare med fantastiskt läge och sjöutsikt.
    Mäklaren med medarbetare ställde upp och gav oss allt vi begärde. De jobbade effektivt och affären avslutades på tre dagar.
    Trevligt positivt bemötande. Det var nästan som möta gamla goda vänner. Familjärt men ändå proffsigt.
    De gjorde allt för eventuella förväntningar skulle uppfyllas.

Sammanfattning en trevlig och lyckad affär. Toppen. Läs mer
  • 2019-03-10

Gunnel A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag tycker Beatrice är suverän ! Alltid tillgänglig och mycket ambitiös. Kankse lite för ambitiös och måste hantera WorkLife-balance med småbarn...

Beatrice var mycket aktiv i hela försäljnigen och mötte upp kunder på både möjliga och omöjliga tidpunkter. Läs mer
  • 2019-02-11

Frida H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi sålde vår bostadsrätt i Lindsdal. Vi är mycket nöjda med Beatrice och Niklas. Önskemålet var att få lägenheten såld relativ fort och det lyckades dom verkligen med. Deras service och bemötande är toppen! Läs mer
  • 2019-01-21

Magnus K skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Avspänd och god kommunikation med kundfokus. Läs mer
  • Andreas B

2019-01-18

Andreas B skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Hade min bostadrätt som kommande försäljning i nästan ett år.
    Sålde sedan innan visning till köpare med behov att flytta in snabbt.
    Husman Hagberg Kalmar har under hela processen varit lättillgängliga och öppna i diskussioner.
    Mitt önskemål om en mäklare som skulle kunna se till både köpare och säljares behov blev uppfyllt väl. Läs mer
  • 2018-12-29

Gert H skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vill bara kommentera er hemsida.
    Den är lite ostrukturerad. Gör reklam för mycket annat än det aktuella objektet. Mer fokus på objektet. Har sålt en villa. Läs mer
    2019-01-03 Beathrice O svarar Gert H
    Tack för dina synpunkter. Jag har framfört synpunkterna till ansvariga på huvudkontoret.
  • 2018-12-17

Lennart Karl-gunnar O skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Husman & Hagmn har till fullo bistått och ombesörjt försäljningen av våran lgh.
    Vi är helt nöjda med hur de hanterat försäljningen både före, i samband med och efter att affär var klar. Läs mer
  • 2018-11-06

Christina F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Beathrice Odén sålde min bostadsrätt snabbt och smidigt. Köparna fanns i kundregistret. Vi gick noggrant igenom Överlåtelseavtalet tillsammans och jag fick svar på alla mina frågor. Jag kände aldrig någon stress eller press att fatta förhastade beslut. Så snart köparna blivit beviljade medlemskap i bostadsrättsföreningen betalades handpenningen ut till mig utan dröjsmål. Beathrice har löpande hållit mig informerad via telefon, SMS och e-post. Jag ger därför Beathrice Odén på HusmanHagberg Kalmar mina allra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2018-11-04

Elin Josefine E skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Professionellt, seriöst men ändå jordnära bemötande. Var lätt att komma i kontakt med vid behov. Skulle absolut använda dem den dagen det blir aktuellt att sälja bostaden. Läs mer
  • 2018-09-24

Annette M skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Vi sålde vårt hus. Innan hade vi kontaktat 3 olika mäklare att se på och värdera vårt hus. HusmanHagberg kändes överlägset bäst och fick därför uppdraget att sälja huset. Vi är mycket nöjda! Det har funnits ett stort engagemang och känts väldigt förtroendeingivande och familjärt. Kan verkligen rekommendera HusmanHagberg Kalmar! Bättre mäklare är nog svårt att hitta. Läs mer
  • 2018-09-24

Patrik I skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Helnöjd med hela processen när vi köpte vårt hus.
    Proffsigt bemötande, lätt att prata med, kunnig och påläst om objektet.
    Kan varmt rekommendera Beathrice för framtida köp eller försäljningar. Läs mer
  • 2018-09-22

Gunilla W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Både köpt och sålt bostadsrätt genom Beathrice Oden. Genom hela processen har Beathrice varit proffessionell vänlig lugn optimistisk och lyhörd. Givit fortlöpande information både muntligt och skriftligt. Är mycket nöjd med både köp och försäljning och ger de bästa rekomnendationer Läs mer
  • 2018-08-29

Claes N skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har absolut inget att anmärka på. Proffsigt skött! Läs mer
    2018-09-21 Beathrice O svarar Claes N
    Tack Claes för din fina rekommendationen!
  • 2018-07-02

Carina R skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag köpte en bostadsrätt. Beatrice var väldigt tillmötesgående,snabb och förklarade och gick igenom allt på ett bra sätt. Läs mer
    2018-07-12 Beathrice O svarar Carina R
    Tack så mycket för rekommendationen! Du har verkligen köpt en fin bostadsrätt. Där kommer ni att trivas bra.
  • 2018-05-24

Anna A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag och min man har köpt ett vinterbonat fritidshus där vi tänker på permanent.
    När vi kom dit första gången blev vi kära direkt i huset och mäklaren tog emot oss så vänligt och man såg att hon gillade huset väldigt mycket och förstod våra behov direkt. Vi fick jättebra känsla av mäklaren på en gång.
    Vi har letat hus länge och blivit bemötta på väldigt olika sätt (även väldigt negativa sätt) men Beatrice hade ett sånt självklart och proffsigt sätt att hälsa och vara där för att svara på frågor direkt men ändå att vi kände att vi fick gå runt och vara ifred. Helt perfekt med andra ord! Läs mer
    2018-06-12 Beathrice O svarar Anna A
    Tack så mycket för rekommendationen Anna. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i ert nya boende och skulle det dyka upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Beathrice.
  • Folke A

2018-05-23

Folke A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevligt bemötande och stor vänlighet, samt mycket bra uppföljning av intresserade presumtiva köpare.
    Stor kunnighet i yrket.
    Folke Aronros
    Borgholm Läs mer
    2018-06-12 Beathrice O svarar Folke A
    Hej Folke! Stort tack för de varma orden samt för förtroendet att få få förmedla er bostad. Jag hoppas verkligen att vår kontakt framöver blir långvarig! Önskar er allt gott! Vänliga hälsningar, Beathrice.
  • 2018-05-20

Angelica O skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har sålt en 1,5 rums lägenhet i Skälby i Kalmar. Jag har under processens gång blivit bra bemött av mäklaren. Mäklaren har ständigt funnits tillgänglig, kommit med förslag, tips och råd för att göra en lyckosam försäljning. Jag rekommenderar gärna HusmanHagberg och Beatrice. Läs mer
    2018-05-23 Beathrice O svarar Angelica O
    Tack Angelica för den fina rekommendationen!
  • 2018-05-19

Elise P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har köpt en bostadrätt, 1,5a i Skällby/funkabo. Mäklaren har hjälpt till med att kontakta banker och säljare när det har behövts vilket jag har uppskattat. Mäklaren var mycket trevliga och lätt att prata med.
    Har inte hört om denna firman innan så hade inga större förväntningar men allt har varit positivt ur mitt synhåll.
    Mäklaren har hjälp till att förstå och har förklarat på ett bra sätt. Denna gång var första gången jag hade kontakt med en mäklare och är nöjd med hur det har gått. Mäklaren Har varit snabb och effektiv, vilket nog både jag som köpare och säljaren har uppskattat.
    Jag Är mycket nöjd med husman Hagberg och Beathrice. Läs mer
    2018-05-23 Beathrice O svarar Elise P
    Tack för det otroligt fina omdömet! Önskar dig all lycka i det nya boendet!
  • 2018-03-21

Emmelie F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt nöjd med bemötandet, aldrig haft problem med att få tag på mäklaren, vare sig det varit på förmiddagen eller eftermiddagen. Bra information gällande allt och om de inte haft något direkt svar på något har de kollat upp de och återkommit. Läs mer
    2018-03-21 Beathrice O svarar Emmelie F
    Tack Emmelie för den fina rekommendationen!
  • 2018-03-21

Fredrik Per W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt engagerad mäklarfirma, personliga och har ställt upp med så mycket tips och svar på alla möjliga konstiga frågor. Vi år väldigt nöjda. Proffsigt agerande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-03-21 Beathrice O svarar Fredrik Per W
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen och tack för förtroendet att sälja er bostad!

Västra Sjögatan 21, 392 32 Kalmar