Alla kategorier Mäklare Kalmar Kalmar HusmanHagberg HusmanHagberg Kalmar

HusmanHagberg Kalmar

Västra Sjögatan 31, 392 32 Kalmar — Visa karta

Vi på HusmanHagberg Kalmar har lång erfarenhet av att sälja bostäder. Här möts du av mäklare med stor passion och mycket engagemang för vårt yrke. Oavsett hur din bostadssituation ser ut kan vi garanterat hjälpa dig tillrätta här i fina Kalmar.

Som en del i en av Sveriges största mäklarkedjor har vi tillgång till ett otroligt stort kundregister. Det underlättar mycket i vår strävan efter att vara Kalmars mest omtyckta mäklare.

Kontakta oss så hittar vi den rätta bostadslösningen för dig. Välkommen till oss!

Läs vad 8 kunder tycker om HusmanHagberg Kalmar

• Claes N
    Claes N skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har absolut inget att anmärka på. Proffsigt skött! Läs mer
  • Carina R
    Carina R skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag köpte en bostadsrätt. Beatrice var väldigt tillmötesgående,snabb och förklarade och gick igenom allt på ett bra sätt. Läs mer
    2018-07-12 Beathrice O svarar Carina R
    Tack så mycket för rekommendationen! Du har verkligen köpt en fin bostadsrätt. Där kommer ni att trivas bra.
  • Anna A
    Anna A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag och min man har köpt ett vinterbonat fritidshus där vi tänker på permanent.
    När vi kom dit första gången blev vi kära direkt i huset och mäklaren tog emot oss så vänligt och man såg att hon gillade huset väldigt mycket och förstod våra behov direkt. Vi fick jättebra känsla av mäklaren på en gång.
    Vi har letat hus länge och blivit bemötta på väldigt olika sätt (även väldigt negativa sätt) men Beatrice hade ett sånt självklart och proffsigt sätt att hälsa och vara där för att svara på frågor direkt men ändå att vi kände att vi fick gå runt och vara ifred. Helt perfekt med andra ord! Läs mer
    2018-06-12 Beathrice O svarar Anna A
    Tack så mycket för rekommendationen Anna. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väl i ert nya boende och skulle det dyka upp några funderingar är ni alltid välkomna att höra av er. Vänliga hälsningar, Beathrice.
  • Folke A
    Folke A skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Trevligt bemötande och stor vänlighet, samt mycket bra uppföljning av intresserade presumtiva köpare.
    Stor kunnighet i yrket.
    Folke Aronros
    Borgholm Läs mer
    2018-06-12 Beathrice O svarar Folke A
    Hej Folke! Stort tack för de varma orden samt för förtroendet att få få förmedla er bostad. Jag hoppas verkligen att vår kontakt framöver blir långvarig! Önskar er allt gott! Vänliga hälsningar, Beathrice.
  • Angelica O
    Angelica O skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har sålt en 1,5 rums lägenhet i Skälby i Kalmar. Jag har under processens gång blivit bra bemött av mäklaren. Mäklaren har ständigt funnits tillgänglig, kommit med förslag, tips och råd för att göra en lyckosam försäljning. Jag rekommenderar gärna HusmanHagberg och Beatrice. Läs mer
    2018-05-23 Beathrice O svarar Angelica O
    Tack Angelica för den fina rekommendationen!
  • Elise P
    Elise P skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Jag har köpt en bostadrätt, 1,5a i Skällby/funkabo. Mäklaren har hjälpt till med att kontakta banker och säljare när det har behövts vilket jag har uppskattat. Mäklaren var mycket trevliga och lätt att prata med.
    Har inte hört om denna firman innan så hade inga större förväntningar men allt har varit positivt ur mitt synhåll.
    Mäklaren har hjälp till att förstå och har förklarat på ett bra sätt. Denna gång var första gången jag hade kontakt med en mäklare och är nöjd med hur det har gått. Mäklaren Har varit snabb och effektiv, vilket nog både jag som köpare och säljaren har uppskattat.
    Jag Är mycket nöjd med husman Hagberg och Beathrice. Läs mer
    2018-05-23 Beathrice O svarar Elise P
    Tack för det otroligt fina omdömet! Önskar dig all lycka i det nya boendet!
  • Emmelie F
    Emmelie F skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt nöjd med bemötandet, aldrig haft problem med att få tag på mäklaren, vare sig det varit på förmiddagen eller eftermiddagen. Bra information gällande allt och om de inte haft något direkt svar på något har de kollat upp de och återkommit. Läs mer
    2018-03-21 Beathrice O svarar Emmelie F
    Tack Emmelie för den fina rekommendationen!
  • Fredrik Per W
    Fredrik Per W skrev om HusmanHagberg Kalmar
    Väldigt engagerad mäklarfirma, personliga och har ställt upp med så mycket tips och svar på alla möjliga konstiga frågor. Vi år väldigt nöjda. Proffsigt agerande. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2018-03-21 Beathrice O svarar Fredrik Per W
    Tack Fredrik för den fina rekommendationen och tack för förtroendet att sälja er bostad!

Västra Sjögatan 31, 392 32 Kalmar