Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Cecilia Tibblin
Cecilia Tibblin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min ambition är att i varje affär göra det bästa möjliga för alla inblandade. Att ha nöjda kunder som rekommenderar en vidare är det absolut bästa man kan uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag professionell, noggrann, trevligt och har hjärtat med i varje affär!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har sjungit sedan barnsben. Jag älskar djur och har en katt, två kaniner och en hund på deltid. I sju år hade jag även en tarantella men som tyvärr har gått bort. Läs mer

Läs vad 41 Läs vad Cecilia Tibblin

• Helen Anne Victoria M sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-22

Ramdala
    Glad positiv driftig och engagerad Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Tommy H köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-22

Ramdala
    Sålt en jordbruksfastighet. och köpt en villa.
    Bra löpande kontackt och ett bra arbete tog mycket runtom kontakter. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Siv-Britt S sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-01

Hasslö
    Vi är nöjda medCecilia, tycker om hennes bemötande, har hållit oss med information, så snart hon hört något från köparna. Jag rekommenderar henne varmt, blev så nöjda med våra köpare som övertog vårt föräldrahem. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Kajsa M köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-05-30

Hasslö
    Vi har precis köpt en fastighet och har nu en bostadsrätt som ska ut på försäljning framöver. All kontakt med mäklaren har fungerar jätte bra. Läs mer
  • Pieer M köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-05-28

Hasslö
    Köp av fritidshus och avsikt att även använda vid försäljning av lägenhet. Bemötande var rakt, tydligt och ärligt. Läs mer
  • Lena K
    Lena K sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-05-13

Lyckeby
    Vi köpte och sålde av Cecilia och jag rekommenderar henne varmt. Hon var tillgänglig och kompetent och visade upp vårt hus på bästa sätt. Ska vi sälja igen får det bli Cecilia. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Maria B köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-05-03

Lyckeby
    Vi har köpt ett hus av Cecilia.

Under visningsperioden och budgivningenperioden levde hon tyvärr inte upp till de förväntningar jag har på en mäklare jag köper hus av där av får hon ingen 5:a av mig. Men nu efter att vi vann budgivningen har hon visat en väldigt trevlig och proffsig sida. Och jag har förstått det som att säljaren är mycket nöjd med henne. Läs mer
    2019-05-07 Cecilia T svarar Maria B
    Hej! Synd att du uppfattade det så, det känns bra nu efter att vi har pratat om det. Tack för ett bra samtal! Mvh Cecilia.
  • Cecilie F sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-04-25

Hästö
    Jag har sålt ett radhus.
    Har blivit mycket bra bemött av mäklaren Hon är lugnt och trevlig, informerar på ett bra sett och är tillgänglig. Mycket proffsig.
    Hon har helt klart levt upp till förväntningarna. Läs mer
  • Tobias K köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-04-25

Nättraby
    - Köpte villa.
    - Mäklaren var mycket trevlig och professionell. Inte "offensiv" och påtvingande utan lyhörd och intresserad, vilket upplevdes som trevligt. Hon var aktiv och tydlig under budgivning. Inga problem alls! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Andrea Del T sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-04-23

Nättraby
    Gav ett lugnt, tryggt och rutinerat intryck. Riktigt nöjd med val av mäklarfirma, och främst av att ha haft Cecilia och jag kommer rekommendera henne vid tillfälle! Läs mer

Senaste försäljningarna

Vallgatan