Cecilia Tibblin

Cecilia Tibblin

Cecilia Tibblin är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Cecilia Tibblin har varit registrerad mäklare sedan 2017-08. Cecilia Tibblin har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Cecilia Tibblin har haft 5 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min ambition är att i varje affär göra det bästa möjliga för alla inblandade. Att ha nöjda kunder som rekommenderar en vidare är det absolut bästa man kan uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag professionell, noggrann, trevligt och har hjärtat med i varje affär!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har sjungit sedan barnsben. Jag älskar djur och har en katt, två kaniner och en hund på deltid. I sju år hade jag även en tarantella men som tyvärr har gått bort.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 65 Läs vad Cecilia Tibblin

• 2020-02-20
    We have just bought a house in Karlskrona. Cecilia was extremely helpful and very responsive throughout the purchase. She also took the time to translate and explain the process and documents involved in the purchase.
    Nauman Bin A
  • 2019-12-22
    Sålt en bostadsrättslägenhet med två rum och kök. Hade ingen erfarenhet av att sälja bostad och behövde därför hjälp med det mesta. Förväntade mig att en mäklare skulle kunna hjälpa mig med just detta och Cecilia Tibblin levde verkligen upp till mina förväntningar, så jag kan inte vara annat än nöjd!
    Denise E
    • 48.0 m²
    • Pantarholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2019-11-25
    Cecilia hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Det gjorde hon på ett utmärkt och omsorgsfullt sätt. Jag är mycket nöjd med hur försäljningen har skötts.
    Tomas S
    • 50.2 m²
  • 2019-11-17
    Vi har sålt en bostadsrätt. Cecilia har varit mycket proffsig och trevlig, uppdaterat oss hela tiden under processen och funnits tillgänglig för frågor. Vi är mycket nöjda med valet av mäklare och kan varmt rekommendera henne!
    Marie L
    • 57.3 m²
    • Trossö
  • 2019-11-16
    Vi har blivit både trevligt & professionellt bemötta av Cecilia. Aldrig behövt tveka om att ställa några frågor och vi har haft insyn, och fått information löpande, under hela försäljningsprocessen av vår bostadsrättslägenhet. Vi har känt oss trygga med henne och jag skulle rekommendera henne varmt till vänner & bekanta utan att tveka.
    Christina L
    • 57.3 m²
    • Trossö
  • 2019-10-30
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Hässlegården. Trots att vi är numera bosatta i utlandet, och hade svårt att ta oss hem, så skötte Cecilia allt utan några som helst bekymmer. Tycker att Cecilia gjorde ett bra jobb, höll oss uppdaterade hela tiden och skötte allt utmärkt!
    Johan J
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2019-10-30
    It was a good experience overall.
    Binish T
  • 2019-10-03
    Proffsig och bra att ha att göra med. En väldigt bra mäklare.
    Carl Wilhelm F
    • 55.0 m²
    • Pantarholmen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2019-10-03
    Har köpt ett hus och Camilla har varit en mycket bra mäklare som försökt tillgodose mig och mina behov. Ett väldigt gott bemötande på visningen, inte påträngande utan gav oss utrymme men fanns där för att svara på frågor.
    Jannice J
    • 0.0 m²
    • Rödeby
  • 2019-10-01
    Har köpt bostadsrätt. Vänligt, kunnigt, pedagogiskt.
    Camilla U
    • 55.0 m²
    • Pantarholmen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte