Cecilia Tibblin
Registrerad mäklare sedan 2017-08-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-21
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min ambition är att i varje affär göra det bästa möjliga för alla inblandade. Att ha nöjda kunder som rekommenderar en vidare är det absolut bästa man kan uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag professionell, noggrann, trevligt och har hjärtat med i varje affär!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har sjungit sedan barnsben. Jag älskar djur och har en katt, två kaniner och en hund på deltid. I sju år hade jag även en tarantella men som tyvärr har gått bort. Läs mer

Läs vad 65 Läs vad Cecilia Tibblin

• Nauman Bin A köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-02-20

Hässlegården
    We have just bought a house in Karlskrona. Cecilia was extremely helpful and very responsive throughout the purchase. She also took the time to translate and explain the process and documents involved in the purchase. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Denise E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-12-22

Pantarholmen
    Sålt en bostadsrättslägenhet med två rum och kök. Hade ingen erfarenhet av att sälja bostad och behövde därför hjälp med det mesta. Förväntade mig att en mäklare skulle kunna hjälpa mig med just detta och Cecilia Tibblin levde verkligen upp till mina förväntningar, så jag kan inte vara annat än nöjd! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Tomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-11-25

2:a
    Cecilia hjälpte mig att sälja en bostadsrätt.
    Det gjorde hon på ett utmärkt och omsorgsfullt sätt. Jag är mycket nöjd med hur försäljningen har skötts. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Marie L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-11-17

Trossö
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Cecilia har varit mycket proffsig och trevlig, uppdaterat oss hela tiden under processen och funnits tillgänglig för frågor.
    Vi är mycket nöjda med valet av mäklare och kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Christina L sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-11-16

Trossö
    Vi har blivit både trevligt & professionellt bemötta av Cecilia.
    Aldrig behövt tveka om att ställa några frågor och vi har haft insyn, och fått information löpande, under hela försäljningsprocessen av vår bostadsrättslägenhet.
    Vi har känt oss trygga med henne och jag skulle rekommendera henne varmt till vänner & bekanta utan att tveka. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Johan J sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-30

Hässlegården
    Cecilia hjälpte oss att sälja vår villa i Hässlegården. Trots att vi är numera bosatta i utlandet, och hade svårt att ta oss hem, så skötte Cecilia allt utan några som helst bekymmer.
    Tycker att Cecilia gjorde ett bra jobb, höll oss uppdaterade hela tiden och skötte allt utmärkt! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Binish T köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-30

Hässlegården
    It was a good experience overall. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Carl Wilhelm F köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-03

Pantarholmen
    Proffsig och bra att ha att göra med. En väldigt bra mäklare. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Jannice J köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-03

Rödeby
    Har köpt ett hus och Camilla har varit en mycket bra mäklare som försökt tillgodose mig och mina behov. Ett väldigt gott bemötande på visningen, inte påträngande utan gav oss utrymme men fanns där för att svara på frågor. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Camilla U köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-01

Har köpt bostadsrätt.