Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Cecilia Tibblin
Cecilia Tibblin
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min ambition är att i varje affär göra det bästa möjliga för alla inblandade. Att ha nöjda kunder som rekommenderar en vidare är det absolut bästa man kan uppnå.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare är jag professionell, noggrann, trevligt och har hjärtat med i varje affär!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har sjungit sedan barnsben. Jag älskar djur och har en katt, två kaniner och en hund på deltid. I sju år hade jag även en tarantella men som tyvärr har gått bort. Läs mer

Läs vad 26 kunder tycker om Cecilia Tibblin

• Nicholas De Y
    Nicholas De Y sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-02-15

1:a
    22.5m²
    Trossö
    Sålde en mindre lägenhet. Cecilia var trevlig, effektiv, och flexibel. Hon svarade snabbt på alla mina frågor och var alltid villig att möta mina krav. Hon höll mig uppdaterad och informerad med allt som gällde min lägenhet och kunde också ge vettiga insikter på mina funderingar. Utmärkt mäklare! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Heléne N köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-22

Hasslö
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Cecila har hela tiden haft ett poditivt, trevligt och tillmötesgående bemötande.
    I samband med köpet var hon väldigt tydlig med den information som vi behövde som köpare.
    Positivt att hon hela tiden har återkopplat de olika stegen under processen från första visning till affär. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-22

63.2m²
    Trossö
    Trevlig och tillmötesgående mäklare! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Henrik R sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-13

175m²
    Lyckeby
    Vi har sålt en villa.
    Vi har enbart en bra upplevelse av försäljningen, i förs oss okomplicerade situationer har Cecilia guidat oss med sin kunskap. Vilket varit en stor trygghet.

Vi är i det hela väldigt nöjda. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Lars E sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-30

52.5m²
    Trossö
    Cecilia sålde vår 2a. Hon var alltid anträffbar. Hörde av sig regelbundet för att berätta vad som hände under processen. Vi upplevde att hon hela tiden var både trevlig och professionell i sitt agerande. Rekommenderas. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Jonas L köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-29

52.5m²
    Trossö
    Köpte en 2 rok och blev bemött på ett utmärkt sätt av mäklaren. Hon var kunnig och trevlig samt tog sig tid utanför arbetstiden för att min upplevelse av köpet skulle bli så bra som möjligt. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Erika O köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-26

Nättraby
    Köp av bostadsrätt. Proffsigt bemötande och god tillgänglighet. Trevlig och noggran vilket uppskattas! Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Hans M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-24

Nättraby
    Cecilia och HusmanHagberg levde upp till alla våra förväntningar. Allt ifrån första mötet till fotografering, visningar och avtalsskrivning. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Ebba M sålde sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-22

Nättraby
    Vi är väldigt nöjda med Cecilias arbete vid försäljningen av vår bostad. Hon gav oss alltid ett proffsigt bemötande och var alltid lätt att nå vid eventuella frågor. Läs mer
    Cecilia T gillar detta
  • Isa M köpte sin lägenhet med hjälp av Cecilia Tibblin en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-03

1:a
    39.5m²
    Trossö
    Köpt. Trevlig, bra att låta kunden titta själv på visning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Skärfva Byväg