Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Ida Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 86 Läs vad Ida Ivarsson

• Marie G köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-07-18

Sjuhalla
    Knappt träffat henne eftersom hon blev sjuk . Har enbart arbetat med Peter Olsson o han var fantastisk
    Köpte ett hus i Nättraby Läs mer
  • Johan R köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-07-07

Trossö
    Köpt en bostadsrätt. Affären blev snabbt avslutad, fått information om allt nödvändigt. Har fungerat bra. Läs mer
  • Helena J sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-07-05

Trossö
    Sålt min lägenhet med hjälp av Ida.
    En duktig och seriös mäklare som alltid är väldigt trevlig och hjälpsam. Rekommenderar verkligen Husman Hagberg och Ida Ivarsson. Läs mer
  • Yjvesa Mujaj B sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-07-04

Bostadsrätt.
    Engagerad, proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
  • Elin F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-29

Pantarholmen
    En etta. Alltid professionellt bemötande. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • Göran G sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-24

Pantarholmen
    Sålt lägenhet.
    Mycket proffsigt agerande av Ida. Informativt, svarar snabbt, trevligt bemötande. Läs mer
  • Tobias W sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-24

Trossö
    Sålde vår lägenhet med hjälp av Ida. Extremt proffsig och lätt att samarbeta med. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Per R sålde sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-10

Lyckeby
    Vi sålde vårt kära hus och Ida mötte oss i vårt hem då vi igenom hur en försäljning gick till och vad man behövde tänka på. Ida skötte detta arbete på ett förtroendeingivande sätt med god kunskap, professionellt bemötande och ett härligt engagemang. Kan varmt rekommendera Ida som utförde vår försäljning på ett smidigt och enkelt sätt! Läs mer
  • Alexandra F
    Alexandra F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-07

Wämöstrand
    super förstående, uppmärksam, trevlig, saklig, och allmänt bara allt jag önskade mig hos min mäklare. Hon svarade fort vid frågor, var väldigt noggrann, och jag kände mig fullständigt trygg i hennes händer. Läs mer
    Ida I gillar detta
  • Emma H köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-05

Lyckeby
    Jag har köpt ett fint hus. Jag fick ett väldigt trevligt och varmt bemötande av mäklaren. Hon är proffsig, kunnig och har God hand med människor. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Senaste försäljningarna

Solstigen