Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Ida Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11

Läs vad 66 kunder tycker om Ida Ivarsson

• Rickard F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -En och en halvplanshus
    -Bemötandet av Ida var proffsigt, lungt och oerhört vänligt.
    -Mina förväntningar var att vår mäklare skulle ta allt ansvar över försäljning och återkoppla oss om läget och förändringar i affären. Jag skulle inte behöva ha bekymmer överhuvudtaget. Ida infriade alla mina förväntningar som jag hade.
    -Hela husförsäljningen gick lungt och behagligt, Ida såg till att allt gick smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Linda F sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hasslö
    Ida sålde vårt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är en rak och ärlig mäklare som bemöter kunderna med förståelse och tålamod.
    Mina förväntningar på Ida var höga och hon levde verkligen upp till dem.
    Jag kommer att rekommendera Ida och Husman Hagberg till alla som jag känner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Cornelia H köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hej!
    Köpt ett hus!
    Tyckte Ida gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Jessica A köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    153m²
    Knösö
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bra bemött av min mäklare. Hon var väl insatt och informerade mig om huset samt informerade mig om vad jag ska tänka på som köpare. Hon hade förståelse för mig som köpare. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi köpte vår semesterbostad genom Ida på HusmanHagberg och är jättenöjda med hela processen.

Hon la in oss i registret och tipsade oss om bostaden. Vi hade en privatvisning och skrev kontrakt redan samma kväll. Enkelt och smidigt.

Ida med kollegor rekommenderas varmt! Alltid bra stämning när man kommer in på deras kontor.

Tack vare Idas hjälp hittade vi dessutom vårt nya efternamn också som vi tog när vi gifte oss:).

//Johan & Sofie Läs mer
  • Sofia Boman E köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    123m²
    Nättraby
    Så nöjda med Ida under köpet av vårt hus, riktigt duktig mäklare! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Emil W köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    123m²
    Nättraby
    Ida var mycket trevlig och proffsig när jag och min fästmö köpte hus. Vi är supernöjda med bemötandet vi fick. Läs mer
  • Pernilla T köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    1:a
    34m²
    Trossö
    Vi har köpt en lgh. Tycker att Ida är bra på att svara och återkoppla. Glad och serviceminded. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Markus P sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    3:a
    83m²
    Trossö
    Vi har precis sålt våran lägenhet med hjälp av Ida.
    Väldigt engagerad och duktig mäklare som alltid var nåbar och kunde svara på alla våra frågor och hålla oss uppdaterade.

Rekommenderar verkligen Ida som mäklare! Läs mer
  • Anders D sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    166m²
    Sturkö
    Ida har verkligen uppfyllt våra förväntningar till fullo.
    Trevligt bemötande, inlyssnande och hon har engagerat sig i våra frågor.
    Är mer än nöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Hälsningar Anders och Ulrika, Sturkö Läs mer

Senaste försäljningarna