Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Ida Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01

Läs vad 71 kunder tycker om Ida Ivarsson

• Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-01-28

159m²
    Hässlegården
    Sålt en villa.
    Ida var positiv, professionell, serviceminded, flexibel och tillgänglig under hela processen och uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Tveka inte att kontakta Ida som vi med nöje lämnar de allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Viktor H köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-01-28

159m²
    Hässlegården
    Bra intryck och professionell hantering Läs mer
  • Fiona W köpte sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-01-25

56.6m²
    Trossö
    Jag köpte en lägenhet och erfarenheten var mycket smidig tack vare Ida. Hon var mycket vänliga och hjälpsamma. Ida svarade på mina frågor och svarade snabbt på mina mejl. Jag tyckte att hon var jättebra och skulle rekommendera henne till någon annan som tänker köpa eller sälja ett hem. Läs mer
  • Thomas M köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-01-07

135m²
    Köpt en villa.
    Blev mycket vänligt och professionellt bemött.
    Tycker att hon levde upp till de förväntningar jag hade.
    Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd. Jag kände att hon tog sig den tid som behövdes. Läs mer
  • Madeleine J sålde sin lägenhet med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-12-24

40.4m²
    Galgamarken
  • Rickard F sålde sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

-En och en halvplanshus
    -Bemötandet av Ida var proffsigt, lungt och oerhört vänligt.
    -Mina förväntningar var att vår mäklare skulle ta allt ansvar över försäljning och återkoppla oss om läget och förändringar i affären. Jag skulle inte behöva ha bekymmer överhuvudtaget. Ida infriade alla mina förväntningar som jag hade.
    -Hela husförsäljningen gick lungt och behagligt, Ida såg till att allt gick smidigt och proffsigt. Läs mer
  • Linda F sålde sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

Hasslö
    Ida sålde vårt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Hon är en rak och ärlig mäklare som bemöter kunderna med förståelse och tålamod.
    Mina förväntningar på Ida var höga och hon levde verkligen upp till dem.
    Jag kommer att rekommendera Ida och Husman Hagberg till alla som jag känner som ska sälja sina bostäder. Läs mer
  • Cornelia H köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

Hej!
    Köpt ett hus!
    Tyckte Ida gjorde ett bra jobb! Läs mer
  • Jessica A köpte sitt hus med hjälp av Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-23

153m²
    Knösö
    Jag har köpt en villa.
    Jag blev bra bemött av min mäklare. Hon var väl insatt och informerade mig om huset samt informerade mig om vad jag ska tänka på som köpare. Hon hade förståelse för mig som köpare. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ida Ivarsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-14

Vi köpte vår semesterbostad genom Ida på HusmanHagberg och är jättenöjda med hela processen.

Hon la in oss i registret och tipsade oss om bostaden. Vi hade en privatvisning och skrev kontrakt redan samma kväll. Enkelt och smidigt.

Ida med kollegor rekommenderas varmt! Alltid bra stämning när man kommer in på deras kontor.

Tack vare Idas hjälp hittade vi dessutom vårt nya efternamn också som vi tog när vi gifte oss:).

//Johan & Sofie Läs mer

Senaste försäljningarna