Jenny Kulhanek

Jenny Kulhanek

Jenny Kulhanek är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Jenny Kulhanek har varit registrerad mäklare sedan 2017-07. Jenny Kulhanek har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-01 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Jenny Kulhanek har haft 4 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 3 Läs vad Jenny Kulhanek

• sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • 119.0 m²
    • Backabo
    2021-01-19
    Jenny har hjälpt mig sälja mitt hus i Karlskrona och jag är mycket nöjd med det proffesionella bemötandet jag fick.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Trossö
    2021-01-19
    Sålt bostad. Mycket bra bemötande av mäklaren. Hade tidigare bra erfarenheter efter att ha varit kund hos HusmanHagberg. Min mäklare i samband med försäljning av bostad levde upp till mina förväntningar. Sammanfattningsvis bra service och jag kan rekommendera HusmanHagberg Karlskrona.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • 3:a
    • 79.0 m²
    • Pantarholmen
    2021-01-19
    Jenny var mycket trevlig på ett äkta sätt och ingav ett förtroende. Visade kunnighet gällande sitt uppdrag som mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.