Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Peter Olsson
Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-03 - 2019-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en energisk person såväl privat som i mitt yrke. Det jag tar på mig fullföljer jag med kvalitet, engagemang och en portion av humor. Jag är även grymt stolt över vårt kontors priser för nöjdast kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Att vara fastighetsmäklare kräver tålamod och noggrannhet i kombination med en portion "jävlar anamma". Dessa egenskaper har jag!

Vad gör du helst på fritiden?
Privat älskar jag att umgås med nära och kära, och om tiden medger arbetar jag med motorsåg och röjsåg i familjens skog. Läs mer

Läs vad 26 Läs vad Peter Olsson

• Patrik F köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-02-15

Trossö
    Har köpt en lägenhet. Blev bemött på ett mycket bra o sakligt sätt och Peter hade en mycket stor tålamod med mig o mina frågor.

Min upplevelse va en mycket proffsig och kunnig mäklare i Peter. Läs mer
  • Jessica R köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-26

Vi har köpt ett hus (villa). Han var mycket snäll och trevlig. Och verkar ärlig vilket är positivt. Och försökte göra det bästa för oss, trots att en av parterna som sålde huset tog sin tid att skriva på. Inte hans fel! Peter gjorde vad han kunde! Vi är supernöjda!! Läs mer
  • Elvis R köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-11-26

Köpt villa. Bra bemötande.återkopplar. lätt att få tag i/ hör av sig, allt är positivt. Läs mer
  • Isabelle K köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-21

Listerby
    kom i kontakt med Peter när vi köpte vårt första hus. Trevlig mäklare som hjälpt till mycket med frågor och funderingar. Läs mer
  • Theodor W köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-12

Pantarholmen
    Köpt en lägenhet på ett smidigt sätt med ett bra bemötande Läs mer
  • Pontus P sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-12

Pantarholmen
    Jag har sålt min bostadsrätt i Karlskrona. Peter var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Läs mer
  • Oscar V sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-05

Fähallen
    Har sålt en villa genom Peter. Peter inger ett förtroende, och har god kunskap.
    Vi är jättenöjda med Peter och kan varmt rekommendera Peter och Husman Hagberg. Läs mer
  • Helén O köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-04

Lyckeby
    En utmärkt bemötning av mäklaren, kunnig, trevlig och trovärdig och återkopplar alltid som överenskommet. Läs mer
  • Panch S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-03

-Köpt lgt.
    -professinell.
    -snabb agerarat vilket är ovanlig i Karlskrona.

Mycker bra. Läs mer
  • Cui X köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2018-10-01

Hästö
    Jag upplevde en smidig och framgångsrik köpprocess. Läs mer

Senaste försäljningarna

Backabovägen