Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en energisk person såväl privat som i mitt yrke. Det jag tar på mig fullföljer jag med kvalitet, engagemang och en portion av humor. Jag är även grymt stolt över vårt kontors priser för nöjdast kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Att vara fastighetsmäklare kräver tålamod och noggrannhet i kombination med en portion "jävlar anamma". Dessa egenskaper har jag!

Vad gör du helst på fritiden?
Privat älskar jag att umgås med nära och kära, och om tiden medger arbetar jag med motorsåg och röjsåg i familjens skog. Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Peter Olsson

• Peter T köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-03-27

Trossö
    Lugnt och vänligt bemötande.
    Professionell försäljning av bostadsrätt.
    Rak och ärlig. Läs mer
  • Ulrika A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-03-25

Trossö
    Sålt lägenhet i Karlskrona. Peter har varit lugn och förtroendegivande.
    Våra förväntningar var snabb försäljning till rätt pris och det lyckades. Läs mer
  • Niklas H köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-02-20

Trossö
    Jag har köpt en tvåa i centrala Karlskrona. Toppenfin lägenhet med härlig utsikt. Alla rum är nyrenoverade utom toaletten. Peter gav ett bra intryck totalt sett, men råkade starta budgivningen för tidigt. Ingen fara skedd. Läs mer
  • Ola K sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-02-20

Trossö
    Bostadsrätt. Pratade med flera innan jag bestämde mig. Blev bra bemött av mäklaren. Mitt mål var att inte känna mig lurad när affären var avslutad. Det gjorde jag inte. Fick ett högre pris än jag hade förväntad mig. Läs mer
  • Linnea S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-11-22

Annebo
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet tillsammans och vi fick ett väldigt gott och tryggt bemötande från Peter. Han hade svar på våra frågor och har hjälpt oss genom processen. Läs mer
    2019-11-22 Peter O svarar Linnea S
    Tack Linnea! Hoppas ni kommer trivas i den fina lägenheten!
  • Jasmin A sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-10-26

Annebo
    Peter på husman Hagberg i Karlskrona var Mycket proffisionell och engagerad, kunnig och effektiv. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Sofie S köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-08-24

Jämjö
    Köpt hus. Blev bemött alldeles utmärkt. Proffesionellt och engagerat bemötande Läs mer
  • Christer H sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-08-21

Sålt bostadsrätt.
    Mycket professionellt bemötande. Raka besked, Vet var han sysslar med. Med BERÖM GODKÄND.
    Jag förväntade mig enligt ovan och det var vad jag fick. Läs mer
  • Kent N köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-30

Galgamarken
    Köpt en bostadsrätt och hade Peter Olsson som mäklare, som var en fantastisk men samtidigt neutral och välbemötande mäklare! Läs mer
  • Charlotte W sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2019-06-13

Sålt bostadsrätt.
    Förväntningar som också infriades var:
    Bra personligt bemötande med gott engagemang.
    Rekommenderar Peter Olsson som mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna