Peter Olsson

Peter Olsson

Peter Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Peter Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-12. Peter Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.9. Peter Olsson har haft 24 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en energisk person såväl privat som i mitt yrke. Det jag tar på mig fullföljer jag med kvalitet, engagemang och en portion av humor. Jag är även grymt stolt över vårt kontors priser för nöjdast kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Att vara fastighetsmäklare kräver tålamod och noggrannhet i kombination med en portion "jävlar anamma". Dessa egenskaper har jag!

Vad gör du helst på fritiden?
Privat älskar jag att umgås med nära och kära, och om tiden medger arbetar jag med motorsåg och röjsåg i familjens skog.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 91 Läs vad Peter Olsson

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-08-02 Verifierad kund
    Peter var lätt att prata med och ingav förtroende.(Han ville att jag skulle få
    ett bra pris och gjorde sitt bästa för detta.
    Min upplevelse
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Hästö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Saklig och noggrann. Ser till att allt sköts som det ska.
  • köpte sin stuga med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Attanäs
    2022-06-04 Verifierad kund
    Engagerad och noggrann.
    God kommunikation.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Trossö
    2022-05-23 Verifierad kund
    - Lugnt och trevligt bemötande
    - Öppen och tydlig kommunikation
    - Tydlig och bra genomgång av avtal mm
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Rödeby
    2022-05-19 Verifierad kund
    Försäljningen av vårt hus gick mycket bra, ordning och reda med Peter och han skapar en lugn och trygg stämning genom hela affären, och som vi uppfattar det, både för säljare och köpare.
    Alltid tillgänglig för frågor och funderingar och vi uppskattade att han med stöd av sin erfarenhet och kompetens var rak och tydlig och gav oss bra rekommendationer.
    Vi är väldigt nöjda med Peter och kommer definitivt att anlita honom igen om vi säljer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag upplever Peter som proffsig och ödmjuk. Han är realistisk och tydlig. Det kändes bra och tryggt att sälja min lägenhet tillsammans med Peter :)
    2022-03-30 Verifierad kund
    Tack Peter för din ovärderliga hjälp med försäljningen av min bostadsrätt! Du är rätt man på rätt plats som det så populärt heter. Professionell, saklig, förklarande lugnt och sansat. Du är dessutom väldigt trevlig att samtala med även om alldagliga ting med ett litet inslag av humor ibland, det gör det hela så mycket lättare.Jag kunde inte valt bättre mäklare, rekommenderar dig å det varmaste!
    2022-03-26 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsigt arbete med försäljningen
    • Backabo
    2022-03-08 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, tryggt och proffsigt upplägg av att både köpa och sälja bostad.
    • Backabo
    2022-03-06 Verifierad kund
    Vi hade kontakt med två olika mäklare.
    Peter valdes för det intryck han gjorde vid hembesöket.
    Lugn, lite småprat. Inget forcerat.