Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2011-12-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-07
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en energisk person såväl privat som i mitt yrke. Det jag tar på mig fullföljer jag med kvalitet, engagemang och en portion av humor. Jag är även grymt stolt över vårt kontors priser för nöjdast kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Att vara fastighetsmäklare kräver tålamod och noggrannhet i kombination med en portion "jävlar anamma". Dessa egenskaper har jag!

Vad gör du helst på fritiden?
Privat älskar jag att umgås med nära och kära, och om tiden medger arbetar jag med motorsåg och röjsåg i familjens skog. Läs mer

Läs vad 51 Läs vad Peter Olsson

• Sören S köpte sin stuga med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-07-06

Köpt
    Bra bemött
    inga besvikelser
    utgångspriset var alldeles för lågt!! Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-07-04

3:a
    Trossö
    Kunnig, enkel att ha och göra med.

Bostadsrätten gick för strax över det pris som Peter trodde. Coachade oss i hur vi skulle presentera lägenheten. Hanterade vår förväntningar väl under budgivning. Läs mer
  • Niclas C
    Niclas C sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-06-03

Trossö
    Såld bostadsrätt, enkelt, lätt och snabbt Läs mer
  • Lars T sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-06-02

Sturkö
    Vi är mycket nöjda med Peter när han sålde vårt hus. Han var tydlig, transparent , förtroendeingivande och lovade inget han inte kunde hålla. Hans agerade var professionellt genom hela processen. Läs mer
  • Karina H sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-29

Hästö
    Vi sålde vårt hus ,och är jättenöjda med peters arbetet och hjälp!
    förtroendeingivande och saklig. Jättebra! Kan verkligen rekommendera ! Läs mer
  • Christina L köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-27

Sturkö
    Jag har köpt ett hus på Sturkö med Peter som mäklare. Trevligt och förtroendeingivande bemötande och de frågor och funderingar jag haft har jag fått svar på, viktigt när man kanske gör sitt livs affär.
    Samma upplevelse med Cecilia Tibblin när jag och min syster sålde en lägenhet i höstas, så jag kan varmt rekommendera Husman Hagberg i Karlskrona! Läs mer
  • Roland L sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-25

5:a
    Nättraby
    Stort engagemang vid försäljningen av vår bostadsrätt, samt rutinerat och tryggt bemötande! Läs mer
  • Kerstin C köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-06

Har köpt fastighet via Peter Olsson och han är en mycket bra mäklare. Ensam visning under 1 timme med svar på många frågor. Vid kontrakt skrivning mycket förtroendeingivande och kunnig. Läs mer
  • Ingmar H sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-04

Peter Olsson sålde vårt hus.
    Peter är lugn och känns trygg. Bra bemötande och fick svar på de frågor som vi hade. Vi fick Peters namn via rekommendationer och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Anne-charlotte B sålde sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-04-27

Hästö
    Vi har sålt ett radhus. Mycket bra o professionellt bemötta. Mycket nöjda hela vägen, från fotografering till försäljning. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson som mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Wangraholmsvägen