Mäklare Blekinge Karlskrona HusmanHagberg Karlskrona Peter Olsson
Peter Olsson
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en energisk person såväl privat som i mitt yrke. Det jag tar på mig fullföljer jag med kvalitet, engagemang och en portion av humor. Jag är även grymt stolt över vårt kontors priser för nöjdast kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Att vara fastighetsmäklare kräver tålamod och noggrannhet i kombination med en portion "jävlar anamma". Dessa egenskaper har jag!

Vad gör du helst på fritiden?
Privat älskar jag att umgås med nära och kära, och om tiden medger arbetar jag med motorsåg och röjsåg i familjens skog. Läs mer

Läs vad 25 kunder tycker om Peter Olsson

• Jessica R köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Vi har köpt ett hus (villa). Han var mycket snäll och trevlig. Och verkar ärlig vilket är positivt. Och försökte göra det bästa för oss, trots att en av parterna som sålde huset tog sin tid att skriva på. Inte hans fel! Peter gjorde vad han kunde! Vi är supernöjda!! Läs mer
  • Elvis R köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Köpt villa. Bra bemötande.återkopplar. lätt att få tag i/ hör av sig, allt är positivt. Läs mer
  • Isabelle K köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Listerby
    kom i kontakt med Peter när vi köpte vårt första hus. Trevlig mäklare som hjälpt till mycket med frågor och funderingar. Läs mer
  • Theodor W köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Pantarholmen
    Köpt en lägenhet på ett smidigt sätt med ett bra bemötande Läs mer
  • Pontus P sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Pantarholmen
    Jag har sålt min bostadsrätt i Karlskrona. Peter var mycket hjälpsam och professionell under hela processen. Läs mer
  • Oscar V sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Fähallen
    Har sålt en villa genom Peter. Peter inger ett förtroende, och har god kunskap.
    Vi är jättenöjda med Peter och kan varmt rekommendera Peter och Husman Hagberg. Läs mer
  • Helén O köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Lyckeby
    En utmärkt bemötning av mäklaren, kunnig, trevlig och trovärdig och återkopplar alltid som överenskommet. Läs mer
  • Panch S köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    -Köpt lgt.
    -professinell.
    -snabb agerarat vilket är ovanlig i Karlskrona.

Mycker bra. Läs mer
  • Cui X köpte sitt hus med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Hästö
    Jag upplevde en smidig och framgångsrik köpprocess. Läs mer
  • Madeleine C sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Olsson en del av HusmanHagberg Karlskrona
    Rödeby
    Otroligt duktig och pålitlig. Alltid positiv och glad! Helt klart nån man kan lita. Kan verkligen rekommendera Peter Olsson till andra som antingen ska köpa eller sälja! Keep up the Good work! Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a