Robin Aulin Söderqvist

Robin Aulin Söderqvist

Robin Aulin Söderqvist är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Robin Aulin Söderqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Robin Aulin Söderqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Aulin Söderqvist har haft 18 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 11 Läs vad Robin Aulin Söderqvist

• 2020-12-01
    Allting​​​​​ löstes​​​​​ ​​​​bra.
    Erik H
    • Galgamarken
    sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-11-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlskrona. Hon var trevlig, snål med information under budgivningen, hon kunde beskriva budgivningsprocessen för oss som är nya på ett bättre sätt, lägenhetsbeskrivningen var bra, otydlig beskrivning vad som förväntades av oss efter budgivningen var klar vi förstod inte att det var väldigt bråttom att skriva kontrakt och genom det stänga budgivningen samt försäljningen av lägenheten. Kontraktsskrivningen gjorde hon väldigt bra och gett oss en bra kontakt med säljaren. Hon har varit trevligt och tillmötesgående förövrigt!
    Anders N
    • Galgamarken
    köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-11-17
    Jag har sålt ett hus och jag är mycket nöjd. Robin var lugn och sansad under hela processen, hon var bra att diskutera med och lyssnade in mina tankar. Hon förklarade för- och nackdelar från olika perspektiv. Jag skulle absolut rekommendera Robin till andra.
    Frida Marie G
    • 142.0 m²
    • Nya Hulta
    sålde sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-11-16
    Köpt ett kedjehus. Robin var väldigt trevlig, tillmötesgående, tillgänglig. Hon ordnade också en särskild visning för oss då sambon hade misstänkt corona, vilket vi verkligen uppskattar! Hade inga direkt förväntningar men jag tkr att hon har gjort ett väldigt bra jobb!
    Johanna F
    • 142.0 m²
    • Nya Hulta
    köpte sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
  • 2020-10-04
    Trevlig, bra och tillmötesgående och uppdraget och affären genomfördes mycket smidigt.
    Björn A
    • 2:a
    • 43.0 m²
  • 2020-09-04
    Jag har sålt en liten centralt belägen lägenhet. Väl bemött, flexibel inställning kring arvodet. Snabba och korrekta svar. Korrekt handläggning av köpeskillingen. Utmärkt
    Anders W
    • 1:a
    • 22.5 m²
    • Trossö
  • 2020-08-26
    Köpt lgh. Snabba svar och trevligt bemötande
    Anny S
    • 1:a
    • 27.5 m²
    • Trossö
  • 2020-06-29
    Denna mäklare är allt man vill ha- engagerad, driven och omtänksam. Skicklig mäklare!
    Pia Agneta U
    • 91.0 m²
    • Fågelmara
  • 2020-05-26
    Vid köp av lägenheten på Fogdevägen 5A i Karlskrona, har Robin varit professionell i sitt bemötande och alltid varit mycket enkal att ha kontakt med. Hon har väglett och stöttat genom köpeprocessen och vi är mycket glada att vi fick just henne som kontakt. Köpet kommer att slutföras den 1 juli och om resterande tid blir lika bra som starten, så kan vi inte mer än tacka för en bra och enkel affär!
    Marie S
    Marie S
  • 2020-05-24
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med kommunikationen, bemötandet och hur allt sköttes. Annonsen med bilder och text blev riktigt bra och vi uppskattade att vi fick regelbunden återkoppling inför visningarna.
    Lina S
    • Galgamarken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte