Robin Aulin Söderqvist

Robin Aulin Söderqvist

Robin Aulin Söderqvist är mäklare på HusmanHagberg Karlskrona

Robin Aulin Söderqvist har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Robin Aulin Söderqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Aulin Söderqvist har haft 22 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 19 Läs vad Robin Aulin Söderqvist

• sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Pantarholmen
    2021-07-02
    Robin är professionell, kunnig och jättetrevlig! Försäljningen gick smidigt och vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    2021-06-16
    Väldigt trevlig och öppen, man känner sig väldigt bekväm o prata med henne
  • sålde sin stuga med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Skearyd
    2021-06-12
    Mycket trevlig och mån att vi som säljare förstår är med på vad som händer.
    Bra dialog vid bud och andra händelser i försäljningen.
    2021-05-11
    Robin var skicklig och hade en otrolig fingertoppskänsla när vi hamnade i en komplicerad budgivning efter två tidiga visningar. Jag är väldigt nöjd vi anlitade Robin som mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Attanäs
    2021-04-09
    Bra och kunnig mäklare. Jag sålde mitt hus med hjälp av Robin och är helnöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona
    • Jämjö
    2021-02-25
    Köpt hus.
    Bra bemötande och service.
    Väldigt kunnig och förtroendeingivande, kände oss säkra under hela köpet.
    • Vallby
    2021-01-27
    Bara bra erfarenheter från detta husköp. Enkel att få kontakt med, tillmötesgående med frågor och kravställningar. Har utstrålat en trygghet och ett lugn.
    2020-12-17
    Bra kommunikation och samarbete med mäklaren under hela försäljningsprocessen, lyhörd, inkluderande och flexibel person som passade oss jättebra.
    • Galgamarken
    2020-12-01
    Allting​​​​​ löstes​​​​​ ​​​​bra.
    • Galgamarken
    2020-11-29
    Vi har köpt en bostadsrätt i Karlskrona. Hon var trevlig, snål med information under budgivningen, hon kunde beskriva budgivningsprocessen för oss som är nya på ett bättre sätt, lägenhetsbeskrivningen var bra, otydlig beskrivning vad som förväntades av oss efter budgivningen var klar vi förstod inte att det var väldigt bråttom att skriva kontrakt och genom det stänga budgivningen samt försäljningen av lägenheten. Kontraktsskrivningen gjorde hon väldigt bra och gett oss en bra kontakt med säljaren. Hon har varit trevligt och tillmötesgående förövrigt!