Robin Aulin Söderqvist
Registrerad mäklare sedan 2020-01-02
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Robin Aulin Söderqvist

• Pia Agneta U sålde sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-06-29

Fågelmara
    Denna mäklare är allt man vill ha- engagerad, driven och omtänksam.

Skicklig mäklare! Läs mer
  • Marie S
    Marie S köpte sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-26

1.5:a
    Galgamarken
    Vid köp av lägenheten på Fogdevägen 5A i Karlskrona, har Robin varit professionell i sitt bemötande och alltid varit mycket enkal att ha kontakt med.
    Hon har väglett och stöttat genom köpeprocessen och vi är mycket glada att vi fick just henne som kontakt.
    Köpet kommer att slutföras den 1 juli och om resterande tid blir lika bra som starten, så kan vi inte mer än tacka för en bra och enkel affär! Läs mer
  • Lina S sålde sin lägenhet med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-24

1.5:a
    Galgamarken
    Robin hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med kommunikationen, bemötandet och hur allt sköttes. Annonsen med bilder och text blev riktigt bra och vi uppskattade att vi fick regelbunden återkoppling inför visningarna. Läs mer
  • Mikael R köpte sitt hus med hjälp av Robin Aulin Söderqvist en del av HusmanHagberg Karlskrona

2020-05-22

Tving
    Riktigt bra bemötande som och hjälp vid alla våra problem. Svarar alltid och har varit otroligt tillgänglig vid frågor eller funderingar om vårt första husköp. Rekommenderas! Läs mer

Senaste försäljningarna

Östra Köpmansgatan