HusmanHagberg Karlskrona

HusmanHagberg Karlskrona

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears
Ring 0455-702 30 Dela

Välkommen till HusmanHagberg och Karlskrona! Hos oss hittar du mäklare som har koll på Karlskrona och områdena runt Ronneby och Karlshamn. Vi anpassar oss alltid väl efter våra kunder och arbetar för att få dem nöjda. Därför är vi inte bundna till någon bank eller något försäkringsbolag. Bostäder och mäklarbranschen är vår...

514 omdömen om HusmanHagberg Karlskrona

Sedan starten hos Reco 2017

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona
Långö

Tillmötesgående o snabb med återkoppling Hjälpsam utan att vara påflugen

Ulf Lennart H
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Aspan

En mäklare som står på både säljare och köparens sida. Visar vägen och erfarenheten. Proffesionellt. 👍🙏👍. Vi tackar 🙏 dej för gott samarbete 👍👍👍.

Per-Arne J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Mycket trevlig och på läst på objektet sam kunde svara på samtliga frågir som jag hadde.

Ann-Mari J
Trossö

Mycket proffsig och trevlig som ser både till köpare och säljare. Kunde svara på alla frågor vi hade

Rut Doris K
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ramdala

Jenny är ödmjuk, lyhörd o engagerad mäklare. Lätt att nå både via sms o telefon ang husförsäljning. Kan varmt rekommendera Jenny som mäklare.

Barnardus Gerhardus V
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ramdala

Jenny was extremely helpful with assisting us being first time buyers in Sweden. She explained every little detail clearly. She has a very kind and friendly demeanour. Always quick to respond to any questions we may have, no matter the time. The signing of the contract was an pleasant experience and she did a tremendous job translating important things to English for us. Overall a superstar!

Anke H
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Johan tog sig tid. Alla mina frågor besvarades. Mina önskemål accepterades. Han jobbade väldigt snabbt och var alltid tillgänglig – även på söndagskvällar.

Tim B
Köpte sin stuga med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona
Rödeby

The real estate agent Nam is very competent and professional. She responded very quickly to inquiries and provided a lot of information (significantly more than I have experienced with other agents). So her way of communicating is phenomenal. She also provided a lot of support with what steps I needed to take outside of the buying process. Nam always knew everything about the sold house and I felt very well supported throughout the entire sales process. I can only warmly recommend Nam!

Sunil C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Jenny is professional at her work, right from beginning through the sale process she was thorough in her communication and setting expectations, handled viewing transparently without issues. She is good listener and handled sale in a good way.

Stina F
Pantarholmen

Jenny uppdaterade oss kontinuerligt under processen av lägenhetsköpet vilket uppskattades. Väldigt trevligt bemötande och vi fick hjälp med allt. 5/5⭐️☺️

Katarina E
Lyckeby

Hon var påläst och hade erfarenhet vilket kändes tryggt vid vårt husköp!

Mahdi M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Nam är en bra mäklare som var tillgänglig när man behövde henne.Hon är lyhörd och omtänksam.

Carl B
Trossö

Väldigt engagerad och passionerad i sitt arbete.

Uwe S
Sålde sin stuga med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona
Rödeby

She is the best. Very friendly, totaly engaged and nearly always reachable.

Nina Linnéa Marie M
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona

En fruktansvärt trevlig och hjälpsam person med bra kunskaper och engagemang i de hon gör! Alltid tillgänglig. Finns inget att klaga på.

Jonas Fredrik Daniel H
Rödeby

Som nu mäklare så tycker jag Amanda gjorde ett väl utfört arbete med att sälja min bostad.

Linnea G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ronneby

Trevlig, lättsam, hjälpsam, bara bra betyg!

Steven Gerard B
Sålde sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Fågelmara

First class service every step of the way. Second time we have dealt with Jenny. 1st as a purchased then a seller and we were super happy on both occasions.

Inga-Maj Yvonne Z
Nättraby

Amanda är mycket kunning som mäklare Lugn ock trevlig som gör att jag som säljare känner mig trygg .vid bemötandet Fint bemötande när vi talades vid och vid visning av huset .Hon var ett stöd vid försäljning av huset togs sig tid med frågor som jag inte förstod

Svar från Amanda Bergljung

Tack Inga-Maj för dina fina ord! Och tack för ett gott samarbete!

Siva W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Mycket bra och väldigt nöjd! 😊

Birgitta R
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ronneby

Johan Styrsvik är trevlig, tar sig tid, svarar på frågor och ordnade snabbt kontakt med banken. Jag är mycket nöjd med honom.

Bo Kjell Stefan H

Duktig,trevlig, kunnig,tillmötesgående

Svar från Amanda Bergljung

Tack Stefan för ett gott samarbete!

Markus W
Trossö

Otroligt kompetent och förtroendeingivande mäklare! Alltid koll på läget!

Rose-Marie H
Trossö

Johan Styrsvik är en mycket kompetent mäklare och dessutom en mycket trevlig person. Han jobbade mycket ihärdigt och var lyhörd för våra önskemål. Vi kände oss trygga med försäljningen, trots en trög marknad. Vi hade fin kontakt under hela processen. Vi rekommenderar honom varmt.

Svar från Johan Styrsvik

Hej Rose-Marie Stort tack för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med er!

Karin Maria B
Sålde sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Fågelmara

Helt fantastisk! Bästa mäklaren vi haft att göra med, både vid köp och föräljning.

Svar från Jenny Kulhanek

Tusen tack för gott samarbete :) Alltid en ära att få hjälpa er!

Claes Magnus H
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Torhamn

Amanda är kunnig, följsam och mycket trevlig..

Svar från Amanda Bergljung

Tack Claes för ditt fina omdöme!

Bengt Tore Ragnar O
Torhamn

Amanda Bergljung var mycket trevlig och tillmötesgående. Hon arbetade professionellt och lade ner mycket arbete på t.ex. visningar när hon skulle sälja mitt hus. Sammanfattningsvis så är jag mycket nöjd med att hon har varit min mäklare under husförsäljningen, hon har skött allt till min stora belåtenhet.

Svar från Amanda Bergljung

Tack Bengt för ditt fina omdöme! Och tack för ett gott samarbete :)

Iola Jane V
Köpte sin stuga med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona
Fågelmara

Meget venlig og hjælpsom. Vidste meget om huset og tidligere ejeren. Var god til at håndtere budgivning så alle parter følte sig forstået og kunne nå til enighed. God til at svare på spørgsmål.

Svar från Jenny Kulhanek

Tack Jane för dina ord! Hoppas ni får en fantastisk sommar i ert nya fritidshus :)

Gustav R
Galgamarken

Hela processen med mäklaren var positiv. Hon var hjälpsam, professionell och gav ett bra bemötande. Min upplevelse av köpet var överlag positiv och smidig.

Svar från Jenny Kulhanek

Tusen tack för dina ord! Vi ses på tillträdet :)

Birgitta R
Galgamarken

Engagerad, transparent, tillgänglig, noggrann och trevlig. Rekommenderas.

Svar från Jenny Kulhanek

Tack för dina ord :) Alltid kul att få äran att hjälpa till vid era försäljningar!

Björn A
Köpte sitt hus med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona

I mina ögon en mycket noggrann, ambitiös och professionell mäklare. Representerar BÅDE köpare och säljare på ett mycket bra sätt, vilket alla mäklare SKA göra. Dock har jag många erfarenheter av mäklare som bara vänder kappan efter vinden.

Svar från Nam Pawakhang

Tusen tack för dina fina ord Björn! Hoppas ni trivs i den nya bostaden :)

Chinmoy G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Trossö

Excellent. Quick response and clarified all the queries.

Elaine Mary D
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Johan Styrsvik var oerhört hjälpsam och mycket lyhörd på alla våra frågor. Han var alltid professionell och vänlig mot oss och de som tittade på vårt hem. Vi bytte husmäklare efter att vårt hus inte lyckats få några bud med en annan husmäklare och vi var mycket nöjda med Johan som vid vår första visning lyckades få över 10 familjer att titta på vårt hem. Han kunde sälja vårt hem till det begärda priset på en svår tid att sälja hus. Det tog fortfarande längre tid än vi hade velat sälja huset, men till slut fanns vårt...

Fredrik W
Gullberna

Vi upplevde ett trevligt och seriöst bemötande. Bra kommunikation. Vi har Inget att anmärka på och är nöjda med utfallet.

Jonathan Å
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Mycket bra hanterat av mäklaren, snabb och smidigt men även duktig! Snabba svar angående frågor och så vidare, vilket gör det väldigt säkert för dig som köpare. Kan rekommenderas starkt!

Annika G
Långö

Köpet av lgh på Långö har gått mycket smidigt och Jenny har gjort vad hon kunnat för att det ska löpa på bra!

Svar från Jenny Kulhanek

Tusen tack för dina ord Annika, hoppas ni trivs i bostaden :)

Christin Ann-Charlotte M
Köpte sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona
Ekenäs

Bra bemötande. Snabba och bra svar på våra frågor

Victor A
Ronneby

Professionell, smidig och lätt att ha att göra med.

Svar från Nam Pawakhang

Tack så mycket för dina fina ord och ett gott samarbete Victor! :)

Magnus R
Lammhult

Trevligt och engagerat bemötande. Påläst om fastigheten och väldigt noga med att förklara så man förstår. Gäller även vid skrivning av kontraktet.

Svar från Nam Pawakhang

Tusen tack Magnus för ditt fina omdöme, grattis ännu en gång till din nya bostad! Vi ses på tillträdet :)

Alexander M
Annebo

God och trevlig. Det va jättelätt att jobba med henne.

Svar från Nam Pawakhang

Tusen tack Alexander och detsamma! Grattis till er nya bostad!

Björn kennet mikael H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona
Backabo

Noga i sitt agerande i många syften

Jakob E
Pantarholmen

Snäll och hjälpsam samt snabb på att svara då frågor kom upp. Hade en bra upplevelse med affären.

Svar från Jenny Kulhanek

Tack Jakob och grattis till nya bostaden! :)

Gerd Solbritt H
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Bergljung en del av HusmanHagberg Karlskrona

Amanda är mycket hjälpsam o omtänksam. Kan ringa henne närsomhelst i stort sett. Har bara gott att säga om henne. Gerd H.

Svar från Amanda Bergljung

Tack så mycket Gerd för ditt fina omdöme, och ett gott samarbete!

Max T
Ronneby

Jag har bara erfarenhet av att haft Nam som mäklare på distans via mejl och telefon, men det har varit perfekt, hon har varit snabb, hjälplig, proffsig och föredömlig på alla sätt.

Svar från Nam Pawakhang

Tusen tack Max för ditt fina omdöme!

Anne Kristina K
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Styrsvik en del av HusmanHagberg Karlskrona

Kunnig, flexibel och pålitlig. Mycket nöjd.

Christoffer L
Köpte sin stuga med hjälp av Nam Pawakhang en del av HusmanHagberg Karlskrona

gör ett bra och grundligt jobb.

Svar från Nam Pawakhang

Tack Christoffer! Vi ses på tillträdet!

Mattias W
Bastasjö

Flexibel, kompetent och lugn. Guidade oss genom hela processen och var alltid tillgänglig för frågor mm.

Johan G
Långö

Inget att anmärka på. 100 % nöjd.

Svar från Jenny Kulhanek

Tack för dina ord! Hoppas ni kommer trivas på Långö :)

Janet Carola J
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kulhanek en del av HusmanHagberg Karlskrona

Trevligt och professionell, lätt att ha kontakt med.

Svar från Jenny Kulhanek

Tusen tack för ett gott samarbete Carola! Vi ses på tillträdet :)

Kentove E
Lyckeby

Amanda har ett bra bemötande. Är ärlig och trygg. Hon levde upp till mina förväntningar och tog till sig av det jag önskade under affären. En liten rabatt på mäklar arvodet hade känts bra då jag köpte och sålde genom hennes försorg.