HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 184 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• 2020-09-17

Jerry S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt hus på landet i Kils kommun. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och mina förväntningar på hus och mäklare var som jag trott. Bra snabb affär utan krångel och proffsigt jobbat av mäklaren. Läs mer
    2020-09-18 Ann-Chatrin Olsson svarar Jerry S
    Stort tack för ditt fina betyg! Hoppas nu att du kommer trivas gott i din lantliga idyll.
  • 2020-09-16

John J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en lägenhet, gick väldigt smidigt och enkelt. Stor hjälpsamhet från mäklaren och trevligt bemötande. Kunde inte gått bättre. Läs mer
  • Sven-Erik K

2020-09-11

Sven-Erik K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har sålt vår villa . Vi kan inte få en bättre hjälp , än den vi fått .Vi kan mycket varmt rekommendera Husman och Hagberg , som er kommande mäklare . Läs mer
    2020-09-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Sven-Erik K
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett lättsamt och roligt samarbete oss emellan. Jag tackar för förtroendet att få sälja er fina villa. Lycka till med renoveringen av nya bostaden!
  • 2020-09-02

Fanny O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sara var otroligt snabb, jobbade proaktivt och hade hela tiden en bra kommunikation med oss som säljare. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-03 Sara G svarar Fanny O
    Stort tack för det fina omdömet och en riktigt smidig affär!
  • 2020-08-14

Jan W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    . Sålt lght i Kil
    . Som vanligt på ett piggt o trevligt sätt.
    . Hade nog både låga och höga förv på om hon skulle betyda något för priset på en såpass billig lght i en gammal förening. I ett gammalt rätt trafikerat omr. Mitt i centrala orten Kil.
    Men efter ett bra snack med mig och köpare blev vi överens om ett pris jag önskat som medel. Bra jobbat.
    . Sammanfattning priset 30 000kr + % på överstigande av utg bud kan kännas mycket när en lght går för 315.000 men jag är nöjd för det var 5.000 under min lägsta godkända förhoppning iaf.
    Hade nog drömt om 340, 350 000 men det var nog en dröm. Och hade kanske lyckats bättre en månad senare.
    Men det är skönt att vara klar på ca 5-6 veckor med detta. Mvh JW Läs mer
    2020-09-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Jan W
    Stort tack för högsta betyg och fina ord. Jag önskar lycka till med det nya som väntar för dig framöver.
    Jan W gillar detta
  • 2020-08-14

Lars E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lysande! Köpte en bostadsrätt och allt gick smidigt med väl fungerande kommunikation! Läs mer
    2020-09-03 Sara G svarar Lars E
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)
  • 2020-07-31

Johan H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra från början till slut vid hus köp! Läs mer
  • 2020-07-29

Stefan T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    När vi sålde vår villa så gjorde Husman Hagberg ett proffsigt jobb. Trevlig personal och vänligt bemötande. Jag hade hört mycket bra om HH, men det här var över förväntan. Läs mer
  • 2020-07-28

Jeanette S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt genom HusmanHagberg och de mäklare jag haft kontakt med har varit mycket duktiga. Snabba och effektiva samt bra återkoppling, de har gjort en utmärkt arbete. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Jeanette S
    Både jag och Anci tackar och bockar för det fina omdömet! Ibland behöver man fundera både en och två gånger innan man bestämmer sig men när man väl har bestämt sig, då blir man ägare till en toppenlägenhet på Sundsta! Stort grattis till din nya lägenhet!

• Sylvia A

2020-07-26

Sylvia A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag anlitade Husman Hagberg för att sälja min bostadsrätt i Karlstad, och bemötandet var från början personligt, engagerat och proffsigt. Joachim Bäckström hade alltid bra koll på detaljer och förklarade noggrant inför varje steg vad som var viktigt och hur läget var. Det var under sommaren försäljningen pågick och det blev många privatvisningar bl. a. av långväga spekulanter innan rätt köpare hade hittat fram. Joachim och vid några tillfällen hans kollegor var alltid beredda att hålla visning om intresse fanns hos en spekulant. Sedan rodde han affären i hamn på ett både sakligt, engagerat och effektivt sätt. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt både Husman Hagbergs Karlstadskontor som helhet och Joachim Bäckström som mäklare. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Sylvia A
    Tusen tack för detta otroligt fina omdöme, Sylvia!

Från första stund har kommunikationen mellan oss varit toppen och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig i den här processen.

Både jag och kollegorna önskar dig all lycka i ditt nya boende! :)

• 2020-07-22

Enisa M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi köpte en bostadsrätt i Karlstad, som är ny för oss. Vi har fått fantastisk hjälp med praktiska saker som gäller kommunikation till universitet och stan, vilka fritidsmöjligheter finns och information om lägenheten som är bra att veta innan man köper.
    Verkligen supernöjda med den hjälp vi ha fått. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Enisa M
    Tack så mycket, Enisa! Det värmer i mäklarhjärtat att höra hur nöjda ni är med min insats :)

Nu håller jag tummarna för att Nedim får 5 fina studieår här i staden och att ni får möjligheten att utforska staden lite mer när ni kommer på besök :)

• 2020-07-02

Katarina N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt bostadsrätt

Bra bemötande och rekommenderar verkligen firman Läs mer
    2020-07-21 Linda Nirs svarar Katarina N
    Stort tack för dina fina ord. Lycka till med allt!
  • 2020-06-30

Daniel A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrätt, 1:a, 40kvm, Skoghall.

Blev bra bemött av mäklaren.

Hade inga förväntningar alls men är mycket nöjd.

Hon svarade snabbt på alla meddelanden och var alltid trevlig. Jag kräver inget annat så jag är nöjd med allt. Läs mer
    2020-06-30 Sara G svarar Daniel A
    Stort tack för ditt fina omdöme! :)
    Sara G gillar detta
  • 2020-06-25

Izabelle S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut! Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Izabelle S
    Tack så mycket för omdömet, Izabelle! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra i den nya lyan så snart de nya golven och alla möbler är på plats :)

• 2020-06-23

Hjördis N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt min lägenhet i Karlstad med hjälp av Joakim på Husman Hagberg. Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning men det behövdes inte jag fick all hjälp man kan önska sig. Han är vänlig ,trevlig ,proffsig helt enkelt allt vad man kan önska sig av en mäklare. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Hjördis N
    Tusen tack för det fina omdömet, Hjördis! Trots att vi kom mitt i Covid-19-genomslaget så lyckades vi ro det hela i land :) Tack så mycket för att just jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen :)

• 2020-06-17

Gertrud F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    2020.06.12 Gertrud F.
    Med hjälp av Joachim Bäckström på Husman Hagberg har min villa sålts ute på landet i Ölme.
    Jag fick ett tips om att det finns en mycket sympatisk och proffsig mäklare hos just denna mäklarfirma och jag är otroligt nöjd och tacksam för allt engagemang och tillgänglighet, som Joachim visat. Han har verkligen uppfyllt alla mina förväntningar och vill varmt rekommendera Joachim till andra, som tänker sälja sin bostad. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Gertrud F
    Vilka fina ord, Gertrud! Tack! Det har varit min ära att få hjälpa dig i den här processen som inneburit både toppar och dalar, där allt till sist slutar lyckligt.

Jag hoppas att du kommer att trivas väl i ditt nya boende alldeles intill älven och vill åter tacka för förtroendet att hjälpa dig med villaförsäljningen :)

• 2020-06-15

Patrik M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt en villa.
    Mäklare: Trevlig, informativ, tillgänglig, bra service.
    Grymt bra mäklare. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Patrik M
    Tusen tack för det fina omdömet, Patrik! Snart är tillträdet här och drömvillan blir äntligen er :)

Allt gott!

• 2020-06-15

Ann-christine F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt ett hus på landet och köpet krånglade till sig pga av oss/ privata skäl, men mäklaren har övertrffat alla förväntningar och skött det hela superb. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Ann-christine F
    Stort tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer trivas i många år framöver i er nya lantliga idyll :)

• 2020-06-11

Abdullah A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag är nöjd med Linda Nirs . Har fått bra hjälp. Läs mer
    2020-06-23 Linda Nirs svarar Abdullah A
    Stort tack till dig!

• 2020-06-08

Lars A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte bostadsrätt och mäklaren var väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2020-08-18 Joachim Bäckström svarar Lars A
    Tack så mycket för omdömet, Lars! Sällan man kan ro ihop en affär på 48h från ett första samtal men vi lyckades :)

Lycka till i nya bostaden!

• 2020-06-03

Annika P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt en villa i Forshaga. Linda är en mycket professionell mäklare. Har gett ett bra intryck hela vägen. Lättillgänglig, bra bemötande och kunnig. Kan varmt rekommendera henne och HusmanHagberg! Läs mer
    2020-06-23 Linda Nirs svarar Annika P
    Tack Annika. Det har varit kul att få vara en del av din försäljning. Lycka till framöver!
    //Linda
  • 2020-05-29

Margareta J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    professionellt bemötande, engagemang, trovärdighet gjorde att husförsäljningen kändes trygg Läs mer
  • 2020-05-25

Annika N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Hej
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med samarbetet med vår mäklare. Bemötandet var bra och han har hjälpt oss genom hela processen att sälja vårt fina hem. Joachim har tålmodig svarat på alla våra frågor i samband med försäljningen och det har känts tryggt. Stort tack!
    Annika och Peter Nord Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Annika N
    Tusen tack för rekommendationen och det förtroende ni har visat mig genom hela processen. Det har varit min ära att få hjälpa er och jag är helt övertygad om att köparna kommer trivas lika bra som ni har gjort i det hem ni har gjort jättefint! :)

• 2020-05-07

Erik Sven-olof O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    En engagerad mäklare med bred erfarenhet som satte kunden i förarsätet ! Läs mer
  • 2020-05-04

Mattias W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt en sommarstuga.
    Mäklaren Joachim var väldigt proffsig rakt igenom. Tydlig, vänlig och höll kontakten genom hela affären. Ett stort plus för att han alltid svarade eller ringde upp så fort han kunde. Guld värd för en nervös köpare. Även om det var nervös väntan fram tills allt var påskrivet så kändes det väldigt tryggt med Joachim. Kan varmt rekommendera Joachim som mäklare. Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Mattias W
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Mattias! Som mäklaren alltid säger "ingenting är klart förrän papper är skrivet" och den meningen har nog fått en hel del att bita på naglarna :D
    Stort grattis och lycka till i nya stugan. Se till att dra upp storgäddan som första bild att hänga upp i "årsbästa-förrådet".

• 2020-04-30

Elice F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt ett fritidshus via HusmanHagberg, Joachim Bäckström. Vår kontakt har varit mycket bra, Joachim har varit mycket tillmötesgående och motsvarat våra förväntningar vad gäller annonsering, visningar och uppdaterat oss genom hela förloppet. Är sammantaget mycket nöjd med hur allting har skötts! Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Elice F
    Vad glad jag blir av att läsa dina ord och vetskapen om att ni är nöjda med mitt arbete är verkligen vad jag strävar efter att uppnå :) Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er!

• 2020-04-30

Jörgen F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt fritidshus med lyckat resultat! Ett trevligt bemötande från första till sista stund. Ambitiös mäklare som hela tiden hållit bra kontakt och informerat oss löpande.
    Skulle gärna rekommendera honom till bekanta som går i sådana affärstankar.
    Vår mäklare heter Joachim Bäckström. Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Jörgen F
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er i denna process! Det var många delar av världen som var inblandade men tillslut rodde vi ihop det hela och jag är helt säker på att de nya ägarna kommer att ta lika väl hand om stugan som ni gjort :)

• 2020-04-22

Jimmy P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte samtaxerad fastighet vilket skapade problem med banken. Ann-Chatrin var stöttande och hjälpsam genom hela processen med kontakt med säljare som gjorde att alla satt lugna i båten och jobbade tillsammans för att hitta en lösning. Väldigt väldigt nöjd med hela upplevelsen med Ann-Chatrin! Läs mer
    2020-06-01 Ann-Chatrin Olsson svarar Jimmy P
    Tack för ert fina omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas gott i ert nya, fina hus. Lycka till!
  • 2020-04-08

Lina N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har skrivit på kontrakt för ett hus. Vi fick hjälp att få förhandsvisning av ett område vi tidigare visat intresse för. Det är något vi aldrig skulle kunna gjort utan mäklarens hjälp och under processens gång har det varit enkelt och naturlig kontakt med mäklaren. Den totala upplevelsen har varit att vi blivit vänligt bemötta, stöttade i processen och skulle mer än gärna rekommendera andra att använda samma mäklare. Läs mer
    2020-04-14 Joachim Bäckström svarar Lina N
    Tusen tack för rekommendationen, Lina! Radhuset kändes verkligen som gjort för er, så jag är helt övertygad om att ni kommer ha många fina år i det framöver.
    Extra kul är det att vi lyckades sy ihop den här affären helt utan att ta ut den på marknaden och endast använda oss av spekulantregistret - stort grattis till ett fint radhus! :)

• Ing-Marie W

2020-03-30

Ing-Marie W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim har förmedlat en fin tvåa i Karlstad till vår son. Trots kort varsel till förhandsvisning var Joachim väl påläst på objektet. Han var vänlig, serviceminded och skötte kontakten mellan säljare, köpare och förening på ett ypperligt sätt. Joachim rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-02 Joachim Bäckström svarar Ing-Marie W
    Tusen tack Ing-Marie för de fina orden! Jacob kommer ha många fina studieår framför sig i den lägenheten :)

• 2020-03-16

Carin R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt en bostadsrättsvilla i Karlstad. Linda Nirs gav ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid första mötet. Hon lyssnade och respekterade mina åsikter. Genom hela försäljningsprocessen visade hon ett stort engagemang. Hon är erfaren, har stor kunskap och gav mig all den information jag behövde. Dessutom fick jag mycket mer betalt för bostaden än jag hade förväntat mig! Linda är ett mäklarproffs! Jag kan verkligen rekommendera henne till framtida säljare och köpare! Stort tack för hjälpen och ditt vänliga bemötande! Läs mer
    2020-03-23 Linda Nirs svarar Carin R
    Stort tack för ditt fina omdöme Carin, det gör mig verkligen glad. Det är precis så som du skriver som jag vill att min kunder ska känna så det gör mig så glad att kunna leverera det till dig.
    Nu önskar jag dig stort lycka till i nya lägenheten och hoppas att du kommer att trivas fint där.

Nora L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en lägenhet och fick stor hjälp av mäklaren. Snabb återkoppling och tydliga riktlinjer. Det var lätt att kommunicera och jag är nöjd med allt! Läs mer
    2020-03-23 Linda Nirs svarar Nora L
    Härligt att du är nöjd med allt kring ditt lägenhetsköp :) Stort lycka till i din nya bostad!

Amanda J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt hus av Joachim Bäckström på HusmanHagberg Karlstad. Vi har blivit otroligt bra bemötta på ett vänligt och omhändertagande sätt. Vi är nyblivna husägare till vårt första hus och har 0 koll, men Joachim har guidat oss igenom allt på ett lugnt och tryggt vis. Vi kommer fortsätta rekommendera honom vidare, fantastisk mäklare 😊 Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Amanda J
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Amanda! Ni har köpt ett riktigt fint hus och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i många år framöver där :)

Stort grattis och lycka till i er nya bostad!

Natalina L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde hus via er. Är så nöjd med allt och Joachim är en exemplarisk mäklare, professionell, lyhörd, lätt att nå och trevlig. Rekommenderar verkligen husman hagberg :) Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Natalina L
    Fantastiskt roligt att höra att jag levde upp till era förväntningar, Natalina! Det har varit mitt nöje att få förmedla ert otroligt vackra hus. Jag tackar och bockar för förtroendet och önskar er all lycka i er nya bostad :)

Emil L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde vår villa, och fick fantastisk hjälp hela vägen av vår mäklare.
    Mycket proffsigt bemötande. Hade förhoppningar innan på en snabb och smidig affär, och blev inte besviken!
    Täta uppdateringar från en engagerad mäklare var precis som vi önskade på förhand!
    Så kan varmt rekommendera Joachim Bäckström till alla. Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Emil L
    Stort tack för dina fina ord och för att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen, Emil! Det värmer verkligen i mäklarhjärtat att läsa detta :)

• 2020-02-28

Stig O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Fantastiskt engagemang o proffsigt jobb av Sara Gunnarsson vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Stig O
    Tack så mycket för det fina omdömet och engagemanget från er sida.
  • 2020-02-28

Ulf J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mäklaren skötte försäljningen av vår lägenhet på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-28 Joachim Bäckström svarar Ulf J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Ulf! Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)

Carita G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi blev mycket bra bemött och fick snabba besked.
    Det kunde enkelt ordnades med visning utifrån vår möjlighet som köpare. Uppfattatade även att säljaren hade en bra kontakt med mäklaren Läs mer
    2020-03-05 Linda Nirs svarar Carita G
    Tack för ert fina omdöme. Ibland gäller det att handla snabbt och det gjorde vi verkligen tillsammans vid ert köp.
    Lycka till med er lägenhet.

Debora S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en villa med källare.
    Mäklaren var väldigt trevligt och gav bra information. Hon var lätt att kontakta och väl tillgänglig och bemötte frågor på ett bra sätt med snabba svar. Läs mer

Anita J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt lägenhet på Tegnérsgatan 11a, Karlstad.Mäklaren Sara var lugn, säker på sitt jobb, proffesionell i sitt jobb. Bra kundbemötande. Tog sig tid och svarade på sms och Mail obekväma tider. Kändes tryggt att köpa lägenhet genom henne. Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Anita J
    Tack så mycket för det fina omdömet och stort lycka till i din nya bostad framöver.
  • 2020-02-25

Inger J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrätt såld. Snabb och kunnig. Hjälpsam och trevlig. Fick precis den hjälp vi behövde. Tack Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Inger J
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er i den här processen Inger och ett stort tack för omdömet :)

• 2020-02-24

Inga H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Snabb bra kontakt, o snabb försälning. Väldigt lugn o trevlig personal Läs mer
    2020-03-05 Linda Nirs svarar Inga H
    Vissa affärer går snabbare än andra och det här kan nog vara någon form av rekord :)
    Stort tack för att jag fått hjälpa till och lycka till med din nya bostad!

• 2020-02-24

Ulrika A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jättebra mäklare.
    Lättsam,vänlig & informativ. Läs mer
  • 2020-02-14

Liselotte A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt en bostadsrättslägenhet en 2:a!
    Från det första med visning till kontraktsskrivning har det varit så proffsigt, informativt och en sån bra guidning i att köpa en bostad när man inte vet hur det går till!
    Sara Gunnarsson och Joachim Bäckström fick oss att känna enorm trygghet, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Liselotte A
    Tack så mycket för det fina omdömet :)
  • 2020-02-14

Torsten W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim på Husman Hagberg i Karlstad upplevdes social, trevlig och professionell i våra möten med mig som säljare.

Försäljningen gick undan, från våran första kontakt till påskrift av överlåtelseavtal med köpare hade knappt en månad gått. Med ett slutpris som översteg utgångspriset!

Den största bedriften är flexibiliteten och tillgängligheten! Joachim höll hela 3 privatvisningar för att nå slutresultatet som blev! Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Torsten W
    Tusen tack för ditt välformulerade omdöme, Torsten! Nu håller jag tummarna för att din nya stad ger dig en minst lika fin lägenhet som denna :)

• 2020-02-13

Fredrik L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    I samband med köp av radhus.
    Lösningsorienterad och serviceinriktad! Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Fredrik L
    Tack så mycket för omdömet, Fredrik och ett stort grattis till ett riktigt fint radhus! :)

• 2020-02-12

Eleonor R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt radhus.
    Joachim var professionell och mycket engagerad i hela processen och jag kan varmt rekommendera honom. Trygg och pålitlig mäklare. Han var med under besiktningen för att ta reda på så mycket fakta som möjligt om fastigheten, kom med idéer och förslag till styling och fotografering vilket gjorde att vi fick jättefina bilder och en bra beskrivning av huset. Han höll oss uppdaterade vad som hände under hela processen. Vi är jättenöjda med precis allt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Eleonor R
    Stort tack för det otroligt fina omdömet, Eleonor! Det har varit riktigt kul att hjälpa er i den här processen och att höra att ni är så nöjda är verkligen kronan på verket! Lycka till i nya boendet :)

• 2020-02-11

Ulf C skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt. Radhus, 120 kvm
    Mäklaren uppträdde perfekt i alla avseenden
    Vu hade höga förvbäntningar, som uppfyldes av mäklaren.
    Jochim Bäckström ledde hela teamet kring affären på ett idealiskt sätt. Läs mer
    2020-02-12 Joachim Bäckström svarar Ulf C
    Stort tack för både förtroendet och det fina omdömet, Ulf! Det har verkligen varit min ära att få hjälpa er i denna process. Ni har verkligen varit fantastiska! :)

• 2020-01-30

Pär D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt och vi är mycket nöjda med mäklarens jobb genom hela processen. Hennes förmåga att vara lyhörd, noggrann och flexibel gjorde att vi kunde känna oss fullständigt trygga med affären. Läs mer
    2020-02-11 Linda Nirs svarar Pär D
    Stort tack för din fina rekommendation Pär. Jag är glad att det blev en affär som känns bra för er och jag är säker på att ni kommer att trivas toppenfint i ert nya hem. Stort lycka till framöver!
  • Camilla F

2020-01-29

Camilla F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt, säljaren har anlitat husman Hagberg som mäklare. Vi har blivit väl bemötta, mäklaren har ställt upp och visat oss boendet utanför arbetstid och vi fick en tydlig genomgång vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-02-11 Linda Nirs svarar Camilla F
    Tack Camilla för en fin rekommendation.
    Jag är glad att jag du känner att allt har varit bra, det är alltid min målsättning.
    Önskar er stort lycka till med ert nya boende.

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad