Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad HusmanHagberg HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 85 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• 2019-05-23

Annika O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt hus. Tyckte mäklaren var lite ointresserad av oss vid första visningen. Blev dock bättre senare. Vid budgivning och möte med säljaren och mäklare vid påskrift var mäklaren proffsig.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd dom det utvecklades. Läs mer
  • 2019-05-22

Stig E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har skött allt på ett utmärkt sätt så här långt! Läs mer
    2019-05-22 Ann-Chatrin Olsson svarar Stig E
    Stort tack för det fina omdömet! Jag vill tacka Er för ni har gjort det enkelt för mig att sköta försäljningen på bästa sätt.
  • 2019-05-07

Adam A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har både köpt och sålt lägenhet via HusmanHagberg och blev väldigt positivt överraskad på deras bemötande Läs mer
    2019-05-13 Joachim Bäckström svarar Adam A
    Tusen tack, Adam! Ser med spänning fram emot hur renoveringarna i den nya lyan utvecklar sig :)
  • 2019-05-06

Ulrica H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenhet och mäklaren har varit mycket trevlig, informativ och tillmötesgående under hela processen. Läs mer
    2019-05-22 Linda Nirs svarar Ulrica H
    Tack för ditt fina omdöme Ulrica. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem!
  • 2019-04-29

Maj J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lägenhet i Kil. Joachim visade lägenhet och andra utrymmen som hörde till. Mycket trevlig, kunnig, kändes tryggt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-30 Joachim Bäckström svarar Maj J
    Tack så mycket, Maj!

Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya fräscha bostad :)
  • 2019-04-25

Agneta O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt ett hus och försäljningen har skötts mycket bra av mäklarna Marie och Joakim. Trevliga, hjälpsamma och alltid tillgängliga såväl vardag som på helgen.
    De har gjort ett utmärkt arbete och jag är jättenöjd.
    De har hela tiden återkopplat till mig vad som händer, alltifrån alla samtal med spekulanter till budgivning. Läs mer
    2019-04-30 Joachim Bäckström svarar Agneta O
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet! Både jag och Marie är otroligt glada för att vi fick äran att hjälpa till att förmedla den villa som så länge funnits i familjens ägo!

// Joachim
  • 2019-04-18

Ulrika J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har inga tidigare erfarenheter av mäklare och därmed inga förväntningar. Bemötande bra. Läs mer
    2019-05-06 Ann-Chatrin Olsson svarar Ulrika J
    Tack för fint betyg! Hoppas ni kommer trivas gott i er nya lägenhet.
  • 2019-04-03

Kristina O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Försäljning av bostad i Karlstad. Mäklaren Joachim var väldigt proffesionell och trevlig redan från första kontakten vilket sedan även fortsatte under hela processen. När jag anlitar en mäklare vill jag ha tydliga och snabba besked, engagemang och känna förtroende för att mäklaren har stor kunskap om marknaden samt kunna fånga upp rätt klientel för att jag ska kunna få en snabb och smidig försäljning. Joachim levde upp till /överträffade alla dessa förväntningar och jag är mycket nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom gärna vidare till andra. Läs mer
    2019-04-08 Joachim Bäckström svarar Kristina O
    Wow, vilket omdöme! Jag tackar och bockar för förtroendet du visat mig genom hela processen. Tillsammans har vi lyckats med det här.

Återigen tack och lycka till med de nya spännande äventyren som väntar dig!
  • 2019-04-03

Sandra O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt ett hus. Har blivit så bra bemötta och mäklaren har hållit oss väl informerade genom hela affären. Läs mer
    2019-04-18 Ann-Chatrin Olsson svarar Sandra O
    Tack Sandra för fint omdöme! Hoppas ni kommer trivas gott i er nya, fina villa.
  • Lena J

2019-04-03

Lena J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Hej!

Jag har precis sålt min lgh på Ulleberg i Karlstad.
    Min mäklare Joachim Bäckström har med sitt engagemang, trovärdighet och stabilitet guidat mig genom både toppar och dalar som en försäljning faktiskt kan vara. Han är optimistisk på ett realistiskt sätt, vilket är oerhört viktigt för mig.

Jag önskar Joakim allt gott med framtida uppdrag hos Husman Hagberg. Jag kommer att rekommendera Joachim med värme.

Med vänlig hälsning
    Lena Jonsson Läs mer
    2019-04-08 Joachim Bäckström svarar Lena J
    Tusen tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din bostad!

Jag önskar dig all lycka med det nya boendet i Sthlm!
  • 2019-04-02

2019-04-23 Linda Nirs svarar Ing-Marie N
    Tack för dina fina ord.
  • 2019-03-14

Camilla N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrätt. Bra bemötande och kunnig, inte mycket mer att önska. Läs mer
    2019-04-01 Linda Nirs svarar Camilla N
    Tack Camilla. Lycka till i ert kommande boende!
  • 2019-02-14

Jens S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren, tillgänglig och hjälpte till med alla frågor. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-15 Sandra Erlandsson svarar Jens S
    Tack för ditt fina omdöme Jens! Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya bostad.
  • 2019-02-08

Ulla L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi blev proffsigt och trevligt bemötta när de sålde vår villa. Läs mer
    2019-02-08 Marie Scherman svarar Ulla L
    Tusen tack för ert fina omdöme! Önskar er all lycka i den nya bostaden! Vi hörs och ses snart igen :)
  • 2019-02-07

David T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde 2 lägenheter. Där gjorde mäklaren det där extra som gjorde såpass att vi slog rekord trots att bostadspriserna var på väg nedåt. Läs mer
    2019-02-07 Joachim Bäckström svarar David T
    Härligt att du känner dig nöjd, David! Jag tackar och bockar för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas i nya lyan! Njut av semestern nu, den är du värd.
  • 2019-02-06

Anna J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en villa genom Husman Hagberg. Marie som mäklade affären har varit väldigt tillgänglig och snabb med att ta fram information som jag efterfrågat. Hon var även drivande i att hjälpa mig att ta fram offert på en åtgärd jag ville göra efter köpet. Självklart får hon även i uppdrag att nu sälja min bostadsrätt. Tryggt, smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-02-06 Marie Scherman svarar Anna J
    Tusen tack Anna för ditt fina omdöme. Tror ni kommer att trivas riktigt bra i huset! Känner mig väldigt glad och stolt att jag även får vara en del av din kommande bostadsförsäljning.
  • 2019-01-29

Emmy B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Väldigt bra bemötande av mäklaren som var väl påläst på bostadsrätten vi köpte. Väldigt trevligt samtal när vi skrev kontrakt! Läs mer
    2019-01-29 Ann-Chatrin Olsson svarar Emmy B
    Stort tack Emmy för högsta betyg! Med trevliga kunder så blir det trevliga samtal!
  • Andreas B

2019-01-28

Andreas B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte bostadsrätt. Är väldigt nöjd med hela upplevelsen. Väldigt bra bemötande och fanns där under hela tiden om man hade några funderingar. Läs mer
  • Felicia V

2019-01-23

Felicia V skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en lägenhet, 2:a. Mäklaren var en stor trygghet för mig. Jag var orolig när jag skulle sälja, hur allt skulle gå till osv. Han lugnade mig enormt mycket och hade tålamod.
    Mäklaren levde upp till mer ån vad jag trodde från början, så engagerad!

Sammanfattning! Tryggt för mig och jag kände en enorm tillit och ett engagemang från mäklaren Läs mer
    2019-02-07 Joachim Bäckström svarar Felicia V
    Tusen tack för de fina orden och äran att hjälpa till med din bostadsaffär, Felicia!
    Se till att njuta av den fina poolen ni numer kommer ha tillgång till och återigen tack för förtroendet.
  • Ida J

2019-01-21

Ida J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Valde att sälja huset vis Husmanhagberg med mäklare Marie Scherman, pga seperation.
    Allt gick så smidigt från första mötet till påskrift av papper. Huset såldes på ca 1 månad, vilket var över förväntan. Samtidigt som vi var nöjda med köparna som mäklaren presenterade för oss.
    Massa tummar upp! Är glad att jag valde Husmanhagberg.

Mvh Ida Johansson Läs mer
    2019-02-06 Marie Scherman svarar Ida J
    Tusen tack för ert fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er. Önskar er all lycka i era nya boenden!
  • 2018-12-20

Andreas H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jättetrevlig och omhändertagande mäklare. Hon hjälpt till och varit en mycket kunnig och närvarande kontakt. Tack Ann-Cathrin, du får högsta betyg! Läs mer
    2018-12-27 Ann-Chatrin Olsson svarar Andreas H
    Stort tack Andreas för ditt fina omdöme! Hoppas du kommer trivas gott i din nya bostad.
  • 2018-12-17

Hans-Olof E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Försäljning småhus, vi har blivit väl bemötta och mäklaren har i allt praktiskt gjort ett bra jobb. Negativt i samband med försäljningen var att värderingen blev för hög och därmed utgångspriset vilket kan ha bidragit till en utdragen försäljning. Tack vare mäklarens vilja att göra ett bra jobb fick vi ett avslut som vi är nöjda med. Läs mer
    2018-12-20 Linda Nirs svarar Hans-Olof E
    Tack för ert fina omdöme. Jag är väldigt glad att jag fått vara en del av er försäljning och jag önskar er stort lycka till framöver.
    Linda Nirs gillar detta
  • 2018-11-22

Sara G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vid köpet av min första bostadsrätt kände jag mig säker hela vägen tack vare mäklaren som gav ett bra bemötande till mig som kund. Jag kände att jag fick svar på alla mina frågor och att jag fick ett förtroende för Linda Nirs. Jag kan verkligen rekommendera henne till framtida säljare och köpare. Läs mer
    2018-12-11 Linda Nirs svarar Sara G
    Stort tack för ditt fina omdöme Sara, det är precis så jag vill att det ska kännas när man, precis som du, gör sin stora affär.
    Jag önskar dig stort lycka till med lägenheten och hoppas och tror att du kommer att trivas där.
    Linda Nirs, Therese D gillar detta
  • 2018-11-21

Thorbjörn B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ett mycket bra bemötande vid visning och vid lägenhetsaffären. Läs mer
    2018-11-23 Sandra Erlandsson svarar Thorbjörn B
    Tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att få vara delaktiv även vid försäljningen av er bostad!
  • 2018-11-14

Annika G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Allt tipp topp. Gick väldit fort och var smidigt. Tusen tack. Läs mer
    2018-11-15 Ann-Chatrin Olsson svarar Annika G
    Jag blir alltid lika glad när mina kunder är nöjda. Stort tack för ditt förtroende och tack för det fina omdömet.
  • Ulf H

2018-11-14

Ulf H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bra dialog med mäklaren. Jag är nöjd med affären. Ulf Läs mer
    2018-11-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Ulf H
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas nu kommer trivas gott i din nya fina lägenhet.
  • Per Gunnar F

2018-11-12

Per Gunnar F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en etta i Karlstad. Mäklaren var mycket engagerad och allt gick mycket snabbt, från första kontakt till fotografering, visning och budgivning. Kontraktsskrivning med köparna gick smidigt och nu väntar vi på själva överlämnandet. Läs mer
    2018-11-12 Joachim Bäckström svarar Per Gunnar F
    Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd Gunnar och tack för de fina orden. Det har varit mitt nöje att få hjälpa er med den här processen, kunder som er sätter verkligen guldkant på tillvaron!
  • 2018-11-12

Maj-Britt T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi hade under en längre tid haft tankar på försäljning av vårt hus. Vi har byggt huset och bott i detta sedan 1974. En värdering av huset behövdes.
    Ann-Katrin Olsson på Husman och Hagberg har ett bra rykte i Kil så vi bestämde oss för att ta kontakt med henne. Ryktet var inte fel. Vi har fått all hjälp vi någonsin behövde. En vacker lägenhet var till försäljning och passade oss perfekt - den ville vi ha och den har vi förvärvat. Nu har vi haft visning på vårt hus och hoppas på det bästa.
    Ann-Katrin får så här långt bästa betyg av oss. Läs mer
    2018-11-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Maj-Britt T
    Tack Maj-Britt för ditt fina betyg och det fina omdömet.
  • 2018-11-12

Alice P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Allt var jättebra verkligen! Snabb & smidig kommunikation vilket underlättar mycket. Läs mer
    2018-11-12 Joachim Bäckström svarar Alice P
    Tack för det fina omdömet, Alice! Jag är helt övertygad om att du kommer trivas fint i din nya bostad!
  • Regina L

2018-10-10

Regina L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt vårt fritidshus.
    Ann-Chatrin Olsson , ett
    självklart val av mäklare här i Kils kommun.
    En snabb och mycket väl utförd försäljning som uppfyllde våra förväntningar till fullo.
    Speciellt gällande presentation och budgivning. Läs mer
    2018-10-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Regina L
    Vilket otroligt fint omdöme Regina! Stort tack, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av er fina hus.
  • 2018-10-08

Tommy J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jättebra bemötande, hjälpsam och trevlig Läs mer
    2018-10-17 Hanna Larsson svarar Tommy J
    Stort tack för det fina omdömet Tommy! Det är otroligt kul att ha så bra kunder som du och Terese.
  • Björn G

2018-10-08

Björn G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bra bemött, villaförsäljning, felaktig bild av villan det man såg var garaget. Ändrades på min inrådan. Dagis 850 meter bort i verkligheten 100 meter. Dubbla ytor, uppmätt 187m2, och ett annat m2 mått.
    Ändrat på min inrådan.
    Fastigheten låg ute i ca 3 månader. Köpekontrakt påskrivet 2018-10-08. Läs mer
    2018-10-17 Hanna Larsson svarar Björn G
    Tack för ditt fina omdöme Björn!
  • 2018-09-24

Eleonor M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har sålt en bostadsrätt om 2 rok. Vi fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Vi har haft med HusmanHagberg i Karlstad att göra tidigare och de lever alltid upp till de höga förväntningar vi haft på dem.
    Hela affären från första kontakten till slutförandet har varit mycket bra. De har stor ödmjukhet inför uppgiften och det sköts alltid på ett trevligt och smidigt sätt! Läs mer
    2018-09-24 Linda Nirs svarar Eleonor M
    Stort tack för era fina ord, det värmer verkligen!
    Det har varit ett nöje att vi åter fått möjligheten att vara en del av er försäljning.
    Stort lycka till med er nya lägenhet!
    //Linda
    Therese D gillar detta
  • Christina R

2018-09-22

Christina R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevlig, serviceinriktad och uppdaterade. Läs mer
    2018-09-24 Linda Nirs svarar Christina R
    Tack för ditt fina omdöme. Jag önskar dig stort lycka till när du kommer till din nya lägenhet.
  • 2018-09-21

Karl-Johan L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt bostadsrätt i kil Värmland, jätte nöjd med mäklarens prestation som helhet. Läs mer
    2018-09-21 Ann-Chatrin Olsson svarar Karl-Johan L
    Jag blir alltid lika glad när mina kunder är nöjda med mitt arbete. Jag tackar för förtroendet att förmedla bostaden och stort tack för det fina omdömet.
  • 2018-09-18

Mia R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt villa. Har haft en mäklare som jag från början kände att jag hade bra förtroende för. Jag har löpande fått den information jag önskade och försäljningen gick fort och smärtfritt ( hittintills). Läs mer
    2018-09-21 Ann-Chatrin Olsson svarar Mia R
    Tack Mia för ditt fina omdöme! Du har underlättat för mig på bästa sätt och är en stor bidragande faktor till att allt har gått fort och smärtfritt.
  • 2018-09-13

Lina H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Supertrevlig och mycket professionell mäklare, väldigt nöjd över hur snabbt och smidigt det gick från första mötet till försäljning! Läs mer
    2018-09-13 Ann-Chatrin Olsson svarar Lina H
    Stort tack Lina för de fina orden! Jag önskar dig lycka till med flytten och hoppas du kommer trivas bra.
  • 2018-09-09

Carina A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostad. Blev jättebra bemött av mäklaren samt svarade på alla våra ”dumma” frågor. Lätt att få kontakt med. Kan tänka mig att använda samma vid försäljning någon gång. Läs mer
    2018-09-13 Sandra Erlandsson svarar Carina A
    Vad glad jag blir att höra att du är nöjd med köpprocessen Carina. Tack för dina fina ord! Du är självklart välkommen tillbaka den dag ni väljer att sälja er bostad.
  • 2018-09-09

Susanna F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande! Känner att jag har fått hjälp och stöd i hela processen när det gäller både att köpa och sälja bostad! Läs mer
    2018-09-13 Ann-Chatrin Olsson svarar Susanna F
    Tack Susanna för det fina omdömet! Det är extra roligt när jag får vara med i hela processen med både köp och försäljning. Hoppas nu att ni kommer trivas gott i den nya villan med den härliga trädgården.
  • 2018-09-07

Eva Karin K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vår mäklare är engagerad, socialt kompetent med stor erfarenhet Läs mer
    2018-09-13 Sandra Erlandsson svarar Eva Karin K
    Tack för ditt fina omdöme Eva Karin! Det var en ära att få hjälpa er genom försäljningen.
  • Anna H

2018-09-07

Anna H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Anki är den bästa mäklaren av dom alla, alltid glad o trevlig! Mycket hjälpsam. Vi köpte en enplansvilla smidigt o bra Läs mer
    2018-09-07 Ann-Chatrin Olsson svarar Anna H
    Tack Anna, inte svårt att vara glad när man har så härliga kunder! Lycka till och hoppas hela familjen kommer trivas fint i nya villan.
  • 2018-08-16

Linda S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ett proffsigt och varmt bemötande när jag köpte en bostadsrätt sommaren 2018! Läs mer
    2018-09-13 Hanna Larsson svarar Linda S
    Tack Linda, det värmer i mäklarhjärtat! Jag hoppas du ska trivas i din nya fina lägenhet.
  • 2018-07-18

Maria D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte bostadsrätt mitt i semestern, lite strul kanske med överlappande mäklare men på det hela taget nöjd. Läs mer
    2018-09-13 Sandra Erlandsson svarar Maria D
    Skönt att höra att du är nöjd trots byte av mäklare mitt i försäljningsprocessen, förstår att det kan vara frustrerande. Hoppas ni trivs bra i ert nya boende!
  • Pamela T

2018-07-17

Pamela T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt och blivit bemött på det bästa sätt och fått allt bra förklarat för mig om det varit något jag undrat över. Läs mer
    2018-09-07 Ann-Chatrin Olsson svarar Pamela T
    Tack Pamela för det fina betyget. Hoppas att du kommer trivas gott i din fina lägenhet.
  • 2018-07-16

Michelle J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrättslägenhet. Bra bemött valde mäklare utefter tidigare erfarenheter. Hamnade i semestertider men det löste sig bra Läs mer
    2018-09-13 Sandra Erlandsson svarar Michelle J
    Tack för ditt omdöme Michelle! Så tacksam att du valde att anlita mig för ytterligare en försäljning.
  • 2018-06-18

Barbro P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren.

Jag tyckte hela tiden att jag blev påskyndad av mäklaren, det var så bråttom. Men ok, det var första gången jag gjort en sån affär själv så man är väl för gammal, då behöver man lite tid. Jag är nu nöjd och hoppas jag så kan förbli.
    Mäklaren verkade mycket kunnig. Läs mer
    2018-09-13 Sandra Erlandsson svarar Barbro P
    Tack för ditt omdöme Barbro! Försäljningsprocessen kan ibland vara lite stressande men jag tar självklart åt mig av din kritik. Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya fina bostad.
  • 2018-06-14

Hanna E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en villa
    Fått bra bemötande, snabba svar och snabb kontakt vid behov
    Nöjd! Läs mer
    2018-06-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Hanna E
    Tack Hanna! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fantastiska villa. Lycka till med flytten och nya livet i norr.
  • 2018-06-14

Gabriella D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Försäljning av bostad i Kil. Snabba med fotografering, och att få ut lägenheten på hemnet. Snabba i sin korrespondens och smidiga att samarbeta med.
    Jätte nöjd! Läs mer
    2018-06-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Gabriella D
    Jag blir alltid lika glad när mina kunder är nöjda med mitt arbete. Jag tackar för förtroendet att förmedla bostaden och tackar även för det fina omdömet. Ha en fin sommar!
  • Dan K

2018-06-11

Dan K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde en villa och blev mycket bra bemött under hela processen och vi fick ut vad vi begärde för huset. Jättenöjd! Läs mer
    2018-06-13 Sandra Erlandsson svarar Dan K
    Tack för ditt fina omdöme Dan, och tack för ert förtroende genom försäljningsprocessen! Det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2018-06-07

Charlotte S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Använt mig av HusmanHagberg/Therese Djus i alla våra fastighetsaffärer . Mycket nöjda. Proffsig, kunnig och lyhörd. Läs mer
    2018-06-18 Therese D svarar Charlotte S
    Tack snälla! Blir jätteglad för dina fina ord. Jag är så glad att jag fått förtroendet av er. Härligt att ni är nöjda!

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad