Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad HusmanHagberg HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 43 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• Maria D
    Maria D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte bostadsrätt mitt i semestern, lite strul kanske med överlappande mäklare men på det hela taget nöjd. Läs mer
  • Pamela T
    Pamela T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har precis köpt min första bostadsrätt och blivit bemött på det bästa sätt och fått allt bra förklarat för mig om det varit något jag undrat över. Läs mer
  • Michelle J
    Michelle J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrättslägenhet. Bra bemött valde mäklare utefter tidigare erfarenheter. Hamnade i semestertider men det löste sig bra Läs mer
  • Barbro P
    Barbro P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev bra bemött av mäklaren.

Jag tyckte hela tiden att jag blev påskyndad av mäklaren, det var så bråttom. Men ok, det var första gången jag gjort en sån affär själv så man är väl för gammal, då behöver man lite tid. Jag är nu nöjd och hoppas jag så kan förbli.
    Mäklaren verkade mycket kunnig. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt en villa
    Fått bra bemötande, snabba svar och snabb kontakt vid behov
    Nöjd! Läs mer
    2018-06-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Hanna E
    Tack Hanna! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fantastiska villa. Lycka till med flytten och nya livet i norr.
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Försäljning av bostad i Kil. Snabba med fotografering, och att få ut lägenheten på hemnet. Snabba i sin korrespondens och smidiga att samarbeta med.
    Jätte nöjd! Läs mer
    2018-06-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Gabriella D
    Jag blir alltid lika glad när mina kunder är nöjda med mitt arbete. Jag tackar för förtroendet att förmedla bostaden och tackar även för det fina omdömet. Ha en fin sommar!
  • Dan K
    Dan K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde en villa och blev mycket bra bemött under hela processen och vi fick ut vad vi begärde för huset. Jättenöjd! Läs mer
    2018-06-13 Sandra Erlandsson svarar Dan K
    Tack för ditt fina omdöme Dan, och tack för ert förtroende genom försäljningsprocessen! Det värmer att höra att du är nöjd med mitt arbete.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Använt mig av HusmanHagberg/Therese Djus i alla våra fastighetsaffärer . Mycket nöjda. Proffsig, kunnig och lyhörd. Läs mer
    2018-06-18 Therese D svarar Charlotte S
    Tack snälla! Blir jätteglad för dina fina ord. Jag är så glad att jag fått förtroendet av er. Härligt att ni är nöjda!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra o trevlig ,saklig ,har inget dåligt att säga om er tack Läs mer
    2018-05-31 Ann-Chatrin Olsson svarar Lennart W
    Tack för fint omdöme Lennart! Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljning.
  • Björn T
    Björn T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket professionellt bemötande, våra förväntningar uppfylldes mer än väl! Läs mer
    2018-05-29 Linda Nirs svarar Björn T
    Tack för dina fina ord Björn. Jag är så glad att jag fått vara en del av er försäljning. Vi ses snart igen!
    //Linda
  • Flingan F
    Flingan F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt ett hus på landet på 80 m2. kontaktade först ägaren och strax därefter får jag ett mail av mäklaren. Affären gick jättesmidigt och mäklaren klargjorde tydligt vad allt innebar att köpa huset på ett lättförklarligt sätt. Väldigt mån om att allt ska gå korrekt till. Än så länge så är jag så nöjd man kan va :-) Läs mer
    2018-05-27 Therese D svarar Flingan F
    Härligt att höra Flingan! Jag blir alltid toppenglad att höra att mina kunder är nöjda. Det här kommer bli toppen, du kommer stortrivas i ditt nya boende 😊
  • Ayan Aligas M
    Ayan Aligas M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt ett hem på Vållberg, Karlstad. Med hjälp av Broker lyckades vi få en snabb lösning. Jag tror mäklare som var ansvarig för att sälja hemmet har varit en lysande smart och fungerade deras på profesjonalt sätt och jag är tacksam över att få hjälp med processen för att köpa fastigheten. Läs mer
    2018-06-13 Sandra Erlandsson svarar Ayan Aligas M
    Tack för dina fina ord Ayan! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i er nya fina bostad. All lycka till er i framtiden!
  • Carola H
    Carola H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bra bemötande, bra service, snabb på att ringa upp. Läs mer
    2018-06-13 Sandra Erlandsson svarar Carola H
    Tack för ditt omdöme och för ditt förtroende genom försäljningen. Lycka till med nya bostaden!
  • Roger E
    Roger E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt Radhus.

Exemplariskt bra och ett proffsigt bra bemötande.

Vi hade goda förväntningar som mer än överträffades.

Vi hade tänkt att fråga tre olika mäklare om offert men efter att ha träffat Ann-Catrin så var valet klart. Läs mer
    2018-05-16 Ann-Chatrin Olsson svarar Roger E
    Stort tack- så glad jag blir över de fina orden!
  • Majken M
    Majken M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt och ett kunnigt och vänligt bemötande. Läs mer
    2018-05-16 Ann-Chatrin Olsson svarar Majken M
    Tack Majken för det fina omdömet! Hoppas nu att flytten flyter på bra och att du snart är på plats i nya bostaden.
  • Brian T
    Brian T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt villa
    Mycket väl bemött
    Mycket nöjd med hela processen Läs mer
    2018-04-18 Sandra Erlandsson svarar Brian T
    Tack för ditt fina omdöme Brian! Kul att ni är nöjda med köpprocessen. Hoppas ni kommer trivas bra i er nya fina villa!
  • Anna L
    Anna L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra och professionellt bemötande och hjälp hela vägen i säljprocessen. Mäklaren levde helt upp till mina förväntningar och överträffade dem även. Läs mer
    2018-03-28 Sandra Erlandsson svarar Anna L
    Tack för dina fina ord Anna!! Vad glad jag blir av att höra att du är så nöjd med mitt arbete! Det var verkligen en ära att få hjälpa er genom försäljningen.
  • Jarmo N
    Jarmo N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Till en början var jag positiv då hon verkade engagerad och hjälpsam men efter att kontrakt signerats har hon inte hört av sig trots två mail så betyget måste bli underkänt. Läs mer
    2018-04-23 Linda Nirs svarar Jarmo N
    Hej Jarmo.
    Jag är ledsen att du inte upplevde min respons till dig tillräckligt snabb i just detta fall och jag ber självklart om ursäkt för det.
    Jag önskar dig stort lycka till med din lägenhet som du snart får tillgång till.
    // Linda
  • Jan A
    Jan A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mällaren har gjort ett umärkt jobb. Kunnig, trevlig och bra på alla sätt. Utmärk presentationsmatrial både i mappen och på hemnet. Läs mer
    2018-03-28 Sandra Erlandsson svarar Jan A
    Härligt att du är nöjd med min tjänst. Vill passa på att tacka för ditt förtroende genom försäljningsprocessen!
  • Gun E
    Gun E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Utmärkt bra på allt. Mycket nöjd. Suveränt bemötande.
    Andra ggn de hjälper mig med försäljning av bostadsrätt.
    Har rek. Husman o Hagberg till mina vänner. Läs mer
    2018-03-21 Linda Nirs svarar Gun E
    Tack snälla Gun för dina fina ord. Det är också mycket betydelsefullt för oss med dina rekommendationer.
    Lycka till med din flytt!
    // Linda
  • Per J
    Per J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Min mäklare har var mycket engagerad och kunnig, priset blev till och med lite högre än vad vi hoppats på, helt enkelt toppen på alla sätt och viss! Läs mer
    2018-03-01 Therese D svarar Per J
    Var verkligen ett nöje att få hjälpa dig Per. Att jag fick förmånen värmde både i magen och i hjärtat. Alltid fantastiskt roligt när både köpare och säljare blir så nöjda med resultatet.
  • Eivor H
    Eivor H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har bara positiva erfarenheter av min mäklare.
    Trevlig och positiv. Seriös och tydlig information. Läs mer
    2018-03-01 Therese D svarar Eivor H
    Stort tack Eivor för dina fina ord och att du delar med dig! Blir glad och stolt över de egenskaper du lyfter fram. Tack också för ett så bra samarbete och bemötande av dig. Den bostad du köpt är fantastisk och jag är säker på att du kommer att trivas toppen där.
  • Pål E
    Pål E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Superbra! Har inget att klaga på. Läs mer
    2018-02-19 Ann-Chatrin Olsson svarar Pål E
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Pål! Hoppas ni kommer att kommer trivas gott i nya villan.
  • Petra E
    Petra E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Inte så mycket kunskap om objektet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Simon W
    Simon W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, Sandra svarade alltid på sms eller telefonsamtal. Även efter arbetstid. Trevlig och proffsig. Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Simon W
    Tack för dina fina ord, det värmer! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya boende.
  • Erik N
    Erik N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Det har funkat bra och varit ett effektivt utfört arbete! Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Erik N
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Erik. Tack för ditt förtroende!
  • Jan E
    Jan E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, bra svar på frågor och mycket tydlig Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Jan E
    Tack för ditt fina omdöme Jan! Det har varit en ära att få hjälpa er genom försäljningen.
  • Hjorward B
    Hjorward B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Kompetent mäklare med trevligt bemötande Läs mer
    2018-02-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Hjorward B
    Tack snälla och tack för förtroendet att hjälpa till vid ytterligare en försäljning.
  • Rong T
    Rong T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Fint bemötande, professionell, kunnig, trevlig, effektiv Läs mer
    2018-01-25 Sandra Erlandsson svarar Rong T
    Stort tack för ditt fina omdöme Rong! Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet.
  • Dan Hyllengren L
    Dan Hyllengren L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket nöjd.Väldigt duktig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-01-11 Linda Nirs svarar Dan Hyllengren L
    Stort tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Det har varit en glädje att få vara delaktig.
  • Elin N
    Elin N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Är mycket nöjd över bemötandet jag fått, aktiv kontakt hela vägen genom, och trovärdig hjälp. Det har känts tryggt att göra ett bostadsköp via HusmanHagberg. Läs mer
    2018-01-10 Linda Nirs svarar Elin N
    Tack för ditt fina omdöme Elin. Min målsättning är alltid att man som köpare och säljare ska känna sig trygg och nöjd så jag blir extra glad att du påpekar det. Lägenheten kommer att passa dig perfekt.
    //Linda
  • Maj-Gret O
    Maj-Gret O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag tycker att Ann-Chatrin har skött sig alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Maj-Gret O
    Tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen och tack för det fina omdömet.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, man känner sig trygg och väl omhändertagen. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Johannes L
    Härligt att höra att du är nöjd med min tjänst Johannes. Tack för förtroendet genom försäljningen!
  • Per-Åke B
    Per-Åke B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ett mycket fint och trevligt bemötande. Bra information och lätt att komma överens med. Enda lite negativa är väl att det känns som mäklaren kunde ha gjort/ansträngt sig lite mer när det gällde själva försäljningen. Gick lite fort och det kändes som att det var bråttom att tacka ja till det aktuella budet. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Per-Åke B
    Tack för ert förtroende. Många upplever att det går väldigt fort i beslutsprocessen men ofta är det så som marknaden ser ut. Jag hoppas att ni trots det kan glädja er åt att vi lyckades med ett fint försäljningsrekord i området.
  • Carolin E
    Carolin E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jättebra bemötande, positiv och glad. Professionell, förklarade allt under vägen och fanns där, lätt att få tag på. Hon var toppen! Hela upplevelsen med att sälja blev mycket enklare och underlättande då hon skötte allt, det blev en rolig upplevelse än jobbig. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Carolin E
    Tack snälla för de fina orden!
  • Christina E
    Christina E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Superbra
    Therese är proffsig och lämnar inget åt slumpen Läs mer
    2017-12-14 Therese D svarar Christina E
    Tack snälla! Vad roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Jag gör alltid mitt yttersta för mina kunder ska känna så. Så stort tack för att du delar med dig av det.
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har fått ett jättebra bemötande och den bästa service vi kunde tänka oss. Snabb att svara på frågor och tillgänglig ofta. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Alexandra J
    Tack för fint omdöme och hoppas ni kommer trivas gott i nya bostaden!
  • Joanna H
    Joanna H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Våran mäklare var professionell och pålitlig. Hon uppdaterade oss om nya händelser ang vår lägenhet, samt svarade på våra frågor ang försäljningen. Vi har bara positiva saker att säga om Sandra Erlandsson på Husman/Hagberg i Karlstad! Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Joanna H
    Tack för dina fina ord Joanna! Önskar er lycka till med era nya bostadsplaner!
  • Johan L
    Johan L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ann-Chatrin har varit superbra! Sköt allt snyggt och proffsigt!
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Johan L
    Stort tack Johan för det fina omdömet! Lycka till med nya huset.
  • Birgitta Wrangle S
    Birgitta Wrangle S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket duktig, påläst och gav väldigt bra information hela tiden. Allt gick smidigt och snabbt. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Birgitta Wrangle S
    Så kul att ni är nöjda med min tjänst. Tusen tack för förtroendet genom försäljningen Birgitta!
  • Marcus E
    Marcus E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bra och proffsigt skött. Mer än nöjd! Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Marcus E
    Tack Marcus! Lycka till med köksrenoveringen!
  • Linda L
    Linda L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevlig.Bra bemötande.
    Lätt att få tag på /återkopplar snabbt.
    Flexibel. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Linda L
    Härligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande Linda! Önskar dig stort lycka till med planerna i nya bostaden.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Proffsigt, vänligt. Hon lyssnade och tog hänsyn till våra önskemål. Det kändes som en säker och trygg affär Läs mer
    2017-12-14 Linda Nirs svarar Sofie S
    Tack Sofie för dina fina ord och för att vi fått möjligheten att hjälpa dig med er försäljning. Stort lycka till vidare!

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad