Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad HusmanHagberg HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 23 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• Per J
    Per J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Min mäklare har var mycket engagerad och kunnig, priset blev till och med lite högre än vad vi hoppats på, helt enkelt toppen på alla sätt och viss! Läs mer
  • Eivor H
    Eivor H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har bara positiva erfarenheter av min mäklare.
    Trevlig och positiv. Seriös och tydlig information. Läs mer
  • Pål E
    Pål E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Superbra! Har inget att klaga på. Läs mer
    2018-02-19 Ann-Chatrin Olsson svarar Pål E
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Pål! Hoppas ni kommer att kommer trivas gott i nya villan.
  • Petra E
    Petra E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Inte så mycket kunskap om objektet. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Simon W
    Simon W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, Sandra svarade alltid på sms eller telefonsamtal. Även efter arbetstid. Trevlig och proffsig. Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Simon W
    Tack för dina fina ord, det värmer! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra i ert nya boende.
  • Erik N
    Erik N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Det har funkat bra och varit ett effektivt utfört arbete! Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Erik N
    Kul att höra att du är nöjd med mitt arbete Erik. Tack för ditt förtroende!
  • Jan E
    Jan E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, bra svar på frågor och mycket tydlig Läs mer
    2018-02-07 Sandra Erlandsson svarar Jan E
    Tack för ditt fina omdöme Jan! Det har varit en ära att få hjälpa er genom försäljningen.
  • Hjorward B
    Hjorward B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Kompetent mäklare med trevligt bemötande Läs mer
    2018-02-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Hjorward B
    Tack snälla och tack för förtroendet att hjälpa till vid ytterligare en försäljning.
  • Rong T
    Rong T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Fint bemötande, professionell, kunnig, trevlig, effektiv Läs mer
    2018-01-25 Sandra Erlandsson svarar Rong T
    Stort tack för ditt fina omdöme Rong! Jag hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet.
  • Dan Hyllengren L
    Dan Hyllengren L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket nöjd.Väldigt duktig och professionell mäklare. Läs mer
    2018-01-11 Linda Nirs svarar Dan Hyllengren L
    Stort tack för ditt fina omdöme och för förtroendet att hjälpa till med din försäljning. Det har varit en glädje att få vara delaktig.
  • Elin N
    Elin N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Är mycket nöjd över bemötandet jag fått, aktiv kontakt hela vägen genom, och trovärdig hjälp. Det har känts tryggt att göra ett bostadsköp via HusmanHagberg. Läs mer
    2018-01-10 Linda Nirs svarar Elin N
    Tack för ditt fina omdöme Elin. Min målsättning är alltid att man som köpare och säljare ska känna sig trygg och nöjd så jag blir extra glad att du påpekar det. Lägenheten kommer att passa dig perfekt.
    //Linda
  • Maj-Gret O
    Maj-Gret O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag tycker att Ann-Chatrin har skött sig alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Maj-Gret O
    Tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen och tack för det fina omdömet.
  • Johannes L
    Johannes L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande, man känner sig trygg och väl omhändertagen. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Johannes L
    Härligt att höra att du är nöjd med min tjänst Johannes. Tack för förtroendet genom försäljningen!
  • Per-Åke B
    Per-Åke B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ett mycket fint och trevligt bemötande. Bra information och lätt att komma överens med. Enda lite negativa är väl att det känns som mäklaren kunde ha gjort/ansträngt sig lite mer när det gällde själva försäljningen. Gick lite fort och det kändes som att det var bråttom att tacka ja till det aktuella budet. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Per-Åke B
    Tack för ert förtroende. Många upplever att det går väldigt fort i beslutsprocessen men ofta är det så som marknaden ser ut. Jag hoppas att ni trots det kan glädja er åt att vi lyckades med ett fint försäljningsrekord i området.
  • Carolin E
    Carolin E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jättebra bemötande, positiv och glad. Professionell, förklarade allt under vägen och fanns där, lätt att få tag på. Hon var toppen! Hela upplevelsen med att sälja blev mycket enklare och underlättande då hon skötte allt, det blev en rolig upplevelse än jobbig. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Carolin E
    Tack snälla för de fina orden!
  • Christina E
    Christina E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Superbra
    Therese är proffsig och lämnar inget åt slumpen Läs mer
    2017-12-14 Therese D svarar Christina E
    Tack snälla! Vad roligt att du känner dig nöjd med mitt arbete. Jag gör alltid mitt yttersta för mina kunder ska känna så. Så stort tack för att du delar med dig av det.
    Therese D gillar detta
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har fått ett jättebra bemötande och den bästa service vi kunde tänka oss. Snabb att svara på frågor och tillgänglig ofta. Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Alexandra J
    Tack för fint omdöme och hoppas ni kommer trivas gott i nya bostaden!
  • Joanna H
    Joanna H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Våran mäklare var professionell och pålitlig. Hon uppdaterade oss om nya händelser ang vår lägenhet, samt svarade på våra frågor ang försäljningen. Vi har bara positiva saker att säga om Sandra Erlandsson på Husman/Hagberg i Karlstad! Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Joanna H
    Tack för dina fina ord Joanna! Önskar er lycka till med era nya bostadsplaner!
  • Johan L
    Johan L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ann-Chatrin har varit superbra! Sköt allt snyggt och proffsigt!
    Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Johan L
    Stort tack Johan för det fina omdömet! Lycka till med nya huset.
  • Birgitta Wrangle S
    Birgitta Wrangle S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket duktig, påläst och gav väldigt bra information hela tiden. Allt gick smidigt och snabbt. Proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Birgitta Wrangle S
    Så kul att ni är nöjda med min tjänst. Tusen tack för förtroendet genom försäljningen Birgitta!
  • Marcus E
    Marcus E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bra och proffsigt skött. Mer än nöjd! Läs mer
    2018-01-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Marcus E
    Tack Marcus! Lycka till med köksrenoveringen!
  • Linda L
    Linda L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevlig.Bra bemötande.
    Lätt att få tag på /återkopplar snabbt.
    Flexibel. Läs mer
    2018-01-11 Sandra Erlandsson svarar Linda L
    Härligt att höra att du är nöjd med mitt bemötande Linda! Önskar dig stort lycka till med planerna i nya bostaden.
  • Sofie S
    Sofie S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Proffsigt, vänligt. Hon lyssnade och tog hänsyn till våra önskemål. Det kändes som en säker och trygg affär Läs mer
    2017-12-14 Linda Nirs svarar Sofie S
    Tack Sofie för dina fina ord och för att vi fått möjligheten att hjälpa dig med er försäljning. Stort lycka till vidare!

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad