HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 162 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• 2020-05-25

Annika N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Hej
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med samarbetet med vår mäklare. Bemötandet var bra och han har hjälpt oss genom hela processen att sälja vårt fina hem. Joachim har tålmodig svarat på alla våra frågor i samband med försäljningen och det har känts tryggt. Stort tack!
    Annika och Peter Nord Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Annika N
    Tusen tack för rekommendationen och det förtroende ni har visat mig genom hela processen. Det har varit min ära att få hjälpa er och jag är helt övertygad om att köparna kommer trivas lika bra som ni har gjort i det hem ni har gjort jättefint! :)

• 2020-05-07

Erik Sven-olof O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    En engagerad mäklare med bred erfarenhet som satte kunden i förarsätet ! Läs mer
  • 2020-05-04

Mattias W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt en sommarstuga.
    Mäklaren Joachim var väldigt proffsig rakt igenom. Tydlig, vänlig och höll kontakten genom hela affären. Ett stort plus för att han alltid svarade eller ringde upp så fort han kunde. Guld värd för en nervös köpare. Även om det var nervös väntan fram tills allt var påskrivet så kändes det väldigt tryggt med Joachim. Kan varmt rekommendera Joachim som mäklare. Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Mattias W
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Mattias! Som mäklaren alltid säger "ingenting är klart förrän papper är skrivet" och den meningen har nog fått en hel del att bita på naglarna :D
    Stort grattis och lycka till i nya stugan. Se till att dra upp storgäddan som första bild att hänga upp i "årsbästa-förrådet".

• 2020-04-30

Elice F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt ett fritidshus via HusmanHagberg, Joachim Bäckström. Vår kontakt har varit mycket bra, Joachim har varit mycket tillmötesgående och motsvarat våra förväntningar vad gäller annonsering, visningar och uppdaterat oss genom hela förloppet. Är sammantaget mycket nöjd med hur allting har skötts! Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Elice F
    Vad glad jag blir av att läsa dina ord och vetskapen om att ni är nöjda med mitt arbete är verkligen vad jag strävar efter att uppnå :) Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er!

• 2020-04-30

Jörgen F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt fritidshus med lyckat resultat! Ett trevligt bemötande från första till sista stund. Ambitiös mäklare som hela tiden hållit bra kontakt och informerat oss löpande.
    Skulle gärna rekommendera honom till bekanta som går i sådana affärstankar.
    Vår mäklare heter Joachim Bäckström. Läs mer
    2020-05-28 Joachim Bäckström svarar Jörgen F
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er i denna process! Det var många delar av världen som var inblandade men tillslut rodde vi ihop det hela och jag är helt säker på att de nya ägarna kommer att ta lika väl hand om stugan som ni gjort :)

• 2020-04-22

Jimmy P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte samtaxerad fastighet vilket skapade problem med banken. Ann-Chatrin var stöttande och hjälpsam genom hela processen med kontakt med säljare som gjorde att alla satt lugna i båten och jobbade tillsammans för att hitta en lösning. Väldigt väldigt nöjd med hela upplevelsen med Ann-Chatrin! Läs mer
  • 2020-04-08

Lina N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har skrivit på kontrakt för ett hus. Vi fick hjälp att få förhandsvisning av ett område vi tidigare visat intresse för. Det är något vi aldrig skulle kunna gjort utan mäklarens hjälp och under processens gång har det varit enkelt och naturlig kontakt med mäklaren. Den totala upplevelsen har varit att vi blivit vänligt bemötta, stöttade i processen och skulle mer än gärna rekommendera andra att använda samma mäklare. Läs mer
    2020-04-14 Joachim Bäckström svarar Lina N
    Tusen tack för rekommendationen, Lina! Radhuset kändes verkligen som gjort för er, så jag är helt övertygad om att ni kommer ha många fina år i det framöver.
    Extra kul är det att vi lyckades sy ihop den här affären helt utan att ta ut den på marknaden och endast använda oss av spekulantregistret - stort grattis till ett fint radhus! :)

• Ing-Marie W

2020-03-30

Ing-Marie W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim har förmedlat en fin tvåa i Karlstad till vår son. Trots kort varsel till förhandsvisning var Joachim väl påläst på objektet. Han var vänlig, serviceminded och skötte kontakten mellan säljare, köpare och förening på ett ypperligt sätt. Joachim rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-02 Joachim Bäckström svarar Ing-Marie W
    Tusen tack Ing-Marie för de fina orden! Jacob kommer ha många fina studieår framför sig i den lägenheten :)

• 2020-03-16

Carin R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt en bostadsrättsvilla i Karlstad. Linda Nirs gav ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid första mötet. Hon lyssnade och respekterade mina åsikter. Genom hela försäljningsprocessen visade hon ett stort engagemang. Hon är erfaren, har stor kunskap och gav mig all den information jag behövde. Dessutom fick jag mycket mer betalt för bostaden än jag hade förväntat mig! Linda är ett mäklarproffs! Jag kan verkligen rekommendera henne till framtida säljare och köpare! Stort tack för hjälpen och ditt vänliga bemötande! Läs mer
    2020-03-23 Linda Nirs svarar Carin R
    Stort tack för ditt fina omdöme Carin, det gör mig verkligen glad. Det är precis så som du skriver som jag vill att min kunder ska känna så det gör mig så glad att kunna leverera det till dig.
    Nu önskar jag dig stort lycka till i nya lägenheten och hoppas att du kommer att trivas fint där.

Nora L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en lägenhet och fick stor hjälp av mäklaren. Snabb återkoppling och tydliga riktlinjer. Det var lätt att kommunicera och jag är nöjd med allt! Läs mer
    2020-03-23 Linda Nirs svarar Nora L
    Härligt att du är nöjd med allt kring ditt lägenhetsköp :) Stort lycka till i din nya bostad!

Amanda J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt hus av Joachim Bäckström på HusmanHagberg Karlstad. Vi har blivit otroligt bra bemötta på ett vänligt och omhändertagande sätt. Vi är nyblivna husägare till vårt första hus och har 0 koll, men Joachim har guidat oss igenom allt på ett lugnt och tryggt vis. Vi kommer fortsätta rekommendera honom vidare, fantastisk mäklare 😊 Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Amanda J
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Amanda! Ni har köpt ett riktigt fint hus och jag är övertygad om att ni kommer att trivas i många år framöver där :)

Stort grattis och lycka till i er nya bostad!

Natalina L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde hus via er. Är så nöjd med allt och Joachim är en exemplarisk mäklare, professionell, lyhörd, lätt att nå och trevlig. Rekommenderar verkligen husman hagberg :) Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Natalina L
    Fantastiskt roligt att höra att jag levde upp till era förväntningar, Natalina! Det har varit mitt nöje att få förmedla ert otroligt vackra hus. Jag tackar och bockar för förtroendet och önskar er all lycka i er nya bostad :)

Emil L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde vår villa, och fick fantastisk hjälp hela vägen av vår mäklare.
    Mycket proffsigt bemötande. Hade förhoppningar innan på en snabb och smidig affär, och blev inte besviken!
    Täta uppdateringar från en engagerad mäklare var precis som vi önskade på förhand!
    Så kan varmt rekommendera Joachim Bäckström till alla. Läs mer
    2020-03-30 Joachim Bäckström svarar Emil L
    Stort tack för dina fina ord och för att jag fick möjlighet att hjälpa er med försäljningen, Emil! Det värmer verkligen i mäklarhjärtat att läsa detta :)

• 2020-02-28

Stig O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Fantastiskt engagemang o proffsigt jobb av Sara Gunnarsson vid försäljning av bostadsrätt. Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Stig O
    Tack så mycket för det fina omdömet och engagemanget från er sida.
  • 2020-02-28

Ulf J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mäklaren skötte försäljningen av vår lägenhet på ett bra sätt. Läs mer
    2020-02-28 Joachim Bäckström svarar Ulf J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Ulf! Stort tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen :)

Carita G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi blev mycket bra bemött och fick snabba besked.
    Det kunde enkelt ordnades med visning utifrån vår möjlighet som köpare. Uppfattatade även att säljaren hade en bra kontakt med mäklaren Läs mer
    2020-03-05 Linda Nirs svarar Carita G
    Tack för ert fina omdöme. Ibland gäller det att handla snabbt och det gjorde vi verkligen tillsammans vid ert köp.
    Lycka till med er lägenhet.

Debora S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en villa med källare.
    Mäklaren var väldigt trevligt och gav bra information. Hon var lätt att kontakta och väl tillgänglig och bemötte frågor på ett bra sätt med snabba svar. Läs mer

Anita J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt lägenhet på Tegnérsgatan 11a, Karlstad.Mäklaren Sara var lugn, säker på sitt jobb, proffesionell i sitt jobb. Bra kundbemötande. Tog sig tid och svarade på sms och Mail obekväma tider. Kändes tryggt att köpa lägenhet genom henne. Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Anita J
    Tack så mycket för det fina omdömet och stort lycka till i din nya bostad framöver.
  • 2020-02-25

Inger J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrätt såld. Snabb och kunnig. Hjälpsam och trevlig. Fick precis den hjälp vi behövde. Tack Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Inger J
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er i den här processen Inger och ett stort tack för omdömet :)

• 2020-02-24

Inga H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Snabb bra kontakt, o snabb försälning. Väldigt lugn o trevlig personal Läs mer
    2020-03-05 Linda Nirs svarar Inga H
    Vissa affärer går snabbare än andra och det här kan nog vara någon form av rekord :)
    Stort tack för att jag fått hjälpa till och lycka till med din nya bostad!

• 2020-02-24

Ulrika A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jättebra mäklare.
    Lättsam,vänlig & informativ. Läs mer
  • 2020-02-14

Liselotte A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt en bostadsrättslägenhet en 2:a!
    Från det första med visning till kontraktsskrivning har det varit så proffsigt, informativt och en sån bra guidning i att köpa en bostad när man inte vet hur det går till!
    Sara Gunnarsson och Joachim Bäckström fick oss att känna enorm trygghet, ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2020-02-28 Sara G svarar Liselotte A
    Tack så mycket för det fina omdömet :)
  • 2020-02-14

Torsten W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim på Husman Hagberg i Karlstad upplevdes social, trevlig och professionell i våra möten med mig som säljare.

Försäljningen gick undan, från våran första kontakt till påskrift av överlåtelseavtal med köpare hade knappt en månad gått. Med ett slutpris som översteg utgångspriset!

Den största bedriften är flexibiliteten och tillgängligheten! Joachim höll hela 3 privatvisningar för att nå slutresultatet som blev! Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Torsten W
    Tusen tack för ditt välformulerade omdöme, Torsten! Nu håller jag tummarna för att din nya stad ger dig en minst lika fin lägenhet som denna :)

• 2020-02-13

Fredrik L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    I samband med köp av radhus.
    Lösningsorienterad och serviceinriktad! Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Fredrik L
    Tack så mycket för omdömet, Fredrik och ett stort grattis till ett riktigt fint radhus! :)

• 2020-02-12

Eleonor R skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt radhus.
    Joachim var professionell och mycket engagerad i hela processen och jag kan varmt rekommendera honom. Trygg och pålitlig mäklare. Han var med under besiktningen för att ta reda på så mycket fakta som möjligt om fastigheten, kom med idéer och förslag till styling och fotografering vilket gjorde att vi fick jättefina bilder och en bra beskrivning av huset. Han höll oss uppdaterade vad som hände under hela processen. Vi är jättenöjda med precis allt, kan inte bli bättre. Läs mer
    2020-02-27 Joachim Bäckström svarar Eleonor R
    Stort tack för det otroligt fina omdömet, Eleonor! Det har varit riktigt kul att hjälpa er i den här processen och att höra att ni är så nöjda är verkligen kronan på verket! Lycka till i nya boendet :)

• 2020-02-11

Ulf C skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt. Radhus, 120 kvm
    Mäklaren uppträdde perfekt i alla avseenden
    Vu hade höga förvbäntningar, som uppfyldes av mäklaren.
    Jochim Bäckström ledde hela teamet kring affären på ett idealiskt sätt. Läs mer
    2020-02-12 Joachim Bäckström svarar Ulf C
    Stort tack för både förtroendet och det fina omdömet, Ulf! Det har verkligen varit min ära att få hjälpa er i denna process. Ni har verkligen varit fantastiska! :)

• 2020-01-30

Pär D skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo köpte en bostadsrätt och vi är mycket nöjda med mäklarens jobb genom hela processen. Hennes förmåga att vara lyhörd, noggrann och flexibel gjorde att vi kunde känna oss fullständigt trygga med affären. Läs mer
    2020-02-11 Linda Nirs svarar Pär D
    Stort tack för din fina rekommendation Pär. Jag är glad att det blev en affär som känns bra för er och jag är säker på att ni kommer att trivas toppenfint i ert nya hem. Stort lycka till framöver!
  • Camilla F

2020-01-29

Camilla F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt, säljaren har anlitat husman Hagberg som mäklare. Vi har blivit väl bemötta, mäklaren har ställt upp och visat oss boendet utanför arbetstid och vi fick en tydlig genomgång vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-02-11 Linda Nirs svarar Camilla F
    Tack Camilla för en fin rekommendation.
    Jag är glad att jag du känner att allt har varit bra, det är alltid min målsättning.
    Önskar er stort lycka till med ert nya boende.
  • 2020-01-28

Ebba A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklaren tycker jag var jätte bra förklarade saker på ett sett så man förstod. Läs mer
    2020-01-29 Joachim Bäckström svarar Ebba A
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och ett stort grattis till din nya lägenhet som jag är övertygad om att du kommer trivas i under många år framöver :)

• 2020-01-08

Lena E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt en villa i Kil. Mäklaren har haft ett bra bemötande och förstått våra behov av bostad. Hon har varit behjälplig i kontakter med besiktningsman och föregående ägare samt anpassat tiden för kontraktsskrivning så det passade oss. Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Lena E
    Vilket fint omdöme Lena! Stort tack för det! Så kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas ni kommer trivas gott i er nya bostad. Varmt välkommen till Kil!
  • 2020-01-05

Clas G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Snabb och proffsig försäljning. Jag är extremt nöjd 10 👍 av 10 möjliga. Läs mer
    2020-01-07 Joachim Bäckström svarar Clas G
    Stort tack för förtroendet, Clas och vad glad jag blir att du är så nöjd med mitt arbete! Det värmer!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig i den här processen och visa att ingenting är omöjligt om man bara ger sig tusan på att lyckas :)
    Allt gott till dig!

• 2019-12-29

Gunilla Ö skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo har köpt en enplansvilla och samtidigt sålt vårat hus med hjälp av Ann-Catrin Olsson. Allt har gått smidigt och proffesionellt till och och vi är mer än nöjda.
    Ann-Catrin har varit lyhörd för våra önskningar och behov och vi kommer att rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Gunilla Ö
    Ett stort tack för det fina omdömet Gunilla! Dina rekommendationer är mycket värdefulla och de tackar jag ödmjukats för. Lycka till i nya villan.
  • 2019-12-29

Jenny E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Anci är super bra på alla sätt o vis! Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Jenny E
    Stor tack Jenny! Det är både enkelt och kul att vara superbra när man har så goa kunder som jag har:-)
  • 2019-12-28

Christian F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi sålde ett radhus på Stockfallet i Karlstad. Kontakten med Linda Nirs var fantastisk från första kontakten. Hon gjorde ett utmärkt jobb och vi kan med glädje rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-03 Linda Nirs svarar Christian F
    Stort tack till för de fina orden och för ert förtroende i samband med försäljningen. Jag passar på att önska er stort lycka till framöver.

• 2019-12-27

Alf S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt vårat hus i Högboda och köpt en villa i Kil.Under resans gång med alla dokument,besiktningar lån osv har vår mäklare Ann-Chatrine Olsson gjort ett fantastiskt jobb.Lyhörd,förstående när vi bombarderat henne med frågor.Alltid svarat snabbt i telefon eller ringt upp.Ödmjuk och mycket proffesionell.Kommer och har rekommenderat Husman Hagberg till vänner och bekanta som är på gång att göra bostadsaffärer.Mvh Alf Sergejev o Gunilla Österlund.😀 Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Alf S
    Stort tack för det fina omdömet! Så roligt att få följa er genom hela resan och jag hoppas ni kommer trivas gott i er nya bostad.
  • 2019-12-20

David S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev bemött väldigt bra med en mäklare som kunde svara på frågor om man undrade något och informerade väldigt bra hur processen fungerar med att köpa då vi aldrig har gjort det förut. Har inget negativt och säga utan bara positivt. Läs mer
    2019-12-20 Ann-Chatrin Olsson svarar David S
    Tack för att du tagit dig tiden att svara och stort tack för fint omdöme. Hoppas ni kommer trivas gott i er nya fina bostad.
  • 2019-12-18

Martin J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi köpte en lägenhet igenom HusmanHagberg och överallt är vi nöjda med både stödet och bemötandet. Enda kommentaren är att datumet för handpenning kändes påstressat. Läs mer
    2019-12-18 Joachim Bäckström svarar Martin J
    Tack Martin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad härligt att höra att ni känner er nöjda!
    Gällande handpenningen kan jag bara ursäkta om den upplevdes som stressig men vår standard är 5 arbetsdagar så det är inte något som är specifikt för just den här affären.
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas fint i den nya lyan och så får ni klura på vart Johannas vävstol ska få plats :)

• 2019-12-16

Stefan O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jocke sålde min lägenhet på Norrstrand. Levde upp till alla mina förväntningar. Tydlig och noggran i sitt arbete. Kan absolut rekommendera han till min familj och vänner. Läs mer
    2019-12-18 Joachim Bäckström svarar Stefan O
    Stort tack för det fina omdömet Stefan och ett stort tack för det förtroende du visat gentemot mig genom hela affären! :)

Malin A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en brf och tyckte mäklaren var tillmötesgående och förstående och skötte allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Malin A
    Tack för fint omdöme! Varmt välkommen till Kil och hoppas ni kommer trivas gott.

Oskar H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi köpte ett parhus i Karlstad och är väldigt nöjda med bemötandet från mäklaren. Mäklaren var ärlig och tydlig kring bostaden och köpet. Läs mer
    2019-12-16 Linda Nirs svarar Oskar H
    Va glad jag blir för ert fina omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas fint i ert nya hus.

Peter S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrättsköp Karlstad
    Mäklare: Joachim Bäckström.
    Riktigt trevlig mäklare, bra bemötande och snabba svar.
    Jag hade inga vidare förväntningar sett till hur mäklaren skulle vara, men när man får en varm och trygg känsla vid samtal, frågor och funderingar så märker man att allt känns smidigare och enklare. Läs mer
    2019-12-11 Joachim Bäckström svarar Peter S
    Stort tack för de fina orden, Peter! Det ska bli riktigt spännande att se hur lägenheten utvecklas i din ägo och jag är helt övertygad om att du kommer trivas klockrent när allt väl är på plats :)

• 2019-12-10

Bafraw P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande av mäklare Sar Gunnarsson. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-12 Sara G svarar Bafraw P
    Tack så mycket för det fina omdömet och jag önskar er all lycka i ert blivande bonde :)
  • 2019-12-09

Lena Ulrika S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt ett parhus. Är supernöjd med allt. Har inget att anmärka på. Mycket trevligt bemött. Läs mer
    2019-12-11 Linda Nirs svarar Lena Ulrika S
    Stort tack för ditt fina omdöme Ulrika. Jag önskar dig lycka till i nya bostaden!
  • 2019-11-27

Camilla J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt en villa.
    Mäklaren har under hela processen lyssnat och lagt ner sig eftersom det blev lite långdraget med en köpare som inte ville/kunde köpa när kontrakt skulle skrivas så processen fick börja om lite på nytt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon satte ett bra och rimligt pris på villan, så sammantaget är jag nöjd, har ingen förbättrings feed-back att ge Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Camilla J
    Stor tack för fint omdöme Camilla!
  • 2019-11-26

Peter J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt min villa med gott resultat Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Peter J
    Ett gott samarbete slutar oftast i ett gott resultat! Ha det så gott i solen och värmen så ses vi när det närmar sig tillträde.
  • 2019-11-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mäklare Joachim Bäckström är en utmärkt mäklare. En beslutsam, tillmötesgående och målmedveten mäklare som verkligen inte ger sig i första taget. Vi hade intressenter, men det lyckades inte ändå. Jag har sålt min 2,a på Hagaborg. Bra område men vissa tyckte det var fel läge på altanen. Enda som man ev kan säga något om är att Joachim kanske är lite för snäll som säljare, men annars helt suverän! Kommer rekommendera Joachim till vänner och bekanta. Med vänlig hälsning Eva Johansson Läs mer
    2019-11-26 Joachim Bäckström svarar Eva J
    Tack så mycket för det fina omdömet, Eva och uttrycket "skam den som ger sig" har väl aldrig varit så sant innan. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig i den här processen och den glädje du utstrålar smittar verkligen av sig!

Så ett stort tack för förtroendet - nu ser vi till att hitta ditt nya hem också!

• 2019-11-21

Jan A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    En mycket trevlig man med bra kunskap om försäljning till mig som köpare. Allt gick smidigt och han var påläst Läs mer
    2019-11-24 Joachim Bäckström svarar Jan A
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och ett extra stort tack för de fina orden, Janne! Jag är övertygad om att både du och vovven kommer trivas fint på markplan :)

• 2019-11-15

Lizzie T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lägenhet. Bra bemötande och mäklaren levde upp till bra service som jag förväntade. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Lizzie T
    Tack Lizzie för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde av er fina lägenhet! :)
    //Marie
  • 2019-11-11

Susanne P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt hus.
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar och mycket där till.
    Han har varit mycket mer än hjälpsam genom hela proceduren då det har varit en del krångel.
    Han har helt enkelt varit outstanding!!! Läs mer
    2019-11-12 Joachim Bäckström svarar Susanne P
    Tusen tack för det fina omdömet, Susanne! Det har varit min ära att få hjälpa till och jag önskar dig all lycka i den nya lägenheten :)

• 2019-11-10

Rebecca F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt bemött av vår mäklare när vi köpte vårat hus, hade bra svar och formuleringar på alla frågor vi hade. Läs mer
    2019-11-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Rebecca F
    Tack Rebecca för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas gott i er nya villa!

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad