Läs vad 205 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad 2

• 2021-01-04
    Linda bemötte oss på ett ytterst professionellt sätt när vi köpte vår gemensamma lägenhet. Hon hanterade hela affären på ett trevligt, snabbt och tryggt sätt: allt från första kontakt till visning och kontraktsskrivning. Linda lämnade oss inget övrigt att önska.
    Eva S
    • 47.0 m²
    • Viken
  • 2021-01-01
    Jag har sålt mitt hus och valde HusmanHagberg och Mäklaren Ann-Chatrin Olsson som har ordnat allt ifrån värdering, fotograf, besiktning och försäljning på ett utmärkt sätt. Ann-Chatrin har varit otroligt lätt att ha kontakt med och har svarat på mina frågor omgående. Lyhörd och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Ann-Chatrin Olsson som mäklare
    Solveig K
    • 117.0 m²
    • Dalliden
  • 2020-12-19
    Mkt bra mäklare som man har stort förtroende för
    Margareta O
    • 84.0 m²
  • 2020-12-14
    Överhand mycket nöjd med mäklaren. Visar genuint intresse i både lägenheten jag sålde och alla inblandade parter det vill säga köpare och säljare. Har sålt lägenheter innan men det här var den absolut bästa upplevelsen hittills.
    Agneta F
    Agneta F
    • 1.5:a
    • 44.5 m²
    • Bellevue
  • 2020-12-07
    Isabell Fabbri på HH Karlstad hjälpte mig med försäljning av min pappas lägenhet. Jättetrevlig och hjälpsam genom hela processen på ett mycket engagerat och proffsigt sätt. Kan varmt rekommendera denna firma och Isabell .
    PIA O
    skrev om HusmanHagberg Karlstad
  • 2020-11-27
    Köpt en villa som Linda förmedlade på ett strålande sätt. Erfaren och kunnig kvinna!
    Alexandra T
    • 165.0 m²
    • Råtorp
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack Alexandra, det värmer att höra. Lycka till med er flytt och det nya huset nu! // Linda

• 2020-11-25
    Har köpt en 2:a i Karlstad! Blev väldigt glatt och positivt bemött av Joachim. Han ger en väldigt positiv energi och är en väldigt duktig mäklare. Jag hade höga förväntningar och dem levde du gladerligen upp till!
    Gustav S
    • Norra Färjestad
  • 2020-11-23
    Köpt bostadsrätt i Karlstad åt pojken som studerar. Joachim, mäklaren, gav ett trevligt,tryggt och proffsigt bemötande hela vägen från visning till mål. Vårt intryck var att han verkar trivas med sitt jobb.
    Hälsningar familjen Ståhl/Mostad
    Lars S
    • Norra Färjestad
  • 2020-11-23
    Trevlig och väldigt hjälpsam. Rekomenderar starkt
    Daniel S
    • 103.0 m²
    • Skived
  • 2020-11-18
    Alma L
    • 49.0 m²
    • Centralt
  • 2020-11-12
    Mäklaren var trevlig, kunnig och mycket hjälpsam
    Lars H
    • 73.0 m²
    • Stenåsen
  • 2020-11-09
    Jag har sålt en lägenhet. Seriöst och lugnt bemötande. Tips om vad som kunde göras i lägenheten inför försäljningen. Mäklaren har förklarat gången i affären bra. Mycket nöjd.
    Elin P
    • 79.5 m²
    • Centralt
  • 2020-11-02
    Sålt hus mäklaren Husman Hagberg Linda Nirsch hon har svarat upp till alla förväntningar kan verkligen rekommenderas har ordnat allt från början till slut på ett mycket professionellt sätt.
    Per S
    • 194.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för dom fina orden Per. Det har verkligen varit roligt att få förmånen att följa er under er försäljning. Nu hoppas jag att ni kommer att stortrivas med livet som citybo! // Linda

• 2020-10-28
    Joachim var alltid tillgänglig och mycket flexibel.
    Mattias J
    Mattias J
    • 53.0 m²
    • Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack för omdömet, Mattias! Nu håller jag tummarna för att det framtida husbygget går i land precis som önskat :) // Joachim

• 2020-10-25
    Trevligt bemötande i hela processen, från visning till avslut.
    Kristina G
    • Klara
    Tack Kristina och lycka till med lägenheten när det blir dags! // Linda

• 2020-10-23
    Jag har sålt en villa.
    Väldigt professionellt bemötande.
    Att få huset sålt för en bra peng, absolut

seriöst från start till avslut, väldigt bra att återkoppla om nuläget hela tiden.
    Anders J
    • 100.0 m²
    • Runnevål
  • 2020-10-16
    Har sålt en bostadsrätt via Husman Hagberg. Mäklaren uppfattades från början som erfaren, seriös och kunnig om stadsdelen som lägenheten låg i .Under säljprocessen var mäklaren mycket engagerad och informerade dagligen om hur försäljningen fortgick. Helhetsintrycket av hela handläggningen ingav ett stort förtroende. Lite efterarbete återstår och vi ser med tillförsikt fram mot detta.
    Sören L
    • Klara
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack för era fina ord om mitt arbete. Nu har vi som du säger lite arbete kvar innan er flytt går och det ska vi se till att vi löser lika bra. Stort lycka till med ert nya boende när ni kommer dit! // Linda

• 2020-10-15
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Linda Nirs och hela processen har sköts snabbt, tydligt och alltid med ett trevligt bemötande! Vi är mer än nöjda både med förloppet och resultatet! Vi kommer igen!
    Helena C
    • 5:a
    • 133.0 m²
    • Strand
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack Helena det betyder mycket för mig :) Se nu till att hitta ert drömhus. Lycka till!! // Linda

• 2020-10-12
    Joachim Bäckström har sålt vår sommarstuga. Från dag ett så har Joachim visat ett stort engagemang och löpande informerat oss vad som är på gång och vad som händer. Han är kunnig och proffsig, vilket skapar förtroende för honom. Från början till slut har det flutit på otroligt snabbt och smärtfritt för oss som säljare. Värt att nämna är att han överträffade alla våra förväntningar på både slutpris och hur snabbt affären gick. Kan verkligen rekommendera Joachim som mäklare!
    Håkan J
    Håkan J
    • Molkom
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack så mycket för en toppenaffär och toppenomdöme! Jag är otroligt glad att jag fick möjlighet att hjälpa er i den här processen och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete :) All lycka till er framöver! // Joachim

• 2020-10-12
    Sålt fritidsboende, Joachim Bäckström i Karlstad var otroligt proffsig, mycket kunnig. Hans kompetens var långt över våra förväntningar. Vi är mycket nöjda.
    Eva J
    • Molkom
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för det fina omdömet! Alltid lika kul att överskrida redan högt uppsatta förväntningar :) // Joachim

• 2020-10-08
    Mycket professionell i försäljningen av min bostadsrätt!
    God dialog med både mig som säljare och i dialogen mellan mig och köparen.
    Jag hade mycket höga förväntningar på mäklaren, och han översteg dem alla!
    Supernöjd med min försäljning, rekommenderar er varmt!
    Adam F
    • 56.0 m²
    • Lamberget
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för det fina omdömet och riktigt härligt att överträffa redan höga förväntningar! :) Ser fram mot att följa den nya resan i det otroligt häftiga huset! // Joachim

• 2020-09-17
    Köpt hus på landet i Kils kommun. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och mina förväntningar på hus och mäklare var som jag trott. Bra snabb affär utan krångel och proffsigt jobbat av mäklaren.
    Jerry S
    • 110.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för ditt fina betyg! Hoppas nu att du kommer trivas gott i din lantliga idyll.

• 2020-09-16
    Sålt en lägenhet, gick väldigt smidigt och enkelt. Stor hjälpsamhet från mäklaren och trevligt bemötande. Kunde inte gått bättre.
    John J
    • 41.5 m²
    Tack för dina fina ord John. Önskar dig lycka till framöver. // Linda

• 2020-09-11
    Vi har sålt vår villa . Vi kan inte få en bättre hjälp , än den vi fått .Vi kan mycket varmt rekommendera Husman och Hagberg , som er kommande mäklare .
    Sven-Erik K
    Sven-Erik K
    • 95.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett lättsamt och roligt samarbete oss emellan. Jag tackar för förtroendet att få sälja er fina villa. Lycka till med renoveringen av nya bostaden!

• 2020-09-02
    Sara var otroligt snabb, jobbade proaktivt och hade hela tiden en bra kommunikation med oss som säljare. Kan starkt rekommendera henne.
    Fanny O
    • 1.5:a
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för det fina omdömet och en riktigt smidig affär!

• 2020-08-14
    . Sålt lght i Kil
    . Som vanligt på ett piggt o trevligt sätt.
    . Hade nog både låga och höga förv på om hon skulle betyda något för priset på en såpass billig lght i en gammal förening. I ett gammalt rätt trafikerat omr. Mitt i centrala orten Kil.
    Men efter ett bra snack med mig och köpare blev vi överens om ett pris jag önskat som medel. Bra jobbat.
    . Sammanfattning priset 30 000kr + % på överstigande av utg bud kan kännas mycket när en lght går för 315.000 men jag är nöjd för det var 5.000 under min lägsta godkända förhoppning iaf.
    Hade nog drömt om 340, 350 000 men det var nog en dröm. Och hade kanske lyckats bättre en månad senare.
    Men det är skönt att vara klar på ca 5-6 veckor med detta. Mvh JW
    Jan W
    • 54.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för högsta betyg och fina ord. Jag önskar lycka till med det nya som väntar för dig framöver.

• 2020-08-14
    Lysande! Köpte en bostadsrätt och allt gick smidigt med väl fungerande kommunikation!
    Lars E
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende :)

• 2020-07-31
    Mycket bra från början till slut vid hus köp!
    Johan H
  • 2020-07-29
    När vi sålde vår villa så gjorde Husman Hagberg ett proffsigt jobb. Trevlig personal och vänligt bemötande. Jag hade hört mycket bra om HH, men det här var över förväntan.
    Stefan T
  • 2020-07-28
    Jag har köpt en bostadsrätt genom HusmanHagberg och de mäklare jag haft kontakt med har varit mycket duktiga. Snabba och effektiva samt bra återkoppling, de har gjort en utmärkt arbete.
    Jeanette S
    • 60.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Både jag och Anci tackar och bockar för det fina omdömet! Ibland behöver man fundera både en och två gånger innan man bestämmer sig men när man väl har bestämt sig, då blir man ägare till en toppenlägenhet på Sundsta! Stort grattis till din nya lägenhet! // Joachim

• 2020-07-26
    Jag anlitade Husman Hagberg för att sälja min bostadsrätt i Karlstad, och bemötandet var från början personligt, engagerat och proffsigt. Joachim Bäckström hade alltid bra koll på detaljer och förklarade noggrant inför varje steg vad som var viktigt och hur läget var. Det var under sommaren försäljningen pågick och det blev många privatvisningar bl. a. av långväga spekulanter innan rätt köpare hade hittat fram. Joachim och vid några tillfällen hans kollegor var alltid beredda att hålla visning om intresse fanns hos en spekulant. Sedan rodde han affären i hamn på ett både sakligt, engagerat och effektivt sätt. Jag är mycket nöjd och rekommenderar varmt både Husman Hagbergs Karlstadskontor som helhet och Joachim Bäckström som mäklare.
    Sylvia A
    Sylvia A
    • 53.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för detta otroligt fina omdöme, Sylvia! Från första stund har kommunikationen mellan oss varit toppen och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig i den här processen. Både jag och kollegorna önskar dig all lycka i ditt nya boende! :) // Joachim

• 2020-07-22
    Vi köpte en bostadsrätt i Karlstad, som är ny för oss. Vi har fått fantastisk hjälp med praktiska saker som gäller kommunikation till universitet och stan, vilka fritidsmöjligheter finns och information om lägenheten som är bra att veta innan man köper.
    Verkligen supernöjda med den hjälp vi ha fått.
    Enisa M
    • 50.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack så mycket, Enisa! Det värmer i mäklarhjärtat att höra hur nöjda ni är med min insats :) Nu håller jag tummarna för att Nedim får 5 fina studieår här i staden och att ni får möjligheten att utforska staden lite mer när ni kommer på besök :) // Joachim

• 2020-07-02
    Sålt bostadsrätt

Bra bemötande och rekommenderar verkligen firman
    Katarina N
    • 75.9 m²
    • Skåreberget
    Stort tack för dina fina ord. Lycka till med allt! // Linda

• 2020-06-30
    Bostadsrätt, 1:a, 40kvm, Skoghall.

Blev bra bemött av mäklaren.

Hade inga förväntningar alls men är mycket nöjd.

Hon svarade snabbt på alla meddelanden och var alltid trevlig. Jag kräver inget annat så jag är nöjd med allt.
    Daniel A
    • 40.0 m²
    • Lunna
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för ditt fina omdöme! :)

• 2020-06-25
    Trevligt och proffsigt bemötande från början till slut!
    Izabelle S
    • 62.5 m²
    • Herrhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack så mycket för omdömet, Izabelle! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra i den nya lyan så snart de nya golven och alla möbler är på plats :) // Joachim

• 2020-06-23
    Jag har sålt min lägenhet i Karlstad med hjälp av Joakim på Husman Hagberg. Har ingen tidigare erfarenhet av försäljning men det behövdes inte jag fick all hjälp man kan önska sig. Han är vänlig ,trevlig ,proffsig helt enkelt allt vad man kan önska sig av en mäklare.
    Hjördis N
    • 72.5 m²
    • Herrhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för det fina omdömet, Hjördis! Trots att vi kom mitt i Covid-19-genomslaget så lyckades vi ro det hela i land :) Tack så mycket för att just jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen :) // Joachim

• 2020-06-17
    2020.06.12 Gertrud F.
    Med hjälp av Joachim Bäckström på Husman Hagberg har min villa sålts ute på landet i Ölme.
    Jag fick ett tips om att det finns en mycket sympatisk och proffsig mäklare hos just denna mäklarfirma och jag är otroligt nöjd och tacksam för allt engagemang och tillgänglighet, som Joachim visat. Han har verkligen uppfyllt alla mina förväntningar och vill varmt rekommendera Joachim till andra, som tänker sälja sin bostad.
    Gertrud F
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Vilka fina ord, Gertrud! Tack! Det har varit min ära att få hjälpa dig i den här processen som inneburit både toppar och dalar, där allt till sist slutar lyckligt. Jag hoppas att du kommer att trivas väl i ditt nya boende alldeles intill älven och vill åter tacka för förtroendet att hjälpa dig med villaförsäljningen :) // Joachim

• 2020-06-15
    Köpt en villa.
    Mäklare: Trevlig, informativ, tillgänglig, bra service.
    Grymt bra mäklare.
    Patrik M
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för det fina omdömet, Patrik! Snart är tillträdet här och drömvillan blir äntligen er :) Allt gott! // Joachim

• 2020-06-15
    Har köpt ett hus på landet och köpet krånglade till sig pga av oss/ privata skäl, men mäklaren har övertrffat alla förväntningar och skött det hela superb.
    Ann-christine F
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för det fina omdömet! Jag hoppas att ni kommer trivas i många år framöver i er nya lantliga idyll :) // Joachim

• 2020-06-11
    Jag är nöjd med Linda Nirs . Har fått bra hjälp.
    Abdullah A
    • 19.5 m²
    • Norrstrand
    Stort tack till dig! // Linda

• 2020-06-08
    Köpte bostadsrätt och mäklaren var väldigt tillmötesgående.
    Lars A
    • 69.0 m²
    • Gruvlyckan
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack så mycket för omdömet, Lars! Sällan man kan ro ihop en affär på 48h från ett första samtal men vi lyckades :) Lycka till i nya bostaden! // Joachim

• 2020-06-03
    Har sålt en villa i Forshaga. Linda är en mycket professionell mäklare. Har gett ett bra intryck hela vägen. Lättillgänglig, bra bemötande och kunnig. Kan varmt rekommendera henne och HusmanHagberg!
    Annika P
    • 158.0 m²
    • Grossbolstorp
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack Annika. Det har varit kul att få vara en del av din försäljning. Lycka till framöver! //Linda

• 2020-05-29
    professionellt bemötande, engagemang, trovärdighet gjorde att husförsäljningen kändes trygg
    Margareta J
    • Västra Lersätter
  • 2020-05-25
    Hej
    Vi har sålt en villa. Vi är mycket nöjda med samarbetet med vår mäklare. Bemötandet var bra och han har hjälpt oss genom hela processen att sälja vårt fina hem. Joachim har tålmodig svarat på alla våra frågor i samband med försäljningen och det har känts tryggt. Stort tack!
    Annika och Peter Nord
    Annika N
    • 192.0 m²
    • Deje
    sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för rekommendationen och det förtroende ni har visat mig genom hela processen. Det har varit min ära att få hjälpa er och jag är helt övertygad om att köparna kommer trivas lika bra som ni har gjort i det hem ni har gjort jättefint! :) // Joachim

• 2020-05-07
    En engagerad mäklare med bred erfarenhet som satte kunden i förarsätet !
    Erik Sven-olof O
    • 130.0 m²
    • Hagalund
  • 2020-05-04
    Köpt en sommarstuga.
    Mäklaren Joachim var väldigt proffsig rakt igenom. Tydlig, vänlig och höll kontakten genom hela affären. Ett stort plus för att han alltid svarade eller ringde upp så fort han kunde. Guld värd för en nervös köpare. Även om det var nervös väntan fram tills allt var påskrivet så kändes det väldigt tryggt med Joachim. Kan varmt rekommendera Joachim som mäklare.
    Mattias W
    köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för den fina rekommendationen, Mattias! Som mäklaren alltid säger "ingenting är klart förrän papper är skrivet" och den meningen har nog fått en hel del att bita på naglarna :D Stort grattis och lycka till i nya stugan. Se till att dra upp storgäddan som första bild att hänga upp i "årsbästa-förrådet". // Joachim

• 2020-04-30
    Har sålt ett fritidshus via HusmanHagberg, Joachim Bäckström. Vår kontakt har varit mycket bra, Joachim har varit mycket tillmötesgående och motsvarat våra förväntningar vad gäller annonsering, visningar och uppdaterat oss genom hela förloppet. Är sammantaget mycket nöjd med hur allting har skötts!
    Elice F
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Vad glad jag blir av att läsa dina ord och vetskapen om att ni är nöjda med mitt arbete är verkligen vad jag strävar efter att uppnå :) Stort tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er! // Joachim

• 2020-04-30
    Sålt fritidshus med lyckat resultat! Ett trevligt bemötande från första till sista stund. Ambitiös mäklare som hela tiden hållit bra kontakt och informerat oss löpande.
    Skulle gärna rekommendera honom till bekanta som går i sådana affärstankar.
    Vår mäklare heter Joachim Bäckström.
    Jörgen F
    sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Stort tack för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er i denna process! Det var många delar av världen som var inblandade men tillslut rodde vi ihop det hela och jag är helt säker på att de nya ägarna kommer att ta lika väl hand om stugan som ni gjort :) // Joachim

• 2020-04-22
    Köpte samtaxerad fastighet vilket skapade problem med banken. Ann-Chatrin var stöttande och hjälpsam genom hela processen med kontakt med säljare som gjorde att alla satt lugna i båten och jobbade tillsammans för att hitta en lösning. Väldigt väldigt nöjd med hela upplevelsen med Ann-Chatrin!
    Jimmy P
    • 40.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tack för ert fina omdöme! Jag hoppas ni kommer trivas gott i ert nya, fina hus. Lycka till!

• 2020-04-08
    Vi har skrivit på kontrakt för ett hus. Vi fick hjälp att få förhandsvisning av ett område vi tidigare visat intresse för. Det är något vi aldrig skulle kunna gjort utan mäklarens hjälp och under processens gång har det varit enkelt och naturlig kontakt med mäklaren. Den totala upplevelsen har varit att vi blivit vänligt bemötta, stöttade i processen och skulle mer än gärna rekommendera andra att använda samma mäklare.
    Lina N
    • Lorensberg
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    Tusen tack för rekommendationen, Lina! Radhuset kändes verkligen som gjort för er, så jag är helt övertygad om att ni kommer ha många fina år i det framöver. Extra kul är det att vi lyckades sy ihop den här affären helt utan att ta ut den på marknaden och endast använda oss av spekulantregistret - stort grattis till ett fint radhus! :) // Joachim

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte