HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 119 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• 2019-11-27

Camilla J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt en villa.
    Mäklaren har under hela processen lyssnat och lagt ner sig eftersom det blev lite långdraget med en köpare som inte ville/kunde köpa när kontrakt skulle skrivas så processen fick börja om lite på nytt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon satte ett bra och rimligt pris på villan, så sammantaget är jag nöjd, har ingen förbättrings feed-back att ge Läs mer
  • 2019-11-26

Peter J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt min villa med gott resultat Läs mer
  • 2019-11-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mäklare Joachim Bäckström är en utmärkt mäklare. En beslutsam, tillmötesgående och målmedveten mäklare som verkligen inte ger sig i första taget. Vi hade intressenter, men det lyckades inte ändå. Jag har sålt min 2,a på Hagaborg. Bra område men vissa tyckte det var fel läge på altanen. Enda som man ev kan säga något om är att Joachim kanske är lite för snäll som säljare, men annars helt suverän! Kommer rekommendera Joachim till vänner och bekanta. Med vänlig hälsning Eva Johansson Läs mer
    2019-11-26 Joachim Bäckström svarar Eva J
    Tack så mycket för det fina omdömet, Eva och uttrycket "skam den som ger sig" har väl aldrig varit så sant innan. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig i den här processen och den glädje du utstrålar smittar verkligen av sig!

Så ett stort tack för förtroendet - nu ser vi till att hitta ditt nya hem också!

• 2019-11-21

Jan A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    En mycket trevlig man med bra kunskap om försäljning till mig som köpare. Allt gick smidigt och han var påläst Läs mer
    2019-11-24 Joachim Bäckström svarar Jan A
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och ett extra stort tack för de fina orden, Janne! Jag är övertygad om att både du och vovven kommer trivas fint på markplan :)

• 2019-11-15

Lizzie T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lägenhet. Bra bemötande och mäklaren levde upp till bra service som jag förväntade. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Lizzie T
    Tack Lizzie för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde av er fina lägenhet! :)
  • 2019-11-11

Susanne P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt hus.
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar och mycket där till.
    Han har varit mycket mer än hjälpsam genom hela proceduren då det har varit en del krångel.
    Han har helt enkelt varit outstanding!!! Läs mer
    2019-11-12 Joachim Bäckström svarar Susanne P
    Tusen tack för det fina omdömet, Susanne! Det har varit min ära att få hjälpa till och jag önskar dig all lycka i den nya lägenheten :)

• 2019-11-10

Rebecca F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt bemött av vår mäklare när vi köpte vårat hus, hade bra svar och formuleringar på alla frågor vi hade. Läs mer
    2019-11-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Rebecca F
    Tack Rebecca för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas gott i er nya villa!
  • 2019-11-07

Sonja Maria K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ligger i försäljning av en villa. Hittills är jag mycket nöjd med min mäklare och det sätt som allt har skötts. Mycket professionellt av mäklaren. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Sonja Maria K
    Tack Sonja för dina fina ord! Vi ses snart igen och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • Jazmin J

2019-11-07

Jazmin J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    sålde en etta och min mäklare var trevlig och hjälpsam. Vi fick en bra kontakt direkt. Mäklarn levde upp till alla förväntningar jag hade. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Jazmin J
    Tack Jazmin för dina fina ord och tack för förtroendet, härligt att du känner dig nöjd!
  • 2019-11-05

Kajs-Mari E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Husköpet på Almvägen 6 i DEJE. Bemötandet av mäklare Marie Sherman var professionell, saklig, kunnig samt med glimten i ögat.
    Kajs-Mari Engström Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Kajs-Mari E
    Tusen Tack Kajs-Mari för ditt fina omdöme! :)
  • 2019-10-31

Knut Albin W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt hus Välinge 238 Väse.
    Nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Knut Albin W
    Tack för ert fina omdöme! Vi ses i början av nästa år igen!
  • 2019-10-30

Lena A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag är mycket nöjd. Jag har köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök. Min mäklare har hjälpt mig på ett mycket professionellt och strukturerat sätt genom hela processen. Allt har varit tydligt och klart, väl dokumenterat och förberett. Kan inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-10-27

Ulla B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt villa. Allt gick mycket smidigt från visning till nyckelöverlämning. Fullständig information, systematiskt steg för steg, alltid lika vänligt bemött. Läs mer
    2019-10-29 Joachim Bäckström svarar Ulla B
    Stort tack för det fina omdömet Ulla och grattis till ett toppenboende!

// Joachim & Marie
  • 2019-10-04

Josefin Å skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Josefin Å
    Tack för fint omdöme Josefin. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-10-04

Sanna U skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Husman Hagberg. Vi har aldrig tidigare sålt en bostad och hade inga egentliga förväntningar men blev bemötta med professionellitet. En fantastiskt trevlig mäklare, kunnig i sitt yrke som jag varmt vill rekommendera Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Sanna U
    Stort Tack för de fina orden och tack för förtroendet! Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad!
  • 2019-10-03

Erika S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt ett radhus. Vid visningen tycker jag mäklaren var lite sval och reserverad men när affären var i hamn så har mäklaren varit trevlig och bra. Överlag helt ok. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Erika S
    Tack Erika för ditt omdöme. Vi ses snart igen på tillträdet!
  • 2019-09-30

Eva Louise F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Linda var oerhört genuin, förtroendeingivande, lyssnande och proffsig. Jag kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Eva Louise F
    Wow, va glad jag blir för dina fantastiska ord, det värmer verkligen.
    Det har varit så kul att få hjälpa er med er försäljning och detta steg i era liv.
  • 2019-09-30

Marcus Peter F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde vårt hus på landet. Linda är proffsig, ödmjuk, snabb och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Marcus Peter F
    Tack snälla!
    Det har verkligen varit kul att jobba tillsammans med er.
    Nu hoppas jag att er flytt kommer att gå bra och att ni kommer att trivas bra i er nya bostad.

• 2019-09-28

Jim E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en bostadsrätt, snabbt, smidigt och bra! Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Jim E
    Tack Jim för ditt fina omdöme! Vi ses i början av nästa år!

Natasha F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo har nyligen köpt en lägenhet med Joachim Bäckström som mäklare. Joachim var oerhört proffsig och trevlig i sitt bemötande. Han har ställt upp till 110%, dag som kväll och utfört affären med högsta servicekvalité.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-10 Joachim Bäckström svarar Natasha F
    Stort tack för de vänliga orden och grattis till en fantastisk affär!
    Nu inväntar vi bara tillträdet innan ert nya drömboende kan börja skapas och poolen kan börja nyttjas ;)

Christoffer H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim Bäckström utförde ett alldeles utomordentligt jobb och var blixtsnabb i sin kommunikation. Det som särskilt uppskattades var hans tillgänglighet och höga serviceförmåga då han både var kontaktbar dag som kväll. Utöver det så var Joachim även flexibel med våra krav och han såg även till att ordna med allt som vi behövde omgående oavsett om det gällde extra visningstillfällen, kompletterande information eller kontraktskrivning på obekväm tid. Jag kan starkt rekommendera Joachim och HusmanHagberg då de överträffade alla förväntningar på vad en mäklare ska bistå med. Läs mer
    2019-09-10 Joachim Bäckström svarar Christoffer H
    Tusen tack för det grymma omdömet, Christoffer!
    Det är helt rätt att ställa höga krav som köpare och jag är väldigt glad över att jag har lyckats överträffa dina förväntningar. Ni kommer garanterat trivas som fisken i vattnet i er nya bostad.

Tack och åter tack för en bra affär och en helt fantastisk recension.

Helen H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt en lägenhet och fått toppen service! Läs mer
    2019-09-03 Ann-Chatrin Olsson svarar Helen H
    Tusen tack Helen för det fina omdömet!
  • 2019-08-16

Gustaf I skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett proffsigt set. Han skötte det bra medd tanke på den korta precessen. Läs mer
    2019-08-16 Joachim Bäckström svarar Gustaf I
    Tack så mycket för det fina betyget, Gustaf! Inte illa att sy ihop det hela på två dagar, så där har vi jobbat snabbt :)

Jag önskar dig all lycka i din nya bostad. Du kommer trivas som handen i handsken där!

• 2019-08-14

Therese M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har nu sålt vår bostadsrätt i Karlstad.
    Vi möttes av en mäklare som gav ett mycket seriöst och proffsigt bemötande. Han har hela tiden hållt oss uppdaterade om vad som hänt och ställt upp till 100%.
    Mycket ambitiös och trevlig och som vi stark kan rekommendera. Läs mer
    2019-08-15 Joachim Bäckström svarar Therese M
    Tusen tack för den fina feedback och förtroende ni har visat mig genom hela processen! Som pricken över i:et innehar ni numera föreningsrekord i högst kvadratmeterpris - det känns som en rätt bra avslutning på en bra affär!

All lycka framöver!

• Ida N

2019-08-14

Ida N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt vårt första hus och har haft massor av frågor och funderingar och vår mäklare Marie Scherman har outtröttligt svarat på alla och försökt hjälpa till så att både vi och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Jag känner att vi har fått ett oerhört kunnigt och varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-18

Elisabet N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt villa i Kil. Mkt trevlig o duktig mäklare - allt har hittills funkat perfekt Läs mer
    2019-09-03 Ann-Chatrin Olsson svarar Elisabet N
    Stort tack Elisabet för ditt fina omdöme!
  • 2019-07-15

Jonas B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt villa på Hammarö. Lugn, saklig och förtroendeingivande. Visat stor förståelse för oss som köpare, och försökt hjälpa oss till en trygg och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-16 Linda Nirs svarar Jonas B
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Njut nu av sommaren och stort lycka till med nya huset när ni kommer in i det.
  • 2019-07-04

Carina A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande av personal. Bra info vad som händer.
    Sålde hus
    Och köpte lägenhet.
    Kommer att kontakta h&h igen vid försäljning av en lägenhet. Läs mer
    2019-07-04 Ann-Chatrin Olsson svarar Carina A
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas gott i Er nya bostad. Bästa betyget man kan få är när kunderna är så nöjda att de väljer att komma tillbaka till oss.
  • 2019-07-02

Carina P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevliga mäklare och väldigt bra service Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Carina P
    Snabbt, smidigt och simpelt, behöver det vara krångligare än så? Tusen tack för det förtroende ni har visat mig redan från start. Det började bra och slutade ännu bättre! Lycka till i nya lägenheten :)

Mvh,
    Joachim
  • 2019-06-28

Olle P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt, sålt bostadsrätt.
    Jättebra bemötande!
    Engagerad mäklare som kan jag säga väl uppfyllde våra förväntningar Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Olle P
    Tack och åter tack för det fina omdömet samt ett stort grattis till två grymma affärer! Det har varit en ära att få hjälpa er i denna otroligt snabba process. Lycka till i nya bostaden!

• 2019-06-28

Hilde F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt av en mycket trevlig mäklare Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Hilde F
    Tack så mycket för det fina omdömet! Jag är helt övertygad om att du kommer trivas som handen i handsken i din nya lägenhet!

• 2019-06-10

Ragnhild W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Husman Hagberg i Karlstad har varit otroligt hjälpsamma.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-06-10 Joachim Bäckström svarar Ragnhild W
    Tusen tack för förtroendet och vad härligt att ni känner er nöjda.

Lycka till med nya bostaden!

• 2019-06-01

Christan S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Inköpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
    2019-06-07 Linda Nirs svarar Christan S
    Tack för ditt fina omdöme Christian!
  • 2019-05-30

Sofia J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Linda på HusmanHagberg Karlstad. Fantastiskt bemötande och service. Hon är trevlig, tillgänglig och tydlig.
    Kommer absolut vända mig hit igen om det blir aktuellt med köp/försäljning i framtiden. Läs mer
    2019-06-07 Linda Nirs svarar Sofia J
    Det värmer verkligen med ett så fint omdöme. Stort, stort tack.
  • 2019-05-23

Annika O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt hus. Tyckte mäklaren var lite ointresserad av oss vid första visningen. Blev dock bättre senare. Vid budgivning och möte med säljaren och mäklare vid påskrift var mäklaren proffsig.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd dom det utvecklades. Läs mer
  • 2019-05-22

Stig E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har skött allt på ett utmärkt sätt så här långt! Läs mer
    2019-05-22 Ann-Chatrin Olsson svarar Stig E
    Stort tack för det fina omdömet! Jag vill tacka Er för ni har gjort det enkelt för mig att sköta försäljningen på bästa sätt.
  • 2019-05-07

Adam A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har både köpt och sålt lägenhet via HusmanHagberg och blev väldigt positivt överraskad på deras bemötande Läs mer
    2019-05-13 Joachim Bäckström svarar Adam A
    Tusen tack, Adam! Ser med spänning fram emot hur renoveringarna i den nya lyan utvecklar sig :)
  • 2019-05-06

Ulrica H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har köpt en bostadsrättslägenhet och mäklaren har varit mycket trevlig, informativ och tillmötesgående under hela processen. Läs mer
    2019-05-22 Linda Nirs svarar Ulrica H
    Tack för ditt fina omdöme Ulrica. Hoppas att du ska trivas i ditt nya hem!
  • 2019-04-29

Maj J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lägenhet i Kil. Joachim visade lägenhet och andra utrymmen som hörde till. Mycket trevlig, kunnig, kändes tryggt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-30 Joachim Bäckström svarar Maj J
    Tack så mycket, Maj!

Jag är helt övertygad om att du kommer trivas i din nya fräscha bostad :)
  • 2019-04-25

Agneta O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt ett hus och försäljningen har skötts mycket bra av mäklarna Marie och Joakim. Trevliga, hjälpsamma och alltid tillgängliga såväl vardag som på helgen.
    De har gjort ett utmärkt arbete och jag är jättenöjd.
    De har hela tiden återkopplat till mig vad som händer, alltifrån alla samtal med spekulanter till budgivning. Läs mer
    2019-04-30 Joachim Bäckström svarar Agneta O
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet! Både jag och Marie är otroligt glada för att vi fick äran att hjälpa till att förmedla den villa som så länge funnits i familjens ägo!

• 2019-04-18

Ulrika J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har inga tidigare erfarenheter av mäklare och därmed inga förväntningar. Bemötande bra. Läs mer
    2019-05-06 Ann-Chatrin Olsson svarar Ulrika J
    Tack för fint betyg! Hoppas ni kommer trivas gott i er nya lägenhet.
  • 2019-04-03

Kristina O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Försäljning av bostad i Karlstad. Mäklaren Joachim var väldigt proffesionell och trevlig redan från första kontakten vilket sedan även fortsatte under hela processen. När jag anlitar en mäklare vill jag ha tydliga och snabba besked, engagemang och känna förtroende för att mäklaren har stor kunskap om marknaden samt kunna fånga upp rätt klientel för att jag ska kunna få en snabb och smidig försäljning. Joachim levde upp till /överträffade alla dessa förväntningar och jag är mycket nöjd med honom som mäklare och rekommenderar honom gärna vidare till andra. Läs mer
    2019-04-08 Joachim Bäckström svarar Kristina O
    Wow, vilket omdöme! Jag tackar och bockar för förtroendet du visat mig genom hela processen. Tillsammans har vi lyckats med det här.

Återigen tack och lycka till med de nya spännande äventyren som väntar dig!
  • 2019-04-03

Sandra O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt ett hus. Har blivit så bra bemötta och mäklaren har hållit oss väl informerade genom hela affären. Läs mer
    2019-04-18 Ann-Chatrin Olsson svarar Sandra O
    Tack Sandra för fint omdöme! Hoppas ni kommer trivas gott i er nya, fina villa.
  • Lena J

2019-04-03

Lena J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Hej!

Jag har precis sålt min lgh på Ulleberg i Karlstad.
    Min mäklare Joachim Bäckström har med sitt engagemang, trovärdighet och stabilitet guidat mig genom både toppar och dalar som en försäljning faktiskt kan vara. Han är optimistisk på ett realistiskt sätt, vilket är oerhört viktigt för mig.

Jag önskar Joakim allt gott med framtida uppdrag hos Husman Hagberg. Jag kommer att rekommendera Joachim med värme.

Med vänlig hälsning
    Lena Jonsson Läs mer
    2019-04-08 Joachim Bäckström svarar Lena J
    Tusen tack för det fina omdömet och för förtroendet att hjälpa dig med förmedlingen av din bostad!

Jag önskar dig all lycka med det nya boendet i Sthlm!
  • 2019-04-02

2019-04-23 Linda Nirs svarar Ing-Marie N
    Tack för dina fina ord.
  • 2019-03-14

Camilla N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrätt. Bra bemötande och kunnig, inte mycket mer att önska. Läs mer
    2019-04-01 Linda Nirs svarar Camilla N
    Tack Camilla. Lycka till i ert kommande boende!
  • 2019-02-14

Jens S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande av mäklaren, tillgänglig och hjälpte till med alla frågor. Rekommenderas Läs mer
    2019-02-15 Sandra Erlandsson svarar Jens S
    Tack för ditt fina omdöme Jens! Jag hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya bostad.
  • 2019-02-08

Ulla L skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi blev proffsigt och trevligt bemötta när de sålde vår villa. Läs mer
    2019-02-08 Marie Scherman svarar Ulla L
    Tusen tack för ert fina omdöme! Önskar er all lycka i den nya bostaden! Vi hörs och ses snart igen :)
  • 2019-02-07

David T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde 2 lägenheter. Där gjorde mäklaren det där extra som gjorde såpass att vi slog rekord trots att bostadspriserna var på väg nedåt. Läs mer
    2019-02-07 Joachim Bäckström svarar David T
    Härligt att du känner dig nöjd, David! Jag tackar och bockar för förtroendet och hoppas att ni kommer trivas i nya lyan! Njut av semestern nu, den är du värd.
  • 2019-02-06

Anna J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en villa genom Husman Hagberg. Marie som mäklade affären har varit väldigt tillgänglig och snabb med att ta fram information som jag efterfrågat. Hon var även drivande i att hjälpa mig att ta fram offert på en åtgärd jag ville göra efter köpet. Självklart får hon även i uppdrag att nu sälja min bostadsrätt. Tryggt, smidigt och proffsigt. Läs mer
    2019-02-06 Marie Scherman svarar Anna J
    Tusen tack Anna för ditt fina omdöme. Tror ni kommer att trivas riktigt bra i huset! Känner mig väldigt glad och stolt att jag även får vara en del av din kommande bostadsförsäljning.

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad