HusmanHagberg Karlstad

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad — Visa karta

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 133 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad

• 2020-01-08

Lena E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt en villa i Kil. Mäklaren har haft ett bra bemötande och förstått våra behov av bostad. Hon har varit behjälplig i kontakter med besiktningsman och föregående ägare samt anpassat tiden för kontraktsskrivning så det passade oss. Vi kan varmt rekommendera HusmanHagberg som mäklare. Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Lena E
    Vilket fint omdöme Lena! Stort tack för det! Så kul att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Jag hoppas ni kommer trivas gott i er nya bostad. Varmt välkommen till Kil!
  • 2020-01-05

Clas G skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Snabb och proffsig försäljning. Jag är extremt nöjd 10 👍 av 10 möjliga. Läs mer
    2020-01-07 Joachim Bäckström svarar Clas G
    Stort tack för förtroendet, Clas och vad glad jag blir att du är så nöjd med mitt arbete! Det värmer!
    Det har varit riktigt kul att få hjälpa dig i den här processen och visa att ingenting är omöjligt om man bara ger sig tusan på att lyckas :)
    Allt gott till dig!

• 2019-12-29

Gunilla Ö skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo har köpt en enplansvilla och samtidigt sålt vårat hus med hjälp av Ann-Catrin Olsson. Allt har gått smidigt och proffesionellt till och och vi är mer än nöjda.
    Ann-Catrin har varit lyhörd för våra önskningar och behov och vi kommer att rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Gunilla Ö
    Ett stort tack för det fina omdömet Gunilla! Dina rekommendationer är mycket värdefulla och de tackar jag ödmjukats för. Lycka till i nya villan.
  • 2019-12-29

Jenny E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Anci är super bra på alla sätt o vis! Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Jenny E
    Stor tack Jenny! Det är både enkelt och kul att vara superbra när man har så goa kunder som jag har:-)
  • 2019-12-28

Christian F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi sålde ett radhus på Stockfallet i Karlstad. Kontakten med Linda Nirs var fantastisk från första kontakten. Hon gjorde ett utmärkt jobb och vi kan med glädje rekommendera henne till andra. Läs mer
    2020-01-03 Linda Nirs svarar Christian F
    Stort tack till för de fina orden och för ert förtroende i samband med försäljningen. Jag passar på att önska er stort lycka till framöver.

• 2019-12-27

Alf S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt vårat hus i Högboda och köpt en villa i Kil.Under resans gång med alla dokument,besiktningar lån osv har vår mäklare Ann-Chatrine Olsson gjort ett fantastiskt jobb.Lyhörd,förstående när vi bombarderat henne med frågor.Alltid svarat snabbt i telefon eller ringt upp.Ödmjuk och mycket proffesionell.Kommer och har rekommenderat Husman Hagberg till vänner och bekanta som är på gång att göra bostadsaffärer.Mvh Alf Sergejev o Gunilla Österlund.😀 Läs mer
    2020-01-09 Ann-Chatrin Olsson svarar Alf S
    Stort tack för det fina omdömet! Så roligt att få följa er genom hela resan och jag hoppas ni kommer trivas gott i er nya bostad.
  • 2019-12-20

David S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har köpt en bostadsrätt och blev bemött väldigt bra med en mäklare som kunde svara på frågor om man undrade något och informerade väldigt bra hur processen fungerar med att köpa då vi aldrig har gjort det förut. Har inget negativt och säga utan bara positivt. Läs mer
    2019-12-20 Ann-Chatrin Olsson svarar David S
    Tack för att du tagit dig tiden att svara och stort tack för fint omdöme. Hoppas ni kommer trivas gott i er nya fina bostad.
  • 2019-12-18

Martin J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi köpte en lägenhet igenom HusmanHagberg och överallt är vi nöjda med både stödet och bemötandet. Enda kommentaren är att datumet för handpenning kändes påstressat. Läs mer
    2019-12-18 Joachim Bäckström svarar Martin J
    Tack Martin för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och vad härligt att höra att ni känner er nöjda!
    Gällande handpenningen kan jag bara ursäkta om den upplevdes som stressig men vår standard är 5 arbetsdagar så det är inte något som är specifikt för just den här affären.
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas fint i den nya lyan och så får ni klura på vart Johannas vävstol ska få plats :)

• 2019-12-16

Stefan O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jocke sålde min lägenhet på Norrstrand. Levde upp till alla mina förväntningar. Tydlig och noggran i sitt arbete. Kan absolut rekommendera han till min familj och vänner. Läs mer
    2019-12-18 Joachim Bäckström svarar Stefan O
    Stort tack för det fina omdömet Stefan och ett stort tack för det förtroende du visat gentemot mig genom hela affären! :)

Malin A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en brf och tyckte mäklaren var tillmötesgående och förstående och skötte allt på ett proffsigt sätt. Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Malin A
    Tack för fint omdöme! Varmt välkommen till Kil och hoppas ni kommer trivas gott.

Oskar H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi köpte ett parhus i Karlstad och är väldigt nöjda med bemötandet från mäklaren. Mäklaren var ärlig och tydlig kring bostaden och köpet. Läs mer
    2019-12-16 Linda Nirs svarar Oskar H
    Va glad jag blir för ert fina omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas fint i ert nya hus.

Peter S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Bostadsrättsköp Karlstad
    Mäklare: Joachim Bäckström.
    Riktigt trevlig mäklare, bra bemötande och snabba svar.
    Jag hade inga vidare förväntningar sett till hur mäklaren skulle vara, men när man får en varm och trygg känsla vid samtal, frågor och funderingar så märker man att allt känns smidigare och enklare. Läs mer
    2019-12-11 Joachim Bäckström svarar Peter S
    Stort tack för de fina orden, Peter! Det ska bli riktigt spännande att se hur lägenheten utvecklas i din ägo och jag är helt övertygad om att du kommer trivas klockrent när allt väl är på plats :)

• 2019-12-10

Bafraw P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi fick ett väldigt professionellt och vänligt bemötande av mäklare Sar Gunnarsson. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-12-12 Sara G svarar Bafraw P
    Tack så mycket för det fina omdömet och jag önskar er all lycka i ert blivande bonde :)
  • 2019-12-09

Lena Ulrika S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt ett parhus. Är supernöjd med allt. Har inget att anmärka på. Mycket trevligt bemött. Läs mer
    2019-12-11 Linda Nirs svarar Lena Ulrika S
    Stort tack för ditt fina omdöme Ulrika. Jag önskar dig lycka till i nya bostaden!
  • 2019-11-27

Camilla J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har sålt en villa.
    Mäklaren har under hela processen lyssnat och lagt ner sig eftersom det blev lite långdraget med en köpare som inte ville/kunde köpa när kontrakt skulle skrivas så processen fick börja om lite på nytt.
    Mäklaren levde upp till mina förväntningar, hon satte ett bra och rimligt pris på villan, så sammantaget är jag nöjd, har ingen förbättrings feed-back att ge Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Camilla J
    Stor tack för fint omdöme Camilla!
  • 2019-11-26

Peter J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt min villa med gott resultat Läs mer
    2019-12-11 Ann-Chatrin Olsson svarar Peter J
    Ett gott samarbete slutar oftast i ett gott resultat! Ha det så gott i solen och värmen så ses vi när det närmar sig tillträde.
  • 2019-11-25

Eva J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mäklare Joachim Bäckström är en utmärkt mäklare. En beslutsam, tillmötesgående och målmedveten mäklare som verkligen inte ger sig i första taget. Vi hade intressenter, men det lyckades inte ändå. Jag har sålt min 2,a på Hagaborg. Bra område men vissa tyckte det var fel läge på altanen. Enda som man ev kan säga något om är att Joachim kanske är lite för snäll som säljare, men annars helt suverän! Kommer rekommendera Joachim till vänner och bekanta. Med vänlig hälsning Eva Johansson Läs mer
    2019-11-26 Joachim Bäckström svarar Eva J
    Tack så mycket för det fina omdömet, Eva och uttrycket "skam den som ger sig" har väl aldrig varit så sant innan. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig i den här processen och den glädje du utstrålar smittar verkligen av sig!

Så ett stort tack för förtroendet - nu ser vi till att hitta ditt nya hem också!

• 2019-11-21

Jan A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    En mycket trevlig man med bra kunskap om försäljning till mig som köpare. Allt gick smidigt och han var påläst Läs mer
    2019-11-24 Joachim Bäckström svarar Jan A
    Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och ett extra stort tack för de fina orden, Janne! Jag är övertygad om att både du och vovven kommer trivas fint på markplan :)

• 2019-11-15

Lizzie T skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Lägenhet. Bra bemötande och mäklaren levde upp till bra service som jag förväntade. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Lizzie T
    Tack Lizzie för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen när det är dags för tillträde av er fina lägenhet! :)
  • 2019-11-11

Susanne P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt hus.
    Blev bemött på ett väldigt trevligt sätt.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar och mycket där till.
    Han har varit mycket mer än hjälpsam genom hela proceduren då det har varit en del krångel.
    Han har helt enkelt varit outstanding!!! Läs mer
    2019-11-12 Joachim Bäckström svarar Susanne P
    Tusen tack för det fina omdömet, Susanne! Det har varit min ära att få hjälpa till och jag önskar dig all lycka i den nya lägenheten :)

• 2019-11-10

Rebecca F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt bemött av vår mäklare när vi köpte vårat hus, hade bra svar och formuleringar på alla frågor vi hade. Läs mer
    2019-11-14 Ann-Chatrin Olsson svarar Rebecca F
    Tack Rebecca för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas gott i er nya villa!
  • 2019-11-07

Sonja Maria K skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Ligger i försäljning av en villa. Hittills är jag mycket nöjd med min mäklare och det sätt som allt har skötts. Mycket professionellt av mäklaren. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Sonja Maria K
    Tack Sonja för dina fina ord! Vi ses snart igen och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya lägenhet!
  • Jazmin J

2019-11-07

Jazmin J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    sålde en etta och min mäklare var trevlig och hjälpsam. Vi fick en bra kontakt direkt. Mäklarn levde upp till alla förväntningar jag hade. Mycket bra upplevelse. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Jazmin J
    Tack Jazmin för dina fina ord och tack för förtroendet, härligt att du känner dig nöjd!
  • 2019-11-05

Kajs-Mari E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Husköpet på Almvägen 6 i DEJE. Bemötandet av mäklare Marie Sherman var professionell, saklig, kunnig samt med glimten i ögat.
    Kajs-Mari Engström Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Kajs-Mari E
    Tusen Tack Kajs-Mari för ditt fina omdöme! :)
  • 2019-10-31

Knut Albin W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt hus Välinge 238 Väse.
    Nöjd med mäklarens arbete. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Knut Albin W
    Tack för ert fina omdöme! Vi ses i början av nästa år igen!
  • 2019-10-30

Lena A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag är mycket nöjd. Jag har köpt en bostadsrätt, 3 rum och kök. Min mäklare har hjälpt mig på ett mycket professionellt och strukturerat sätt genom hela processen. Allt har varit tydligt och klart, väl dokumenterat och förberett. Kan inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-10-27

Ulla B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt villa. Allt gick mycket smidigt från visning till nyckelöverlämning. Fullständig information, systematiskt steg för steg, alltid lika vänligt bemött. Läs mer
    2019-10-29 Joachim Bäckström svarar Ulla B
    Stort tack för det fina omdömet Ulla och grattis till ett toppenboende!

// Joachim & Marie
  • 2019-10-04

Josefin Å skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevligt bemötande och bra kommunikation. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Josefin Å
    Tack för fint omdöme Josefin. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
  • 2019-10-04

Sanna U skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Husman Hagberg. Vi har aldrig tidigare sålt en bostad och hade inga egentliga förväntningar men blev bemötta med professionellitet. En fantastiskt trevlig mäklare, kunnig i sitt yrke som jag varmt vill rekommendera Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Sanna U
    Stort Tack för de fina orden och tack för förtroendet! Hoppas ni kommer att trivas bra i er nya bostad!
  • 2019-10-03

Erika S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt ett radhus. Vid visningen tycker jag mäklaren var lite sval och reserverad men när affären var i hamn så har mäklaren varit trevlig och bra. Överlag helt ok. Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Erika S
    Tack Erika för ditt omdöme. Vi ses snart igen på tillträdet!
  • 2019-09-30

Eva Louise F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Linda var oerhört genuin, förtroendeingivande, lyssnande och proffsig. Jag kände mig väldigt trygg under hela processen. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Eva Louise F
    Wow, va glad jag blir för dina fantastiska ord, det värmer verkligen.
    Det har varit så kul att få hjälpa er med er försäljning och detta steg i era liv.
  • 2019-09-30

Marcus Peter F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålde vårt hus på landet. Linda är proffsig, ödmjuk, snabb och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-09 Linda Nirs svarar Marcus Peter F
    Tack snälla!
    Det har verkligen varit kul att jobba tillsammans med er.
    Nu hoppas jag att er flytt kommer att gå bra och att ni kommer att trivas bra i er nya bostad.

• 2019-09-28

Jim E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en bostadsrätt, snabbt, smidigt och bra! Läs mer
    2019-11-28 Marie Scherman svarar Jim E
    Tack Jim för ditt fina omdöme! Vi ses i början av nästa år!

Natasha F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag och min sambo har nyligen köpt en lägenhet med Joachim Bäckström som mäklare. Joachim var oerhört proffsig och trevlig i sitt bemötande. Han har ställt upp till 110%, dag som kväll och utfört affären med högsta servicekvalité.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-09-10 Joachim Bäckström svarar Natasha F
    Stort tack för de vänliga orden och grattis till en fantastisk affär!
    Nu inväntar vi bara tillträdet innan ert nya drömboende kan börja skapas och poolen kan börja nyttjas ;)

Christoffer H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Joachim Bäckström utförde ett alldeles utomordentligt jobb och var blixtsnabb i sin kommunikation. Det som särskilt uppskattades var hans tillgänglighet och höga serviceförmåga då han både var kontaktbar dag som kväll. Utöver det så var Joachim även flexibel med våra krav och han såg även till att ordna med allt som vi behövde omgående oavsett om det gällde extra visningstillfällen, kompletterande information eller kontraktskrivning på obekväm tid. Jag kan starkt rekommendera Joachim och HusmanHagberg då de överträffade alla förväntningar på vad en mäklare ska bistå med. Läs mer
    2019-09-10 Joachim Bäckström svarar Christoffer H
    Tusen tack för det grymma omdömet, Christoffer!
    Det är helt rätt att ställa höga krav som köpare och jag är väldigt glad över att jag har lyckats överträffa dina förväntningar. Ni kommer garanterat trivas som fisken i vattnet i er nya bostad.

Tack och åter tack för en bra affär och en helt fantastisk recension.

Helen H skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Jag har sålt en lägenhet och fått toppen service! Läs mer
    2019-09-03 Ann-Chatrin Olsson svarar Helen H
    Tusen tack Helen för det fina omdömet!
  • 2019-08-16

Gustaf I skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett proffsigt set. Han skötte det bra medd tanke på den korta precessen. Läs mer
    2019-08-16 Joachim Bäckström svarar Gustaf I
    Tack så mycket för det fina betyget, Gustaf! Inte illa att sy ihop det hela på två dagar, så där har vi jobbat snabbt :)

Jag önskar dig all lycka i din nya bostad. Du kommer trivas som handen i handsken där!

• 2019-08-14

Therese M skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har nu sålt vår bostadsrätt i Karlstad.
    Vi möttes av en mäklare som gav ett mycket seriöst och proffsigt bemötande. Han har hela tiden hållt oss uppdaterade om vad som hänt och ställt upp till 100%.
    Mycket ambitiös och trevlig och som vi stark kan rekommendera. Läs mer
    2019-08-15 Joachim Bäckström svarar Therese M
    Tusen tack för den fina feedback och förtroende ni har visat mig genom hela processen! Som pricken över i:et innehar ni numera föreningsrekord i högst kvadratmeterpris - det känns som en rätt bra avslutning på en bra affär!

All lycka framöver!

• Ida N

2019-08-14

Ida N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Vi har köpt vårt första hus och har haft massor av frågor och funderingar och vår mäklare Marie Scherman har outtröttligt svarat på alla och försökt hjälpa till så att både vi och säljaren skulle bli så nöjda som möjligt. Jag känner att vi har fått ett oerhört kunnigt och varmt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-18

Elisabet N skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Sålt villa i Kil. Mkt trevlig o duktig mäklare - allt har hittills funkat perfekt Läs mer
    2019-09-03 Ann-Chatrin Olsson svarar Elisabet N
    Stort tack Elisabet för ditt fina omdöme!
  • 2019-07-15

Jonas B skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt villa på Hammarö. Lugn, saklig och förtroendeingivande. Visat stor förståelse för oss som köpare, och försökt hjälpa oss till en trygg och smidig affär. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-16 Linda Nirs svarar Jonas B
    Tack snälla för ert fina omdöme!
    Njut nu av sommaren och stort lycka till med nya huset när ni kommer in i det.
  • 2019-07-04

Carina A skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Mycket bra bemötande av personal. Bra info vad som händer.
    Sålde hus
    Och köpte lägenhet.
    Kommer att kontakta h&h igen vid försäljning av en lägenhet. Läs mer
    2019-07-04 Ann-Chatrin Olsson svarar Carina A
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas gott i Er nya bostad. Bästa betyget man kan få är när kunderna är så nöjda att de väljer att komma tillbaka till oss.
  • 2019-07-02

Carina P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Trevliga mäklare och väldigt bra service Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Carina P
    Snabbt, smidigt och simpelt, behöver det vara krångligare än så? Tusen tack för det förtroende ni har visat mig redan från start. Det började bra och slutade ännu bättre! Lycka till i nya lägenheten :)

Mvh,
    Joachim
  • 2019-06-28

Olle P skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt, sålt bostadsrätt.
    Jättebra bemötande!
    Engagerad mäklare som kan jag säga väl uppfyllde våra förväntningar Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Olle P
    Tack och åter tack för det fina omdömet samt ett stort grattis till två grymma affärer! Det har varit en ära att få hjälpa er i denna otroligt snabba process. Lycka till i nya bostaden!

• 2019-06-28

Hilde F skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt bostadsrätt av en mycket trevlig mäklare Läs mer
    2019-07-02 Joachim Bäckström svarar Hilde F
    Tack så mycket för det fina omdömet! Jag är helt övertygad om att du kommer trivas som handen i handsken i din nya lägenhet!

• 2019-06-10

Ragnhild W skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Husman Hagberg i Karlstad har varit otroligt hjälpsamma.
    Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2019-06-10 Joachim Bäckström svarar Ragnhild W
    Tusen tack för förtroendet och vad härligt att ni känner er nöjda.

Lycka till med nya bostaden!

• 2019-06-01

Christan S skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Inköpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och kunnig personal. Läs mer
    2019-06-07 Linda Nirs svarar Christan S
    Tack för ditt fina omdöme Christian!
  • 2019-05-30

Sofia J skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpte en bostadsrätt med hjälp av Linda på HusmanHagberg Karlstad. Fantastiskt bemötande och service. Hon är trevlig, tillgänglig och tydlig.
    Kommer absolut vända mig hit igen om det blir aktuellt med köp/försäljning i framtiden. Läs mer
    2019-06-07 Linda Nirs svarar Sofia J
    Det värmer verkligen med ett så fint omdöme. Stort, stort tack.
  • 2019-05-23

Annika O skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Köpt hus. Tyckte mäklaren var lite ointresserad av oss vid första visningen. Blev dock bättre senare. Vid budgivning och möte med säljaren och mäklare vid påskrift var mäklaren proffsig.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd dom det utvecklades. Läs mer
  • 2019-05-22

Stig E skrev om HusmanHagberg Karlstad
    Har skött allt på ett utmärkt sätt så här långt! Läs mer
    2019-05-22 Ann-Chatrin Olsson svarar Stig E
    Stort tack för det fina omdömet! Jag vill tacka Er för ni har gjort det enkelt för mig att sköta försäljningen på bästa sätt.

Östra Torggatan 10, 652 24 Karlstad