Isabell Fabbri

Isabell Fabbri

Isabell Fabbri är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Isabell Fabbri har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Isabell Fabbri har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.8. Isabell Fabbri har haft 21 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 26 Läs vad Isabell Fabbri

• köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Högboda
    2022-07-08 Verifierad kund
    Tyckte vi fick ett bra möte med Isabell. Fick svar på det vi frågade om som vi kom på i farten. Vi väntar på svar från bostadsrättsföreningen och hoppas på att vi snart får svar, så vi verkligen kan glädja oss ordentligt. Trevlig att träffa sälgaren också. Isabell hadde en kille med sej som också var med på mötet, men det var bara positivt. Mvh Ingegerd och Jostein Nilsen
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Deje
    2022-06-22 Verifierad kund
    Isabell är duktig och vänligt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Rud
    2022-06-10 Verifierad kund
    Toppenkontakt med mäklare då hon fixade allt och jag behövde inte åka upp vid kintraktskrivandet. Smidig och trevlig mäklare.
    • Centralt
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och stöttande mäklare dom har gjort allt för att hjälpa till och se till att allt blir köpt så smidigt och snabbt som möjligt.
    • Kronoparken
    2022-03-01 Verifierad kund
    Har aldrig møtt henne. Hon har varit engasjerad och haft ett bra bemøtande i telefon och via mail. Har ringt snabbt tilbaka om jag inte fått svar.
    • Inre hamn
    2022-02-06 Verifierad kund
    En duktig, trevlig mäklare som är sig själv. Det kändes tryggt och vi hade fullt förtroende för Isabell genom hela försäljningen.
    • Centrala Kil
    2022-02-03 Verifierad kund
    Jag är helnöjd med bemödandet.
    • Skattkärr
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bra upplevelse av mäklaren. Trevlig, vänlig, tillmötesgående, kompetent, hjälpsam.
    • Skattkärr
    2022-01-17 Verifierad kund
    Isabell var jättetrevlig i sitt bemötande samt som hon verkligen hittade lösningar kring alla omständigheter. Bland annat löste hon med att vi kunde skriva på papper i Malmö trotts att lägenheten befann sig i Karlstad. Detta är något jag verkligen uppskattar och kommer definitivt rekommendera både Isabell och HusmanHagberg!
    • Centrala Kil
    2022-01-04 Verifierad kund
    Blev bemött på ett väldigt trevligt och proffesionellt sätt. Hon levde verkligen upp till våra förväntningar och stöttade oss bra med den informationen vi behövde.