Isabell Fabbri är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Isabell Fabbri har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Isabell Fabbri har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.8. Isabell Fabbri har haft 5 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 12 Läs vad Isabell Fabbri

• sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Centrum
    2021-09-24
    Trevliga och duktiga mäklare! Mötte mina förväntningar och såg till att det blev en smidig försäljning.
    • Rud
    2021-09-22
    Hon gav ett professionellt intryck och verkade kunnig i det hon höll på med. Hon var bra på att uppskatta värdet av lägenheten vilket troligen bidrog till att vi fick ganska bra betalt för den.
    Isabell var lätt att få tag på och svarade snabbt och enkelt på de frågor vi hadde.
    2021-09-21
    En personlig och förtroendeingivande mäklare med stor kunskap och jag kände mig sedd och trygg från start till slut. Jag rekommenderar varmt både Isabell och Linda, som tog över när Isabell hade semester.
    2021-08-30
    Bästa mäklaren någonsin!

Jag har gjort många bostadsaffärer innan denna.Men detta är första gången jag anlitar HusmanHagberg.
    Jag valde mellan 4 olika mäklarfirmor och träffade 4 olika mäklare,
    Och att mitt val föll på Isabell är jag väldigt glad för.Vilket var helt rätt val!
    Isabell är professionell,driven,påläst,omhändertagande,hjälpsam och trygg.
    Hela affären har fungerat perfekt från början till slut!
    Isabell överträffade alls mina förväntningar!
    Om jag ska göra flera bostadsaffärer i framtiden är det självklara valet för mig HusmanHagberg och Isabell!
    //Linda
    2021-07-02
    Trevligt bemötande. Snabb att bekräfta olika saker. Tydlig.
    2021-06-20
    Jag anlitade Isabell Fabbri som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Bemötandet från henne var under hela processen trevligt och glatt. Hon förklarade informativt på ett tydligt sätt alla delar av försäljningen. Om jag skulle behöva anlita en mäklare igen så väljer jag gärna Isabell igen.
    2021-06-14
    Mäklare fungerade kanon! Men ett automatiskt system för uppdatering av nya bud behövs. Här lade mäklaren in dem manuellt.
    2021-05-18
    Jag anlitade Husman Hagberg när jag sålde min pappas hus.Mäklaren Isabell är en pålitlig ,kunnig
    och kompetent mäklare.Så är mycket nöjd!
    2021-03-04
    Isabell Fabbri
    Jag var inställd på att 4 olika mäklare ska lämna offert. Isabell var först ut, jag var bestämd att 4 personer ska kolla.

Isabell kom in självsäker och sålde in sig helt perfekt så jag kunde inte säga nej! Jag tänkte att om hon är så i härdig, så är hon det när vi säljer :)

köpte bostaden 450, sålde 850

jättebra mäklare, tack Isabell
    2021-03-02
    Min mäklare har ett riktigt bra bemötande och svarar på alla frågor med respekt. Hon visar att hon är duktig på det hon gör genom svaren man får av henne. Hon är lyhörd och tillgänglig vid behov.
    Jag var nöjd med Isabell Fabbri från första kontakten hittills.