10 rekommendationer

Fabian Hedlund
en del av HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria
164 42 Kista — Visa karta

Vad tror Fabian att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Fabian Hedlund

• Joel S
    Joel S skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Jag fick bra hjälp och vad jag uppfattade som ett ärligt bemötande. Fokus kändes som att det låg inte enbart på att sälja utan på att både köpare och säljare skulle vara trygga och nöjda med affären.
    Vad som saknas för att ge högsta betyg är lite uppföljning efter kontraktsskrivandet, så att man vet att allting flyter på.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Bara positiv, lyhörd, konkret och tydlig.
  • Saruthra H
    Saruthra H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Allt bra. Han är snäll och trevlig personal
    Tack
    Saruthra
  • Georg H
    Georg H skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är i alla avseenden helt nöjd. Såväl med bemötandet som med hur försäljningen genomfördes och med det ekonomiska utfallet.
  • Jaffar A
    Jaffar A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Fabian Hedlund var en duktig och hjälpsam, trevlig mäklare. Vi är nöjda med hans jobb och vi tackar honom väldigt mycket för all hans hjälp tack tack
    2017-05-02 Fabian H svarar Jaffar A
    Tack själv Jaffar!

Jag uppskattar de fina orden och det viktigaste för mig är att ni är nöjda med er försäljning och att ni känner att ni gjort en bra affär! Ni är välkomna att kontakta mig när som helst för hjälp med er nya bostad! Lycka till!

Fabian
  • Yuri I
    Yuri I skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt, konstruktivt, kundvänligt, målmedvetet, samarbetsvilligt, uttåligt
    Mycket nöjd som kund.
    2017-03-31 Fabian H svarar Yuri I
    Ett speciellt och unikt objekt krävde uthållighet från både min och din sida, men vi lyckades i ett gott samarbete sälja lägenheten till ett bra pris. Du är alltid välkommen tillbaka till mig om du behöver en värdering, tips på renoveringar eller inför en försäljning. Må bäst!
  • Johannes B
    Johannes B skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och hjälpsam genom hela försäljningen
    2017-03-31 Fabian H svarar Johannes B
    Ett lugnt och tålmodigt tillvägagångssätt gav ett bra pris. Detta var inte enbart min förtjänst utan även din då du visade förståelse om såväl marknad som processen i sig. Frukten av detta blev ett grymt försäljningspris och nu har du hittat ditt nästa drömboende!

Önskar dig lycka till och tveka inte på att höra av dig när du nästa gång ska sälja!!
  • Marcelle Kassab M
    Marcelle Kassab M skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket bra bemötande och återkoppling under hela processen. Trevlig och engagerad person
    2017-03-31 Fabian H svarar Marcelle Kassab M
    Tack så mycket för de fina orden! Jag är glad att jag fick vara med er på er resa från lägenhet till radhus. Med en lyckad försäljning parallellt med ett spännande husköp var det en intensiv tid, men det viktigaste var att allt blev bra och att ni är nöjda!

Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Ali A
    Ali A skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Bästa mäklaren i stan.

Har arbetar med flera mäklare tidigare, dock så var Fabian den bästa!!
    2017-03-31 Fabian H svarar Ali A
    Tack Ali, dina ord värmer en mäklares hjärta! Den smidiga kommunikation mellan oss underlättade hela processen och jag tror det var en bidragande orsak till det bra priset! Hör av er om ni ska sälja igen, skulle verkligen vilja samarbeta med er igen!

Må bäst!
  • Cecilia K
    Cecilia K skrev om Fabian Hedlund en del av HusmanHagberg Kista
    Fabian ger ett professionellt och trevligt bemötande. Han är lättillgänglig och hjälpsam.
    2017-03-31 Fabian H svarar Cecilia K
    Tack för de fina kommentarerna Cecilia!

Hoppas du trivs i din nya lägenhet och att situationen nu är lättare med tanke på avstånd till bland annat jobb!

Tveka aldrig på att höra av dig till mig om du har några frågor gällande din bostad, dess värde eller en eventuell försäljning!
Ramzi Hamam
Siyar Hamidanoglu