Ramzi Hamam

Ramzi Hamam

Ramzi Hamam är mäklare på HusmanHagberg Kista

Ramzi Hamam har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Ramzi Hamam har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 322 omdömen med ett betyg på 4.8. Ramzi Hamam har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

322 omdömen om Ramzi Hamam

Sedan starten hos Reco 2013
Mona A
Kista

Min erfarenhet av Ramzi är att han är en duktig och professionell mäklare. Han är snabb på att svara på frågor och han har fått oss att känna oss trygga i köpprocessen. Vi är verkligen nöjda med allt!

Ali K
Kista

extremt engagerad, hjälpte med alla speciellt i med att vi hade ingen erfarenhet av lägenhet säljade. rekommederas.

Yusuf T
Akalla

"Ramzi är superprofessionell, alltid tillgänglig och duktig på sitt jobb! Skulle absolut rekommendera."

Leyla A
Akalla

Vi valde Ramzi för att han var mycket informativ redan från början, lyhörd, lätt att komma i kontakt med, trevlig på samma gång som han verkade vass. Upplever nu att vi gjort ett bra val då han var som den bild han gav av sig, professionell, vass, snabb, stabil och trevlig. Vi kommer högst sannolikt att rekommendera honom till alla vänner och bekanta

Anna P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
Akalla

Utmärkt bemötande och kunnig mäklare

Fariba R
Köpte sitt hus med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Han är oprofessionell, oförskämd och okulterad, jag rekommenderar honom inte alls

Veneta Kirilova B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ramzi Hamam en del av HusmanHagberg Kista
Kista

Ramzi Hamam är en kompetent och nåbar mäklare som snabbt svarar på alla mina frågår. Som person är han väldigt trevlig.

Mohammed-Samy Atia Ismail D
Kista

Bästa mäklaren snabb och professionellt

Savvas M
Akalla

Ramzi var lyhörd, tillgänglig och professionell.

Georgia K
Akalla

Ramzi var lyhörd,allvarig men samtidigt trevlig med goda kunskaper