en del av HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 4 användare tycker om Sara Marshall

• Lena L
    Lena L skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig.
  • Marianne
    Marianne skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja vår lägenhet! Proffsig, duktig och trevlig mäklare!
  • Karin R
    Karin R skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Personlig, kunnig, trevlig och positiv mäklare som tycker om sitt jobb och sprider glädje till säljaren.
    Hon var försiktigt positiv vad gäller spekulationen över försäljningresultatet och jag kände verkligen att jag hade valt rätt mäklare.
    Företaget har jag ingen specifik kommentar på förutom att jag är glad att Sara jobbar just där och att hon blev min mäklare. Första kontakten var proffsig, effektiv och positiv. Även mötet vid kontraktskrivningen var perfekt.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Var väldigt nöjd med att anlita HusmanHagberg och Sara Marshall för försäljning av mitt radhus. Företaget hade en bra helhetskoncept och Sara själv var väldigt professionellt, strukturerad och noggrann genom hela processen. Dessutom är hon mycket trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra.
Siyar Hamidanoglu
Ramzi Hamam