13 rekommendationer

Sara Marshall
en del av HusmanHagberg Kista

HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.
Kista Torg / Galleria
164 42 Kista — Visa karta

Vad tror Sara att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Sara Marshall

• Mattias J
    Mattias J skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt bra hjälp genom hela processen. Tack
  • Emnet N
    Emnet N skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Jag är meckte nöjd och allting är
    Perfekt .jag fick bra service
    Bra jobbt
    2017-09-14 Sara M svarar Emnet N
    Tack Emnet!
    Lycka till med köpet av nya bostaden.
  • Hovsep M
    Hovsep M skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är en erfaren mäklare med djup förståelse av marknaden, området och kundbasen. Vi anlitade inte Sara endast pga hennes topp försäljningshistorik men också för hennes förmåga att lyssna och ge konkreta svar på våra behov och funderingar. Vi träffade många duktiga mäklare men kände genast att med Sara skulle vi kunna ha en god och öppen dialog med genom hela säljprocessen. Tillsammans hade vi en klar plan till varje moment och hon levererade till 100%. Sara rekommenderar vi starkt till våra nära och kära!
    2017-09-14 Sara M svarar Hovsep M
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med nya bostaden!
  • Karin H
    Karin H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supertrevlig mäklare med god kompetens och ett bra bemötande, jag är supernöjd med samarbetet!
  • Hilkka D
    Hilkka D skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara är kunnig , lyhörd , alltid tillgänglig och när jag efter mycket om och men hittade min nya bostad , sålde hon min lägenhet snabbt och smidig .Tack !
    2017-09-14 Sara M svarar Hilkka D
    Tack Hilkka!
    Hoppas du kommer trivas nere på marken.
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Snabb kommunikation, enkelhet, tydlighet!
    2017-09-14 Sara M svarar Ingrid H
    Tack Ingrid!
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten.
  • Maria W
    Maria W skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Vi fick ett mycket väl bemötande. Mäklaren levde upp till min förväntan och gjorde ett superbra jobb. Kände oss mycket trygga som kunder och med affären.
  • Tara K
    Tara K skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Allt gick smidigt och bra! Trevligt bemötande och hjälpsam!
    2017-09-14 Sara M svarar Tara K
    Tack Tara!
    Hoppas du trivs i bostaden.
  • Sadin S
    Sadin S skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Supernöjda med Sara! Allt fungerade perfekt.
  • Lena L
    Lena L skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara Marshall fd.Ingemarson. Jag tycker hon är trevlig. Lät mig veta varje steg hon tog. Ärlig och tydlig.
  • Marianne
    Marianne skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Sara gjorde ett riktigt bra jobb med att sälja vår lägenhet! Proffsig, duktig och trevlig mäklare!
  • Karin R
    Karin R skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Personlig, kunnig, trevlig och positiv mäklare som tycker om sitt jobb och sprider glädje till säljaren.
    Hon var försiktigt positiv vad gäller spekulationen över försäljningresultatet och jag kände verkligen att jag hade valt rätt mäklare.
    Företaget har jag ingen specifik kommentar på förutom att jag är glad att Sara jobbar just där och att hon blev min mäklare. Första kontakten var proffsig, effektiv och positiv. Även mötet vid kontraktskrivningen var perfekt.
  • Hamid B
    Hamid B skrev om Sara Marshall en del av HusmanHagberg Kista
    Var väldigt nöjd med att anlita HusmanHagberg och Sara Marshall för försäljning av mitt radhus. Företaget hade en bra helhetskoncept och Sara själv var väldigt professionellt, strukturerad och noggrann genom hela processen. Dessutom är hon mycket trevlig. Jag kan absolut rekommendera henne till andra.
Ramzi Hamam
Siyar Hamidanoglu