en del av HusmanHagberg Kista

Kista Torg / Galleria, 164 91 Kista — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 32 rekommendationer
HusmanHagberg är en av landets ledande fastighetsmäklarkedjor med 70 kontor och 260 medarbetare. Vi är privatägda och fristående från banker och försäkringsbolag. Många av våra medarbetare bor i området där de arbetar. Med ett äkta engagemang och en passion för sitt yrke vinner de kundernas hjärtan. Det är därför vi är fastighetsmäklaren med nöjdare kunder.

Läs vad 32 användare tycker om Siyar Hamidanoglu

• Carl R
    Carl R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Uppdraget var att sälja en mycket renoveringsmogen större bostadsrättslägenhet för en nära anhörig som av åldersskäl mm blivit tvungen att flytta till ett vårdboende. Förutom att utfallet av försäljningen rent ekonomiskt blev över förväntan så karaktäriserades genomförandet av mäklaruppdraget av uppenbar kompetens och serviceanda vilket underlättade hela proceduren på ett mycket förtjänstfullt sätt. Det var mycket tydligt vilka fördelar etablerade marknadsföringskanaler, god lokal kännedom och upparbetade kontakter i de lokala bostadsrättsföreningarna gav vid anlitandet av Siyar och HusmanHagberg i Kista. Snabb kommunikation, tydliga besked och uppenbar förmåga att se det väsentliga i de olika faserna av affären hör till det som särskilt förtjänar att framhållas. Ett i alla avseenden synnerligen väl genomfört uppdrag.
  • Kristoffer D
    Kristoffer D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Jag har vart i kontakt med många Mäklare.
    Siyar fixar och ställer upp till 110%.
    Nästa gång jag ska sälja kommer jag kontakta Siyar.
    Ni som vill sälja i Västerort (Sthlm) gör som jag, kontakta Siyar Hamidanoglu på Husmanhagberg
  • Nizar M
    Nizar M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket trevlig hjälpsam
    fick bra info om området och allt jag behövde
  • Liyan T
    Liyan T skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Stort tack ska Husman Hagberg Kista och Siyar Hamidanoglu ha för försäljningen av min lägenhet :) :)
    Rekommenderar Husman Hagberg starkt om du vill sälja eller få rådgivning ang din lägenhet :) :)
  • Linda D
    Linda D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Proffsig, kunnig, smart, ärlig, social, personlig, lätttillgänglig och anpassningsbar, listan kan göras längre! Du var ett självklart val när vi skulle sälja, med anledning av det goda intrycket vi fick när vi köpte. Vi är så nöjda med dig och kommer alltid att rekomendera dig. /Linda och Kristoffer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Siyar är driven och ärlig. Jag som säljare fick ett ovanligt bra bemötande. En påläst och trygg mäklare som gav mig ett bra pris, och professionell handel. 5 smultron av 5 till Siyar.
  • Therese W
    Therese W skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Väldigt trevligt bemötande och vi fick förtroende för Siyar på 1 gång! Väldigt proffesionell och lyhörd. Vi är så nöjda msn kan bli och han skötte verkligen allt, vi har småbarn och har inte tid med allt runt omkring! Skulle absolut rekommendera Siyar
  • Beddy G
    Beddy G skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Företaget levererade över förväntan. Det gick smidigt och snabbt.
    Båda parterna var väldigt nöjda
    Siyar gav bra med råd innan försäljningen och hade sten koll på läget. Han är även Bra på att lyssna och erbjöd sig hjälpa till i framtiden oavsett färsäljning eller ett köp så kunde det vara frågor kring deklarationen. Så av den anledningen känner jag mig trygg och säker.
  • Hossein N
    Hossein N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Vill du ha ett professionellt bemötande samt känna dig trygg med din bostadsaffär med seriösa mäklare? Då bör du välja HusmanHagberg i Kista med Siyar i spetsen.
    Mina erfarenheter av Siyar på HusmanHagberg har bara varit positiva. Tydlig kommunikation och bra rådgivning under hela processen.
  • Elnaz A
    Elnaz A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Proffsigt men avslappnat bemötande. Tillgänglig och mycket hjälpsam vid frågor. Jag kommer definitivt att kontakta mäklaren/mäklarfirman vid framtida affärer.
  • Anders S
    Anders S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Vi valde Husman Hagberg som förmedlare när vi sålde vårt radhus, efter att ha träffat en mängd mäklare. Det är ett val vi har varit mycket nöjda med från dag 1. Då vi själva ville vara med och påverka innehållet i prospektet m.m. upplevde vi Husman Hagberg som ett mycket bra och professionellt bollplank med god kunskap om regelverk, trender i branschen och kundkännedom.

Under själva säljprocessen hade vi en bra dialog med vår mäklare och vi kände oss trygga i den konsultation vi fick som ledde till att både säljare och köpare var mycket nöjda med affären.

Vi rekommenderar varmt Husman Hagberg!
  • Samir H
    Samir H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Mycket proffsig och bra hantering med försäljning av vår bostad, Siyar som var vår mäklare var väldig kunnig och tog verkligen hand om oss på ett bra sätt, detta var första gången vi sålde vår bostad och Siyar var trygg och otrolig hjälpsam.
    Sedan var det pricket över iet när vi också fick vår bostad sålt för mer pengar än vad vi hade förväntat oss.
    Rekommenderar gärna Siyar till andra som vill sälja.
  • Pierre S
    Pierre S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Det räcker med ett ord; proffs! Proffsigt kundbemötande och otroligt proffsigt utfört uppdrag
  • Yachar N
    Yachar N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Kanon skickliga och lika mycket trevliga,jag som kund är väldigt nöjd med husköpet och mäklaren självklart. Vi fick det hjälp som behövdes från mäklar sidan. Så jag kan säga att husmanhagerg kista får 10 av 10:)
  • Farbod R
    Farbod R skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Jag var jätte nöjd från första mötet till det sista. Jag som Säljare av min bostad var nöjd samt köparen var väldigt nöjd. Jag kommer att vända mig till Husman Hagberg i fortsättningen. Kändes tryggt och väldigt bekvämt, det kändes väldigt bra! Det fanns ingenting som jag var missnöjd med under resans gång utan kändes väldigt tryggt att ha Siyar Hamidanoglu som min mäklare.
  • Stig M
    Stig M skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Siyar var kunnig och trevlig. Man fick känsla att han kan marknad och det visade sig vara rätt. Han svarade snabbt på frågor och jobbade hårt. När det blev problem med försäljning gjorde han allt för att lösa det så snabbt som möjligt. Mycket prisvärt stöd.
  • Viktor O
    Viktor O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    När jag skulle sälja min lägenhet tog jag kontakt direkt med Siyar. Han sålde samma lägenhet till mig ca tre år innan. Gjorde detta av två anledningar. För det första, jag var nervös inför att sälja. Känslan var att det skulle bli svårt att sälja i Husby och sälja med vinst. En erfaren mäklare var betryggande. Siyar har erfarenhet med att sälja i området och just denna lägenhet. För det andra, jag hade haft med Siyar tidigare. Ska man ha ett sammarbete med med någon är det viktigt med tillit. Gesten att ringa Siyar först visar på tillit från min sida och förhoppningsvis gav honom motivation att göra ett bra jobb. I och med att jag själv var nöjd med mitt köp kunde jag lättare tro att en eventuell köpare kommer känna detsamma.

Jag är nöjd med Siyars prestation och kan rekommendera honom till andra.
  • Fouzia B
    Fouzia B skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    -Bemötandet kunde inte blivit bättre. Super nöjda!
    -Företaget levde upp vår förväntan högre än vad vi förväntade oss.
    -Stämningen var strålande/miljön var harmonisk och servicen var första klass!
    -vi sålde, Och värdet vi sålde för kunde nog inte en annan mäklare ge oss.
    -Hela upplevelsen från första dagens handskakning till sista dagens handskakning var över förväntan och vi vet vart vi ska vända oss nästa gång vi är ute efter lägenhet.
  • Walid A
    Walid A skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Bemötandet var utmärkt och jag var faktiskt mycket nöjd med syiar och han gjord för visningen och pappret och communicationen.
  • Abdul D
    Abdul D skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Företaget var mycket bra och tydligt o ärligt o hjälpsam det samma om jag beskriver syar hamidanoglu han var bra bild för företaget Med vänlig hälsning, Abdul Dia
  • Margarita P
    Margarita P skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Trevligt
    Företaget är väl organiserat och effektivt.
    Individinriktade personal. Lokalen har ingen lyx men bekväm.
    Bra köp.

Det var en fin upplevelse att sälja och köpa genom samma företag. Siyar Hamidanoglu är en trevlig kille som kan sitt område!
  • Nina E
    Nina E skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Det var första gången jag hade med husman Hagberg att göra och min upplevelse av dem var inget annat än positiv. Väldigt proffesionellt bemötande samt personlig kontakt. Kommer definitivt rekommendera företaget till mina vänner samt använda dem själv om/när jag säljer min bostad.
  • Matias N
    Matias N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Tack så mycke för bra service jag är nöjd ...! Han är bra ....
  • Soner E
    Soner E skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Hej,

Extremt duktiga mäklare, Jag fick hjälp ifrån Siyar samt Ramzi. Fick professionellt bemötande ifrån båda två.

Stark rekommendation för den personen som vill ha hjälp hela vägen till mål.
  • Belan O
    Belan O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Siyar Hamidanoglu, otroligt kunnig, professionell och trevlig. Nämnda i kombination med en stor ödmjukhet inför säljarens önskemål.
    Ett stort plus för Siyars flexibilitet och tillgänglighet gällande kontakt, fotografering etc.

Värdet av det jag betalade var fullt rimligt i förhållande till den service jag erhöll och det pris jag fick för min bostadsrätt, skulle utan tvekan kontakta Siyar inför framtida bostadsaffärer.

Önskas en professionell mäklare med ett leende på läpparna och fötterna på jorden ska ni definitivt kontakta Siyar!
  • Bo H
    Bo H skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Bra
    Bra

Allt fungerade till belåtenhet

Det var helt ok
    Allt gick smidigt snabbt och bra
  • Maria-Paz O
    Maria-Paz O skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    ett professionellt och kunnigt bemötande.
    förväntningar uppfylldes.
    Vi är väldigt nöjda med företaget och dess service.
    Rekommenderar det varmt.
  • Ståhl S
    Ståhl S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Det var riktigt bra, hjälpsamt och med gott resultat.
  • Jalal N
    Jalal N skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Min kontakt med företaget har skett genom Siyar som varit min mäklare vid två omgångar. Bemötandet från Siyar har varit riktigt professionellt. Siyar är både trevlig och kompetent.

Företaget gjorde således det jag förväntade av dem och stämningen var allmänt positivt.

Betalningen var väldigt rimlig.

Sammanfattningsvis skulle jag vilja beskriva upplevelsen som positiv utan betänkligheter.
  • Eva S
    Eva S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Jag kom i kontakt med företaget vi två olika tillfällen. Första gången var det när jag köpte lägenheten på Helsigörsgatan 42 och andra gången när jag i all hast skulle sälja samma lägenhet.
    Siyar är en utmärkt mäklare och med sitt professionella och trevliga sätt gjorde att allt framskred smidigt och snabbt.
  • Anna S
    Anna S skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Ett trevligt bemötande och en bra upplevelse av hela processen
  • Cleas-Henrik C
    Cleas-Henrik C skrev om Siyar Hamidanoglu en del av HusmanHagberg Kista
    Lugnt och saklig.
    Lovade inte för mycket och lyckades leva upp till förväntningarna

Ramzi Hamam
Nazan Mermer