HusmanHagberg Klippan

HusmanHagberg Klippan

• BadgeFourYears

Välkommen till oss på HusmanHagberg och Klippan! Hos oss hittar du mäklare med passion utöver det vanliga när det kommer till bostäder. Vi kan hjälpa dig vare sig du ska sälja eller köpa och förespråkar alltid kundnöjdhet och trygghet i våra affärer. Vi är inte bundna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag,...

128 omdömen om HusmanHagberg Klippan

Sedan starten hos Reco 2017

Sofie K
Klippan

Väldigt trevliga, omtänksamma och vi är väldigt nöjda 😃 5 stjärnor av 5 i betyg 🤗

Mia J
Klippan

Mäklaren på HusmanHagberg hjälpte oss att hitta vårt nya hem med entusiasm och glädje. Vi är mycket nöjda med all tid han lade ner och hans trevliga bemötande.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ert fina omdöme! Välkomna till Klippan, hoppas ni kommer trivas! Mvh Johan, HusmanHagberg

Claes R
Ljungbyhed

Allt igenom alldeles utmärkt. Toppenbetyg alltså.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! Hoppas att flytten går bra! Mvh Maria, HusmanHagberg

Ferdinand F
Ljungbyhed

Seriös med god lokal kännedom. Trevlig mäklare med goda kundskaper.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt omdöme! Välkomna till vår kommun och hoppas att ni ska trivas! Mvh Maria, HusmanHagberg

Mette F
Ljungbyhed

Fick väldigt bra intryck av mäklaren Maria Arvidsson. Hon återkopplade fort med information på frågor och höll oss uppdaterade generellt under budgivningen. Kontrakt skrivningen gick fort och smidigt. Vi fick tydliga anvisningar om vad som var relevant och noggrann genomgång av alla underlag. Hade bestämt använt Maria vi försäljning om det hade varit aktuellt - hennes lokalkännedom kändes gedigen vilket skapade en trygghet för oss som köpare.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack Mette! Vad glad jag blir! Önskar er välkomna till kommunen och hoppas att ni ska få njuta mycket av ert nya boende tillsammans med familjen! Mvh Maria, HusmanHagberg

Elna Carina Agnete R
Ljungbyhed

Anser att jag blivit bemött väldigt bra! Upplever att Johan är en mkt duktig mäklare och verkligen tillvaratagit mina intressen !!!👍🏼

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att du och katten ska trivas i ert nya boende! Mvh Johan, HusmanHagberg

Jan H
Ljungbyhed

Mycket flexibel och resultatinriktad.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme Jan! Stort lycka till med din nya bostad och välkommen tillbaka till Skåne! Mvh Johan, HusmanHagberg

Gunnar O
Klippan

Ett bra bemötande, och allt fungerade till belåtenhet.

Carina Lise-Lotte N
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Klippan
Jonstorp

Michael Swensson, en mäklare utöver det vanliga. En rutinerad mäklare som gör att man bara kan luta sig tillbaka och känna sig trygg. Nu har vi både köpt och sålt genom honom och dessutom haft förmånen att ha honom som arbetskamrat. En genuin och äkta mäklare finner ni i Michael. Så vänta inte på att anlita honom. //Carina

Kaj D
Ljungbyhed

Hej! Vi har upplevt en mycket stor hjälpsamhet vid detta bostadsköp. Stort tack till Maria Arvidsson, Klippan. Kaj Dewens

Svar från HusmanHagberg Klippan

Hej! Tack för ert fina omdöme! Välkomna till Ljungbyhed och hoppas att ni ska trivas! Mvh Maria, HusmanHagberg

Sven-gunnar J
Klippan

En jättebra upplevelse är kontakten med Johan Andersson. Det var Johan som tog kontakt med oss och det var bra eftersom vi pga ålder tänkt på och vill byta från hus till lägenhet. Vi är ovana vid händelser som denna eftersom vi har bott i huset sen 1980. Affären är inte klar ännu men vi åker ex. idag för att kolla en lägenhet i Helsingborg. Än så länge jättebra kontakt med Johan och er. Hälsningar Sven-Gunnar och min fru Aila

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för ett fint omdöme! Lycka till med nya bostaden! Mvh Johan, HusmanHagberg

Tommy P
Ljungbyhed

Tillgänglig och svarade på vad vi ville veta. Trevligt bemötande och förtroendegivande attityd.

Emil Nils Oskar T
Östra Ljungby

Vår mäklare Johan gjorde ett mycket bra jobb vid försäljningen av vår bostad. Gav en schysst värdering och råd om utgångspris. Jobbade väldigt informativt och gav bra råd om hur vi skulle gå vidare i försäljningen. Ordnade täta visningar och hittade i slutändan bra köpare av vår bostad. Allt som allt en riktigt schysst mäklare.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för det fina omdömet! Tillsammans lyckades vi med en bra försäljning! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Mvh Johan, HusmanHagberg

Johnny S
Klippan

Snabbt och lätt, tack för insatsen Maria A.

Tack själv! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende. Mvh Maria, HusmanHagberg

Deividas C
Klippan

mycket professionellt företag som vet vad de gör, jag var mycket nöjd med deras arbete.

Gudrun A
Klippan

En mycket trevlig och proffsig mäklare. Har hela tiden hållt oss informerade om vad som händer.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för det fina omdömet! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Mvh Johan Andersson, HusmanHagberg

Soli Birgitta Yvonne B
Klippan

Helt Underbar fina säljare har ni❤️❤️❤️….Å speciellt Micke som hjälpt mig Mycket utöver vad han ska❤️💐❤️

Tomas Stefan E
Klippan

Adam Lock den bästa mäklaren någonsin.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för dom fina orden! Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende! Mvh Adam Lock, HusmanHagberg

Stina A
Klippan

Trevligt bemött hela tiden Förväntade mig ganska snabb försäljning men tog lite längre tid. Kände att mäklaren gjorde ett bra jobb och engagerade sig .

Angelica Z
Klippan

Positivitet. Att få lägenheten såld till ett hyfsat pris trotts tuff marknad.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme! Tiden i Klippan är förbi och jag önskar dig lycka till i framtiden med nya utmaningar och nytt boende! Mvh Maria, HusmanHagberg

Björn H
Klippan

Generellt bemötande av mäklaren var bra samt hjälpsam och tillmötesgående vid frågor eller tankar. Tyckte även att kommunikationen mellan köpare och säljare underlättades mycket av mäklaren och gjorde att hela affären gick smidigt. Efter köpet följde även mäklaren upp och blev injuden till flyttsmart där jag som köpare fick en bra guidning och checklista på saker jag bör tänka på och ordna innan själva tillträden. Allt som allt kan jag rekommendera HusmanHagberg och jag tackar för ett lyckat och smidigt husköp.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ert omdöme! Välkomna till Klippan och hoppas att ni och katten kommer trivas i ert nya boende! Mvh Johan HusmanHagberg

Andreas N
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Klippan

Mycket trevlig och snabbt återkopplande! Fick bra med hjälp med alla mina frågor inför köpet så det kändes tryggt hela vägen :)

Tack för ditt omdöme Andreas och lycka till med huset! Mvh Johan, HusmanHagberg

Erling R
Klippan

Trevligt bemötande i övrigt bra

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme och hoppas att du ska trivas i ditt nya hus! Mvh Maria, HusmanHagberg

Alf N
Klippan

Det var mycket bra Det stämde bra med mina förväntningar Det var mycket bra

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ert fina omdöme och välkomna till Klippan. Hoppas att ni ska trivas! Mvh Maria, HusmanHagberg

Jörn B
Klippan

Det enda jag saknar var information vad för handlingar som jag skulle ta fram inför visning och besiktning

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt omdöme! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende! Mvh Maria, HusmanHagberg

Anna Kathrine K
Ljungbyhed

Kan varmt rekommendera Johan! Han är, inte bara väldigt trevlig, utan har även varit mycket proffsig från allra första början! Snabb med svar och återkoppling på alla våra (ibland jobbiga kan jag tänka mig) frågor! Mycket tillmötesgående och lösningsorienterad. Skulle vi nånsin ha behov av en mäklare här, hade vi utan tvekan valt Johan på HusmanHagberg!

Era ord värmer! Hoppas att ni kommer trivas bra i torpet! Hälsningar Johan

William S
Perstorp

Proffsigt bemötande från början till slut. Är väldigt tacksam för all hjälp. Rekommenderas varmt. Högsta betyg.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme! Snart dags för flytt! Lycka till med det nya huset och välkommen tillbaka till Klippan! Mvh Maria

Birgitta P
Klippan

Mycket proffsigt och trevlig personal, kan varmt rekommendera dom.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt omdöme och hoppas att ni ska trivas i lägenheten! Mvh Maria, HusmanHagberg

Bahman R
Östra Ljungby

Det är absolut bra och trevlig upplevelse jag har haft med personal.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Det glädjer mig att du är nöjd med försäljning av ditt hus. Tack för förtroendet. Mvh Adam Lock, HusmanHagberg

Petra H
Ljungbyhed

Har bara positiv erfarenhet av min mäklare. Är alltid tillgänglig och ser lösningar.

Stefan H
Klippan

Mycket proffsigt och seriöst bemötande

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt vänliga omdöme! Önskar dig lycka till med ditt nya boende. Mvh Michael, HusmanHagberg

Lucas B
Klippan

Efter att ha gått på ett par visningar som Adam höll i kände vi av det proffsiga bemötandet. Vi bestämde oss för att han skulle få uppdraget att sälja till oss. Det var ett bra beslut!

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för förtroendet! Det är enkelt att göra ett bra jobb med så härliga säljare! ;) Mvh Adam, HusmanHagberg

Ann-Charlott D
Östra Ljungby

Oerhört fint bemötande från mäklaren

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för ditt omdöme! Så kul att ni äntligen hittade er drömgård! Välkomna till Skåne! Mvh Adam, HusmanHagberg

Inger Rose-Marie R
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Klippan

Huset blev förvisso sålt snabbt, men vår upplevelse blev inte vad vi hoppats på. Vi vet att mäklaren företräder både säljare och köpare. Men vi upplevde en otrygghet och att Adam prioriterade köparen. T.ex. uppmuntrade han oss att sälja med förbehåll trots att mäklare i allmänhet avråder från det. Paragraf två i köpekontraktet om köparens skyldigheter ville han först inte ta med fast vi insisterade. Han ansåg det onödigt att ta dit en besiktningsman trots att det oftast krävs för att få försäkring mot dolda fel. Dessutom...

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tråkigt att ni känner er missnöjda och att det skett missförstånd. Min prioritet i en affär är alltid att både köpare och säljare ska känna sig nöjda. Trots missförstånd så fick vi sålt huset på första visningen, över utgångspriset, i en trög marknad. Jag önskar er all lycka med ert nya boende! Vänligen Adam, HusmanHagberg

Johan Lars Bertil P
Kvidinge

Adam sköte försäljning perfekt

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tusen tack för omdömet! Till slut gick det bra med både köp och försäljning. Skam den som ger sig! :) Mvh Adam, HusmanHagberg

Gunnar L
Klippan

Bra bemötande. Det har fungerat bra hittills.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för omdömet! Hoppas du kommer att trivas i Klippan. :) Mvh Adam, HusmanHagberg

Inger N
Klippan

Proffsig, bra mäklare som var engagerad och har bra lokalkännedom

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för det fina omdömet Inger! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende! Mvh Maria, HusmanHagberg

Anna L
Klippan

Mycket trevlig mäklare. Glad och positiv, gav utförliga svar på frågor och det som var oklart kollades upp snabbt.

Härligt att ni var nöjda! Välkomna till Klippan! :-) Mvh Maria, HusmanHagberg

Carina J
Klippan

Mäklaren gav ett kompetent och stabilt intryck. Kändes enkel och tillmötesgående rent socialt. Visade hänsyn både till oss köpare men vad jag uppfattade även till säljarna. Vi är nöjda !!!

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ert omdöme! Välkomna till Klippan, hoppas att ni ska trivas! Mvh Adam, HusmanHagberg

William S
Klippan

Blev mött på ett fantastiskt sätt av Maria. Hon lyssnar och agerar på ett proffsigt sätt oavsett objekt. Är återkommande kund och vet vem jag ska välja vid eventuell försäljning. Att köpa hus via Maria på HusmanHagberg känns både tryggt och smidigt. 10 av 10.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Välkomna tillbaka till Klippan! :-) Mvh Maria, HusmanHagberg

Maia A
Köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Klippan

Adam va otroligt hjälpsam genom processen, förstod min svåra situation jag var i men litade på mig och hjälpte mig fram till en lyckad affär och har därför nu fått uppdraget att sälja de hus jag ska lämna! Kan varmt rekommendera Adam!

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack så hemskt mycket för det fina omdömet och förtroendet att få ta hand om din försäljning. Mvh Adam, HusmanHagberg

Georgiana B

Professionella , snabba och smidigta anställda ❤️

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt fina omdöme! Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus! Mvh Maria, HusmanHagberg

Viola N
Klippan

En trygg plats som man återvänder till vid bra affär Vänligt bemötande och proffsigt omhänder tagande tala om för andra att Maria Arvidsson är en PÄRLA

Svar från HusmanHagberg Klippan

Viola, tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme! <3 Hoppas att du ska trivas i din nya lägenhet! Mvh Maria, HusmanHagberg

Ebba G
Klippan

Bra bemötande på all sätt.

Tack för ditt omdöme Ebba. Mvh Maria, HusmanHagberg

Irene N
Klippan

Maria är den bästa mäklaren man kan tänka sig, smidig, lyhörd och lätt att få tag i, och återkopplar alltid enligt överenskommelse! Rekommenderar verkligen!

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack snälla!! Hoppas att ni ska trivas i ert nya boende i stan. Mvh Maria, HusmanHagberg

Kevin E
Klippan

Mycket bra.............................................................................

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt omdöme! Nu håller vi tummarna för er försäljning också! :-) Mvh Maria, HusmanHagberg

Parina J

Bra service. Bra bemötande Hjälpsamma Trygga

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack för ditt förtroende. Skönt att det löste sig så smidigt. Mvh Adam, HusmanHagberg

Aleksandar H
Ljungbyhed

Bra mäklare som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss med köpet. Svarade på samtal och på frågor som vi behövde ha svar på.

Tack för ditt omdöme! Mvh Michael, HusmanHagberg

Viola N
Klippan

Mycket kunnig personal och ett trevligt bemötande kan fråga allt och få ett svar Maria Arvidsson är en kunnig person och det vill man handla med fler gånger

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack snälla för det fina omdömet! Hoppas att du ska trivas i ditt nya boende! Mvh Maria, HusmanHagberg

Carsten A
Klippan

Snabb och otroligt engagerad mäklare som var på tårna hela tiden. Detaljerad och noga med att förklara allt under resans gång. Kan varmt rekommendera dessa mäklare, speciellt Maria A.

Svar från HusmanHagberg Klippan

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Nöjda kunder betyder allt för mig! :-) Tacksam! Mvh Maria, HusmanHagberg