Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg Kristianstad Anette Årcén
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11

Läs vad 56 kunder tycker om Anette Årcén

• Pontus H köpte sitt hus med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Öllsjö
    Köpt en villa genom Anette och blev proffsigt bemött. Väldigt mån om att få till en tid för visning utanför ordinarie visningstider och allt sköttes smidigt. Läs mer
  • Hanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Söder
    Anette var väldigt professionell och skötte försäljningen av min lägenhet så att jag kände mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Therese A köpte sitt hus med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hanaskog
    Vi har köpt ett hus och blev bemötta på ett väldigt trevligt o vänligt sätt. Anette är mycket kunnig o visar alltid intresse för kunden. Läs mer
  • Waled J sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Hanaskog
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Anette som är fantastisk duktig och pålitlig mäklare och har underbart bemötande. Läs mer
  • Melissa L köpte sin lägenhet med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Redan på visningen fick jag ett bea bemöttande och en privat visning tillskillnad ifrån många andra visningar jag varit på. Läs mer
  • Astrid C sålde sin lägenhet med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Åhus - Äspet
    Anette har sålt vårt hus i Åhus på Åvägen 63 A!
    Hon har gett oss en mycket förtroendefullt bemötande! Mycket faktakunnig, både gällande själva huset och dess byggnation men även juridiskt och skattetekniskt!
    Anette levde, över förväntan, upp till de förväntningar vi hade!
    Bättre mäklare än Anette kan vi inte tänka oss, vi rekommenderar Anette till att bli uppmärksammad som en fantastisk duktig mäklare på HusmanHagberg!
    Vi är mycket nöjda med Anette! Läs mer
  • Philip W köpte sitt hus med hjälp av Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Åhus - Äspet
    Köpt en villa. Blev mycket väl bemött av Anette. Jag och min sambo upplevde att Anette företrädde både oss som köpare och säljarna. Hon svarade på våra frågor och det var enkelt att ha en dialog med Anette. Hon var även trevlig. Läs mer
  • Anna B skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag blev väl bemöt och hon hjälpte mycket bra Läs mer
  • Ola S skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Anette hade ett väldigt bra bemötande. Jag är jätte nöjd över hennes arbete som mäklare vid min försäljning Läs mer
  • Anette M skrev om Anette Årcén en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Trevlig, glad förtroendeingivande och påläst. Proffsig rätt och slätt. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a