Mäklare Skåne Kristianstad HusmanHagberg Kristianstad Daniel Samuelsson
Daniel Samuelsson
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag gör allt för att de försäljningar jag sköter ska gå smidigt och bli så bra som möjligt för både säljare och köpare. Jag är engagerad i de affärer jag sköter, jag är alltid tillgänglig och jag håller alltid mina kunder uppdaterade.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Mina kunder beskriver mig som professionell, förtroendeingivande och seriös - men också lugn, trevlig och social. Jag gör alltid mitt bästa och försöker varje dag leva upp till dessa fina omdömen eftersom min drivkraft är att ha nöjda kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid umgås jag gärna med min familj och mina vänner. Jag kopplar av när jag lagar mat, lyssnar på en vinylskiva eller läser en bok. Läs mer

Läs vad 107 kunder tycker om Daniel Samuelsson

• Roland Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Åhus - Täppet
    Vi har sålt ett hus.
    Vi är mycket nöjda med hur hela processen hanterats. Bra uppföljning och information om det aktuella läget i varje delmoment. Snabbt avslut med budgivning och kontraktskrivning. Vi vill varmt rekommendera Daniel.

Elisabeth och Roland Öhman Läs mer
  • Sofia J köpte sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Egna Hem
    Bra bemötande av mäklaren. Hoppas på lika bra bemötande och bra pris när han nu skall sälja vår bostad.

Bra upplevelse. Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Lennart M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Egna Hem
    Köpt en lägenhet och sålt en villa.
    Daniel är saklig, korrekt och kunnig.
    Jag vill verkligen ge honom de bästa vitsord. Läs mer
  • Mikael H skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Mycket trivsamt och proffsigt bemötande
    Ordning och reda Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Hoai Thi T köpte sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Jag köpte ett hus och är jättenöjd med bemötande. Han var väldigt trevlig och snäll och hjälpte mig mycket angående köpet av bostaden. Läs mer
  • Adam W skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Vi sålde min mammas bostad och trots en lite svår marknad just nu, gjorde Daniel sitt bästa för att vi skulle få ett så bra och rättvisande pris som möjligt. Han är mycket bra på att kommunicera och underrätta om det som sker under säljprocessens gång. Vi skulle gärna anlita honom igen för ett nytt mäklaruppdrag. En Supermäklare ! Läs mer
  • Festim Z
    Festim Z köpte sitt hus med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Kulltorp
    Köpte ett hus utav han, jette trevlig artig
    Så att han fick i uppdrag att sälja vårt som vi bor i nu Läs mer
  • Lars P skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel är en proffesionell mäklare som tog hand om hela försäljningen av en villa.

Han levde verkligen upp till de förväntningar som han utfäste redan vid vårt första möte.

Han höll mig hela tiden välinformerad om försäljningsprocessen. Läs mer
  • Björn L
    Björn L skrev om Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Daniel har för Ulla Håkansson och mig Björn Lindgren varit en exemplarisk mäklare,
    Daniel har varit väldigt behaglig att samarbeta med, en person jag med glädje skulle rekommendera andra.
    Mvh Björn Lindgren Läs mer
    Daniel S gillar detta
  • Lars-Olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Samuelsson en del av HusmanHagberg Kristianstad
    Åhus - Täppet
    Kunnig och engagerad.
    lätt att få kontakt med Läs mer

Senaste försäljningarna

Yttervägen