Joakim Fridolin
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Joakim Fridolin

• Carina P köpte sin stuga med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-18

Immeln
    Allt funka bra och gick smidigt. Läs mer
  • Anders Mattias M sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-12

Fjälkinge
    Var en god hjälp vid försäljningen och lotsade oss igenom hela affären
    En mäklare som tog sig tid även för en lite mindre affär.
    Var aktiv utan att vara påträngande .
    Var en positiv upplevelse. Läs mer
  • Joel W köpte sitt hus med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-03-12

Fjälkinge
    Påläst och trevlig mäklare som jobbar hårt för att hjälpa mig till ett så smidigt husköp som möjligt. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Jonathan M köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2020-02-16

Gamla Näsby
    Mycket provsig och ordentlig, gick igenom kontrakt och dylikt väldigt bra! Vart första gången för mig att skriva på något och kände mig mycket säker Joakim!
    Mvh Jonathan Läs mer
  • Alf Gunnar B sålde sin stuga med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-12-02

Immeln
    Sålt vår villa. Lugn, ödmjuk i sitt sätt. Skall kunna skapa förtroende vilket han gjort. Har haft ett bra samarbete och blivit uppdaterade när ngn förändring skett. Aldrig svår att nå. Alf Läs mer
  • Sanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-11-16

Centrum/Östermalm
    Sålt en 2rok på 95 kvm. Värdering och första möte trevligt och proffesionellt. Redan efter rundvandring kändes det rätt. Fridolin var kunnig och förstående för våra önskemål. Alla våra frågor besvarades direkt. Fridolin upplevdes säker på sim värdering och att försäljningsingen skulle ge likt vi tänkt oss. Läs mer
  • Johanna Eleonor L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-11-11

Vi sålde vårt hus med hjälp av Joakim. Joakim bemötte oss bra och professionellt. Vi hade höga förväntningar både på att det skulle bli lättsålt och vi fick även uppfattningen om att huset troligtvis skulle säljas över utgångspris, vilket det inte gjorde utan för 200 000 mindre. Det kändes tråkigt då förväntningar var hörda. Överlag tycker jag att Joakim är en bra mäklare. Läs mer
  • Per Ebbe Mikael S
    Per Ebbe Mikael S sålde sitt hus med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-10-22

Kulltorp
    Vi har sålt ett hus med Joakim som mäklare. En mäklare som tar sig tid och är mycket kunnig om allt som gäller vid en husförsäljning, lagar och paragrafer rättigheter och skyldigheter för både köpare och säljare. Engagerad och håller i allt vad gäller försäljningen. Dessutom är avtalet med mäklaren mycket förmånligt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Aqeel Hussain H
    Aqeel Hussain H köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-09-22

Charlottesborg
    Bra jobbat! Vi är flera av dem glada kunder. Tack! Vi är nöjda med vår affär ;) Läs mer
  • Agneta R sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Fridolin en del av HusmanHagberg Kristianstad

2019-09-06

Söder
    Bostadsrätt 1 rum.
    Väldigt trevlig o tillmötesgående. Erfaren. Duktig på visningar tror jag.
    Enda minus att han inte är så bra på att formulera sig i text.
    Fick hittills det stöd vi behövt. Och bra betalt för lägenheten. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lantmannavägen