Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Ann-Sofie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ann-Sofie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 5.0. Ann-Sofie Johansson har haft 17 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 20 Läs vad Ann-Sofie Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Munkegärde
    2021-10-21
    Affären gick utmärkt och blev dessutom väldigt kul att genomföra den. Bra upplägg och vi fick bra betalt för bostaden
    • Munkegärde
    2021-10-19
    Jättenöjd med hela försäljningen från första samtalet till försäljning. Jag rekommenderar Ann-Sofie :)
    • Surte
    2021-09-22
    Försäljningen av lägenheten gick jättebra,Ann-Sofie informerade löpande om vad som hände och hur det gick.Vänligt och glatt bemötande,inga problem.Kan varmt rekommendera Ann-Sofie till alla som vill sälja sin fastighet.
    2021-09-02
    Ann-Sofie har hjälpt till med försäljningen av min lägenhet och verkligen varit trygg och proffesionellt under hela processen.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Tusen tack Anna! Önskar er all lycka. Vem vet kanske vi ses och hörs längre fram.<3 Ann-Sofie Johansson
    • Hisings Backa
    2021-08-29
    Mycket trevlig och engagerad mäklare
    som alltid fanns tills hands.
    När det behövdes och svarade på frågor vi hade.
    Kan varmt rekommendera henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-08-07
    Trevlig och bra mäklare, snabb service.

Väldigt seriös och noggrann med all information angående köpet, vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg under hela processen😊
    Tusen tack Hanna! Ser framemot att träffa er snart igen. Tack för dina fina ord! 🙏 Ann-Sofie Johansson
    2021-08-07
    Riktigt driven och snabb mäklare.

Köpet kändes riktigt bra och tack vare Ann-Sofie skickligheter så kändes allt tryggt.
    Tusen tack bästa du, värmer så att höra. Vi hörs och syns snart igen! Tack 🙏. Ann-Sofie Johansson
    2021-08-04
    Trevlig, lätt att ha att göra med och professionell
    2021-08-02
    Väldigt trevlig & ärlig i sina svar. Svarar på frågor dygnet runt och ställer verkligen upp. Toppen mäklare
    • Centrum
    2021-07-29
    Ann-Sofie är en i min värld en utmärkt mäklare. Lättsam. Tillgänglig. Professionell. Tillmötesgående och förstående.
    Tusen tack bästa Peter, vad glad jag blir! Tack detsamma får jag säga. Härligt möte i livet och hoppas ni skall trivas så gott. Ann-Sofie Johansson