Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Ann-Sofie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ann-Sofie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 5.0. Ann-Sofie Johansson har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Ann-Sofie Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
David M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv

Tillmötesgående och hjälpsam mäklare

Kajsa F
Komarken

Jag fick så fin kontakt och hjälp av Ann-Sofie. Hon var en hjälpande hand genom hela processen. Jag kunde kontakta Ann-Sofie och hon hade svar på alla mina frågor och lösningar på frågeställningar som kom upp. Det blev ett fint avslut och en bra affär. Rekommenderar starkt Ann-Sofie på Husman Hagberg

Carl Olof Jacob Carlsson R
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Kareby Äng

Vi fick ut vad vi förväntade oss av en försäljning i det försämrade marknadsläget. Ann-Sofie var ett bra stöd under processen och hon lyckades få tag i flera seriösa spekulanter trots svåra tider.

Jan Magnus S

Hon har hjälpt till på ett toppensätt med sin stora kunskap. 10+

Lisa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Komarken

Vid alla livets förändringar har jag använt mig av Ann-Sofie Johansson på HusmanHagberg. Ann-Sofie är oerhört kunnig och trygg och har svar på alla frågor man kan ha vid en bostadsaffär. I en orolig tid att sälja, rodde Ann-Sofie mig som säljare tryggt i hamn, var oerhört engagerad och har alltid ett leende och skratt till hands. Vi hade en genuin dialog hela vägen, och jag skulle aldrig tveka att använda mig av henne igen. Fantastiskt mäklare!

Axel J
Centrum

Mycket engagerad och pålitlig mäklare. Haft en bra dialog genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt

Patrik H
Bohus

Bra känsla ä, litat fullt ut på henne

Emily H
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Ann-Sofie har ett trevligt och positivt bemötande samt visar stort engagemang för sina kunder vilket har fått oss att känna oss trygga under hela processen.

Charlie S
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Personligt och förtroendeingivande möte. Väldigt smidigt och en trygg känsla av i vårat första köp! Rekommenderas gladeligen 😁

Daniel K
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Hon har varit fantastiskt kunnig å alltid ställt upp

Svar från Ann-Sofie Johansson

Tusen tack Daniel, värmer gott att höra. Tack också för förtroendet!