Ann-Sofie Johansson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Ann-Sofie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ann-Sofie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Ann-Sofie Johansson har haft 2 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-02

Läs vad 7 Läs vad Ann-Sofie Johansson

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-03-05
    Ni kommer inte att ångra Er! Snabb och smidig försäljning!
    Tusen tack Alexander <3 Värmer gott i hjärtat!

Ann-Sofie Johansson

• köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-03-03
    Vi har haft Ann-Sofie som mäklare i vårt köp av hus. Upplever henne som trevlig, lättsam och personlig. Vi har fått god information i samband med köpet och Ann-Sofie har varit väldigt lättillgänglig och mån om att försäljningen och köpet ska bli bra för alla parter.
    Tusen tack bästa ni, och återigen stort grattis till er nya bostad! All lycka till <3

2021-03-03
    Fantastisk mäklare, positiv, glad och mycket driven. Mer än bara en mäklare !
    Tusen tack bästa Frida, värmer oerhört att höra. Tack för att jag fick möjlighet att förmedla ert fina hus. <3

Ann-Sofie Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • 1.5:a
    • 29.5 m²
    • Bohus
    2021-02-24
    Jag har sålt en lägenhet på skolvägen med hjälp av en mycket trevlig Ann-sofie. Hon hjälpte till med allt vi kommit överens om och även lite till.
    Proffesionellt, snabbt och smidigt. Jag är mer än nöjd.
    Tusen tack för ert förtroende och tack för ditt fina omdöme <3

Ann-Sofie Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-02-05
    Köpt lägenhet i Kungälvs centrum som förmedlades av Ann-Sofie.
    Hon är en positiv och lyssnande person och som mäklare hanterar hon frågor snabbt och klarläggande. Ann-Sofie lever upp till de förväntningar som jag har på en professionel mäklare.
    Tusen tack snälla ni. Ni kommer att stormtrivas. Vi hörs snart igen :-)

• Edyta J
    2021-02-05
    En mycket professionell hantering under hela försäljningsprocessen, allt från första kontakt till påskrivet kontrakt! Visade stor lyhördhet till mig som kund, och månade hela tiden om mitt bästa. Kan verkligen rekommendera Ann-Sofie till alla som vill sälja sin bostad.
    Tusen tack bästa Edyta, värmer otroligt att höra. All lycka till med ert nya boende. Tack för ert förtroende <3

2021-02-05
    Ann-Sofie visade på ett extremt engagemang från första sekund, där hon var väldigt mån om att vi fick all information vi behövde. Hon var sedan väldigt snabb med att meddela varje gång något hände i vår försäljningsprocess, kom med goda råd under tiden, och genomförde ett mycket professionellt avslut på hela affären. Vi kommer att rekommendera Ann-Sofie till alla som någon gång behöver en toppmäklare framöver.
    Wow, tusen tack bästa Willy! Betyder oerhört mycket för mig och värmer så i mitt hjärta. Tusen tack för ert förtroende! All lycka till med ert nya <3