Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson

Ann-Sofie Johansson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Ann-Sofie Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ann-Sofie Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 5.0. Ann-Sofie Johansson har haft 32 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

59 omdömen om Ann-Sofie Johansson

Sedan starten hos Reco 2021
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Älvängen
    2023-01-04 Verifierad kund
    Från första samtalet hela vägen till köpet av våran bostad så har Ann-Sofie varit en fantastisk mäklare. Hon har ändrat hela min syn av mäklare. Jag har alltid tänkt mäklare som banditer som försöker lura eventuella köpare. Men så var inte fallet med Ann-Sofie. Jag fick en varm, trygg känsla av henne och ärlig hela vägen. Kunde inte önska mig en bättre mäklare som sålde huset till oss. Du är bäst helt enkelt.
    Många borde ta lärdom av henne om hur man ska ta hand om potentiella köpare.
    • Älvängen
    2023-01-04 Verifierad kund
    Ann-Sofie är en mäklare som är tillmötesgående, lyhörd och ser till att jobbet blir gjort! Vi är otroligt nöjda med den service hon bistått under vårt husköp men även efteråt då hon funnits till hands.
    Kan varmt rekommendera henne!
    Tack Rebecca 💙. Värmer otroligt mycket att höra. Alldeles säker på att ni kommer stormtrivas. Vi ses och hörs snart igen. Tack 🙏 Ann-Sofie Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Johansson en del av HusmanHagberg Kungälv
    2022-12-21 Verifierad kund
    Ett bra bemötande, bra återkoppling om vad som händer hur arbetet går.
    Kan rekommendera Ann-Sofie på HusmanHagberg Kungälv
    2022-12-20 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Ann-Sofie.
    Hjälpsam, trevlig och proffsig.
    Får en att känna sig trygg i sin bostadsaffär.
    2022-12-04 Verifierad kund
    Ann-Sofie ordnade med den trevligaste visningen vi varit på. Varmt mottagande, välorganiserat. Dessutom kaffe, pepparkakor och en sprakande eld i öppna spisen!
    Engagerad och genuin i samband med husköpet. Vi är väldigt nöjda!
    2022-12-01 Verifierad kund
    Ann-sofie är helt otrolig. Så professionell och fantastisk.
    2022-12-01 Verifierad kund
    Den bäste mäklare vi har haft. Helt otroligt profitionell.
    2022-11-19 Verifierad kund
    hon sköte affären på ett utmärkt sätt och jag kan rekommendera Ann-Sofie och HusmanHagberg
    • Lödöse
    2022-11-10 Verifierad kund
    Snabb, trevlig, kunnig, och överlag väldigt bra att ha och göra med.
    Tusen tack Karl, och stort grattis till ert köp! Ni kommer stormtrivas <3 Ann-Sofie Johansson
    • Surte
    2022-11-09 Verifierad kund
    Kunnig inom området. Diplomatisk attityd.