Cliff Magnusson

Cliff Magnusson

Cliff Magnusson är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Cliff Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Cliff Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Cliff Magnusson har haft 28 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 30 Läs vad Cliff Magnusson

2021-09-07
    Lättsam, snabb & trygg!
    2021-09-07
    Har inte själv träffat Cliff ännu, men har bara positiva tankar om honom, naturligtvis mycket tack vare min mans lovord. Han gjorde ett riktigt bra jobb! Ser fram emot att träffa honom så småningom 😁.
    2021-09-06
    Cliff har ett engagemang utöver det vanlig. Han visade hög kompetens kring hanteringen av vår försäljning och har varit hjälpsam i alla frågor och funderingar.
    Det var lätt och givande att resonera med honom kring de frågeställningar vi hade samt att han kom med mycket bra och hjälpsamma tips.
    Man kan lätt säga att vi kunde inte hitta en bättre mäklare!
    2021-07-22
    Jag tycker att jag fick det svar på frågorna jag ställde till full belåtenhet,och är mycket nöjd med affären.Det var en trevlig mäklare som jag kan rekomdera till vänner och bekanta. Folke Eliasson
    2021-07-19
    Mycket bra mäklare .. engagerad och erfaren
    2021-06-21
    Trevligt, proffsigt bemötande. Besvarade alla frågor vi hade och skötte hela affären snyggt och prydligt. Hjälpte till vid kontakt med banken och såg till att gick smärtfritt.
    2021-06-17
    Cliff Magnusson har varit helt fantaskisk. Duktig ,informerat bra, kunnig, påläst, snabb i allt han gjort.0ch viktigast av allt trevlig i sitt bemötande. Han har skött sej alldeles utmärkt.Över över förväntan. Mycket mycket Lola Thormén.
    • Kareby
    2021-05-28
    Sålt villa.
    på ett mycket bra sätt.
    Cliff har varit väldigt stöttande oc rådgivande under hela processen.
    Sen var det ju ett stort plus med hanteringen av dom som köpte bostaden förmedlade kontakt på våran lokala bank som möjliggjorde en snabb affär.
    • Kareby
    2021-05-26
    Köpt bostad, fick saklig och korrekt info, bra information kring budgivning. Fick även hjälp med bankontakt som gjorde att hela affären gick smidigt.
    2021-05-26
    Jag köpte ett radhus i Ytterby.
    Efter ha varit runt på otaliga visningar i dessa Corona tider med stressade mäklare som tagit in för mycket folk på en 20 minuters visning. Där man knappt får tid att prata med mäklaren. Hade jag inga större förhoppningar om att det skulle vara någon skillnad här. Där överraskade Cliff och William på husmanhagberg mig stort. Det började med att jag som köpare hade tagit fel på tid och var en timme sen. Men detta var inga problem de stannade kvar. Gav mig ett varmt välkommande och tog sig tid att gå igenom allt som bör veta om huset. Då affären sedan genomfördes tog de sig även tiden att förklara allt för mig som förstagångs köpare behöver veta. Vid en eventuell försäljning av detta radhus i framtiden så kommer jag defenetivt vända mig till cliff och william för hjälp med detta.