Judith Älveroth

Judith Älveroth

Judith Älveroth är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Judith Älveroth har varit registrerad mäklare sedan 2021-03. Judith Älveroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.7. Judith Älveroth har haft 11 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 10 Läs vad Judith Älveroth

• köpte sin lägenhet med hjälp av Judith Älveroth en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Kareby
    2022-07-05 Verifierad kund
    Judith har varit en otroligt bra mäklare från start till mål, verkligen!! Hon är förstådd med de man säger och vill bara ens bästa. Vid köpet av vår nya bostad tycker vi att allting gick smidigt, de va sällan några problem. Visste att hon fanns ett samtal bort om de va några funderingar man hade kring allt. Vi är mer än nöjda och kan verkligen inte önska en bättre mäklare till de andra bostäderna hon säljer framöver. Om vi mot förmodan ska flytta igen så hoppas vi på att hon är vår nästa mäklare också!💗
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och flexibel med visningstider. Vi fick möjlighet till visning flera gånger vilket vi uppskattade mycket och var avgörande för vårt beslut.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Judith Älveroth en del av HusmanHagberg Kungälv
    2021-12-27 Verifierad kund
    Super hjälpsam och kunnig mäklare. Allt gick super smidigt.
    2021-12-25 Verifierad kund
    Behaglig, seriös och kunnig! Super proffsig!
    • Munkegärde
    2021-11-22 Verifierad kund
    Vi blev väldigt vänligt bemötta men vi hade förväntat oss mer rådgivning och tips vad gäller försäljningspriset. Vi visste inte riktigt på vilken nivå vi skulle lägga oss och där hade vi behövt mer stöttning. Annars är Judith väldigt glad, engagerad och tillmötesgående. I det stora hela är vi nöjda.
    2021-10-09 Verifierad kund
    Oerhört ödmjuk och trevlig mäklare! Rekommenderas verkligen!
    2021-10-04 Verifierad kund
    Försäljningen är inte avslutad ännu.
    2021-10-02 Verifierad kund
    Var saklig. Visade stort kunnande. Gjorde allt för oss, det skulle bli det bästa för oss. 🙏
    • Romelanda
    2021-09-16 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och har koll på allt som gällde mitt bostadsköp. Är tacksam för all hjälp jag fick.
  • sålde sitt hus med hjälp av Judith Älveroth en del av HusmanHagberg Kungälv
    • Olseröd
    2021-07-23 Verifierad kund
    Smidig, snabb och trevlig. ……………………….