Christoffer Tangen
Registrerad mäklare sedan 2016-09-21
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 83 Läs vad Christoffer Tangen

• Jonas B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-08-11

2:a
    Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • Kenan R köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-06-17

4:a
    Bosgården
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan Läs mer
  • Rebecka B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-06-13

Toltorpsdalen
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-05-07

Lindhaga
    Köpt kedjehus i Mölndal.
    Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen.
    Tycker att våra förväntningar har infriats. Läs mer
  • Christoffer T köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-16

5:a
    Kungsbacka - Tölö
    Var köpare till ett radhus där Christoffer var mäklare. Mycket pedagogisk och gav tydliga svar på mina frågor. Hjälpsam och gav trygghet genom hela köpet. Mycket nöjd med den hjälp vi fick Läs mer
  • Zhengis M köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-22

Björkris
    Jag och min sambo har köpt lägenhet! Christoffer Tangen vad väldigt duktigt proffsigt mäklare! Jag är väldigt nöjd med den servicen som jag har fått av mäklarbyrån! Läs mer
  • Lisette W sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-21

Onsala
    Jag har sålt mitt hus i Onsala. Jag valde mäklare Christoffer Tangen efter att ha mött honom på en husvisning i Kungsbacka. Han ingav ett lugnt, stabilt och professionellt intryck och jag valde därför honom som mäklare till min husförsäljning. Jag är nöjd över mitt val av mäklare då Christoffer lett mig igenom visning och försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt utifrån mina önskemål. Att sälja mitt hus har varit känslosamt och jag upplever att Christoffer har gav mig den tid jag behövde utan att "pushat" på försäljningen. Jag kan därför varmt rekommendera Christoffer Tangen som mäklare./Lisette Tellin Läs mer
  • Marie G köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-21

Bosgården
    Köpt en tvårumslägenhet i Mölndal tillsammans med min dotter. Blev mycket bra bemött, både proffsigt och trevligt. Christoffer levde väl upp till förväntningarna. Han var noggrann och säkrade att vi alla ”var med”, svarade på frågor och gick igenom allt på ett sätt som skapade trygghet. Totalt en bra upplevelse! Läs mer
  • Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-20

Björkris
    Duktig mäklare, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad! Läs mer
  • Carl B sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-20

Björkris
    Vi har både köpt och sålt våran bostadsrätt med Christoffer som mäklare. Han ger direkt ett seriöst intryck och man märker att det är en jordnära och lugn person. Jag måste säga att han överträffade våra redan höga förväntningar när vi sålde våran lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Tack Christoffer! Läs mer

Senaste försäljningarna

Splintvedsgatan