en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12
434 37 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Christoffer att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 34 kunder tycker om Christoffer Tangen

• Helena  L
    Helena L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer Tangen har hjälpt oss att sälja en villa i Särö.
    Ett proffs uti fingerspetsarna! Via rekommendationer blev vi tipsade om Christoffer.
    Vi fick ett väldigt trevligt första bemötande av en lugn, trygg och kunnig mäklare. Christoffer uppfyllde på alla sätt alla våra förväntningar på en bra, seriös mäklare. Hans engagemang är genuint samt ödmjuk, hjälpsam och engagerad i hela processen. Har goda vänner som träffade Christoffer på en annan visning i Särö i våras att de fick ett mycket gott intryck där han var både påläst och informativ på ett behagligt sätt.
    Skulle gärna anlita Christoffer igen vid ny försäljning och kommer rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Ett stort tack önskar Birgitta, Christina och Helena. Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är en mycket proffesionellt mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Snabb i kommunikation och mycket trevlig att samarbeta med.
    Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer som er mäklare. Läs mer
  • Matteo C
    Matteo C skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    We bougth a 1 plan house in Kungsbacka.
    Christoffer have been nice and porfessional, assisting us properly and kindly. Läs mer
  • Filip K
    Filip K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt. Fick ett mycket bra första intryck av christoffer och han har genomfört ett mycket bra jobb för vår försäljning. Han är lätt att kommunicera med, tillgänglig och hade svar på våra frågor. Kan verkligen rekomendera Christoffer för framtida försäljningar och köp. Läs mer
  • Benny G
    Benny G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en villa i Särö. Tycker att Christoffer har gjort ett bra jobb. Han kan svara på de frågor och funderingar som vi har haft. Han gjorde en uppskattning på vad vi borde få för huset och vi fick till och med lite mer.
    Han är väldigt trevlig och verkar ha ordning och reda. Läs mer
  • Ann-Christin O
    Ann-Christin O skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt. Blev mycke vänlig bemött av Christoffer. Han svarade på alla mina frågor ang köpet och lönevillkor. Vi hade många kontakter på en kort tid! Läs mer
  • Linus H
    Linus H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt engagerad och noga med att hålla oss uppdaterade. Fått väldigt bra intryck och omhändertagande under hela försäljningen. Läs mer
  • Carl Gustaf T
    Carl Gustaf T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är bra, ambitiös och jobbar ihärdigt. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Engagerad och tillgänglig. Framåt och säljande. Läs mer
  • Martin A
    Martin A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har mycket gott och professionellt bemötande. Christoffer tar sig tid att ta reda på fakta kring bostaden och förmedlar denna på kort varsel och på ett bra sätt. Läs mer
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad, kompetent, lättillgänglig, ödmjuk och driven. Ja, vi är helt enkelt nöjda och kan lätt rekommendera dig vidare. Flyttar du efter till Östersund kommer vi anlita dig om 30 år igen när vi flyttar till ålderdomshemmet;) Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Hela affären är inte avslutad ännu så jag vill vänta med att svara på detta till efter att allt är klart och avslutat. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett omtänksamt och vänligt bemötande. Man fick känslan att han verkligen brydde sig.
    Berättade tydligt om alla steg och hur han jobbade.
    Lyckades till slut få till en riktigt bra affär. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag upplever Christoffer som professionell och kompetent inom sin yrkesroll. Han är väldigt serviceminded och tillmötesgående med obekväm arbetstid. Jag har genom hela processen känt stort förtroende till honom, då jag anser att han förstått vikten av att "bygga relation" och jag tycker att han är lyhörd och duktig på att känna in kundens behov. (i detta fallet- mina) : )
    Jag skulle varmt rekommendera honom till vem som helst i min omgivning och är helt säker på att de skulle uppleva honom på snarlikt vis. Läs mer
    2017-12-14 Christoffer T svarar Christina L
    Blir verkligen jätteglad av att höra att du har uppskattat mitt arbete. Det har verkligen varit roligt att få jobba tillsammans med er och att få förmånen att sälja en så fin lägenhet. Tack så mycket för den fina rekommendationen!
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är en bra och seriös mäklare, sätter varken för höga eller låga förväntningar på bostaden. Ett bra utfört jobb i just nu lite tuffare tider med glimten i ögat. Läs mer
    2017-12-13 Christoffer T svarar Johan Ö
    Uppskattar verkligen din feedback och din rekommendation - det tar jag åt mig! Får önska ett stort lycka till med renoveringen av det nya huset också!
  • Heli K
    Heli K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Otroligt trevlig och vänlig i sitt bemötande. Mitt i alla svåra oh stora beslut får han mig som kund att känna mig lugn och trygg. Kan inte förvänta mig ett bättre bemötande. Läs mer
    2017-12-12 Christoffer T svarar Heli K
    Det gör mig jätteglad att höra att du känner dig nöjd med mitt bemötande och att du kände dig trygg genom hela processen. Det sätter jag ett stort värde på!
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett personligt och trevligt bemötande! Väldigt behjälplig och engagerad! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer T svarar Hanna E
    Kul att du känner dig nöjd med mitt bemötande och att du kände att ni fick den hjälp som ni ville ha. Får önska lycka till i den nya lägenheten!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett väldigt personligt och trevligt bemötande. Visade sig hjälpvillig och tog sig tid att svara på eventuella frågor Läs mer
    2017-12-11 Christoffer T svarar Tobias L
    Tack för den fina feedbacken Tobias! Det var kul att få hjälpa er igenom processen. Får önska er all lycka till!
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En trevlig & tillmötesgående mäklare som alltid är tillgänglig samt hjälpsam! Läs mer
    2017-12-11 Christoffer T svarar Emelie C
    Härligt att höra att ni är nöjda med både köpet och försäljningen av lägenheten. Hoppas att ni trivs bra! :)
  • Irene K
    Irene K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har fått ett väldigt trevligt och förtroendeingivande bemötande av Christoffer.
    Han har alltid hört av sig så fort han har haft möjlighet då vi har sökt honom.
    Christoffer har hela tiden hållit oss informerade och vi uppskattar hans arbete väldigt mycket. Läs mer
    2017-12-04 Christoffer T svarar Irene K
    Tack så mycket för rekommendationen Irene! Det har varit väldigt givande för mig att få hjälpa er att sälja tomten.
  • Elna L
    Elna L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är positiv och trevlig, vilket man förväntar sig av sin mäklare.
    Man förstår att han vill göra ett så bra jobb han bara kan och att han kan tänka sig att göra en del extra arbete för att få en så bra försäljning som möjligt. Läs mer
    2017-11-28 Christoffer T svarar Elna L
    Tack så mycket för din fina feedback, Elna!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Positivt bemötande och snabba återkopplingar. Läs mer
    2017-11-23 Christoffer T svarar Susanne W
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Susanne! Kul att du känner dig nöjd med min återkoppling och bemötandet.
  • Alicia H
    Alicia H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande, duktig på att lyssna på våra behov och förklarade mycket grundligt hur allt gick till. Jag ville att försäljningen skulle gå snabbt och han satte igång arbetet med än gång. Ställer upp och svarar på frågor hela tiden och jag upplever att det är viktigt för honom att kunden förstår. Jag är jätte nöjd med slutresultatet och har bara gott att säga om honom. Jag kommer att rekommendera honom till alla som i framtiden ska sälja :) Läs mer
    2017-11-22 Christoffer T svarar Alicia H
    Stort tack för din fina feedback! Kul att du känner dig nöjd med min insats som mäklare och hur hela processen gick till :)
  • Holger S
    Holger S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    This was my first house which I bought and Christoffer did everything could to make this a good experience. I am very happy that I had him as my maklare. Läs mer
    2017-11-22 Christoffer T svarar Holger S
    I am happy to hear that you enjoyed the experience of buying a house through us. Hopefully you will enjoy your new home even more for many years to come!

Best regards,
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffesionell, kan sina saker. Skulle rekommendera till vänner och bekanta. Snyggt skött Läs mer
    2017-11-29 Christoffer T svarar Joakim L
    Tackar så mycket för detta Joakim! Kul att du känner dig nöjd!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Kunnig, inlyssnande och gav hela tiden information om aktuellt läge.
    Dessutom lugn och trevlig attityd. Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Marianne N
    Hej Marianne! Jag får tacka för förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Kul att du också kände dig nöjd med min insats som mäklare!
  • Peter A
    Peter A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra Perfekt. Bra. Bra. Bra Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Peter A
    Jag får tacka så mycket för detta Peter!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevligt och engagerande bemötande , inlyssnande och bekräftande utan att vara påstridig.
    Vi kände ett väldigt förtroende för Christoffer. Han tog tydligt ansvar för sin del av avtalet.
    Hela husaffären gick smidigt och genomfördes på ett bra sätt.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Daniel H
    Hej på er! Tackar så hjärtligt för den fina rekommendationen och förtroendet att få sälja ert fina hus. Kul att det blev så bra med det nya boendet också!
  • Bengt H
    Bengt H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket trevlig och gjorde ett bra jobb med försäljningen av lägenheten. Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Bengt H
    Tack så mycket för rekommendationen Bengt. Hoppas att allt är bra med er i Stockholm!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer var otroligt professionell med ett väldigt trevligt bemötande under hela försäljningsprocessen. Han var alltid lätt att få tag på och kunde svara på och lösa alla frågor. Det gjorde att allt kändes väldigt smidigt och enkelt. Han levde upp mycket väl till min förväntan. Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Susanna H
    Tack så mycket för den fina rekommendationen! Hoppas att du trivs bra i ditt nya boende inne i Göteborg också! :)
  • Linda H
    Linda H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jätte trevlig och behaglig att möta Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Linda H
    Kul att du känner dig nöjd med både min insats och lägenheten! :)
  • Markus A
    Markus A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag är jätte nöjd med Christoffer!
    Väldigt hjälpsam och trevlig.
    Han va lätt och få tag på och hade alltid bra svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Markus A
    Tack så mycket för detta! Du kommer att trivas superbra i lägenheten :)
  • Tobias G
    Tobias G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer gav mig ett fantastiskt bra intryck! Positiv, glad och framförallt professionell redan från start.
    Hade möte med flera olika mäklare men valde utan tvekan Christoffer efter dessa.

Kan varmt rekommendera Christoffer som mäklare! Läs mer
    2017-11-21 Christoffer T svarar Tobias G
    Tackar så hjärtligt för detta! Hoppas att det går bra med renoveringen av det nya huset!
  • Elin S
    Elin S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Supertrevlig och alltid glad och tillmötesgående. Jätteproffsig!
    Anlitar honom nästa gång absolut! Läs mer
    2017-11-22 Christoffer T svarar Elin S
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen Elin! Det var verkligen roligt att jag fick förtroendet från dig att sälja din fina lägenhet! :)
Joachim Sköld
Sofia Palmdahl