Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Christoffer Tangen
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-01 - 2018-12

Läs vad 40 kunder tycker om Christoffer Tangen

• Ingvor J sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-12-17

Anneberg/Älvsåker
    Christoffer sålde min lägenhet och jag är jättenöjd med allt. Proffsig i sitt bemötande, kunnig, lyhörd och ger bra återkoppling under försäljningen. Rekommenderar verkligen Christoffer till alla som går i säljtankar... Läs mer
    Christoffer T gillar detta
  • Lovisa H köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-12-16

Anneberg/Älvsåker
    Christoffer var lätt att få tag på och snabb i kommunikationen när jag köpte lägenhet. Han tog gärna reda på mer info om så önskades. Läs mer
  • Kristina B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-21

Sålt hus. Fantastiskt trevlig kille med bea service och snabb återkoppling. En riktig drömmäklare! Läs mer
  • Marcus W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-18

Christoffer sålde vår bostadsrätt på ett mycket proffesionellt sätt. Christoffer har haft en tydlig och rak kommunikation med oss under hela processen. Vi är mycket nöjda och vi rekommenderar HusmanHagberg och Christoffer som en mycket kunnig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
  • Annika W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-18

Christoffer sålde vår bostadsrätt i november 2018. Han visade, genom hela säljprocessen, ett mycket fötroendeingivande och kunnigt intryck. Detta har gjort att vi som säljare känt oss trygga hela försäljningen igenom. Det har varit lätt att komma i kontakt med Christoffer och han själv har hela tiden varit noga med att återkoppla till oss med väsentlig information. Att försäljningen gick snabbt är ju också ett plus. Vi kan varmt rekommendera Christoffer Tangen och HusmanHagberg! Läs mer
  • Nina-Maria J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-16

Respektfull och tydlig kommunikation Läs mer
  • Helena L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-08-24

Christoffer Tangen har hjälpt oss att sälja en villa i Särö.
    Ett proffs uti fingerspetsarna! Via rekommendationer blev vi tipsade om Christoffer.
    Vi fick ett väldigt trevligt första bemötande av en lugn, trygg och kunnig mäklare. Christoffer uppfyllde på alla sätt alla våra förväntningar på en bra, seriös mäklare. Hans engagemang är genuint samt ödmjuk, hjälpsam och engagerad i hela processen. Har goda vänner som träffade Christoffer på en annan visning i Särö i våras att de fick ett mycket gott intryck där han var både påläst och informativ på ett behagligt sätt.
    Skulle gärna anlita Christoffer igen vid ny försäljning och kommer rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Ett stort tack önskar Birgitta, Christina och Helena. Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-07-10

Christoffer är en mycket proffesionellt mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Snabb i kommunikation och mycket trevlig att samarbeta med.
    Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer som er mäklare. Läs mer
  • Matteo C skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-05-23

We bougth a 1 plan house in Kungsbacka.
    Christoffer have been nice and porfessional, assisting us properly and kindly. Läs mer
  • Filip K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-05-15

Sålt bostadsrätt. Fick ett mycket bra första intryck av christoffer och han har genomfört ett mycket bra jobb för vår försäljning. Han är lätt att kommunicera med, tillgänglig och hade svar på våra frågor. Kan verkligen rekomendera Christoffer för framtida försäljningar och köp. Läs mer

Senaste försäljningarna

2:a