Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad

Jenny Kihlberg Hoffblad är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Jenny Kihlberg Hoffblad har varit registrerad mäklare sedan 2006-05. Jenny Kihlberg Hoffblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Kihlberg Hoffblad har haft 2 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Jenny Kihlberg Hoffblad

Sedan starten hos Reco 2019
Inga-Lill E
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Kändes trygg o lugn. Bra information och ärlighet

Therese Katrin K
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Vallda - Lerkil

Mycket tillmötesgående, inkännande och snabb! Mån om att kunderna får bra och smidig affär. Rekommenderas varmt!

Karin F
Kungsbacka - Björkris

Väldigt sympatisk och duktig mäklare. Vi är mycket nöjda!

Mojgan H
Kungsbacka - Björkris

Jenny är en lyhörd, hjälpsam och flexibel mäklare. Vi har varit väldigt nöjda med kommunikationen och bemötandet med Jenny från allra första kontakten. Hon har alltid tagit sin tid för att besvara alla våra frågor och funderingar.

Claes Marcus L
Anneberg - Agnsjödal

Vi fick ett mycket engagerat och trevligt intryck då vi var spekulanter på ett hus och Jenny mäklare för detta. Det gjorde att vi valde henne till uppdraget att sälja vårt hus och allt har varit över förväntan. Vi önskade en extra helgvisning utöver tre inbokade visningar och det löste hon smidigt trots semestertider och pusslande. Då det var semestertider var även Linnea och Gustav på samma kontor inblandade och även de gjorde ett toppenjobb.

Jan J
Onsala Fjordsidan

Mycket proffsigt och det känns väldigt personligt när Man anlitat Jenny

Liselotte B

Positiv, tillgänglig, informerande, lyhörd

Elsa Viola L
Anneberg/Älvsåker

Genomgående snabb och förstklassig service. Jenny är en engagerad mäklare som tar sig an sitt objekt som om det vore hennes egna hem. Likt en grävande journalist plockar hon fram svar och fakta för att tillgodose både säljare och köpare på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Jenny Kihlberg Hoffblad!

Herwig S
Frillesås

Seriös, proffsig och angelägen om lösningar.

Karin Linda E
Frillesås

Har sålt mitt hus och fått ett fantastiskt bemötande. En positiv och glad mäklare som gjort ett bra jobb