Joachim Sköld är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Joachim Sköld har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Joachim Sköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.8. Joachim Sköld har haft 26 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 100 Läs vad Joachim Sköld

2022-09-30 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus som Joachim förmedlade. Under hela resan har han varit rak och lätt att kommunicera med. Efter det att budgivningen är klar upplever jag att det är ordning och reda på hela affären. Jag kan varmt rekommendera Joachim.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Joachim är mycket proffsig och kompetent i allt han gör!

Joachim kan sin marknad och kan vägleda genom hela försäljningspriocessen så alla blir nöjda :-)

Vi skulle inte tveka att anlita homom igen!
    • Anneberg - Älvsåker
    2022-09-17 Verifierad kund
    Joachim agerar professionellt och inget förtroende. Han har varit lätt att få tag på under hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Joachim

Michael
    • Onsala Fjordsidan
    2022-07-11 Verifierad kund
    Joachim var lätt att nå och om han inte svarade ringde han snabbt tillbaka. Vi hade missat att det var visning på lördagen och trots att Joachim hade flera visningar på söndagen och vi ville gärna komma in i huset innan vi åkte på semester så löste Joachim en visning för oss på söndag kväll.
    Vi var oerhört nöjda med Joachim som mäklare. Våra varmaste rekommendationer.
    • Spårhaga - Lindome
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket bra! Lugn och rak i sin kommunikation.
    • Rävekärr
    2022-05-23 Verifierad kund
    Joachim gjorde ett bra jobb med försäljningen av vårt hus. Han kan med fördel rekommenderas.
    • Fjärås
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fin seriös säljare känns som han är lite mera mån om köpare än säljare.
    Valde Joakim framför flera andra mäklare.
    Joakim är en mycket trevlig och sympatisk person. Saknar dock lite mera personlighet.
    Tack så mycket för omdömet.
    Som mäklare ska jag ju vara en oberoende part mellan köpare och säljare och anstränga mig i att förmedla korrekt information etc. Det gäller allt utom priset och då känns det lite extra roligt att just ni nu har fått ett rekordpris för Fjärås :-)
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och jag lovar att jobba på det personliga också.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Korrekt bemötande.
    Förväntningarna infriades.
    Ställde upp och var mycket behjälplig.
  • Karin G
    sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-04-11 Verifierad kund
    Joachim har mött mig med sin proffesionalitet och ett jordnära sätt. Det har varit tydligt och ärligt vilket betyder mycket for min tillit då jag lägger ett stort ansvar på honom för att min försäljning skall gå rätt till. Joachim har infriat alla mina förväntningar och skapat denna tillit som är så grundläggande för ett samarbete av denna kaliber.
  • sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Åsa
    2022-03-16 Verifierad kund
    Toppen!
    Vi är mycket nöjda med Joacims insats!
    / Pehr