Joachim Sköld

Joachim Sköld

Joachim Sköld är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Joachim Sköld har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Joachim Sköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.8. Joachim Sköld har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj.

133 omdömen om Joachim Sköld

Stig K
Rydet

Kunnig. drivande, rak genom avtalsgenomgång

Anna M
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Mestadels min sambo som haft kontakten med ovan nämnda mäklare så har svårt att utveckla. Men är inte missnöjd.

Jovana J
Särö

Joachim gav oss en känsla av trygghet, var konsekvent och trevligt även i dessa svåra tider. Samtidigt är han lugn, samlad och stabil söm gör att man litar på honom. Vi är i övrigt nöjda med Joachim som mäklare, han har kunskap, erfarenhet och tålamod. Kan varmt rekommendera Joachim Sköld som mäklare!

Johan A
Köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Stråvalla - Nordvära

Snabb och bra affär, tydlig och bra engagemang.

Ursula S
Anneberg

Joachim är saklig och tydlig med hur processen ser ut fram till försäljning. Samtidigt inkännande i de olika besluts-stegen med utrymme för att resonera om olika alternativs för- och nackdelar. Väl påläst om huset, området och vanliga frågor från köpare. Jag är väldigt nöjd med hela processen!!

Ingemar N
Kullaviks hamn

Joachim Redan vid första mötet gjorde du ett förtroendegivande intryck. Lugn och sansad. Du har hjälpt oss med råd och tips vid köp av ny bostad och genomfört försäljningen av vårt hus i en vikande marknad. Alltid lika vänlig. Tack! Britt-Marie och Ingemar

Christoffer S
Vallda

tydlig och tillgänglig! att underlätta så mycket som möjligt kring affären mäklaren levererade en trygg, trevlig och lättsam affär

Magnus H
Sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Havsnära

Saklig och effektiv fastighetsmäklare

Anders L
Köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Havsnära

Allt gick smidigt och snabbt när vi valde att köpa en tomt genom Joachim.

Tobias B
Kungsbacka - Tölö

Joachim är professionell i sitt bemötande. Han är ett bra bollplank där det inte finns några dumma frågor. Vi har upplevt vårat fastighetsköp som tryggt.