13 rekommendationer

Sofia Palmdahl
en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12
434 37 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Sofia Palmdahl

• Martina L
    Martina L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta är andra gången vi anlitat Sofia att sköta försäljningen av vår bostad, att det skulle vara Sofia var en självklarhet.

Ja, vart ska vi börja...
    Sofia har under hela försäljningsprocessen varit hängiven och mån om att vi skall känna trygghet och vara delaktiga i varje steg. Hon är öppen och lyhörd för önskemål från oss som säljare och har alltid en lugnande röst och en god plan.
    Hon deltog även under fotograferingen för bästa möjliga resultat. Sofia har verkligen ett öga för detaljer och vi var otroligt nöjda med bilderna som fotografen tog.

Inför denna försäljningen har vi känt oss lite oroliga då marknaden svalnat och vi har hört om andra som ej lyckas få sin bostad såld. Efter visningarna hände det inte speciellt mycket och Sofia bad oss att ha is i magen. Vet att jag sa " kan du inte trolla Sofia?", och vi skrattade.
    Efter några dagar ringer Sofia, en extrainsatt visning ordnas och de vill skriva direkt.
    Säger bara Wow och att Sofia kanske visst kan trolla? Eller så är det bara så att hon lyckas leverera för att hon är en otroligt duktig mäklare som jobbar och gör allt för att prestera precis lika bra, oavsett om det är tid då marknaden är lite trögare.

Vi har haft Sofia vid vår sida sedan vi klev in i bostadsmarknaden och vi har full tillit till hennes beslut och har tacksamt tagit emot hennes goda råd.
    Nu under denna försäljningen har vi haft hus i sikte. Detta har varit vår dröm. Samma dag vi sålde lägenheten tillsammans med Sofia blev drömmen verklig. I juni flyttar vi till vårt hus!

Vi är evigt tacksamma för att ha haft Sofia vid vår sida i både försäljning och köp. Skulle vi flytta i framtiden så är det självklart med Sofia vid vår sida.
    Hon har inte bara varit en mäklare utan blivit en god vän till hela familjen. Barnen älskar henne, hundarna älskar henne och ja.. Vi med!

På HusmanHagberg kom du på en tredjeplats i mäklartoppen, men för oss är du en solklar NUMBER ONE! Läs mer
  • William L
    William L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tycker att Sofia, är en väldigt duktig mäklare som ser till både säljaren och köparens bästa! Hon är lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda. Lugn och sansad. Tog sig tid och förklarade det som kunde vara svårt. Mycket nöjda. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är mycket bra. Vi känner att hon bryr sig på riktigt. Vi har valt henne vid två försäljningar och kommer säkert att göra det igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Duktig och proffsig. Kommunikativ. Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har gett ett bra helhetsintryck. Läs mer
  • Roland T
    Roland T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har bara positivt att säga om Sofia Palmdahl. Engagerad, lyhörd , saklig, kunnig, seriös och ödmjuk i sitt bemötande. Sofia får mina varmaste rekommendationer.
    Roland Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett mycket professionellt bemötande och kunde inte fått bättre hjälp med husköpet. Jag hade ganska klart för mig hur jag ville försäljningen skulle göras och jag fick värdefulla tips som gjorde att jag kunde sälja precis å bra jag ville.
    Så kan inte mer än lovorda Sofia för all hjälp och kommer gladeligen att anlita henne igen om jag skulle behöva. Har även rekommenderat henne till vänner och kollegor Läs mer
  • Inez Ö
    Inez Ö skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Fick mycket bra feedback, bra kommunikation. Hon gav ett mycket bra intryck o kunnig. Helt enkelt en mycket trevlig o duktig mäklare som jag absolut rekommenderar. Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Blev väldigt vänligt o proffsigt bemött i alla situationer o fick bra svar på mina funderingar. Läs mer
  • Leif I
    Leif I skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad och närvarande med en framtoning som inger förtroende. Läs mer
  • Krister J
    Krister J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffsig, noggrann men med tempo i det hon gör Läs mer
Christoffer Tangen
Joachim Sköld