Sofia Palmdahl
en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få vara en del av människors största och ibland viktigaste affär!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att jag jobbar hårt för att mina kunder, både säljare och köpare ska vara riktigt nöjda när affären är avslutad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är framåt och engagerad och tycker att mitt jobb är roligt - vilket genomsyrar mitt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
En sekelskiftesvilla med såpade trägolv, snickarglädje och uppvuxen trädgård.
Energigatan 12
434 37 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Sofia att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 20 kunder tycker om Sofia Palmdahl

• Emma och Eddie T
    Emma och Eddie T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt vår bostadsrätt.

Sofias positiva samt förtroendefulla förhållningssätt har bidragit till en trygghet genom hela försäljningsprocessen.
    Sofia har således genomgående visat ett mycket professionellt bemötande!

Att överlämna all kontroll och ansvar till Sofia som med råge uppfyllde våra förväntningar.

Vi är extremt tacksamma och imponerade av Sofias insats genom hela försäljninjsprocessen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vägledning och rådgivning vid köp av bostadsrätt i Kungsbacka/Björkris. Snabb återkoppling på mail och sms. Trevligt och professionellt bemötande vid visning och avtals skrivning. Ärlighet vid budgivning och positivt bemötande av önskemål om kontrakt innan officiell visning och tidigt tillträde. Kvarstår tillträde och avslut av köp genom handpenning och överföring via banken. Sammanfattningsvis gott intryck och därmed gott betyg. Läs mer
  • Maj-Britt H
    Maj-Britt H skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Personligt bemötande och proffsig. Läs mer
  • Elin Ö
    Elin Ö skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har precis köpt en 3a i björkris , Sofia var väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig när det gällde att svara på våra frågor.
    Väldigt trevlig och ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi träffade Sofia på en lägenhetsvisning vi bokat oss på där hon var mäklare och kände direkt att vi ville anlita henne till vår försäljning. Hon var rak ioch tydlig i sin kommunikation och hade ett positivt sätt. Vi förväntade oss att bli respektfullt bemötta och att hon skulle tillgodose våra intressen. Vilket också skedde.

Vi sålde ett hus byggt -66 i Åsa, där vår familj bott sedan dess.
    Det var smidigt att boka möten med Sofia och hon var flexibel. Vi var mycket nöjda med hela förloppet och hur hon skötte dialogen både med oss och med köpare. Hon fanns även alltid tillgänglig på mail och telefon.
    Vi var överens om utgångspris och det stämde också ganska väl överens med slutpriset.

Alla kontakter med besiktningsmän, fotograf mfl löpte på väldigt bra.

Vårt helhetsintryck av Sofia är mycket bra och vi kommer absolut rekommendera henne till vår umgängeskrets. Läs mer
  • Johan & Therese R
    Johan & Therese R skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en villa som Sofia förmedlade
    Bemötandet var jätte trevligt vi fick en bra känsla med en gång!
    Sen höll hon oss väl uppdaterade om läget hela vägen in i mål! Läs mer
  • Stig S
    Stig S skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi var två som sålde huset så det är hustrun som svarar
    Vi kan på vårt allra varmaste rekommendera Sofia Palmblad
    Vi uppfattade Sofia redan vid första mötet som en ärlig och ambitiös mäklare som var kunnig om prisläge och husets kvaliteer
    Hon var under försäljningen engagerad och upplyste oss om
    vad som hände och inte hände och varför
    Det kändes som om hon tyckte att det var roligt att sälja hus Läs mer
  • Martina L
    Martina L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta är andra gången vi anlitat Sofia att sköta försäljningen av vår bostad, att det skulle vara Sofia var en självklarhet.

Ja, vart ska vi börja...
    Sofia har under hela försäljningsprocessen varit hängiven och mån om att vi skall känna trygghet och vara delaktiga i varje steg. Hon är öppen och lyhörd för önskemål från oss som säljare och har alltid en lugnande röst och en god plan.
    Hon deltog även under fotograferingen för bästa möjliga resultat. Sofia har verkligen ett öga för detaljer och vi var otroligt nöjda med bilderna som fotografen tog.

Inför denna försäljningen har vi känt oss lite oroliga då marknaden svalnat och vi har hört om andra som ej lyckas få sin bostad såld. Efter visningarna hände det inte speciellt mycket och Sofia bad oss att ha is i magen. Vet att jag sa " kan du inte trolla Sofia?", och vi skrattade.
    Efter några dagar ringer Sofia, en extrainsatt visning ordnas och de vill skriva direkt.
    Säger bara Wow och att Sofia kanske visst kan trolla? Eller så är det bara så att hon lyckas leverera för att hon är en otroligt duktig mäklare som jobbar och gör allt för att prestera precis lika bra, oavsett om det är tid då marknaden är lite trögare.

Vi har haft Sofia vid vår sida sedan vi klev in i bostadsmarknaden och vi har full tillit till hennes beslut och har tacksamt tagit emot hennes goda råd.
    Nu under denna försäljningen har vi haft hus i sikte. Detta har varit vår dröm. Samma dag vi sålde lägenheten tillsammans med Sofia blev drömmen verklig. I juni flyttar vi till vårt hus!

Vi är evigt tacksamma för att ha haft Sofia vid vår sida i både försäljning och köp. Skulle vi flytta i framtiden så är det självklart med Sofia vid vår sida.
    Hon har inte bara varit en mäklare utan blivit en god vän till hela familjen. Barnen älskar henne, hundarna älskar henne och ja.. Vi med!

På HusmanHagberg kom du på en tredjeplats i mäklartoppen, men för oss är du en solklar NUMBER ONE! Läs mer
  • William L
    William L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tycker att Sofia, är en väldigt duktig mäklare som ser till både säljaren och köparens bästa! Hon är lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda. Lugn och sansad. Tog sig tid och förklarade det som kunde vara svårt. Mycket nöjda. Läs mer
  • Thomas T
    Thomas T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är mycket bra. Vi känner att hon bryr sig på riktigt. Vi har valt henne vid två försäljningar och kommer säkert att göra det igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Duktig och proffsig. Kommunikativ. Läs mer
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har gett ett bra helhetsintryck. Läs mer
  • Roland T
    Roland T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har bara positivt att säga om Sofia Palmdahl. Engagerad, lyhörd , saklig, kunnig, seriös och ödmjuk i sitt bemötande. Sofia får mina varmaste rekommendationer.
    Roland Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett mycket professionellt bemötande och kunde inte fått bättre hjälp med husköpet. Jag hade ganska klart för mig hur jag ville försäljningen skulle göras och jag fick värdefulla tips som gjorde att jag kunde sälja precis å bra jag ville.
    Så kan inte mer än lovorda Sofia för all hjälp och kommer gladeligen att anlita henne igen om jag skulle behöva. Har även rekommenderat henne till vänner och kollegor Läs mer
  • Inez Ö
    Inez Ö skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Birgitta H
    Birgitta H skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Fick mycket bra feedback, bra kommunikation. Hon gav ett mycket bra intryck o kunnig. Helt enkelt en mycket trevlig o duktig mäklare som jag absolut rekommenderar. Läs mer
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Blev väldigt vänligt o proffsigt bemött i alla situationer o fick bra svar på mina funderingar. Läs mer
  • Leif I
    Leif I skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad och närvarande med en framtoning som inger förtroende. Läs mer
  • Krister J
    Krister J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffsig, noggrann men med tempo i det hon gör Läs mer
Christoffer Tangen
Joachim Sköld