Therese Hasselgren
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 15 Läs vad Therese Hasselgren

• Niklas D sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-23

Kolla Parkstad
    Therese har varit helt super! Återkopplar varje fråga eller beslut som tas, känns verkligen som man är med i allt som händer.
    Super härlig och trevlig. Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Peter Petkov P köpte sitt hus med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-20

Åsa
    House buying in Sweden can be and is a stressful process. As a newcomer, I had to learn a lot about the market and the process in a very short time. I bet, knowing myself, that this put a lot of stress on Therese--answering all the various and wide ranging questions I had! She survived the barrage!
    She did well educating me and the process is moving forward as expected. Thank you, Therese! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-12

Kolla Parkstad
    Väldigt trevlig och serviceinriktad! Mycket nöjd :) Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-04

Vallda
    Köpte en bostadsrättsfyra. Fick enkelt tag på mäklaren. Blev informerad om vad som pågick och när jag kunde förvänta mig svar. Mäklaren ordnade en extra visning då det var långt kvar till den ordinarie. När det blev jag som skulle få köpa lgh var det ett snabbt bokat tillfälle med bra genomgång av avtalet. Mäklaren ska få lämna offert på att sälja mitt hus.

Dessutom trevlig och lätt att prata med. Läs mer
    Therese H gillar detta
  • David Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-12-15

Björkris
    Glad, trevlig och väldigt serviceinriktad mäklare! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Thomas Ö sålde sitt hus med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-12-05

Fors
    Sålt en villa. Hon var alltid glad och trevlig. Hade koll på allt. Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Sanna K sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-11-15

Anneberg/Älvsåker
    Vi sålde en bostadsrätt i Anneberg med hjälp av Therese. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon tog över försäljningen efter en annan mäklare och föreslog direkt att vi skulle lägga ut tidigare än vi hade tänkt, på så sätt skulle vi ha tid att lägga ut den ytterligare en gång till om det inte gick bra första gången.
    Förväntningarna på henne var att hon skulle vara trevlig och just tillmötesgående, vara tillgänglig och kännas professionell. Allt det tycker vi att hon uppfyllde.
    Vi rekommenderar Therese! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Back Emil Oskar B sålde sitt hus med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-11-05

Stråvalla - Frillesås
    Jag Har sålt ett hus. Upplevde min mäklare som professionell och trevlig. Hon uppfyllde mina förväntningar och sålde objektet till utgångspriset. Jag är nöjd! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Maria Ellinor H sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-09-06

Stråvalla - Frillesås
    Trygg, positiv och närvarande mäklare som sålde vår bostadsrätt. Levde upp till alla förväntningar och hade ett bra bemötande! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Pia Charlotte Margareta Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-09-02

Stråvalla - Frillesås
    Therese är en utmärkt mäklare i samband med att jag köpte ett parhus i Stråvalla. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lustigs väg