Anders Lindskog
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 115 Läs vad Anders Lindskog

• Maryam H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-08-04

Väldigt nöjd med Anders, professionell och duktig! Läs mer
  • Aziz I köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-27

4:a
    Precis köpt lägenhet. Inga större förväntningar på mäklaren. Kunnigt och effektivt bemötande. Läs mer
  • Carina T sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-05

Kungsholmen Rådhuset
    Anders har varit alldeles utmärkt att samarbeta med!
    Högsta betyg! Läs mer
    2020-07-07 Anders L svarar Carina T
    Tack för förtroendet och det fina omdömet. Ha en fin sommar!
  • Therese N sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-05

Kungsholmen Fridhemsplan
    Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen och Anders hjälpte mig. Han är kunnig, trygg och visade stort engagemang och uthållighet i säljprocessen. Det blev en lyckad försäljning och jag kan varmt rekommendera Anders om du ska sälja din bostad. Läs mer
    2020-07-07 Anders L svarar Therese N
    Tack för de fina orden Therese, och tack för ett väldigt trevligt och lyckat samarbete. :)
  • Johan Wilhelm T sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-05-25

Kungsholmen Thorildsplan
    Fick hjälp av Anders att sälja vår bostadsrätt. Anders fick oss att känna oss trygga med vår försäljning och visade ett stort intresse från början till slut. Läs mer
    2020-05-27 Anders L svarar Johan Wilhelm T
    Stort tack förtroendet. Riktigt kul att jobba ihop.
  • Alexandra S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-05-05

Kungsholmen Fridhemsplan
    Anders hade hög tillgänglighet och service när vi köpte vår lägenhet genom att visa oss lägenhet vid två separata tillfällen innan vi bestämde oss. Han återkopplade snabbt och hela processen kändes trygg. Läs mer
    2020-05-18 Anders L svarar Alexandra S
    Hej Alexandra, tack för de fina orden!
  • Mattias L sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-04-10

Kungsholmen Fridhemsplan
    Stor eloge till Anders, försäljningen överträffade våra förväntningar med råge! Läs mer
    Anders L gillar detta
  • Evelinn S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-15

Kungsholmen Fredhäll
    Tillmötesgående och väldigt trevlig. Läs mer
    Anders L gillar detta
  • Alexander G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-13

Kungsholmen Fredhäll
    Sålde med Anders. Super professionell och bra i både kontakt och med det administrativa. Inte någon som bara snackar utan levererar på det han säger och bra koll på marknad Läs mer
  • Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-29

Kungsholmen Thorildsplan
    Jag tyckte Anders var fantastiskt när jag köpte. Vilket inte är en känsla jag inte fått av många mäklare när jag har varit köpare. Jag hade fullt förtroende genom hela processen och kände inte att han hetsade eller försökte trissa upp priset som andra mäklare. Jag har fullt förtroende för Anders och kommer definitivt kontakta honom när jag kommer i säljtankar. Läs mer

Senaste försäljningarna

Wennerbergsgatan