Anders Lindskog
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2017-12 - 2018-11

Läs vad 79 kunder tycker om Anders Lindskog

• Timo S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Anders sålde min bostad och varit grytmt professionell sedan dag ett! Kommer rekommendera honom till vänner och skulle sälja igen kommer jag höra av mig mig till Anders först. Läs mer
  • Anna-Clara Nelly S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Mycket duktig, trevlig och erfaren! Smidig i affären och kontakten. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Lena E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Bra och korrekt bemötande, serviceinriktad, effektiv och snabb. Mycket nöjd med Anders Lindskogs arbete. Läs mer
    Felicia T gillar detta
  • Johan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Hittils har allt fungerat smidigt. Tydligt intresse från mäklaren. Läs mer
  • Kenneth M skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Köpt en 3a på Kungsholmen. Mäklaren har hanterat affären enligt de önskemål som har funnits på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Magdalena S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vårt bostadsköp var helt igenom tryggt och smidigt, tack vare Anders. Som mäklare utmärker han sig genom att han framförallt är genuin, ärlig och professionell. Under vår bostadsaffär var Anders tillgänglig, flexibel och tillmötesgående. Bostadsköpet var en fantastisk start i vår lägenhet som vi stortrivs i. Vi rekommenderar Anders och HusmanHagberg starkt och kommer tveklöst anlita Anders i framtiden. Läs mer
  • Madeleine G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Vi är så nöjda med Anders som mäklare. Han var en trygg person att ha med sig genom hela försäljningsprocessen. Han är lugn, kompetent och förtroendeingivande. Han sålde vår lägenhet i en trög marknad och "krigade" outtröttligt in i det sista tills den var såld utan att klaga. Han hade visning, på visning. Lätt att nå och alltid positiv och ärlig. Otroligt glada att vi hade just Anders som vår mäklare. Kan verkligen varmt rekommendera honom!!! Läs mer
    Felicia T, Johan L gillar detta
  • Jonas G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Förtroendeingivande, ihärdig, positiv och lugn i en tuff marknad. Läs mer
    Johan L gillar detta
  • Lisa B skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Trevlig och kunnig.
    Skönt att få titta på lägenheten i lugn och ro utan att bli "påhoppad" med prat direkt. Läs mer
  • Cecilia G skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    Korrekt och professionell mäklare. Läs mer
    2017-10-19 Anders L svarar Cecilia G
    Tack för det och ett trevligt samarbete med er med.

Senaste försäljningarna

3:a