Läs vad 127 Läs vad Anders Lindskog

• 2021-01-15
    Köpt bostad.
    Kunnig mäklare med ett trevligt bemötande. Snabb i återkopplingen under hela köpeprocessen.
    Richard H
    • 1.5:a
    • 32.0 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2021-01-02
    Vi är mycket nöjda med Anders arbete när han förmedlade vår lägenhet. Vi valde Anders Lindskog, som efter vårt första möte gav ett positivt och kunnigt intryck, och den den känslan fanns kvar under hela försäljningsprocessen.
    Lena C
    • 3.5:a
    • 96.0 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-21
    Saklig och informativ mäklare som svarade snabbt med raka svar. Dessutom trevlig och lyckades överbrygga de få motsättningar köpare och säljare hade i affären så att alla kände sig mycket nöjda. Rekommenderas!
    Sebastian P
    • 70.0 m²
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
  • 2020-12-21
    Anders överträffade våra högt ställda förväntningar med sin stora tillgänglighet och proffsiga men samtidigt lättsamma bemötande. Jag rekommenderar Anders alla dagar i veckan!
    Charlotta E
    • 1:a
    • 38.0 m²
    • Kungsholmen S:t Eriksområdet
  • 2020-10-23
    Jag har sålt en bostad på Kungsholmen. Min erfarenhet av Anders Lindskog har varit mycket bra, det har varit en mycket trygg känsla under hela samarbetet. Jag är mycket nöjd. Mvh
    Eva Margareta B
    • 77.0 m²
    • Kungsholmen Rådhuset
    Tack för förtroendet och de fina orden!

• 2020-10-05
    Jag sålde min lägenhet i Fredhäll. Anders är väldigt pålitlig och tillgänglig för frågor. Om han inte kunde ta mitt samtal direkt så återkom han alltid inom kort.
    Bra kontaktnät som kunde på ett prisvärt sätt hjälpa till med diverse saker kring flytten till.
    Gunnar A
    • 2:a
    • 39.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
    Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete. :)

• 2020-10-02
    Kompetent, effektiv, genuin, lugn, förtroendeingivande, ja på alla sätt fantastisk i alla steg i vår försäljningsprocess. Vi kunde inte vara nöjdare!
    Emelia H
    • 2:a
    • 39.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    Tack för de fina orden, väldigt trevligt att jobba ihop med er! :)

• 2020-09-16
    Tråkigt avslut utan återkoppling. Vid besked om att jag ville annullera mina bus blev han otrevlig. Kändes som ett fulspel från mäklarens sida vilket är oerhört tråkigt.
  • 2020-08-20
    Sålde nyligen min lägenhet på Kungsholmen och är så nöjd med Anders som mäklare. Proffesionellt, smidigt och trevligt!
    Linnéa R
    • 1:a
    • 16.0 m²
    • Kungsholmen Marieberg
    Stort tack för förtroendet, hoppas du trivs bra uppe i Norr.,

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte