Anders Lindskog

Anders Lindskog

Anders Lindskog är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Anders Lindskog har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Anders Lindskog har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 138 omdömen med ett betyg på 4.7. Anders Lindskog har haft 34 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 138 Läs vad Anders Lindskog

• köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-07-30
    Anders var väldigt trevlig från start till slut, hjälpsam och kunde svara på alla mina frågor. Han fick mig även att känna mig trygg med mitt lägenhetsköp och var alltid tillgänglig på telefon eller mejl. Jag är väldigt nöjd och Anders är en toppenmäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Kungsholms Strand
    2021-07-23
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar. En professionell snabb o smidig hantering där vi fick igenom en affär efter våra önskemål.
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    2021-06-23
    Kompetent och proffsig i alla bemärkelser.
    2021-06-19
    Trevligt bemötande, gav mig möjlighet till privat visning när jag inte kunde delta vid ordinarie. Alert och snabba svar vid behov.
    2021-06-17
    Anders var väldigt trevlig och professionell genom hela försäljningsprocessen. Lätt att få tag på och hjälpsam gällande frågor längs vägen, samt bra resultat vid försäljningen. Jag är väldigt nöjd med allting.
    2021-05-20
    Professionell, snabb, ändamålsenlig, lättillgänglig.
  • Olov G
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2021-04-04
    Både sålt och köpt min bostad av Anders och han har är en toppenmäklare. Engagerad, pålitlig och finns alltid tillgänglig vid frågor och funderingar både när jag har sålt och köpt. Rekommenderas varmt.
  • Anette F
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2021-03-09
    Sålde 2:a på Kungsholmen. Blev väl bemött, Anders var lätt att nå och återkopplade snabbt. Hjälpte till med att vara kontaktperson med stylisterna.
    Anders visade lägenheten ett flertal gånger utöver planerade visningar, då intresserade köpare vill se lägenheten i lugn och ro. De som köpte lägenheten vill anlita Anders för att sälja deras lägenhet vilket känns förtroendeingivande . Mycket nöjd!
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    2021-03-09
    Tryggt och professionellt från start till slut, både köp och sälj!
  • 2021-03-01
    Både köpt och sålt med Anders. Rekommenderas starkt.