Anders Lindskog
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 91 Läs vad Anders Lindskog

• Cecilia H köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-07-12

Kungsholmen Thorildsplan
    Köpte av Anders. Fick ett professionellt och korrekt bemötande. Ordentlig genomgång av kontraktet. Bra uppföljning av kollegan på kontoret dagen efter. Läs mer
  • Annica T köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-06-10

Kungsholmen Fridhemsplan
    Köpt lägenhet på Fleminggatan i Sthlm.

Anders uppfattas som en lugn och trygg mäklare. Läs mer
  • Linn J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-05-05

Kungsholmen Fredhäll
    Supertrevlig och hjälpsam mäklare! 5+ Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Linn J
    Tack Linn, hoppas flytten gått bra!
  • Lasse K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-05-03

Kungsholmen Rådhuset
    Anders sålde vår lägenhet och jag tycker att Anders under försäljningsfasen utmärkt sig med de karaktärsdrag en bra mäklare skall ha, vilka är att lyssna på båda parters önskemål,(säljare samt köpare.) kreativ, analytisk, kunnig om bostadsmarknaden och sist men kanske viktigast känsla/timeing vid en budgivning.

Jag kan varmt rekommendera Anders att sälja er lägenhet om ni bor på Kungsholmen. Läs mer
    2019-05-03 Anders L svarar Lasse K
    Stort tack Lasse och Linn, lycka till med ert letande efter ny bostad. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa er även i den processen.
  • Robert J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-04-06

Kungsholmen Thorildsplan
    Köpte en lägenhet genom Anders. Han hade en trevligt och korrekt bemötande och när jag först förlorade en budgivning så tipsade han mig om liknande objekt. Läs mer
  • Nicolina S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-03-18

Anders sålde en lägenhet till oss med väldigt bra bemötande. Han var under hela processen proffessionell, tillgänglig och tillmötesgående. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-18

Kungsholmen Marieberg
    Vi sålde en liten lägenhet (39 kvm) på Kungsholmen, i ett lite okänt område. Vi valde Anders för att han agerat profsigt och kompetent på andra visningar vi varit på i området. Anders har varit stabil och krigat på under hela vår försäljningsprocess vilket drog ut på tiden något. Många helgvisningar och många privata visningar och till slut hittade han en köpare, mycket bra jobbat. Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Mats B
    Tack för det Mats, och tack för förtroendet!
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-18

Kungsholmen Marieberg
    Vi har sålt bostad med Anders. Vi har generellt fått ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Jag tycker att Anders överlag levde upp till våra förväntningar - all kommunikation har varit bra och han har fått arbeta hårt med visningar och annat. Ibland kanske vi hade önskat ännu lite mer råd om hur lägenheten kunde bli ännu mer attraktiv för en köpare, men utöver det är vi väldigt nöjda. Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Annika B
    Tack för feedback Annika, och tack för förtroendet!
  • Mathias S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-11

Kungsholmen Stora Essingen
    Sålt en liten lägenhet på 36 m2.
    Stor hjälp och bra kommunikation med mäklaren under hela perioden.
    Väldigt nöjd! Läs mer
    2019-06-10 Anders L svarar Mathias S
    Tack Mattias, hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Carina H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-04

Kungsholmen Lindhagen
    Vi har sålt en tvåa i Västra Kungsholmen.
    Trevligt bemötande Snabb och korrekt. Läs mer

Senaste försäljningarna