Anders Lindskog
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-02 - 2019-01

Läs vad 85 kunder tycker om Anders Lindskog

• Mats B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-18

39m²
    Kungsholmen Marieberg
    Vi sålde en liten lägenhet (39 kvm) på Kungsholmen, i ett lite okänt område. Vi valde Anders för att han agerat profsigt och kompetent på andra visningar vi varit på i området. Anders har varit stabil och krigat på under hela vår försäljningsprocess vilket drog ut på tiden något. Många helgvisningar och många privata visningar och till slut hittade han en köpare, mycket bra jobbat. Läs mer
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-18

39m²
    Kungsholmen Marieberg
    Vi har sålt bostad med Anders. Vi har generellt fått ett väldigt bra och proffsigt bemötande. Jag tycker att Anders överlag levde upp till våra förväntningar - all kommunikation har varit bra och han har fått arbeta hårt med visningar och annat. Ibland kanske vi hade önskat ännu lite mer råd om hur lägenheten kunde bli ännu mer attraktiv för en köpare, men utöver det är vi väldigt nöjda. Läs mer
  • Mathias S sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-11

36m²
    Kungsholmen Stora Essingen
    Sålt en liten lägenhet på 36 m2.
    Stor hjälp och bra kommunikation med mäklaren under hela perioden.
    Väldigt nöjd! Läs mer
  • Carina H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-04

59.5m²
    Kungsholmen Lindhagen
    Vi har sålt en tvåa i Västra Kungsholmen.
    Trevligt bemötande Snabb och korrekt. Läs mer
  • Alexander Jangmo V köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-02-03

49m²
    Kungsholmen Thorildsplan
    Anders är ju fantastiskt trevlig och noggrann. Läs mer
  • Sara L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-01-30

49m²
    Kungsholmen Thorildsplan
    Min sambo och jag var på jakt efter en ny bostad och fann en pärla på Kungsholmen! Anders Lindskog har varit mycket professionell, hjälpsam och det har varit en bra kontakt och samarbete hela vägen! Läs mer
  • Timo S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2018-09-17

Anders sålde min bostad och varit grytmt professionell sedan dag ett! Kommer rekommendera honom till vänner och skulle sälja igen kommer jag höra av mig mig till Anders först. Läs mer
  • Anna-Clara Nelly S skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2018-09-13

Mycket duktig, trevlig och erfaren! Smidig i affären och kontakten. Han får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Lena E skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2018-05-21

Bra och korrekt bemötande, serviceinriktad, effektiv och snabb. Mycket nöjd med Anders Lindskogs arbete. Läs mer
    Felicia T gillar detta
  • Johan L skrev om Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2018-04-24

Hittils har allt fungerat smidigt. Tydligt intresse från mäklaren. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a