Anders Lindskog
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 108 Läs vad Anders Lindskog

• Evelinn S köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-15

Kungsholmen Fredhäll
    Tillmötesgående och väldigt trevlig. Läs mer
  • Alexander G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-13

Kungsholmen Fredhäll
    Sålde med Anders. Super professionell och bra i både kontakt och med det administrativa. Inte någon som bara snackar utan levererar på det han säger och bra koll på marknad Läs mer
  • Josefin A köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-29

Kungsholmen Thorildsplan
    Jag tyckte Anders var fantastiskt när jag köpte. Vilket inte är en känsla jag inte fått av många mäklare när jag har varit köpare. Jag hade fullt förtroende genom hela processen och kände inte att han hetsade eller försökte trissa upp priset som andra mäklare. Jag har fullt förtroende för Anders och kommer definitivt kontakta honom när jag kommer i säljtankar. Läs mer
  • Anders H
    Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-14

Kungsholmen Fredhäll
    Trevlig och proffsig. Väldigt bra på att hålla en uppdaterad genom hela processen. Rekommenderar! Läs mer
    2020-02-17 Anders L svarar Anders H
    Stort tack för förtroendet och ett trevligt samarbete.
    Kajsa A gillar detta
  • Gustav N sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-12

Kungsholmen Thorildsplan
    Anders var professionell, duktig och engagerad genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-17 Anders L svarar Gustav N
    Tack för förtroendet och ett trevligt samarbete Gustav!
    Kajsa A gillar detta
  • Lars L köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-12-15

Kungsholmen Stadshagen
    Utmärkt bemötande.

...................................................................................................... Läs mer
  • Erik Kenneth J köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-12-08

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Anders var tillmötesgående och positiv. Han gav bra råd gälland vad man bör tänka på i köpeprocessen och var noggrann och klar vid kontraktsskrivandet. Läs mer
  • Magnus K sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-25

Kungsholmen Thorildsplan
    Jag sålde en BR på Kungsholmen. Fick ett respektfullt och förtroendeingivande bemötande. Allt sköttes snyggt utan några åthävor och försäljningen gick bra. Diskret och proffsigt! Läs mer
    Stina B gillar detta
  • Ida G sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-23

Kungsholmen Fridhemsplan
    Anders är mycket professionell, tillmötesgående och förtroendeingivande i sitt arbete. Bra kommunikation genom hela processen gjorde att jag som säljare fick en mycket bra upplevelse. Jag kan varmt rekommendera Anders vid försäljning av bostad. Läs mer
    2020-02-17 Anders L svarar Ida G
    Stort tack för de fina orden Ida. Det var ett nöje att samarbeta med dig!
    Stina B gillar detta
  • Hans C köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Lindskog en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-22

Kungsholmen Fridhemsplan
    Bra bemötande och levde upp till förväntningarna. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fleminggatan