Carl Moberg

Carl Moberg

Carl Moberg är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Carl Moberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Carl Moberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 5.0. Carl Moberg har haft 8 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-04

Läs vad 9 Läs vad Carl Moberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Moberg en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Södermalm - Sofia
    2022-05-03 Verifierad kund
    Det har varit en dröm att jobba med Carl! Från första dagen trodde han på mig och mina ambitioner gällande försäljningspris. Istället för att mötas av tveksamhet, likt de andra mäklarna jag pratat med, tog Carl sig ann utmaningen med ett imponerande driv - och det gick hem!
    Efter många och ibland långa strategiska samtal har jag lärt känna Carl som är både professionell och väldigt enkel, trevlig och rolig att jobba med.
    Som slutsats är jag extremt nöjd med Carls jobb och kunde inte önskat mig en bättre mäklare!
    2022-05-03 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Carl och kan starkt rekommendera honom
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Moberg en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-03-14 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande genom hela processen.
    Stort tack Alexander för de fina fina orden, bra kontakt och härligt bemötande! Det har varit superkul att få hjälpa dig hitta rätt! :) Carl Moberg
    2022-03-12 Verifierad kund
    Från start till slut fick jag jättefint bemötande och kände mig trygg i mitt första lägenhetsköp.
    Engagemang över det förväntade från en proffsig och charmig mäklare.
    TACK Ebba det var så roligt att få hjälpa dig hitta rätt, vi ses på sats :) Carl Moberg
    2022-03-11 Verifierad kund
    Carl har varit tillmötesgående, alltid tillgänglig, lyhörd och arbetsam. Han gjorde ett toppenjobb med att samla spekulanter och lyckades med att sälja min lägenhet en vecka efter att vi haft vårt första möte genom att samla spekulanter från sina tidigare visningar. Jag slapp fotografering, Hemnet och allt annat. Rekommenderar varmt.
    Stort tack för de fina orden och att du tar dig tid att lämna omdöme åt mig, det var så kul att få hjälpa dig med försäljningen och så roligt att det gick snabbt, smidigt och avslutades på en bra nivå. Tveka inte på att höra av dig i framtiden :) Carl Moberg
    • Kungsholmen Rådhuset
    2022-02-07 Verifierad kund
    Mina allra bästa rekommendationer till Carl som var engagerad, smidig, snabb och sympatisk.
    Stort tack för rekommendationen, Jag hoppas ni kommer trivas och lycka till med husförsäljningen! :) Carl Moberg
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    2022-02-03 Verifierad kund
    Carl ar en superengagerad, kundorienterad och malinriktad maklare. Vi salde var lagenhet pa distans och Carl var alltid tillganglig, tydlig och hjalpsam. Rekommenderas a det varmaste!
    Hej Anna, Gud vad roligt att du rekommenderar mig vidare och stort TACK för de fina orden! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen och tack för ditt förtroende! Carl Moberg
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    2022-02-03 Verifierad kund
    Carl är en supertrevlig person och hade utmärkt bemötande och var behjälplig genom hela köpet. Även kunnig inom det legala vilket fick mig att känna mig trygg igenom hela processen.
    Tack detsamma Salih, Jag är så glad över att du känner dig nöjd och är övertygad om att du kommer trivas bra! :) Carl Moberg
    • Kungsholmen Rådhuset
    2022-02-03 Verifierad kund
    Carl är både energisk, kunnig och lyhörd och han har ett trevligt sätt att bemöta människor. Rekommenderas!
    Stort tack Kirsti för fina omdömet! det har varit SÅ roligt att få jobba tillsammans med dig! :) Carl Moberg