Henric Mattsson

Henric Mattsson

Henric Mattsson är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Henric Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Henric Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Henric Mattsson har haft 3 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 4 Läs vad Henric Mattsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Mattsson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Thorildsplan
    2021-09-17
    Lyssnar in och väldigt trevlig! Professionell och lättillgänglig!
    Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren Julia. Det värmer om hjärtat! Henric Mattsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Mattsson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-08-23
    Jag kan varmt rekommendera Henric. Allt fungerade klockrent och försäljningen gick snabbt och smidigt.
    Tusen tack för det fina omdömet Henrik! Det gör mig så glad att du känner dig så nöjd med hela processen! Henric Mattsson
    • Kungsholmen Norr Mälarstrand
    2021-08-23
    Super proffsigt och engagerad!
    Fick väldigt bra och snabbt återkoppling av honom.
    Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren Alina, och att du tog dig tiden att ge mig ett sådant fint omdöme. Vad glad jag blir att du känner dig nöjd, för då är jag nöjd! Henric Mattsson
    • Kungsholmen Rådhuset
    2021-07-23
    Väldigt trevlig och noggrann mäklare som drev processen framåt på ett utmärkt sätt.
    Tusen tack för den fina kommentaren Vibeke! Det har varit så roligt att få hjälpa er genom denna process, och det värmer att ni är nöjda med min prestation! Henric Mattsson