Läs vad 85 Läs vad Javier Basile Leon

• 2021-01-15
    Javier sålde min lägenhet om 40 kvm på Lilla essingen i november 2020 till rekordpris. Javier var väldigt inlyssnande men kunde ha ställt lite mer frågor kring detaljer i lägenheten samt koordinerat lite mer kring stylingen som jag själv fick lägga en hel del tid på att koordinera samt kvalitetssäkra. I övrigt är jag nöjd med hans insats och till det rekordpris som han sålde min lägenhet för!
    Arvid H
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-12-29
    Javier har precis hjälpt mig med försäljningen av min 2:a på Kungsholmen. Javier var väldigt tydlig med att förklara hela säljprocessen och noga med att ej ge några glädjekalkyler. Jag hade pratat med ett par andra mäklare som även värderat min lägenhet men valde att anlita Javier då han gav ett väldigt professionellt och seriöst intryck. Javier var ett väldigt bra stöd under hela processen och jag har ett väldigt bra helhetsintryck.
    Daniel G
  • 2020-12-29
    Javier var mäklare när jag köpte min första lägenhet. Han var profesionell och svarade på alla frågor jag hade. Fick god tid på mig att tänka igenom de beslut jag var tvungen att ta utan stress.
    Lars O
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
  • 2020-11-07
    Jag och min fru har köpt en bostadsrätt och Javier Basile Leon var mäklaren. Han bemötte oss på ett mycket professionellt och trevligt sätt. Vi hade normala förväntningar på mäklaren och dessa levde Javier upp till mer än väl. Han var rak och tydlig i kommunikationen, lagom driven på ett trevligt sätt. Vi har bara goda erfarenheter och kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    Peter J
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Kungsholmen Lilla Essingen
  • 2020-09-29
    Kan varmt rekommendera Javier.
    Han ingav ett högt förtroende genom hela processen och var ett ständigt bollplank och svarade på frågor och funderingar samt gav tips på styling och andra saker.
    Han levererade långt över förväntan och vi är enormt nöjda med slutresultatet.
    Filip H
    • 42.0 m²
    • Kungsholmen Rådhuset
  • 2020-09-28
    Javier överträffade alla förvätningar avseende pris. Han skötte visningar och budgivning exemplariskt och tillgodosåg våra behov som säljare samtidigt som han skapade förtroende hos presumtiva bostadsköpare. Vi blev otroligt nöjda med slutresultatet.
    Fredrik A
    • 66.5 m²
  • 2020-09-24
    Javier hjälpte mig att sälja min 2a i Fredhäll.
    Han var väldigt rak och tydlig med vad jag kunde förvänta mig av honom men också av bostadsmarknaden.
    Hade träffat några andra mäklare tidigare som jag jämförde med. Det som Javier såg som en självklarhet tyckte de andra mäklarna att ”jag ska vara nöjd med”.
    Javier överträffade både mig och min partner.
    Hade själv mycket att stå i under den perioden, så det var skönt att Javier fixade allt, samtidigt som man kände sig delaktig.
    Tack
    Karin A
    • 40.5 m²
    • Kungsholmen Fredhäll
  • 2020-09-16
    Har sålt en 2:a med hjälp av Javier. Jag är mycket nöjd med Javier som mäklare, han har hög kompetens och stort engagemang och jag kan varmt rekommendera honom.

Jag har även köpt en lägenhet tidigare där Javier var mäklare och tycker han var utmärkt även i den processen.
    Josefine E
    • Kungsholmen Rådhuset
    Värmer något helt otroligt att höra sådan fin feedback från dig som varit både köpare och säljare genom mig. Jag vill aldrig tumma på kvalitet, bemötande eller engagemang och dessa tre grundpelare strävar jag efter ska stötta alla mina försäljningar! Jag är väldigt lycklig att ha fått förtroendet att hjälpa dig vidare in ett spännande framtida kapitel.

Visa svar
  • 2020-09-14
    Javier gav ett gott intryck och var förtroendeingivande i hanteringen av vår försäljning. Vid fotograferingstillfället så kändes det som vissa bilder utomhus var tagna under tidspress och inte lika genomtänkta som bilderna inomhus.
    Niklas A
    • 66.5 m²
    • Kungsholmen Fridhemsplan
    Så lycklig och tacksam att jag fått förtroendet att sälja er magiska bostad. Tacksam för att ni också tog till er alla mina rekommendationer för att lägga den absolut bästa grunden inför försäljningen för maximera slutpriset och vilket rekordpris det blev! Glad att ni lät mig helt och hållet hålla i taktpinnen där jag lyckades attrahera ett enormt intresse och visningsdeltagande. Detta var en kombination av mitt personliga kundregister samt tätt samarbete med våra duktiga kontor i Vasastan, Södermalm och Bromma i detta fall. Jag handplockade en av Stockholms bästa fotografer inför denna försäljning och önskar jag kunnat styra vädret en aning. På det hela taget har det varit en sann fröjd att samarbeta med er från start till slut! Hjälper gärna er och vara bollplank inför kommande köp.

Visa svar
  • 2020-08-15
    Javier gav ett mycket bra intryck redan vid första mötet och var väldigt proffsig, kunnig och noggrann genom hela säljprocessen.
    Erik Rune Christian S
    • 37.5 m²