Javier Basile Leon

Javier Basile Leon

Javier Basile Leon är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Javier Basile Leon har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Javier Basile Leon har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.8. Javier Basile Leon har haft 30 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 132 Läs vad Javier Basile Leon

• sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-09-03 Verifierad kund
    Javier är mycket trevlig och energisk. Han har mycket god kännedom om marknaden. Hans erfarenhet och hårda arbete gjorde att vi snabbt lyckade sälja till ett pris som vi var nöjda med, trots den mycket osäkra och turbulenta marknadssituationen just nu.

Vi kan varmt rekommendera honom!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig. Han höll oss uppdaterad under säljprocessen.
    Vi är så nöjda!
    2022-09-02 Verifierad kund
    Mycket engagerad och kunnig.
    Vi hade en bra dialog under hela säljprocessen och vi var kontinuerligt uppdaterade.
    Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2022-08-31 Verifierad kund
    I början uppfattade jag mäklaren som motsatsen till ödmjuk, lite manipulativ och opersonlig till skillnad från andra mäklare jag träffade samtidigt. Men med tiden jag man lärde känna honom förstod man att så inte var fallet och att hans intentioner var goda trots att det kunde misstolkas till en början. Javier är som mäklare seriös, proffsig och duktig på det han gör. Han fick till en bra affär där både vi som köpare och som vi uppfattade det även säljarna blev nöjda vilket ju är det viktigaste i slutändan. Skrivningen kändes seriös, personlig och var väldigt trevlig. Mäklaren var dessutom flexibel med senare tider på hans kontor när det kom till skrivning vilket uppskattades ordentligt. En trevlig stund var det. I slutändan måste jag nog ändå ge mäklaren 5/5 toasters.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Väldigt kunnig om lokala marknaden och noggrann på alla nivåer. Bara positivt att jobba med Javier!
    2022-08-12 Verifierad kund
    Trygg, kunnig, trovärdig, bara bäst
    2022-08-11 Verifierad kund
    kunnig och engagerad, serviceminded och snabb att återkoppla.
    2022-08-08 Verifierad kund
    En mycket engagerad mäklare. Tydlig och fint bemötande. Hjälpsam och snabb i korrespondens via e-post och telefon. Varmaste rekommendationer!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande vi visningen bra info om hela området runt lägenheten då vi inte är från Stockholm.
    Snabb återkoppling efter visning mycket bra information vid påskrift.
    Vi är mycket nöjda.
    2022-08-06 Verifierad kund
    Uppskattar att jobba med kompetenta människor som vågar utmana mina funderingar. Särskilt när det lönar sig: Javier lirkade upp min lägenhet närmare 10% på en marknad i fritt fall. Need I say more? Starkt rek.