Javier Basile Leon
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 69 Läs vad Javier Basile Leon

• Oscar Z köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-27

Kungsholmen Rådhuset
    Trevligt bemötande. Javier hade tålamod och svarade snabbt och transparant kring alla frågor, vilket kändes tryggt då det var mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar Oscar Z
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen och välinformerade om lägenheten, föreningen och området. Extra kul att just du drog det längsta strået i budgivningen. Tveka inte att kontakta mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende.
    Javier B gillar detta
  • William L köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-23

Kungsholmen Fridhemsplan
    Otroligt fin och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar William L
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen. Du kommer att stortrivas och tveka inte att höra av dig om du har frågor gällande bostadsmarknaden.
    Javier B gillar detta
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-23

Kungsholmen Rådhuset
    Ett fullblodsproffs! Inga konstigheter alls under säljprocessen, det löstes snabbt, smidigt och säkert. Läs mer
    2020-03-23 Javier B svarar Fredrik B
    Supertacksam för denna underbara feedback! Härligt att det gick bra trots klurig marknad!
    Javier B gillar detta
  • Mikaela W sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-18

Kungsholmen Fridhemsplan
    Javier är driven, social och förstår bostadsmarknaden. Han gjorde ett fantastiskt jobb i att förhandla upp priset för vår bostad vid försäljning och uppnådde ett pris betydligt över vårt mål Läs mer
    2020-03-20 Javier B svarar Mikaela W
    Tack för de fina orden och oerhört tacksam att ni valde mig som er mäklare. Blir väldigt glad att beslutet togs efter att ha sett mig i action på annan visning, då fick ni se hur jag jobbar och hur jag bemöter era potentiella köpare. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag önskar er all lycka i framtiden.
    Javier B gillar detta
  • Gustav K sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-17

Kungsholmen Fridhemsplan
    Javier sålde vår 2a på Kungsholmen. Han skötte hela processen från början till slut otroligt proffsigt. Som förstagångssäljare tog han sig tid att se till att vi var införstådda i allt, höll oss uppdaterade och jobbade hårt både innan, under och efter visningen för att vi skulle hitta rätt köpare.
    Kommer ringa Javier nästa gång vi ska sälja lägenhet. 5/5 stjärnor! Läs mer
    2020-03-17 Javier B svarar Gustav K
    Tack för denna underbara feedback, värmer helt klart mitt lilla mäklarhjärta. Ni har varit lyhörda och tagit till er mina rekommendationer på bästa sätt! Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss. Ser fram emot att samarbeta igen i framtiden.
    Javier B gillar detta
  • Johanna L köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-17

Kungsholmen Fridhemsplan
    Javier hjälpte oss med vårt första bostadsköp och gjorde det exemplariskt. Han svara på alla möjliga frågor och var mycket pedagogisk i processen. Han har även stenkoll på området Kungsholmen. Rekommenderar honom för alla unga som planerar på att köpa eller sälja bostad speciellt i området! Läs mer
    2020-03-17 Javier B svarar Johanna L
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att ni som förstagångsköpare känner er trygga i processen. Ni kommer att stortrivas och tveka inte höra av er om ni i framtiden har frågor gällande marknaden eller kanske bara vill få renoveringstips.
    Javier B gillar detta
  • Sandra B sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-19

Sålde en lägenhet via Javier. Mycket trevlig bemötande och överträffade våra förväntningar på försäljningen. Läs mer
    2020-02-19 Javier B svarar Sandra B
    Blir så otroligt lycklig när en säljare är nöjd och uppskattar min insats. Tacksam för att jag fick hedra ert förtroende att genomföra försäljningen av er fina lägenhet! Ni har varit väldigt lyhörda och tagit till er mina råd på bästa sätt! Detta är ett kvitto på att "underhandsförsäljning" kan vara ett mycket effektivt sätt att få ett fint slutpris!
    Kajsa A, Javier B gillar detta
  • Marcus M sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-10

Kungsholmen Nedre
    Sålde min etta via Javier. Har köpt av honom tidigare och kan varmt rekommendera honom. Noggrann i allt han gör med bra återkoppling och service. Man känner sig mycket trygg i hans händer. Läs mer
    2020-02-10 Javier B svarar Marcus M
    Underbar känsla att få förtroende från tidigare köpare och det har varit en fröjd att få hjälpa dig även som säljare. Extra glad blir jag till det fina slutpriset samt smidig process!
    Kajsa A, Javier B gillar detta
  • Eric W
    Eric W sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-02-09

Kungsholmen Fridhemsplan
    Javier sålde min 1 RoK och jag kan verkligen rekommendera honom. Han är lyhörd, trevlig, lätt att förstå och anträffbar. Läs mer
    2020-02-10 Javier B svarar Eric W
    Stort tack för denna fina feedback, värmer helt klart! Det har varit fröjd att få hjälpa dig med försäljningen och tacksam för effektiv kommunikation och trevligt samspel mellan oss.
  • Erik R köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-12-09

Kungsholmen Fridhemsplan
    Vi hade en mycket bra upplevelse av Javier då han alltid var tillgänglig för att svara på våra frågor och ge råd. Vi kan varmt rekommendera Javier. Läs mer
    2019-12-09 Javier B svarar Erik R

Senaste försäljningarna