Javier Basile Leon
Registrerad mäklare sedan 2010-11-24
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 75 Läs vad Javier Basile Leon

• Josefin A sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-08-02

Javier sålde min 1:a på Lilla Essingen och gjorde ett minst sagt fantastiskt jobb där han mitt i en pandemi lyckades sälja min lägenhet till rekordpris 🌟 Proffsig, flexibel och trygg i sin roll. Förstår bostadsmarknaden och tog fram en tydlig plan för hur vi skulle hantera den och eventuella problem. Är mer än nöjd med Javier och kan varmt rekommendera honom till alla som vill ha ett proffs. Läs mer
  • Jacob A köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-08-02

Hej jag har köpt en lägenhet 22m2 på lilla Essingen.
    Trevlig mäklare:)
    Kunnig och snabba ryck.
    Jag tycker att det var bra i totalen men viss info om tex äkta eller oäkta förening vill man ha info om direkt utan att fråga Läs mer
  • Tomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-15

Kungsholmen Rådhuset
    Jag sålde en 2:a på 45kvm med balkong. Vi hamnade mitt i stormens öga runt corona, och marknaden dog helt precis när vi hade första visningen. Javier var väldigt proffsig, lugn och gjorde en tydlig plan för hur vi skulle gå vidare när vi såg mer hur marknaden skulle röra sig. Jag väldigt nöjd på alla punkter! Läs mer
    2020-06-25 Javier B svarar Tomas S
    Tackar för förtroendet och att ni var flexibla nog att kunna anpassar er till en minst sagt klurig marknad. Gäller för mig som mäklare att hela tiden ha örat mot rälsen för att eventuellt kunna ändra strategi i tid för att få bästa utfall, vilket vi fick!!! Såååå himla glad för er skull att jag fick hjälpa er in i nästa steg i livet. Önskar er en riktigt härlig sommar!
    Javier B gillar detta
  • Maja E köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-06-14

Kungsholmen Thorildsplan
    Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2020-06-25 Javier B svarar Maja E
    Välkommen till underbara Kungsholmen. Tackar för de fina orden och att du upplevt min tjänst som trevlig och professionell. Har du frågor i framtiden gällande marknad eller ditt boende är det bara att höra av dig! :)
  • Josefine P
    Josefine P sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-05-10

Kungsholmen Kristineberg
    Vi köpte lägenhet innan vi sålt vår precis innan Corona bröt ut på riktigt. Minst sagt en stressig situation att sälja lägenhet i pressade tider. Javier är en utmärkt mäklare som lyckades sälja vår lägenhet för ett bra pris i en svår tid. Lyhörd, proffsig och trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Javier. Gillar man en ärlig, positiv mäklare med djup kunskap inom sitt område är han rätt väg att gå.
    //två personer som är otroligt nöjda över valet av mäklare Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Josefine P
    Jättekul att höra att ni upplevt min insats som trygg och kvalitetssäkrad! Ni tog till er mina rekommendationer på absolut bästa sätt för att skapa de optimala förutsättningarna för ett bra utfall. Dessa faktorer är extra viktiga att fastställa, speciellt under dessa kluriga Coronatider. Det har varit en fröjd att samarbeta med er. Önskar er all lycka i ert nya boende och har ni funderingar gällande bostadsmarknaden så är det bara att lyfta luren så finns jag där för er!
    Javier B gillar detta
  • Matilda L köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-05-10

Kungsholmen Kristineberg
    Javier Basile Leon, hjälpte mig nyligen att köpa min första lägenhet i Kristineberg. Mäklaren skötte det mycket bra och var flexibel med när jag kunde komma på visning. När vi skulle skriva kontrakt gick han tydligt igenom allt vi behövde veta och vad som ingår i det vi skriver på. Jag är supernöjd och ger 5/5 i betyg :). Läs mer
    2020-05-11 Javier B svarar Matilda L
    Tack för dessa fina ord och att du upplevt att du känt dig väl omhändertagen under processen som förstagångsköpare. Viktigt för mig att du känner trygghet genom de olika stegen. Du kommer att stortrivas i Kristineberg, speciellt nu när vi närmar oss sommartider. Känn dig fri att kontakt mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende och bostadsmarknaden.
    Javier B gillar detta
  • Oscar Z köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-27

Kungsholmen Rådhuset
    Trevligt bemötande. Javier hade tålamod och svarade snabbt och transparant kring alla frågor, vilket kändes tryggt då det var mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar Oscar Z
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen och välinformerade om lägenheten, föreningen och området. Extra kul att just du drog det längsta strået i budgivningen. Tveka inte att kontakta mig om du har frågor eller funderingar gällande ditt boende.
    Javier B gillar detta
  • William L köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-23

Kungsholmen Fridhemsplan
    Otroligt fin och hjälpsam mäklare. Läs mer
    2020-04-02 Javier B svarar William L
    Tack för de fina orden! Extra viktigt för mig att du som förstagångsköpare känner dig trygg i processen. Du kommer att stortrivas och tveka inte att höra av dig om du har frågor gällande bostadsmarknaden.
    Javier B gillar detta
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-23

Kungsholmen Rådhuset
    Ett fullblodsproffs! Inga konstigheter alls under säljprocessen, det löstes snabbt, smidigt och säkert. Läs mer
    2020-03-23 Javier B svarar Fredrik B
    Supertacksam för denna underbara feedback! Härligt att det gick bra trots klurig marknad!
    Javier B gillar detta
  • Mikaela Sofia W sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-18

Kungsholmen Fridhemsplan
    Javier är driven, social och förstår bostadsmarknaden. Han gjorde ett fantastiskt jobb i att förhandla upp priset för vår bostad vid försäljning och uppnådde ett pris betydligt över vårt mål Läs mer
    2020-03-20 Javier B svarar Mikaela Sofia W
    Tack för de fina orden och oerhört tacksam att ni valde mig som er mäklare. Blir väldigt glad att beslutet togs efter att ha sett mig i action på annan visning, då fick ni se hur jag jobbar och hur jag bemöter era potentiella köpare. Det har varit en fröjd att få hjälpa er och jag önskar er all lycka i framtiden.

Senaste försäljningarna

Celsiusgatan