Javier Basile Leon

Javier Basile Leon

Javier Basile Leon är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Javier Basile Leon har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Javier Basile Leon har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Javier Basile Leon har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 101 Läs vad Javier Basile Leon

• Karin R
    2021-08-23
    Javier är vänlig, kompetent och energifylld. Han inger förtroende och höll mig uppdaterad hela vägen genom min försäljning. Jag hade många frågor och han har alltid varit rak och ärlig. Försäljningen gick toppen, över förväntan till och med!
    Jag rekommenderar verkligen att anlita Javier som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • Kungsholmen Lilla Essingen
    2021-07-28
    Blev skickligt bemött. Som någon som inte haft mycket erfatenhet med mäklare så gjorde Javier ett mycket gott intryck. Väldigt trevlig och hjälpsam genom hela processen!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    2021-07-19
    Suverän mäklare! Proffsig och enkel att ha att göra med! Rekommenderas!!
    • Kungsholmen Rådhuset
    2021-07-13
    Blev bemött väldigt bra av Javier och är mycket nöjda med hur allt gick till både innan och efter köpet till tillträdesdagen
    2021-06-16
    Fick Javier rekommenderade av en nära vän för försäljning av min lägenhet och det är jag mycket glad för. Han är extremt kunnig och engagerad och det märks att han verkligen älskar sitt jobb. Javier har en unik social förmåga som får både säljare och köpare att känna sig trygga samt fingertoppskänsla för vad som ska till i varje situation för bästa resultat.
    I slutändan är det försäljningspriset som är avgörande och där överträffades mina förväntningar med råge.
    Rekommenderar Javier starkt!
    • Kungsholmen Rådhuset
    2021-06-14
    Han var ärlig över prisutvecklingen på min bostad. Förstod att det finns fantasipriser. Han verkar ha kunskaper och insatt i bostadsutvecklingen. Jag är nöjd med försälhningen. Jag stylade själv och han tyckte det var ok. Charlotte
    • Kungsholmen Marieberg
    2021-06-03
    Vi fick hjälp av Javier för att sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Alltid proffsigt och trevligt bemötande med snabba svar oavsett tid och dag. Stort engagemang och villig att göra det lilla extra vilket visade sig i ett slutpris bättre än väntat. Kan rekommenderas!
    • Kungsholmen Marieberg
    2021-06-03
    Trevlig, glad, påläst, snabba svar på frågor!
    2021-05-26
    Javier är en väldigt engagerad och pålitlig mäklare. Han kom väl förberedd till vårt första möte med väldigt god insikt i marknaden och de möjligheter som fanns.

Det kändes lätt för oss att sälja med honom, eftersom han höll oss informerade under hela processens gång. Han gick above and beyond för att hitta rätt köpare och nå det slutresultat vi letade efter!

Javier får vår starkaste rekommendation!
    2021-05-12
    Javier är en mycket duktig mäklaren. Han har hjälpt mig sälja min bostad över min förvänta. Han har varit väldigt hjälpsam under hela sälj-resan och gav många bra tips och råd, och lade från en toppen strategi för försäljningen. Jag har redan rekommendarat till all mina vänner som funderar på sälja sina lägenheter.
    Javier gjorde också möjlig och enkelt för mig att sälja lägenheten från utomlands, pga. situationen kunde jag inte komma tillbaka till Sverige. Men Javier var väldig hjälpsamma och gav många professional råd så det kände tryggt att låta Javier hjälpa styra försäljningen, och han gjorde ett toppen job!