Javier Basile Leon

Javier Basile Leon

Javier Basile Leon är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Javier Basile Leon har varit registrerad mäklare sedan 2010-11. Javier Basile Leon har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 147 omdömen med ett betyg på 4.8. Javier Basile Leon har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

147 omdömen om Javier Basile Leon

Sedan starten hos Reco 2014
Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fredhäll

Det var ett nöje att jobba med Javier! Han har vad man kallar fingertoppskänsla och en otrolig förmåga att matcha köpare och säljare. Framförallt lyckades han göra processen till något roligt och lärorikt.

Åsa S
Kungsholmen Stora Essingen

Snabba svar, alltid tillgänglig och bra erfarenhet och kunskap om området!

Charlotte P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Stora Essingen

Quick, honest, polite. He made the whole buying process a dream!

Gerzon d
Kungsholmen Nedre

Trevlig bemötande , kunnig och erfaren.

Olof S
Kungsholmen Rådhuset

Javier gav mig goda råd och tips både under min egen köpprocess och när det var dags för mig att sälja. Dessutom lyckades han snabbt få till en bra budgivning och ett slutpris som översteg mina förväntningar, och detta på en skakig marknad där andra liknande lägenheter ligger kvar osålda! Jag är säker på att detta till stor del beror på hans professionella och genuina bemötande. Sammantaget kunde jag knappast ha valt en bättre mäklare. Rekommenderas varmt!

Louise T
Kungsholmen Kungsholms Strand

Jag kan varmt rekommendera Javier som mäklare. Han är lugn, kunnig, professionell och tillmötesgående. Upplevde att han tog lika väl hand om säljare som köpare under hela processen. Jag fick ett stort förtroende för honom redan från start.

Kouros A
Kungsholmen Kungsholms Strand

Han är proffs på sitt jobb och är myckt nogrant och trevligt. Han återkopplar så fort som möiligt. Jag kommer att rekommendera honom till alla som vill sälja bostad.

Sebastian Z
Kungsholmen Hornsbergs Strand

Javier var väldigt professionell och trevlig i sitt bemötande. Det märktes att han är erfaren vilket gjorde att det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Han var tydlig och snabb i sin kommunikation och hela processen gick mycket smidigt. Jag var mycket nöjd med honom och kan bara rekommendera honom.

Tora P
Kungsholmen Rådhuset

Javier gav ett förtroende ingivande intryck och var lyhörd för våra önskemål. Han lyssnade på vad vi ville men kunde även komma med tydliga råd inför försäljningen. Han hjälpte till under hela processen. Trygg och professionell. Vi är väldigt nöjda med Javiers insats och rekommenderar verkligen honom om man går i tankar på att sälja sin bostad.

Iva P
Kungsholmen Rådhuset

Tillmötesgående och trevlig, tog sig tid att svara på frågor även om det var mycket folk på visningen. Höll även god kontakt under budgivningen och köpet.