Jesper Carlsson

Jesper Carlsson

Jesper Carlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Luleå

Jesper Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Jesper Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.5. Jesper Carlsson har haft 9 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

21 omdömen om Jesper Carlsson

Sara E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Bergviken

Trevlig och i helhet bra. Men kan bli bättre på att kommunicera vad som händer och bli mer aktiv i och engagerad. Ibland fick vi ringa och höra vad som händer.

Simona A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Mycket bra och snabb och reko.

Lars O
Luleå

Trevlig o tillmötesgående ung man. Har inget att klaga på.

Henny B
Bergviken

Blev bemött bra, snabb kommunikation och han löste visning av lägenhet snabbt efter förfrågan. Jag tycker också han förklarade det mesta med tydlighet. Dock lite snabb på att boka in för underskrift, jag hann som inte ens tänka. Men det löste sig senare genom att jag bad om extra tid. Med det sagt så var det bra.

Felix F
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Han var serviceminded, svarade och återkopplade. Han gjorde det jag förväntar mig av en mäklare, jobbar aktivt för sin kund mot intressenter.

Anna N
Luleå

Mäklare med stor professionalism. Pålitlig och lugn. Lätt att samarbeta med. Fick stort förtroende av Jesper redan vid första mötet. Lägenheten vi skulle sälja såldes med vinst! Rekommenderas som mäklare varmt av oss.

Raija W
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Carlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Luleå
Luleå

Bra och kunnig information sktiftigt och muntligt. Vänligt bemötande. Bra uppdateringar om vad som händer med försäljningen av fastigheten.

Monica E
Luleå

Klar och tydlig i sin infomation, snabb återkoppling och trevligt bemötande:)

Viktor Robin Henric G
Luleå

Jesper har varit hjälpsam vid köpet av lägenhet och visar på bra kunskap.

Ida S
Luleå

Trevlig och driven mäklare som varit lyhörd för våra önskemål. Rekommenderas!