Kajsa Andersson

Kajsa Andersson

Kajsa Andersson är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Kajsa Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 2 omdömen sedan 2020-09-13. Kajsa Andersson har haft 1 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

2 omdömen om Kajsa Andersson

• Kajsa är en utmärkt professionell. Hon har bra säljstrategier och är mycket hjälpsamhet och snäll.
    Maria Angeles Corral R sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-09-13
    Stort tack för de fina orden, Maria! Det var ett rent nöje att få jobba tillsammans med er och för att hitta rätt köpare till er otroligt fina lägenhet. Ha det fint och trevlig söndag på er! Vänligen Kajsa

Kajsa A

• Köpt lägenhet och är mycket nöjd. Kajsas bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Det skedde först några missar i pappersarbetet, men detta ordnade Kajsa snabbt och snyggt. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med samarbetet!
    Carl Johan Aron H köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Andersson en del av HusmanHagberg Kungsholmen
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-09-13
    Stort tack för ditt omdöme! Jag är självklart mån om att hela affären ska gå så smidigt som möjligt. Ville att avtalen skulle se enhetligt ut därför valde jag att korrigera dem och skriva ut nya när ett mellannamn missades. Tar till mig av det du skrivit och ska se till att alltid kolla det i god tid innan framöver. Tack för ett gott bemötande. Ser fram att ses igen vid tillträdet. Trevlig söndag! Vänligen, Kajsa

Kajsa A

Senaste försäljningarna