Mattias Lundin
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-25
2019-08 - 2020-07

Läs vad 11 Läs vad Mattias Lundin

• Hans W
    Hans W sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-16

Kungsholmen Fredhäll
    Har sålt en bostadsrätt och har blivit fantastiskt väl bemött av Mattias Lundin på alla sätt kan verkligen rekommendera honom och kommer i framtiden att göra det personligen till min omgivning. Förväntningarna vi hade var att få bostadsrätten såld men pga Coronavirusen gick det lite trögt men Mattias misströstade aldrig och prismässigt vart det bättre än förväntat. En mycket positiv och personlig upplevelse med Mattias och Husman o Hagberg. Mattias är en person med bägge fötterna på jorden och inger stort förtroende för mig och min fru och att vi mycket varmt rekommenderar honom Läs mer
  • Magnus T köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-07-10

Kungsholmen Fredhäll
    Bara positivt att säga. Okomplicerad, serviceminded,tydlig. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-07-16 Mattias L svarar Magnus T
    Tack för de fina orden Magnus! Mitt mål är alltid att ni som köpare alltid ska känna dig väl omhändertagen och trygg genom hela processen. Därför blir jag otroligt glad när jag hör att ni upplevt min tjänst som både positiv och professionell. Jag är helt övertygad om att ni kommer att stormtrivas och tveka inte på att höra av er om ni i framtiden har några frågor.
    Mattias L gillar detta
  • Sofie E köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-05-17

Kungsholmen Fridhemsplan
    Jag har köpt en 1 RoK på Kungsholmen. Som förstagångsköpare känns det såklart lite extra läskigt, men med Mattias som mäklare kände jag mig väldigt trygg. Jag fick direkt en bra känsla av Mattias då han var glad, trevlig och genuin! Jag har tidigare upplevt att mäklare gärna vill stressa en att ta snabba beslut, men detta upplevde jag aldrig med Mattias - han var förstående och mån om att jag som köpare skulle känna mig trygg med mitt beslut. Jag tycker att Mattias har levt upp till de förväntningar jag har av en mäklare och jag kan varmt rekommendera andra att köpa och sälja genom honom! Läs mer
    Mattias L gillar detta
  • Cindy H köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-30

Kungsholmen Nedre
    Köpte via Mattias, han gav snabb återkoppling och var väldigt tillmötesgående. Bra bemötande från början till slut, rekommenderar! Läs mer
    2020-07-15 Mattias L svarar Cindy H
    Tack så hemskt mycket, Cindy! För mig som fastighetsmäklare är det otroligt viktigt att ni som förstagångsköpare känner er trygga genom hela processen. Jag är så tacksam att jag fick chansen att hjälpa dig med bostadsköpet och är helt övertygad om att du kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
    Mattias L gillar detta
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-27

Kungsholmen Nedre
    Mattias sålde min lägenhet på Kungsholmen.

Jag fick ett mycket gott intryck av honom redan vid första mötet, då han gav en ärlig bild av bostadsmarknaden och satte upp realistiska mål för försäljningen (som också samsvarade med min syn på marknaden och lägenheten).

Under processen var han väldigt tillgänglig för frågor och diskussioner samt klientorienterad på så sätt att han hanterade allt praktiskt (vilket innebär att du som uppdragsgivare behöver göra så lite som du själv önskar).

Jag har haft fullt förtroende för Mattias under hela säljprocessen och skulle absolut anlita honom igen. Jag kan därför ge honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2020-07-17 Mattias L svarar Per S
    Tack så hemskt mycket Per för din fina rekommendation och för att jag fick ditt fulla förtroende att hjälpa dig med försäljningen. Trots en annorlunda marknad såg vi tillsammans till att skapa dem bästa förutsättningarna för just din bostad, vilket ledde till ett bra slutpris. Det har varit otroligt kul att få samarbeta med dig och hoppas att vi får möjligheten att göra det fler gånger framöver.
    Mattias L gillar detta
  • Anna Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-16

1.5:a
    Kungsholmen Rådhuset
    Mycket trevligt och engagerat bemötande. Återkopplade snabbt och svarade på alla frågor. Snabb och smidig affär. Kan verkligen rekommendera Mattias. Läs mer
    2020-01-28 Mattias L svarar Anna Kristina B
    Stort tack Anna för ett fint omdöme! Jag är tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er i bostadsköpet. Varmt välkomna till Kungsholmen!
    Mattias L gillar detta
  • Mikael T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-16

1.5:a
    Kungsholmen Rådhuset
    Snabb, Smidig och duktig!

Rekommenderar att använda er av Mattias vid nästa lägenhetsförsäljning Läs mer
    2020-07-15 Mattias L svarar Mikael T
    Stort tack Mikael för din fina rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet!
    Mattias L gillar detta
  • Vilhelm F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-27

Kungsholmen Rådhuset
    Vi hade en bra kontakt och pratet kring hur vi skulle sälja var smidigt.

Mattias kom med bra förslag på hur vi skulle presentera lägenheten på Hemnet som vi annars inte skulle valt själva.

När man träffar Mattias så ger han ett intryck av förtroende och jag tycker han varit väldigt professionell genom hela processen.

Vi valde mellan 5 st olika mäklare innan vi bestämde oss för Mattias och vi är väldigt nöjda med valet. Tillsammans fick vi många intresserade som kom på visningarna och vi sålde över förväntan. Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Vilhelm F
    Tack så mycket Vilhelm! Jag får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, har varit ett sant nöje och ett fint samarbete processen igenom. Sköt om er så ses vi vid tillträdet.
    Mattias L, Stina B gillar detta
  • Ann-charlotte S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-27

Kungsholmen Rådhuset
    Vi köpte en lägenhet under 2019, med Mattias Lundin på HusmanHagberg som mäklare. Vi har nog egentligen bara positiva saker att säga om Mattias. Trevligt och professionellt bemötande. Han höll det han lovade att han skulle göra i processen. Klara och tydliga besked. Vi kan varmt rekommendera honom för alla som funderar på att anlita en mäklare i en försäljningsprocess.

/Peter & Ann-Charlotte Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Ann-charlotte S
    Stort tack för de fina orden! För mig är det viktigt att ni som köpare känner er trygga genom hela processen. Jag är helt säker på att ni kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
  • Inna F
    Inna F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-25

Kungsholmen Rådhuset
    Mattias hjälpte oss att sälja vår fina tvåa på Kungsholmen. Han var mycket professionell, lyhörd, förtroendegivande och hjälpsam i alla frågor. Bemötandet var väldigt personligt vilket gjorde att vi vände oss just till Mattias. Affären var snabb och smidig och gick över förväntan.

Han gav oss många smarta tips kring hur man ska presentera lägenheten på rätt sätt vilket gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Skulle absolut rekommendera Mattias!!! Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Inna F
    Tusen tack Innan för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!

Senaste försäljningarna

Igeldammsgatan