Mattias Lundin
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 8 Läs vad Mattias Lundin

• Cindy H köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-30

Kungsholmen Nedre
    Köpte via Mattias, han gav snabb återkoppling och var väldigt tillmötesgående. Bra bemötande från början till slut, rekommenderar! Läs mer
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-03-27

Kungsholmen Nedre
    Mattias sålde min lägenhet på Kungsholmen.

Jag fick ett mycket gott intryck av honom redan vid första mötet, då han gav en ärlig bild av bostadsmarknaden och satte upp realistiska mål för försäljningen (som också samsvarade med min syn på marknaden och lägenheten).

Under processen var han väldigt tillgänglig för frågor och diskussioner samt klientorienterad på så sätt att han hanterade allt praktiskt (vilket innebär att du som uppdragsgivare behöver göra så lite som du själv önskar).

Jag har haft fullt förtroende för Mattias under hela säljprocessen och skulle absolut anlita honom igen. Jag kan därför ge honom mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Anna Kristina B köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-16

Kungsholmen Rådhuset
    Mycket trevligt och engagerat bemötande. Återkopplade snabbt och svarade på alla frågor. Snabb och smidig affär. Kan verkligen rekommendera Mattias. Läs mer
    2020-01-28 Mattias L svarar Anna Kristina B
    Stort tack Anna för ett fint omdöme! Jag är tacksam för att jag fick möjligheten att hjälpa er i bostadsköpet. Varmt välkomna till Kungsholmen!
    Mattias L gillar detta
  • Mikael T sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2020-01-16

Kungsholmen Rådhuset
    Snabb, Smidig och duktig!

Rekommenderar att använda er av Mattias vid nästa lägenhetsförsäljning Läs mer
    Mattias L gillar detta
  • Vilhelm F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-27

Kungsholmen Rådhuset
    Vi hade en bra kontakt och pratet kring hur vi skulle sälja var smidigt.

Mattias kom med bra förslag på hur vi skulle presentera lägenheten på Hemnet som vi annars inte skulle valt själva.

När man träffar Mattias så ger han ett intryck av förtroende och jag tycker han varit väldigt professionell genom hela processen.

Vi valde mellan 5 st olika mäklare innan vi bestämde oss för Mattias och vi är väldigt nöjda med valet. Tillsammans fick vi många intresserade som kom på visningarna och vi sålde över förväntan. Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Vilhelm F
    Tack så mycket Vilhelm! Jag får även tacka för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet, har varit ett sant nöje och ett fint samarbete processen igenom. Sköt om er så ses vi vid tillträdet.
    Mattias L, Stina B gillar detta
  • Ann-charlotte S köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-27

Kungsholmen Rådhuset
    Vi köpte en lägenhet under 2019, med Mattias Lundin på HusmanHagberg som mäklare. Vi har nog egentligen bara positiva saker att säga om Mattias. Trevligt och professionellt bemötande. Han höll det han lovade att han skulle göra i processen. Klara och tydliga besked. Vi kan varmt rekommendera honom för alla som funderar på att anlita en mäklare i en försäljningsprocess.

/Peter & Ann-Charlotte Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Ann-charlotte S
    Stort tack för de fina orden! För mig är det viktigt att ni som köpare känner er trygga genom hela processen. Jag är helt säker på att ni kommer att stormtrivas här på Kungsholmen!
  • Inna F
    Inna F sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-11-25

Kungsholmen Rådhuset
    Mattias hjälpte oss att sälja vår fina tvåa på Kungsholmen. Han var mycket professionell, lyhörd, förtroendegivande och hjälpsam i alla frågor. Bemötandet var väldigt personligt vilket gjorde att vi vände oss just till Mattias. Affären var snabb och smidig och gick över förväntan.

Han gav oss många smarta tips kring hur man ska presentera lägenheten på rätt sätt vilket gjorde att försäljningen gick över förväntan.

Skulle absolut rekommendera Mattias!!! Läs mer
    2019-12-06 Mattias L svarar Inna F
    Tusen tack Innan för en fin rekommendation och för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
    Mattias L, Stina B gillar detta
  • Alexander L sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Lundin en del av HusmanHagberg Kungsholmen

2019-10-25

Kungsholmen Kungsholms Strand
    Mattias hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Kungsholmen. Jag valde mellan flera andra mäklare men valde Mattias för att han gav ett förtroendeingivande intryck och verkade väldigt taggad på att hjälpa mig.
    Mattias skötte sitt uppdrag med bravur! Han såg till att jag hade den info jag behövde genom hela processen och jag kan rekommendera honom för andra som går i säljtankar. Läs mer
    Kajsa A, Felicia T, Stina B gillar detta

Senaste försäljningarna