Stina Bodlund

Stina Bodlund

Stina Bodlund är mäklare på HusmanHagberg Kungsholmen

Stina Bodlund har varit registrerad mäklare sedan 2003-07. Stina Bodlund har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-04 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Stina Bodlund har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

119 omdömen om Stina Bodlund

Sedan starten hos Reco 2014
Roger S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fridhemsplan

Stina skötte kontakterna bra med oss som köpare, i en process som drog ut lite på tiden och som slutade med en budgivning. Hon var professionell, och mån om stt allt skulle landa bra.

Charlotte F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

Trevlig och professionell mäklare

Guang Y
Kungsholmen Thorildsplan

patient, supportive and efficient!

Emma E
Kungsholmen Fridhemsplan

Vi har bara gott att säga om Stina! Hon är både professionell och personlig. Har lång erfarenhet, och det märks. Vi är SÅ nöjda. En fröjd att ha kontakt med under hela resan! TACK!

Mikael T
Kungsholmen Fridhemsplan

Stina var otroligt hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Väldigt förtroendeingivande.

Svar från Stina Bodlund

Tack, Mikael. Jag är så glad för din skull som fick köpa en så fin lägenhet av föreningen. Hoppas du ska stormtrivas! Vi ses säkert i kvarteren framöver!

Fabiola W
Kungsholmen Kristineberg

Lyhörd, kunnig och med professionellt utförande, hela vägen från värdering till försäljning. Mötte alla förväntningar för en lyckad försäljning!

Svar från Stina Bodlund

Tack så väldigt mycket för att du tog dig tid att lämna omdöme, Fabiola. Det har varit ett sådant nöje att förmedla din helt underbart fina lägenhet. Jag är så glad för din skull och önskar dig all lycka med nya, spännande livet med hus :) Jag ser fram emot att se dig igen vid tillträdet, om inte innan!

Sven Georg Z
Kungsholmen Rådhuset

Kunnigt! Vänligt! Och det gäller både Stina och Maria, hennes kollega på kontoret!

Svar från Stina Bodlund

Tack så mycket för din rekommendation. Jag är glad att försäljningen gick smidigt och snabbt för er, samt naturligtvis att priset blev så bra. Vänliga hälsningar, Stina

Anna Å
Kungsholmen Fridhemsplan

Stina är mycket kunnig och jag fick ett varmt personligt bemötande. Stina var flexibel, lyhörd och påläst och hon höll en tät kontakt med oss genom hela säljprocessen. Hon var aktivt engagerad i att ställa iordning bostaden inför visning och hon var med vid fotograferingen för att säkerställa att bostaden presenterades på bästa sätt. Stina skötte försäljningen av vår bostad på ett oerhört professionellt sätt och till vår största belåtenhet. Vi vill varmt rekommendera henne.

Svar från Stina Bodlund

Stort tack till Dig, Anna! Jag ger dig högsta betyg som säljare :) Vi hade ett perfekt samarbete och jag är så glad att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och att du fick den lägenhet som du önskade till slut. Varmt tack igen och hoppas vi ses i kvarteren snart! Stina

ALEXANDER J
Kungsholmen Fridhemsplan

Oerhört professionell och lyhörd från visning till påskrivning.

Svar från Stina Bodlund

Tack så mycket, Alexander. Jag hoppas att ni trivs bra i er så fina lägenhet! Stina

Claes Å
Kungsholmen Fridhemsplan

Hon är mycket seriös, engagerad & återkopplar under hela processen. Trevlig i sitt agerande.

Svar från Stina Bodlund

Tack så mycket, Claes! Hela er familj har varit så trevliga att samarbeta med och jag är glad att allt blev så bra till slut. Vänligen, Stina