HusmanHagberg Kungsholmen

HusmanHagberg Kungsholmen

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeElevenYears

Vi vet att det är ett stort beslut, och för de flesta en stor affär, att byta bostad. Därför anstränger vi på HusmanHagberg oss lite extra för att ha hjärtat med i din bostadsaffär, varje gång. Dessutom bor flera av oss i närområdet, så vi har koll på hur det är att bo på Kungsholmen. Våra fastighetsmäklare har stark vinnarinstinkt...

824 omdömen om HusmanHagberg Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2014

Helena T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Rådhuset

Kajsa har varit en trygg part i min försäljningsresa. Hon höll mig alltid uppdaterad och var alltid snabb på att svara mig. Hon behandlade mig som säljare, likväl kunder professionellt och med respekt. Kajsa är påläst och kunnig. Jag vet att hon alltid varit duktig i dialogerna med kund, sett till att de fått svar på alla sina frågor osv. Jag rekommenderar Kajsa varmt!

Roger S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fridhemsplan

Stina skötte kontakterna bra med oss som köpare, i en process som drog ut lite på tiden och som slutade med en budgivning. Hon var professionell, och mån om stt allt skulle landa bra.

Charlotte F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stina Bodlund en del av HusmanHagberg Kungsholmen

Trevlig och professionell mäklare

Adela E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kajsa Allermalm en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fridhemsplan

Bra kommunikation och snabb på att återkoppla. Tydlig.

Göran W
Kungsholmen Fridhemsplan

Kajsa har ett trevligt bemötande och är kunnig och engagerad i alla steg i försäljningen. Kajsa var en riktig klippa att luta sig mot i vår bostadsaffärer…

Guang Y
Kungsholmen Thorildsplan

patient, supportive and efficient!

Ida P
Kungsholmen Stora Essingen

Anlitade Kajsa i samband med min bostadsrättsförsäljning. Som förstagångssäljare ville jag ha en lugn och metodisk mäklare vid min sida och med Kajsa kände jag mig trygg genom hela resan, från första mötet fram till kontraktsskrivningen. Är jättenöjd!

Aysin S
Kungsholmen Stora Essingen

”En lyhörd, trevlig och proffsig mäklare. Gör jobbet" Mycket nöjd!

Arne R
Kungsholmen Fridhemsplan

Kajsa är mycket kunnig och kompetent, dvs i högsta grad professionell och följer upp kontakter vi haft samt har gett bra förslag på vad jag och min sambo söker för typ av bostad. Dessutom är Kajsa mycket trevlig och lätt att samarbeta med.

Jesper Å
Kungsholmen Lilla Essingen

Bara positiva saker att säga om Kajsa!

Jakob V
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Bra kommunikation, flexibel, lätt att ha att göra med

Emma Ö
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Kajsa är oerhört lyhörd med stort fokus på att jag som säljare ska vara nöjd genom processen vilket jag varit hela tiden. 5/5!

Elisabeth G
Kungsholmen Rådhuset

Kajsa Allermalm är en erfaren, kunnig och engagerad mäklare. Jag har både köpt och sålt med Kajsa Allermalms hjälp, och har varit mycket nöjd med processerna båda gångerna!

Magnus J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Fredhäll

Det var ett nöje att jobba med Javier! Han har vad man kallar fingertoppskänsla och en otrolig förmåga att matcha köpare och säljare. Framförallt lyckades han göra processen till något roligt och lärorikt.

Natalie E
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Ärlig och professionell med stort nätverk, rekommenderar starkt.

Åsa S
Kungsholmen Stora Essingen

Snabba svar, alltid tillgänglig och bra erfarenhet och kunskap om området!

Charlotte P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Javier Basile Leon en del av HusmanHagberg Kungsholmen
Kungsholmen Stora Essingen

Quick, honest, polite. He made the whole buying process a dream!

Josefin A
Kungsholmen Marieberg

Proffsig och mycket hjälpsam mot mig som köpare!

Johanna W
Kungsholmen Rådhuset

Kajsa är proffsig, kunnig och otroligt hjälpsam. Detta var vår andra försäljning med Kajsa och vi kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Emma E
Kungsholmen Fridhemsplan

Vi har bara gott att säga om Stina! Hon är både professionell och personlig. Har lång erfarenhet, och det märks. Vi är SÅ nöjda. En fröjd att ha kontakt med under hela resan! TACK!

Ted W
Kungsholmen Rådhuset

Väldigt kompetent och ambitiös. Agerar och återkopplar på ett exemplariskt sätt.

Niklas E
Kungsholmen Fridhemsplan

Lugn, professionell, trovärdig, omhändertagande och positiv!

Elin E
Kungsholmen Fridhemsplan

Vi genomgick tillsammans med Kajsa en lugn och metodisk process, där tidplan och upplägg var tydligt. Under processens gång höll Kajsa god kontakt med oss och var tydlig med vad som skulle ske och vilka förväntningar som fanns på oss som säljare. Kajsa stod stadigt genom försäljningen och det vi var överens om initialt genomfördes enligt plan.

Petronella B
Kungsholmen S:t Eriksområdet

Kajsa är en rutinerad och driven mäklare som med sin långa erfarenhet var en god samarbetsparter att bistå i min försäljning nu när marknaden blåser lite bistrare vindar.

Gerzon d
Kungsholmen Nedre

Trevlig bemötande , kunnig och erfaren.

Oskar D
Kungsholmen Fredhäll

Vi hade förmånen att samarbeta med Kajsa som mäklare för att sälja vår bostad. Kajsa var lugn och kommunikativ genom hela processen. Hennes strategi visade sig vara precis rätt för den aktuella bostadsmarknaden och vi lyckades uppnå det pris vi hade hoppats på. Vi rekommenderar henne varmt till alla som behöver en pålitlig och skicklig mäklare. Tack, Kajsa, för din professionella insats och ditt engagemang!

Aida B
Kungsholmen Fridhemsplan

Hej! Kajsa matchade mig med rätt säljare och köpet blev av direkt! Helt okomplicerat. Kan inte tacka henne nog. MVH Aida

Anna P
Kungsholmen Fridhemsplan

Vi är jättenöjda med Kajsa och hennes bemötande. Alltid tillgänglig, tillmötesgående och öppen för diskussion. Hon har stor erfarenhet vilket märks och vi skulle absolut använda oss av henne igen om vi behöver köpa eller sälja nytt boende

Gunilla S
Kungsholmen Marieberg

Jag har köpt och sålt flera fastigheter/bostadsrätter. Kajsa är utan tvekan den mest professionella mäklaren jag anlitat eller haft kontakt med som köpare!

Kurt B
Kungsholmen Marieberg

Blev bemöt på ett trevligt och med stort engagemang. Jag är ingen van köpare så gick in i detta utan att veta så mycket men tycker att Kajsa kunde med sitt kunnande styra upp så allt funkade perfekt. Jag tycker mäklaren är väldigt engagerad, kunnig och hjälpsam. Jag har bara gott att säga, vårat köp var lite krångligt trodde jag med fullmakter och sånt till våran dotter som bor i Stockholm och gjorde detta istället för oss som inte kunde vara på plats men det gick superbra. Väldigt nöjd.

Mikael T
Kungsholmen Fridhemsplan

Stina var otroligt hjälpsam och tillmötesgående på alla sätt. Väldigt förtroendeingivande.

Svar från Stina Bodlund

Tack, Mikael. Jag är så glad för din skull som fick köpa en så fin lägenhet av föreningen. Hoppas du ska stormtrivas! Vi ses säkert i kvarteren framöver!

Johanna P
Kungsholmen Fridhemsplan

Otroligt proffsig genom hela processen. Duktig på att återkoppla samt väldigt god rådgivare. Mycket nöjd!

Olof S
Kungsholmen Rådhuset

Javier gav mig goda råd och tips både under min egen köpprocess och när det var dags för mig att sälja. Dessutom lyckades han snabbt få till en bra budgivning och ett slutpris som översteg mina förväntningar, och detta på en skakig marknad där andra liknande lägenheter ligger kvar osålda! Jag är säker på att detta till stor del beror på hans professionella och genuina bemötande. Sammantaget kunde jag knappast ha valt en bättre mäklare. Rekommenderas varmt!

Stina M
Kungsholmen Marieberg

Proffsig, tillgänglig och effektiv för oss som köpare

Jonas M
Kungsholmen Marieberg

Professionell och påläst. Serviceinriktad och med bra bemötande.

Louise T
Kungsholmen Kungsholms Strand

Jag kan varmt rekommendera Javier som mäklare. Han är lugn, kunnig, professionell och tillmötesgående. Upplevde att han tog lika väl hand om säljare som köpare under hela processen. Jag fick ett stort förtroende för honom redan från start.

Kouros A
Kungsholmen Kungsholms Strand

Han är proffs på sitt jobb och är myckt nogrant och trevligt. Han återkopplar så fort som möiligt. Jag kommer att rekommendera honom till alla som vill sälja bostad.

Christer N
Kungsholmen Lilla Essingen

Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst Bara bäst

Fabiola W
Kungsholmen Kristineberg

Lyhörd, kunnig och med professionellt utförande, hela vägen från värdering till försäljning. Mötte alla förväntningar för en lyckad försäljning!

Svar från Stina Bodlund

Tack så väldigt mycket för att du tog dig tid att lämna omdöme, Fabiola. Det har varit ett sådant nöje att förmedla din helt underbart fina lägenhet. Jag är så glad för din skull och önskar dig all lycka med nya, spännande livet med hus :) Jag ser fram emot att se dig igen vid tillträdet, om inte innan!

Johan K
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Jag kände mig väldigt trygg med Kajsa som mäklare. Jag uppskattade verkligen hur hon återkopplade till mig återkommande om läget i processen. Det märks att hon har lång erfarenhet av mäkleri och hon kan Kungsholmen utan och innan. Rekommenderas!

Viktor W
Kungsholmen Fridhemsplan

Sålde min lägenhet med hjälp av Kajsa som varit en fantastisk mäklare genom hela försäljningsprocessen. Väldigt hjälpsam, kunnig och närvarande igenom hela processen. Kan varmt rekommendera Kajsa i dessa tuffare tider på bostadsmarknaden.

Elisabet K
Kungsholmen Nedre

Fantastiskt att ha Kajsa som mäklare. Jag fick dagliga uppdateringar och hon var väldigt lyhörd för våra behov och önskemål. Kan verkligen rekommendera!

Sebastian Z
Kungsholmen Hornsbergs Strand

Javier var väldigt professionell och trevlig i sitt bemötande. Det märktes att han är erfaren vilket gjorde att det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Han var tydlig och snabb i sin kommunikation och hela processen gick mycket smidigt. Jag var mycket nöjd med honom och kan bara rekommendera honom.

Tora P
Kungsholmen Rådhuset

Javier gav ett förtroende ingivande intryck och var lyhörd för våra önskemål. Han lyssnade på vad vi ville men kunde även komma med tydliga råd inför försäljningen. Han hjälpte till under hela processen. Trygg och professionell. Vi är väldigt nöjda med Javiers insats och rekommenderar verkligen honom om man går i tankar på att sälja sin bostad.

Iva P
Kungsholmen Rådhuset

Tillmötesgående och trevlig, tog sig tid att svara på frågor även om det var mycket folk på visningen. Höll även god kontakt under budgivningen och köpet.

Jukka K
Kungsholmen Marieberg

Kajsa motsvarar högställda förväntningar på en fastighetsmäklare. Jag uppfattade henne som erfaren och mycket professionell. Det som jag uppskattade särskilt, var hennes lugna och tonsäkra sätt att bemöta mig i som kund. Kajsa var intresserad av mina frågor och behov och svarade på bästa möjliga sätt på dem. Jag uppskattade också Kajsas snabba återkopplingar på e-mail. Mycket bra, seriöst och förtoendegivande bemötande. Jag kommer att rekommendera Kajsa till mina vänner. God kunskap om lägenheten och föreningen. Mycket bra, seriöst och förtoendegivande bemötande.

Kristina N
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Professionell, lugn, saklig och erfaren. Kommunikativ och tydlig. Rekommenderar varmt.

Felix G
Kungsholmen Fridhemsplan

Lägenheten blev såld trots valet av mäklare

Sven Georg Z
Kungsholmen Rådhuset

Kunnigt! Vänligt! Och det gäller både Stina och Maria, hennes kollega på kontoret!

Svar från Stina Bodlund

Tack så mycket för din rekommendation. Jag är glad att försäljningen gick smidigt och snabbt för er, samt naturligtvis att priset blev så bra. Vänliga hälsningar, Stina

Eva H
Kungsholmen Norr Mälarstrand

Kunnig. God lokalkännedom. Vi jobbade ihop som ett team. Lugn, strukturerad. Svarade snabbt på mina frågor.