HusmanHagberg Lidingö

HusmanHagberg Lidingö

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till den vackra ön Lidingö i Stockholm, och till oss på HusmanHagberg! Vi här på kontoret hjälper dig gärna om du ska köpa eller sälja en bostad i området. Vi har full koll på ön och vår passion är verkligen bostadsaffärer och alla sorters bostäder. Vi är inte kopplade till vare sig banker eller försäkringsbolag,...

345 omdömen om HusmanHagberg Lidingö

Sedan starten hos Reco 2017

Emma L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
Torsvik

Har träffat de flesta mäklarna på Lidingö i både köp och sälj situationer och Sebastian sticker ut som den mest professionella och genuina mäklaren. Duktig, ärlig och mån om både säljare och köpare.

Lisa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Fredriksson en del av HusmanHagberg Lidingö
Dalénum

Linda är otroligt trevlig och lätt att ha att göra med men hon är framförallt väldigt kunnig och professionell som mäklare. Linda ligger steget före, är noggrann och uppmärksam. Vi skulle välja Linda om vi skulle sälja vår bostad och rekommenderar henne varmt!

Svar från Linda Fredriksson

Tack vad fint skrivet/ Vi ses, L

Helena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Näset

Engagerad, följer upp, kunskap om området, trevlig

Marie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Näset

Erfaren och duktig. Tät kontakt med oss som säljare. Kunnig om bostadsområde som lägenheten ligger i.

Zeila C
Näset

Han är väldigt insatt i hur marknaden ser ut idag och känner till vårt område bäst av alla. Han hjälpte oss få mycket mer för våran lägenhet än förväntat. Vi är väldigt nöjda med Wilhelm. Bästa mäklaren på ön!

Marcus C
Näset

Wilhelm överträffade våra förväntningar med råge!

Björn A
Näset

Kunnig och trevlig lätt att ha att göra med

Sebastian R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Fredriksson en del av HusmanHagberg Lidingö
Dalénum

Vi både köpte av, och sålde med, Linda Fredriksson på HusmanHagberg, och det har varit en kanonupplevelse rakt igenom. Linda kommer med råd och är snabb på att följa upp genom hela processen - som säljare har vi känt oss trygga genom hela försäljningen.

Svar från Linda Fredriksson

Tack för fina ord! Så roligt att få följa er/ Vi ses!

Camilla H
Brevik

Kan rekommendera Annika som mäklare, trevlig och kunnig, pålitlig och alltid lätt att komma i kontakt med.

Gun-marie L
Dalénum

Rörig, känns stressad (när man gör sin livs största affär då vill man att affären ska hanteras lugnt, stabilt och förtroendeingivande. Det intrycket hade och har vi fortfarande inte. Hon lovar och ringer inte tillbaka med besked som hon lovat

Bo Thomas Roland G
Sålde sitt hus med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Hersby Åker

Wilhelm är en duktig människokännare och kunde därför blixtsnabbt fatta hur vi önskade att vår försäljningsprocess skulle läggas upp. Han har hög integritet, bra på att lyssna och stor social förmåga. Han är i högsta grad professionell och skapar snabbt den känsla ett djupare förtroende som krävs när man gör en bostadsaffär. Det gäller såväl oss som säljare som dem blev vår köpare. Vi kan varmt rekommendera Wilhelm

Lidia M
Näset

Professionell, kunnig och gav ett tryggt intryck. Höll regelbunden kontakt. Visning o avslut mycket proffsigt. Är super nöjd. ✌️✌️🙏

Lena A
Herserud

Som en mäklare förväntas vara. Svarar på alla frågor man har

Anna-Maria E
Skärsätra

Annika är mycket trevlig och öppen person med bred erfarenhet som fastighetsmäklare, det märktes och försäljningen gick smidigt och enkelt, hon var tydlig med hur det skulle vara inför fotograferingen för bästa bilderna, kan varmt rekommendera Annika Anna-Maria Eriksson

CHRISTER H
Herserud

Wilhelm skötte försäljningen av min lägenhet på ett förträffligt sätt. Väldigt trevlig och ambitiös i sitt sätt att hantera allt från början till slut. Har rekommenderat och kommer fortsätta rekommendera honom till mina vänner och bekanta. Bästa mäklarerfarenhet jag någonsin erfarit så kommer givetvis anlita Wilhelm Ericsson igen om jag mäklare framöver. Väldigt nöjd kund, Christer Holm..

Lars A

Sympatisk, kunnig och hjälpsam /Lars

Philip A
Herserud

Blev väldigt trevligt bemött med positiv energi, jag hade höga förväntningar innan och han levde upp till dessa genom att visa lägenheten och upplysa om dess fördelar och jämförelse med andra lägenheter på Lidingö. Fick bra svar på de frågor jag ställde och tips om hur man kan möblera i lägenheten. Överlag mycket bra positivt intryck vilket kändes viktigt då det här är min första lägenhet och behövde bästa tänkbara vägledning, som jag fick.

Selma E
Näset

En fantastisk mäklare som gjorde mer än förväntat och fick till stånd en snabb och smidig affär på 48 timmar. Lyhörd, trevlig och påläst.

Hanna K
Skärsätra

Väldigt trevlig. Känslan av att hon bryr sig genuint. Snabb och effektiv.

Christina V
Dalénum

Annika Granath har hjälpt mig tidigare. Hon har gedigen erfarenhet i branschen och är otroligt hjälpsam och tillgänglig, förstående och stöttande. Precis de egenskaperna som min mäklare behöver ha. Därför anlitade jag Annika igen!

Ashkan B
Näset

Wilhelm Ericsson var mycket lätt att samarbeta med. Vid första mötet redogjorde han för vad som gällde och vad det kostade. Jobbar för både köpare och säljare och är en bra mellanhand för de båda. Bra service och tydlig kommunikation och hjälper gärna till att besvara frågor gällande den bostadsrätt och fastighet MVH Ashkan Bagheri

Sneha K
Torsvik

Annika Larsson was efficient and communicative, facilitating smooth coordination between us and the seller.

Jan-Erik S
Näset

Lugn och sansad men snabb och effektiv och med fötterna på jorden. Har inte gått kursen Hur man kör över en kund! 👍👍👍

Urban S
Torsvik

Alltid bra bemötande och levde upp till våra högt ställda förväntningar. Trygg och säker mäklare med bra erfarenhet av området.

Emilia M
Näset

Wilhelm är proffsig, kunnig och väldigt trevlig i sitt bemötande av kund. Han tar sig den lilla extra tiden och visar ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera honom!

Jan-Erik S
Skrev om Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö

Instämmer med föregående skribenter. Jag lägger till - lugn, sansad!

Lars G
Näset

Mycket proffsig och kunnig om läget. Alltid tillgänglig och snabb på att svara och väldigt trevlig.

Måns K
Näset

Lojal, proffsig, snabb och trevlig.

Jonas P
Näset

Wilhelm har helt levt upp till våra förväntningar, mycket bra bemötande och alltid tillgänglig, blev inte sämre av att vår lägenhet såldes innan alla visningar drog igång. Kan varmt rekommendera Wilhelm // Jonas Persson

Solveig R
Näset

Väldigt trevlig och duktig, engagerad mäklare. Våra förväntningar levdes upp till 100 % Kommer absolut rekommendera honom till andra som ska köpa eller sälja på Lidingö. Betyg 5 av 5 möjliga

Anne-Christine F

Korrekt, ärlig proffessionalitet

Aviva K
Näset

Jag har alltid blivit bemött på ett mycket bra sätt. Han har gjort vad han kunnat för att få lägenheten såld. Vi nådde inte riktigt upp till det vi önskade men så är marknaden nu. Sammantaget ett proffsigt hanterade av försäljningsuppdraget. Han är informativ, ärlig och trevlig.

Ylva E
Brevik

Proffsig och skicklig. Trevligt bemötande.

Urban E
Brevik

Wilhelm är väldigt duktig. Han har ett stort kontaktnät på kunder som söker lägenheter som han kan para ihop med säljare. Han har även lokal kännedom på Lidingö. Han är effektiv och inger förtroende. Jag rekommenderar Wilhelm till alla som ska sälja men även köpa!

Johanna B
Bodal

Bästa tänkbara återkoppling och service och Wilhelm har gjort allt för att genomföra försäljningen på distans för mig som bor på annan ort.

Mirna M
Torsvik/Herserud

Engagerad i uppdraget samt efektivt och snabbt med dokumentation . Jätte bra mäklare!!!

Elsa C
Skärsätra

Min man skötte kontakten med Sebastian. Nöjd med service och snabb affär.

Maria R
Hersby

Snabb och smidig affär med proffsigt bemötande!

Ludvig C
Skärsätra

Supertrevlig mäklare som bemöter alla partner på bästa sättet. Överträffat förväntningarna och rekommenderar starkt!

Anneli J
Näset

Vi har haft glädjen att jobba med Sebastian vid flera tillfällen. Sebastian har ett vänligt och korrekt bemötande som också är personligt. Sebastian vinnlägger sig om att hålla kunden informerad om affärens förutsättningar och hur utvecklingen sker löpande. Vi kan å det varmaste rekommendera Sebastian.

Daniel H
Näset

Professionel och handlingskraftig. Får jobbet gjort!

Oscar R
Hersby

Trevlig, ambitiös och smidig mäklare. Återkoppling och hantering av all kontakt var snabb och proffsig.

Oscar R
Näset

Professionell, förtroendeingivande och snabbt agerande mäklare.

Ronny S
Näset

Wilhelm Ericsson är professionell, saklig, informativ, och korrekt i hela processen från första dagen. Vi kan på goda grunder rekommendera Wilhelm Ericsson Husman Hagberg. Ronny och Madeleine

TAREK B
Näset

Det var andra bostadsaffären med Wilhem och vi skulle inte tveka en sekund att återkomma igen till honom. Mycket lyhörd och aktiv mäklare med långsiktig tänk och känsla för kundens behov. Super nöjd.

Birgitta B
Näset

En fantastisk person,allt gick så smidigt.Bra pris och ett fint arbete i samband med försäljningen.Vi är jättenöjda.

Michael H
Torsvik/Herserud

Sebastian är nogrann, förstående, arbetsam, kompetent, förstår köparen. Vi har känt oss trygga och nöjda med Seb och han har levererat.

Jimmy P
Dalénum

Proffsig med ett personligt bemötande som går utöver det vanliga. Skötte våran känsliga situation med ett lugn och hittade precis rätt köpare för oss. Annika får våra varmaste rekommendationer.

Cecilia Christensson F
Torsvik

Trevlig, noggrann, professionell och lätt att ha att göra med.

Arvid B
Köpte sitt hus med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Gångsätra

Wilhelm var trevlig, förklarade hur det låg till, svarade snabbt i telefon och i allmänhet var det en smidig bostadsaffär.