Annika Larsson

Annika Larsson

4.8 i betyg av 49 omdömen

Annika Larsson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Annika Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 49 omdömen sedan 2014-12-02. Annika Larsson har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 49 Läs vad Annika Larsson

• Mycket trevlig och proffsig. Har givit oss ett bra bemötande och förståelse vid köp av bostadsrätt på Lidingö.
    Göran L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2020-02-20
    • 95.0 m²
    • Bodal
    2020-02-20
  • Jag bytte lägenhet inom samma hus och Annika hjälpte mig att ”sy ihop” bytet med bravur! Trevlig och tillmötesgående!
    Ingrid W
    Ingrid W köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2020-02-16
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Larsberg
    2020-02-16
  • Köpt 4-rummare på Lidingö. AL verkade rar och trevlig. Hon pratade väldigt fort vid första mötet med säljarens representant. Hon rabblade villkor och innehåll i kontraktet, så det blev svårt att följa med Kändes lite slarvigt att hon hade skrivit fel födelseår på säljaren, vilket jag upptäckte genom att ställa frågor. Vi köpte bostaden och kan bara hoppas att vi inte missat något viktigt i samband med överlåtelsen.
    Kerstin T köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2020-02-15
    • 99.0 m²
    • Herserud
    2020-02-15
  • Väldigt engagerad och duktig i försäljningen av vår lägenhet. Hon levde helt upp till våra förväntningar i den tröga marknaden. Vi har anlitat Annika tidigare och hade mycket goda erfarenheter. Vi blev mer än nöjda denna gång också.
    Magnus F sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2020-02-13
    2020-02-13
  • Helt fantastisk mäklare Annika. Hjälpsam positiv kunnig. God Jul🎄 Med vänlig hälsning, Wendy & Christian
    Wendy W sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2019-12-24
    • 78.0 m²
    • Skärsätra
    2019-12-24
  • Har sålt lägenhet. Blev väldigt bra bemött Mäklaren förmedlade på ett utmärkt sätt vad vi kunde ha för förväntningar vilket i slutändan stämde bra. Mäklaren var duktig och hade bra fingertoppskänsla i förhandlingen med köparen då det inte blev någon budgivning med flera spekulanter. På det hela en positiv upplevelse.
    2019-12-09
    2019-12-09
  • Köpte en lägenhet med Annika som mäklare. Jättebra och trevlig kontakt, smidig och snabb kommunikation under försäljningens gång. Rekommenderas!
    Anna D köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2019-12-05
    2019-12-05
  • Bostadsrätt på lidingö. Professionellt och lugnt bemötande.
    Ewa K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2019-11-22
    • 69.0 m²
    • Hersby
    2019-11-22
    2019-11-08
    • 99.0 m²
    • Herserud
    2019-11-08
  • Köpt lägenhet och har pågående försäljning av radhus. Annika har gjort ett utmärkt jobb.
    Marta N sålde sitt hus med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2019-09-24
    • 120.0 m²