Annika Larsson

Annika Larsson

Annika Larsson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Annika Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Annika Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.8. Annika Larsson har haft 9 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 55 Läs vad Annika Larsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Näset
    2021-07-03
    Annika har från första stund varit ett bra och proffsigt stöd. Vi är mycket nöjda och har fått den hjälp vi behöver genom hela processen.
    2021-05-29
    Sålt lägenhet i Skärsätra på Lidingö!
    Var lite skeptisk till att hon trodde det skulle gå så lätt sälja till hyfsat pris. Men hon gjorde ett intensivt och bra jobb!
    2021-05-28
    Sålt bostadsrätt.
    Annika är en super engagerad och lyhörd mäklare som är lätt och ärlig att ha att göra med.
    Vi kände oss så trygga genom hela försäljningen som gick väldigt fort.
    Tack Annika för ditt fantastiska angagemang!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2021-05-07
    En snabb affär, lite på uppstuds då jag skrivit på en 3:a på Pyrolavägen 26. Annika känns både proaktiv, trevlig och förtroendeingivande.

Jag har aldrig träffat mäklare tidigare och detta är den första bostaden jag köper, så min erfarenhet är liten.

Därtill har inte tillträde varit och jag vet inte hur bra Annikas råd och hjälp varit i praktiken.

Men så här långt känner jag mig trygg och lugn och sedd och trevligt bemött och lagom uppmärksammad. Snabb och bra återkoppling i alla kontakter.
    • Näset
    2021-03-07
    Annika gav fin, personlig service och visade gott engagemang vid vårt bostadsköp. Allt gick snabbt, smidigt och vi är mycket nöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Sticklinge
    2021-02-28
    Sålt ett parhus på Lidingö.
    Fick högsta förtroende för Annika från första stund. Professionell och kunnig, dessutom mycket trevlig. Snabb handläggning. Kan å det varmaste rekommendera Annika som mäklare.
    Träffade fyra olika mäklare innan jag bestämde mig för HusmanHagberg och Annika.
  • skrev om Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    2020-02-20
    Mycket trevlig och proffsig. Har givit oss ett bra bemötande och förståelse vid köp av bostadsrätt på Lidingö.
  • Ingrid W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Larsberg
    2020-02-16
    Jag bytte lägenhet inom samma hus och Annika hjälpte mig att ”sy ihop” bytet med bravur! Trevlig och tillmötesgående!
    • Herserud
    2020-02-15
    Köpt 4-rummare på Lidingö.
    AL verkade rar och trevlig.
    Hon pratade väldigt fort vid första mötet med säljarens representant. Hon rabblade villkor och innehåll i kontraktet, så det blev svårt att följa med
    Kändes lite slarvigt att hon hade skrivit fel födelseår på säljaren, vilket jag upptäckte genom att ställa frågor.
    Vi köpte bostaden och kan bara hoppas att vi inte missat något viktigt i samband med överlåtelsen.
    • Bergsätra
    2020-02-13
    Väldigt engagerad och duktig i försäljningen av vår lägenhet. Hon levde helt upp till våra förväntningar i den tröga marknaden. Vi har anlitat Annika tidigare och hade mycket goda erfarenheter. Vi blev mer än nöjda denna gång också.