Annika Larsson
Registrerad mäklare sedan 2012-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2014-12-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 49 Läs vad Annika Larsson

• Göran L köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-20

Bodal
    Mycket trevlig och proffsig. Har givit oss ett bra bemötande och förståelse vid köp av bostadsrätt på Lidingö. Läs mer
  • Ingrid W
    Ingrid W köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-16

2:a
    Larsberg
    Jag bytte lägenhet inom samma hus och Annika hjälpte mig att ”sy ihop” bytet med bravur! Trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Kerstin T köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-15

Herserud
    Köpt 4-rummare på Lidingö.
    AL verkade rar och trevlig.
    Hon pratade väldigt fort vid första mötet med säljarens representant. Hon rabblade villkor och innehåll i kontraktet, så det blev svårt att följa med
    Kändes lite slarvigt att hon hade skrivit fel födelseår på säljaren, vilket jag upptäckte genom att ställa frågor.
    Vi köpte bostaden och kan bara hoppas att vi inte missat något viktigt i samband med överlåtelsen. Läs mer
  • Magnus F sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-13

Bergsätra
    Väldigt engagerad och duktig i försäljningen av vår lägenhet. Hon levde helt upp till våra förväntningar i den tröga marknaden. Vi har anlitat Annika tidigare och hade mycket goda erfarenheter. Vi blev mer än nöjda denna gång också. Läs mer
  • Wendy W sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-12-24

Skärsätra
    Helt fantastisk mäklare Annika.
    Hjälpsam positiv kunnig.

God Jul🎄
    Med vänlig hälsning,
    Wendy & Christian Läs mer

2019-12-09

Bergsätra
    Har sålt lägenhet. Blev väldigt bra bemött Mäklaren förmedlade på ett utmärkt sätt vad vi kunde ha för förväntningar vilket i slutändan stämde bra. Mäklaren var duktig och hade bra fingertoppskänsla i förhandlingen med köparen då det inte blev någon budgivning med flera spekulanter.
    På det hela en positiv upplevelse. Läs mer
  • Anna D köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-12-05

Bergsätra
    Köpte en lägenhet med Annika som mäklare. Jättebra och trevlig kontakt, smidig och snabb kommunikation under försäljningens gång. Rekommenderas! Läs mer
  • Ewa K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-11-22

Hersby
    Bostadsrätt på lidingö.
    Professionellt och lugnt bemötande. Läs mer

2019-11-08

Herserud
    Köpt 4-rummare på Lidingö.
    AL verkade rar och trevlig.
  • Marta N sålde sitt hus med hjälp av Annika Larsson en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-09-24

Sticklinge
    Köpt lägenhet och har pågående försäljning av radhus. Annika har gjort ett utmärkt jobb. Läs mer

Senaste försäljningarna

Lojovägen