Heléne Nordin Lagerträd
Registrerad mäklare sedan 2009-05-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 22 Läs vad Heléne Nordin Lagerträd

• Anna Carina O sålde sitt hus med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-06-27

Killinge
    Jag fick hjälp av Helene att sälja mitt kedjehus
    Vilket gick otroligt fort
    Tycker allt har fungerat jätte bra Helene har varit så proffsig hjälpsam super trevlig kunnig och professionell ger allra högst betyg till Helen Läs mer
  • Joakim E sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-04-17

Snabb, fokuserad, målinriktad! Läs mer
  • Kajsa B
    Kajsa B sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-20

4:a
    Helt suveränt proffsig.
    Vänligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var höga och hon lyckades ändå leverera snabbt och effektivt.
    Vi sålde en bostadsrätt på Lidingö
    Sammanfattningsvis ger vi henne allra högsta betyg och rekommendationer Läs mer
  • Jimmy P sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-20

4:a
    Bodal
    Fantastisk och högt över förväntan. Läs mer
  • Bo T sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-15

Skärsätra
    Sammantaget är vi mycket nöjda med Heléne. Läs mer
  • Susanne S sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-14

Näset
    Heléne hjälpte till vid försäljningen av min dotters lägenhet. Heléne är mycket professionell, påläst, lättillgänglig och samtidigt väldigt personlig. Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar! Kommer definitivt att anlita Heléne vid eventuell framtida försäljning av bostad. Läs mer
  • Cecilia D köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-13

Mosstorp
    Köpt 2:a på Lidingö. Perfekt bemötande och snabb på att återkoppla. Goda råd när jag behövde. Läs mer
  • Bea A sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2020-02-08

Mosstorp
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Bra bollplank! Mycket nöjd med min mäklare. Läs mer

2020-02-07

Mosstorp
    Köpt 2:a på Lidingö. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både på visning och i telefon efteråt fram till avslutat köp.
    Fantastiskt bra mäklare på alla sätt! Läs mer
  • Ulrika L sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Nordin Lagerträd en del av HusmanHagberg Lidingö

2019-11-16

Kappsta
    Helene:
    Seriöst, proffsigt och kanonbra! Väldigt hjälpsam.
    Försäljning av lägenhet. Läs mer

Senaste försäljningarna