Sebastian Granath

Sebastian Granath

Sebastian Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Sebastian Granath har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Sebastian Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 5.0. Sebastian Granath har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 57 Läs vad Sebastian Granath

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Bodal
    2021-09-06
    Sebastian var professionell genom hela processen. Bra kommunikation där jag ständigt hölls uppdaterad om läget.
    Kändes som han verkligen arbetade för att sälja min bostad på
    mina villkor. Alltid lyhörd och kände att jag alltid kunde vända mig
    till honom med de frågor som dök upp.
    • Rudboda
    2021-09-06
    Sebastian är mäklaren man kan lita på till 100%.
    Trevlig och omtänksam.
    Våra förväntningar på en mäklare upplevde han mer en väl.

Han är kunniga om allt och man får verkligen hjälp på början till slut.
  • James P
    • Bergsätra
    2021-09-03
    Vi var som vanligt väldigt nöjda med Sebastian!
    • Bergsätra
    2021-09-02
    Vi har tidigare både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Sebastian. När vi nu skulle sälja vår nuvarande bostadsrätt var valet av mäklare givet. Sebastian är trevlig, professionell, lyhörd och återkopplar och ger råd löpande under hela försäljningsprocessen. Vi är åter igen mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt!
    • Gångsätra
    2021-07-09
    Sebastian är mycket proffsig, lyhörd och trevlig mäklare. Vi uppskattade den täta och transparenta kommunikationen med honom, han håll oss uppdaterade hela tiden hur affären utvecklas och föreslog olika scenarier som gör det lätt att fatta beslut. Vi kan varm rekommendera honom!
    • Näset
    2021-05-28
    Allt var utomordentligt gjort.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Mycket bra och trevlig. Både lyssnande och drivande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
    • Killinge
    2021-05-10
    Köpt en villa.
    Proffsigt bemötande av en trevlig och duktig mäklare.
  • Mary-ann B
    • Näset
    2021-03-16
    Vi har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Sebastian Granath. Oerhört nöjda vid alla tre tillfällen. Vi ger Sebastian högsta betyg då han alltid levererar mycket över förväntan.Tydlig, noggrann, proffsig och lyhörd. Hans gedigna erfarenhet, breda kunskap och unika förmåga att erbjuda både trygghet och stor målmedvetenhet har vi inte hittat hos någon annan mäklare. Det är ett sant nöje att göra affärer med Sebastian!
    • Hersby/Lidingö Centrum
    2021-03-13
    Sebastian har inte bara gjort ett utmärkt jobb i att se till att jag fick ett bra pris för lägenheten utan har även varit extremt professionell genom hela processen, både genom att göra en väldigt snygg fotografering, en väldigt välskriven bostadsannons, och genom hans kommunikation i form av att kontinuerligt följa upp med mig om mitt tycke och syn gällande budgivningen och hela försäljnings processen.

Bra att veta är också att jag träffade totalt tre mäklare i samband med min försäljning. Jag blev helt säker på att Sebastian var rätt person för jobbet vid vårt första telefonsamtal/möte.

Jag och Sebastian signerade avtal för lägenheten bara 5 dagar efter att bostadsannonsen hade lagts upp på Husman Hagberg och på Hemnet (bara efter förhandsvisningen av lägenheten) och 9 dagar efter fotograferingen. Detta var även 4 dagar innan den officiella visningen ens ägt rum.

Vill du göra en mycket effektiv och prisvärd bostadsförsäljningsaffär? Välj Sebastian Granath!