Sebastian Granath

Sebastian Granath

Sebastian Granath är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Sebastian Granath har varit registrerad mäklare sedan 2008-05. Sebastian Granath har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Sebastian Granath har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

96 omdömen om Sebastian Granath

Sedan starten hos Reco 2019
Karin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sebastian Granath en del av HusmanHagberg Lidingö
Torsvik/Herserud

Jättebra mäklare som finns tillgänglig för frågor och funderingar och känns mycket proffsig!

Emma L
Torsvik

Har träffat de flesta mäklarna på Lidingö i både köp och sälj situationer och Sebastian sticker ut som den mest professionella och genuina mäklaren. Duktig, ärlig och mån om både säljare och köpare.

Urban S
Torsvik

Alltid bra bemötande och levde upp till våra högt ställda förväntningar. Trygg och säker mäklare med bra erfarenhet av området.

Anne-Christine F

Korrekt, ärlig proffessionalitet

Elsa C
Skärsätra

Min man skötte kontakten med Sebastian. Nöjd med service och snabb affär.

Ludvig C
Skärsätra

Supertrevlig mäklare som bemöter alla partner på bästa sättet. Överträffat förväntningarna och rekommenderar starkt!

Anneli J
Näset

Vi har haft glädjen att jobba med Sebastian vid flera tillfällen. Sebastian har ett vänligt och korrekt bemötande som också är personligt. Sebastian vinnlägger sig om att hålla kunden informerad om affärens förutsättningar och hur utvecklingen sker löpande. Vi kan å det varmaste rekommendera Sebastian.

Daniel H
Näset

Professionel och handlingskraftig. Får jobbet gjort!

Michael H
Torsvik/Herserud

Sebastian är nogrann, förstående, arbetsam, kompetent, förstår köparen. Vi har känt oss trygga och nöjda med Seb och han har levererat.

Cecilia Christensson F
Torsvik

Trevlig, noggrann, professionell och lätt att ha att göra med.