Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson

Wilhelm Ericsson är mäklare på HusmanHagberg Lidingö

Wilhelm Ericsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Wilhelm Ericsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-06 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Wilhelm Ericsson har haft 54 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Wilhelm Ericsson

Sedan starten hos Reco 2019
Helena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Näset

Engagerad, följer upp, kunskap om området, trevlig

Marie E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Näset

Erfaren och duktig. Tät kontakt med oss som säljare. Kunnig om bostadsområde som lägenheten ligger i.

Zeila C
Näset

Han är väldigt insatt i hur marknaden ser ut idag och känner till vårt område bäst av alla. Han hjälpte oss få mycket mer för våran lägenhet än förväntat. Vi är väldigt nöjda med Wilhelm. Bästa mäklaren på ön!

Marcus C
Näset

Wilhelm överträffade våra förväntningar med råge!

Björn A
Näset

Kunnig och trevlig lätt att ha att göra med

Bo Thomas Roland G
Sålde sitt hus med hjälp av Wilhelm Ericsson en del av HusmanHagberg Lidingö
Hersby Åker

Wilhelm är en duktig människokännare och kunde därför blixtsnabbt fatta hur vi önskade att vår försäljningsprocess skulle läggas upp. Han har hög integritet, bra på att lyssna och stor social förmåga. Han är i högsta grad professionell och skapar snabbt den känsla ett djupare förtroende som krävs när man gör en bostadsaffär. Det gäller såväl oss som säljare som dem blev vår köpare. Vi kan varmt rekommendera Wilhelm

Lidia M
Näset

Professionell, kunnig och gav ett tryggt intryck. Höll regelbunden kontakt. Visning o avslut mycket proffsigt. Är super nöjd. ✌️✌️🙏

Lena A
Herserud

Som en mäklare förväntas vara. Svarar på alla frågor man har

CHRISTER H
Herserud

Wilhelm skötte försäljningen av min lägenhet på ett förträffligt sätt. Väldigt trevlig och ambitiös i sitt sätt att hantera allt från början till slut. Har rekommenderat och kommer fortsätta rekommendera honom till mina vänner och bekanta. Bästa mäklarerfarenhet jag någonsin erfarit så kommer givetvis anlita Wilhelm Ericsson igen om jag mäklare framöver. Väldigt nöjd kund, Christer Holm..

Lars A

Sympatisk, kunnig och hjälpsam /Lars