HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 111 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2020-07-03

Sara Ö skrev om HusmanHagberg Linköping
    Tycker jag blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Mäklaren var mycket trevlig ej påstridig. Vi har köpt ett radhus. Läs mer
  • 2020-06-28

Johan W skrev om HusmanHagberg Linköping
    Trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-24

Marie C skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket fint bemötande av ansvarig mäklare. Jag hade gamla erfarenheter från möte med mäklare som inte var lika positiva så jag blev oerhört positivt överraskad nu.
    Mycket positiv upplevelse och trevligt bemötande. Rätt person för arbetet som mäklare, återkoppling under tiden och även efteråt kring vad som händer. Tack Läs mer
  • 2020-06-24

Lennie S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag köpte en 2 RoK centralt i Linköping,

Servicen / bemötande från Marcus Pihl har varit fantastisk, trots att detta är mitt fösta kliv ut på bostadsmarknaden och inte har mycket att referera till så är jag 100% säker på att jag fått dom bästa tipsen samt vägledning från start till mål.

Tack M.P & HusmanHagberg

Lennie Strandh Läs mer
  • 2020-06-18

Christina R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är Proffsig, förtroendeingivande och mycket trevlig Läs mer
  • 2020-06-16

Mats L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt min lägenhet i Linköping två rum o kök. Väl möt, de var jag som sökte upp mäklaren efter ett sämre bemötande av annan firma. Marcus har skött allt jag kunnat begära och fått lägenheten såld snabbt och smidigt för mig.
    Bra och tillmötesgående jobb av mäklaren. Läs mer
  • Liselotte L

2020-06-14

Liselotte L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Det var ett trevligt bemötande! Mäklaren är kunnig och visste mycket om bostadsrätten!
    Jag känner mig trygg med att veta hur hela affären ska genomföras. Läs mer
  • 2020-06-06

Ann-sofie M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt lägenhet.
    Fint bemötta. Hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2020-05-26

Ajla H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte en lägenhet på Åbylundsgatan 25 av Marcus Piehl. Har aldrig blivit så bra bemött av en mäklare innan. Sjukt proffsig och kunnig mäklare som engagerar sig! Snabb och smidig affär och är supernöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Patrik M

2020-05-26

Patrik M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt vår bostadsrätt i åbylund. Från första kontakt till försäljning var tiden mindre än tre veckor och med ett pris som var över våra förväntningar.

Marcus kom med konkreta tips på förbättringsförslag, vad som behövde fixas till för att lyfta lägenheten inför visning/fotografering.

Marcus har även en extremt bra kännedom om den förening/område vi bor i, något som också ingav förtroende.

Han är personlig och lyhörd och lyssnade till våra synpunkter och önskemål. Vi har även kontaktat honom i efterhand för rådfrågning i vår kommande bostadsaffär, något som han även tagit sig tid för.

Rekommenderar Marcus och HusmanHagberg starkt, kommer att använda honom i kommande affärer med!

/Patrik och Sofia Läs mer
  • 2020-05-22

Fredrik J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt smidigt. Mäklaren var bra och anlitade även en bra fotograf. Läs mer
  • Ann-Britt H

2020-05-18

Ann-Britt H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt ett radhus via husman Hagberg. Han levde upp till dem förväntningar jag hade då jag blev rekommenderad att kontakta honom. Så jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Bengt B

2020-05-08

Bengt B skrev om HusmanHagberg Linköping
    En lägenhet är på väg att säljas. En sommarstuga snart likaså. Blev tippsad av mycket nöjda vänner som Daniel tidigare hade hjälpt. Bemötandet var mycket positivt. Daniel gjorde intryck av att vara glad och positiv dessutom mycket kunnig . Mina förväntningar in friades med råge. Daniel fastnar inte i några problem han ser lösningar på allt. Ja jag är väldigt i imponerad!!!!! Läs mer
  • 2020-04-30

Rose-marie A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt fritidshus. Mycket positivt
    och professionellt bemötande.
    Har helt och fullt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-27

Pontus L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en 2:a på 62kvm

Bra bemött, haft lång kontakt och kommunikation, så Daniel Windolf var det självklara valet. Läs mer
  • 2020-04-27

Gunnel A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt på Kanberget. Trevligt proffsigt bemötande. Trots coronatider kunde köpet genomföras till rimligt pris. Läs mer
  • 2020-04-22

Christin E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en 1:a i Linköping. Mäklaren, Eva Piehl, var saklig och informativ på ett enkelt och naturligt sätt. Hon lade ett bra utgångspris och ett högre förväntat pris, som dock inte uppnåddes. Intressenterna var för få. Så lght´n gick väg på utgångspriset.
    Samarbetet flöt på bra. Jag ville få den såld inom en rimlig tid, vilket blev hörsammat. Läs mer
  • 2020-04-20

Margareta Kristina J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bra service hela tiden. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-04-18

Elias E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet på dryga 40 kvadrat.

Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Allt känns som det har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-13

Ingrid K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket positiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-04-11

Thage S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklarn var duktig, korrekt, vänlig, personlig och glad. Skötte sig utmärkt! Läs mer
  • 2020-04-01

Tommy J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bostadsrätt
    Bra information genom hela processen. Proffsigt bemötande.
    Utmärkt säljarbete som gav resultat över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-28

Christian L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt och sålt med hjälp av samma mäklare. Sålde en villa i Mjölby och köpte en bostadsrätt i Linköping. Läs mer
  • 2020-03-19

Marita L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt lägenhet. Trevligt och bra bemötande. Nöjd. Läs mer
  • Marie L

2020-03-13

Marie L skrev om HusmanHagberg Linköping
    En fantastisk mäklare som tog sig tid. Han kändes proffsig, och jag fick förtroende för honom. Han har ett stort lugn och mycket tålamod med omständiga kunder. Jag har sålt en lägenhet.
    Rekommenderar varmt Marcus Piehl. Läs mer
  • 2020-03-05

Cindy N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag och sambo köpte vår första bostadsrätt.

Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt och kändes väldigt ödmjuk. Vissa mäklare som vi har pratat med kan kännas väldigt säljig men Marcus kändes inte alls för "på". Vi gillar också att mäklaren har/hade en bra förståelse för oss som är förstagångenköpare.

Sammanfattningsvis, väldigt bra mäklare och vi är supernöjda med bemötandet. Läs mer
  • 2020-02-24

Katarina S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt ett objekt i ett trevligt område. Förutom stort kunnande om själva objektet hade Mäklaren goda kunskaper om stadsplanering för området. Kändes stabilt och tryggt.
    Däremot minus till engagemanget när jag första gången spontant tittade förbi kontoret för att få en inblick i utbudet. Personen på plats skrev ointresserat och slentrianmässigt upp mina kontaktuppgifter och önskemål om objekt för bevakning på en liten post-it. Hörde inte ett ljud efter det.
    Däremot sökte jag upp objekt sedan på egen hand och av en slump blev det samma mäklarfirma. Där trillade jag då på den här engagerade och duktiga mäklaren. Toppklass! Läs mer
  • 2020-02-19

Bookan A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt ett hus och är väldigt nöjda med köpet. Eva Piehl rekommenderar vi stark, hon har är toppen bra mäklare! Läs mer
  • 2020-02-11

Christina F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är driven och energisk och ger inte upp. Han är kunnig och påtalar vad som behöver göras. Marcus följer tydligt upp vad som händer och rekommenderar hur på bästa sätt gå vidare. Marcus har ett trevligt och lättsamt sätt i kombination med en affärsmässig attityd. Jag är mycket nöjd med att ha fått haft Marcus som min mäklare. Läs mer
  • 2020-02-06

Sören A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi blev mycket bra bemötta , lätt att få kontakt med, vi tycker
    att mäklarens levde upp till 100% Stort Tack

Sören o Christina Andersson Läs mer
  • 2020-02-04

Edvard A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bostadsrätt, såld
    Trevligt bemötande
    Såldes för värderat pris
    Positiv att jobba även om det krävdes extra visningar Läs mer
  • 2020-01-30

Magnus A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Proffsig och trevlig, kom med bra information. Tillmötesgående. Har köpt en lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-27

Anders L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt en 1:a och vi är inte helt nöjda med HH. Kontakten har varit sporadisk och känslan att man vill kundens bästa har inte infunnit sig, tyvärr. Läs mer
    Katerina K gillar detta
  • 2019-12-26

Sara Ö skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag och min man har Köpt en bostadsrätt.

Tog kontakt via Mail på hemnet och fick en privat visning i förhand som gjorde att vi kunde köpa bostaden utan stress och budgivning. Läs mer
  • 2019-12-26

Martin H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt parhus.
    Riktigt bra bemötande, hungrig mäklare som levererade en extremt snabb försäljning. Riktigt nöjd! Läs mer
  • 2019-12-24

Sofia N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en lägenhet och fick ett mycket bra och trevligt bemötande. Hon var mycket hjälpsam med att ge olika alternativ för hur man kan göra samt förklarade allt mycket bra för någon som är ny till bostadsmarknaden. Eva överträffade mina förväntningar genom att vara så pass tillgänglig och hjälpsam med att lösa eventuella problem och frågor som kommit fram. Läs mer
  • 2019-12-16

Jannika C skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en villa och fest gick snabbt å smidigt Läs mer
  • 2019-12-05

Thomas A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Mycket enkel och snabb försäljningsprocedur till stor belåtenhet Läs mer
  • 2019-12-04

Susanne E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt mitt hus och ska köpa lägenhet.
    Har fått ett fint och respektfullt bemötande av Marcus Phiel.
    Fick tips innan om HusmanHagberg och det var ett mycket bra tips. Läs mer
  • Malin T

Annamaria J skrev om HusmanHagberg Linköping
    ,................................................. Läs mer
  • 2019-10-14

Simon L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålde min lägenhet i centrala Linköping med HusmanHagberg.
    Mäklaren Marcus Piehl var professionell, vädligt smidig och lagom personlig och höll mig uppdaterad om status från början till slut. Trots motig början jobbade han på hårt med visningar osv. Sammanfattningsvis uppfylldes alla mina förväntningar inkl. slutpris. 5/5. Läs mer
  • 2019-10-07

Robert T skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte lägenhet i Linköping. Allt har gått smidigt än så länge (inte genomfört överlåtelsen än) Läs mer
  • 2019-09-18

Tatjana Jak P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt ett flerfamiljshus på landet.
    Hade höga förväntningar på mäklaren och valde hen pga. en kreativ inställning till vilka potentialer vårt hus hade.
    Har alltid blivit bemött på ett positivt sätt, lagom professionellt och lagom personligt.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-09-15

Gunbritt G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Tokarp. vi blev väldigt nöjda med både försäljning och med våran mäklare Markus som vi fick förtroende för Bästa mäklare i Linköping . Läs mer
  • 2019-09-14

Marcus F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Fick ett extremt bra intryck av Marcus på visning utav Fårullsvägen. Det intrycket stämmer hela vägen ut, extremt snabb och bra service. Finns där under hela vägen från visning till avslut. Läs mer
  • 2019-09-10

Maria F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Kunnig mäklare som ger bra service utan att vara påstridig Läs mer
  • 2019-09-09

Isabelle U skrev om HusmanHagberg Linköping
    Slarvigt arbete kring försäljning, med konstiga bilder och felaktig information i annonsen. Bristande kontakt vid visning och budgivning av lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-09

Anders L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Fantastiskt fint bemötande med stor förståelse för snabbhet då det handlade om en student.
    Vår son fick alla sina frågor, även vi föräldrar, förklarade med noggrannhet och kände oss trygga i denna för oss stora affär.
    Tack! Läs mer
  • 2019-09-06

Eva K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt
    Vänligt bemötande o bra information.
    Flexibel, så att affären genomfördes smidigt. Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping