HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 74 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2019-12-05

Thomas A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Mycket enkel och snabb försäljningsprocedur till stor belåtenhet Läs mer
  • 2019-12-04

Susanne E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt mitt hus och ska köpa lägenhet.
    Har fått ett fint och respektfullt bemötande av Marcus Phiel.
    Fick tips innan om HusmanHagberg och det var ett mycket bra tips. Läs mer
  • Malin T

Annamaria J skrev om HusmanHagberg Linköping
    ,................................................. Läs mer
  • 2019-10-14

Simon L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålde min lägenhet i centrala Linköping med HusmanHagberg.
    Mäklaren Marcus Piehl var professionell, vädligt smidig och lagom personlig och höll mig uppdaterad om status från början till slut. Trots motig början jobbade han på hårt med visningar osv. Sammanfattningsvis uppfylldes alla mina förväntningar inkl. slutpris. 5/5. Läs mer
  • 2019-10-07

Robert T skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte lägenhet i Linköping. Allt har gått smidigt än så länge (inte genomfört överlåtelsen än) Läs mer
  • 2019-09-18

Tatjana Jak P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt ett flerfamiljshus på landet.
    Hade höga förväntningar på mäklaren och valde hen pga. en kreativ inställning till vilka potentialer vårt hus hade.
    Har alltid blivit bemött på ett positivt sätt, lagom professionellt och lagom personligt.
    Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-09-15

Gunbritt G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt våran bostadsrätt i Tokarp. vi blev väldigt nöjda med både försäljning och med våran mäklare Markus som vi fick förtroende för Bästa mäklare i Linköping . Läs mer
  • 2019-09-14

Marcus F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Fick ett extremt bra intryck av Marcus på visning utav Fårullsvägen. Det intrycket stämmer hela vägen ut, extremt snabb och bra service. Finns där under hela vägen från visning till avslut. Läs mer
  • 2019-09-10

Maria F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Kunnig mäklare som ger bra service utan att vara påstridig Läs mer
  • 2019-09-09

Isabelle U skrev om HusmanHagberg Linköping
    Slarvigt arbete kring försäljning, med konstiga bilder och felaktig information i annonsen. Bristande kontakt vid visning och budgivning av lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-09

Anders L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Fantastiskt fint bemötande med stor förståelse för snabbhet då det handlade om en student.
    Vår son fick alla sina frågor, även vi föräldrar, förklarade med noggrannhet och kände oss trygga i denna för oss stora affär.
    Tack! Läs mer
  • 2019-09-06

Eva K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt
    Vänligt bemötande o bra information.
    Flexibel, så att affären genomfördes smidigt. Läs mer
  • Madelene J

2019-09-05

Madelene J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Trevlig, social, snabb återkoppling, kunnig, hjälpsam och helt klart den bästa mäklaren vi mött på genom åren :) Läs mer
  • Damir S

2019-09-02

Damir S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Eva Piehl på HusmanHagberg och var jättenöjd.

Eva var väldigt professionell och bestämd i sin värdering, något som bevisades stämma i slutet av affären.

Jag kan varmt rekommendera HusmanHagberg. Super nöjd! Läs mer
  • 2019-09-01

Simon S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har köpt en lägenhet, en 3:a.
    Blev bra bemött och gott behandlad av mäklaren.
    Jag förväntade mog bra kommunikation mellan mäklare och kund och mäklaren levde upp till det.

Det var en bra och rätt simpel upplevelse utan försvårigheter eller oklarheter. Läs mer
  • 2019-08-27

Karolina S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag köpte en lägenhet genom husmanhagberg. Är supernöjd med allt! Fått svar på mina frågor längst vägen och det känns som att mäklaren hela tiden har gjort det lilla extra! Läs mer
  • 2019-08-22

Hugo H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en minitvåa i Linköping och det är mitt första egna hem. Bemötandet och uppföljningen av mäklaren har varit genomgående utmärkt då han hjälpt till att uppfylla vårat önskemål om tidigt inflyttnings datum. Överlag gått väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • 2019-08-21

Alexander S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostad. Mäklaren var mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående, förklarade tydligt och var mycket tillgänglig för att svara på frågor. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-19

Jörgen P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Trevlig och kompetent.
    Tog hand om hela vår lägenhetsförsäljning, så jag behövde aldrig åka upp till Linköping Läs mer
  • 2019-08-15

Nina R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Snabb och god kontakt med tydliga svar på frågor som uppkom. Läs mer
  • 2019-08-13

Per S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt ett hus som tog 6 månader att sälja av olika anledningar. Mäklaren gav sig inte o har stort anledning till att det nu är sålt. Hösta betyg! Läs mer
  • 2019-08-09

Ebba M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet i Vallastaden, Linköping. Mycket trevligt och lättsamt bemötande av vår mäklare, Marcus. Har aldrig köpt en lägenhet tidigare så hade inte direkt några förväntningar. Men all information har varit tydlig och bra. Fantastiskt bemötande och vi är mer än nöjda! Läs mer
  • 2019-08-07

Annika P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har köpt en lägenhet där mäklaren mycket snabbt och effektivt ordnade visning och kontraktsskrivning samma dag. Mycket smidigt och effektivt! Proffsigt och trevligt bemötande!
    Nu ska samma mäklare hjälpa mig att sälja min lägenhet, förhoppningsvis lika proffsigt snabbt och effektivt ! Läs mer
  • Evelina S

2019-08-03

Evelina S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag köpte lägenheten på Åbylundsgatan 58. vi blev bemötta av mäklaren på ett väldigt välkomnande och professionellt sätt. Han kändes ärlig och genuin i svaren på våra frågor och skötte kontakten efter visning mycket bra. Han kändes trygg och stabil samt ingav förtroende vilket är viktigt när man som okunnig kommer och vill köpa en lägenhet utan att bli blåst.
    Än så länge en trevlig upplevelse att köpa lägenhet genom er! Läs mer
  • 2019-08-02

John N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt bostadsrätt.
    Trevligt bemötande. Professionellt bemötande, med glimten i ögat.
    Bra strategi för försäljning som slog väl ut. Vi är båda jättenöjda. Läs mer
  • 2019-07-25

Conny A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en lägenhet i Gottfridsberg i Linköping. Läs mer
  • 2019-07-17

Felicia H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålde min tvåa i Vasastaden mha Marcus Piehl och är helnöjd! Marcus hade bra koll på föreningen och området och hjälpte till med allt från start till mål. Väldigt flexibel och tillmötesgående och han levde mer än väl upp till alla förväntningar. Kan verkligen rekommendera Marcus! Läs mer
  • 2019-07-15

Samir S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi sålde villa via Marcus, hela processen sköttes väldigt proffesionellt och smidigt. Vi fick kontinuerligt väldigt god service som säljare och är väldigt nöjda med affären. Helhetsupplevelsen är 10/10, Vi kan helhjärtat rekommendera Marcus som mäklare! Läs mer
  • 2019-07-10

Sanna L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är helt klart bästa mäklaren! Finns ingen annan vi vänder oss till. Marcus har sålt alla våra bostäder hittills och fler sälj blir det tillsammans med Linköpings vassaste mäklare ;) Läs mer
  • 2019-07-04

Elisabet G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en insatslägenhet. Det känns bra när mäklaren håller i alla kontakter.Det är bara att ringa mäklaren om man undrar över något. Vi har bott i hus på landet i många år så när man tar steget och flyttar är det skönt att allt flyter på bra. Vi är nöjda så här långt, allt är inte klart än men,det känns bra iallafall. Nu börjar en ny fas i livet och det är spännande. Att flytta från landet till storstaden med alla utbud blir spännande. Läs mer
  • 2019-06-29

Erika E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt ett bostadsrätt med hjälp av er mäklare Marcus.
    Bra kommunikation som var både snabb och effektiv. Mycket kompetent och förtroendeingivande.

Jag är supernöjd och kommer säkerligen vända mig till HusmanHagberg nästa gång jag köper eller säljer fastighet! Läs mer
  • 2019-06-28

Andrea M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt lägenhet, toppen mäklare Läs mer
  • 2019-06-28

Lillott F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet på 2 rum och kök.
    Mäklaren har varit personlig, lättillgänglig och stöttande i affären.
    Mäklaren har uppfyllt mina förväntningar med råge.
    Jag är mycket nöjd som kund. Läs mer
  • 2019-06-24

Christina R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bostadsrätt. Bemötta med proffsighet och engagemang. Läs mer
  • 2019-06-22

Joakim M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte en bostadsrätt. Fick en bra bild av objektet från mäklaren och processen överlag sköttes på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-06-21

Margit L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt ett bostadsrätt parhus m hjälp av er mäklare, Marcus.
    Budgivningen bjöd oss på några oväntade händelser från en av potentiella köpare men mäklaren har skött detta exemplariskt och mkt trovärdigt. Kommunikationen var effektiv och snabb, han t o m svarat på meddelanden sent på kvällen, då man snabbt behövde informationer.
    Jag är 100% nöjd och kommer säkerligen vända mig till HusmanHagberg nästa gång jag köper eller säljer fastighet samt kommer att rekommendera det till mina vänner. Läs mer
  • 2019-06-19

Emil K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Den enda av de mäklare jag träffade som satte en rimlig värdering av lägenheten som sedan överträffades med råge! Verkar ha god kännedom om mindre/student- bostäder och har ett naturligt och genuint bemötande som jag tror uppskattas av potentiella köpare. Läs mer
  • 2019-06-18

Hane U skrev om HusmanHagberg Linköping
    Hej!
    Jag har köpt villa.Jag har blev bra bemötande av mon märkbare jag är nöjd👍🏼 Läs mer
  • 2019-06-17

Adam K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte brf (2a) i Linköping, med mycket kort tid innan jag skulle flytta dit för jobb. Eva löste allting mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-06-14

Erik O skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus var väldigt lätt att ha att göra med - han kom med bra råd och skötte affären professionellt Läs mer
  • 2019-06-13

Gustav C skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag anlitade Marcus för att sälja min etta. Han förklarade alternativen tydligt, och gav ett professionellt intryck genom hela försäljningen. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen, även då budgivningen var något trög i början lyckades Marcus få upp priset.
    Överlag en bra mäklare med ett rimligt arvode. Läs mer
  • 2019-06-10

Filip S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt ett hus och måste ändå säga att vi är mycket nöjda generellt. Perfekt bemötande och hon har tagit sig tid till frågor mm. Det enda som skulle kunna gå att klaga på är att banken ibland kommit med oväntad uppgifter (vilket några gånger har varit irriterande) som kanske kunde undvikits om mäklaren påpekat det vid ett tidigare tillfälle. Läs mer
  • 2019-06-08

Magnus A skrev om HusmanHagberg Linköping
    • Försäljning av fristående villa.
    • Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Hon var engagerad och var mycket duktig på att informera.
    • Hade få förväntningar, det var första gången jag sålde ett hus. Men nu vet jag hur jag vill att det ska vara! Läs mer
  • 2019-05-31

Hanna S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt min underbara lägenhet i Linköping med hjälp av mäklare Isabelle. Hon har skött allting superbra, kommunicerat smidigt, alltid gjort det lilla extra för att underlätta situationen för mig då jag inte alltid kunnat vara fysiskt på plats och alltid fått mig att känna mig helt trygg och informerad med varje steg i processen. Har varit guld värt med Isabelle som mäklare och de råd jag fått av henne i samband med försäljningen. Läs mer

Marie L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt ett kombinerat fritidshus/litet permanentboende sjönära utanför Linköping.
    Mycket nöjd med mäklaren. Proffigt bemötande handläggning.
    Mäklaren hanterat olika frågor både från mej och från budgivare på ett bra sätt.
    Mycket nöjd Läs mer

Jenny A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är kompetent, lyhörd och förtroendeingivande. I särklass stans bästa mäklare när det kommer till bostadsrätter! :-) Läs mer

Petra F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt ett radhus/ bostadsrätt. Men jag har haft hjälp av samma mäklare både när jag köpte och sålde min förra bostad.
    Så jag har upplevt att min mäklare Eva Piehl har varit väldigt professionell i bemötande och i uppdraget. Hon har varit kunnig och snabb på att återkoppla. Jag har gott förtroende för henne och skulle rekommendera henne till andra personer. Läs mer

Emil L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt radhus 125 kvm.
    Gick smidigt, något kort tid att betala in handpenning. Dock löste det sig bra. Läs mer
  • 2019-05-22

Cathrin L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt en lägenhet
    Fick ett utmärkt bemötande
    Affären gick väldigt fort men mäklaren såg till att vi fick se lägenheten innan visning eftersom annan köpare lagt bud
    Är väldigt nöjd med mäklaten Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping