Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping HusmanHagberg HusmanHagberg Linköping

HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 37 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2019-06-19

Emil K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Den enda av de mäklare jag träffade som satte en rimlig värdering av lägenheten som sedan överträffades med råge! Verkar ha god kännedom om mindre/student- bostäder och har ett naturligt och genuint bemötande som jag tror uppskattas av potentiella köpare. Läs mer
  • 2019-06-18

Hane U skrev om HusmanHagberg Linköping
    Hej!
    Jag har köpt villa.Jag har blev bra bemötande av mon märkbare jag är nöjd👍🏼 Läs mer
  • 2019-06-17

Adam K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte brf (2a) i Linköping, med mycket kort tid innan jag skulle flytta dit för jobb. Eva löste allting mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-06-14

Erik O skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus var väldigt lätt att ha att göra med - han kom med bra råd och skötte affären professionellt Läs mer
  • 2019-06-13

Gustav C skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag anlitade Marcus för att sälja min etta. Han förklarade alternativen tydligt, och gav ett professionellt intryck genom hela försäljningen. Jag kände mig aldrig orolig under försäljningen, även då budgivningen var något trög i början lyckades Marcus få upp priset.
    Överlag en bra mäklare med ett rimligt arvode. Läs mer
  • 2019-06-10

Filip S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt ett hus och måste ändå säga att vi är mycket nöjda generellt. Perfekt bemötande och hon har tagit sig tid till frågor mm. Det enda som skulle kunna gå att klaga på är att banken ibland kommit med oväntad uppgifter (vilket några gånger har varit irriterande) som kanske kunde undvikits om mäklaren påpekat det vid ett tidigare tillfälle. Läs mer
  • 2019-06-08

Magnus A skrev om HusmanHagberg Linköping
    • Försäljning av fristående villa.
    • Mycket trevligt bemötande av mäklaren. Hon var engagerad och var mycket duktig på att informera.
    • Hade få förväntningar, det var första gången jag sålde ett hus. Men nu vet jag hur jag vill att det ska vara! Läs mer
  • 2019-05-31

Hanna S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt min underbara lägenhet i Linköping med hjälp av mäklare Isabelle. Hon har skött allting superbra, kommunicerat smidigt, alltid gjort det lilla extra för att underlätta situationen för mig då jag inte alltid kunnat vara fysiskt på plats och alltid fått mig att känna mig helt trygg och informerad med varje steg i processen. Har varit guld värt med Isabelle som mäklare och de råd jag fått av henne i samband med försäljningen. Läs mer

Marie L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt ett kombinerat fritidshus/litet permanentboende sjönära utanför Linköping.
    Mycket nöjd med mäklaren. Proffigt bemötande handläggning.
    Mäklaren hanterat olika frågor både från mej och från budgivare på ett bra sätt.
    Mycket nöjd Läs mer

Jenny A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är kompetent, lyhörd och förtroendeingivande. I särklass stans bästa mäklare när det kommer till bostadsrätter! :-) Läs mer

Petra F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt ett radhus/ bostadsrätt. Men jag har haft hjälp av samma mäklare både när jag köpte och sålde min förra bostad.
    Så jag har upplevt att min mäklare Eva Piehl har varit väldigt professionell i bemötande och i uppdraget. Hon har varit kunnig och snabb på att återkoppla. Jag har gott förtroende för henne och skulle rekommendera henne till andra personer. Läs mer

Emil L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt radhus 125 kvm.
    Gick smidigt, något kort tid att betala in handpenning. Dock löste det sig bra. Läs mer
  • 2019-05-22

Cathrin L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt en lägenhet
    Fick ett utmärkt bemötande
    Affären gick väldigt fort men mäklaren såg till att vi fick se lägenheten innan visning eftersom annan köpare lagt bud
    Är väldigt nöjd med mäklaten Läs mer
  • 2019-05-22

Mikael O skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Trevligt och hjälpsamt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren var alltid snabb och klar med vad som gällde. Trots en lite strulig budgivningsprocess (pga budgivare) hjälpte hon till att göra det så smidigt som möjligt. Läs mer
  • 2019-05-16

Felix L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Grym!
    Trevlig.
    Kunnig.
    Smidig att ha att göra med.
    5/5. Läs mer
  • 2019-05-02

Cecilia L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en bostadsrätt i Linköping och bemötandet av mäklaren var toppen. Gott bemötande, väldigt kunnig och erfaren, bra med information under visningen och väldigt hjälpsam längst med hela processen. Från första visning till kontraktsskrivning och även under tiden till tillträde. Högsta möjliga betyg på alla plan ifrån mig. Jag kan varmt rekommendera Marcus Piehl! Läs mer
  • 2019-04-26

Per J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vår upplevelse som köpare.
    Tillsmötesgående och snabb utan att vara påstridig. Nogrann och profficionell. Läs mer
  • 2019-04-25

Henrik L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en liten central lägenhet i linköping.

Mäklaren var enkel att ha att göra med och lätt att få tag i. Var en bra dialog rakt igenom hela processen.

Som köpare upplevde iaf jag att mäklaren var ute efter att få alla parter nöjda och inte bara jobbade hårt för säljaren. Det uppskattade iaf jag. Läs mer
    Isabelle T gillar detta
  • 2019-04-24

Ringdahl P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Aktiv, proffsig. levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2019-04-24 Eva P svarar Ringdahl P
    Tack! Hoppas att du trivs i din bostad. Hälsa !
    Mvh Eva Piehl
  • 2019-04-17

Maria M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Är supernöjd! Bra och personlig service! Har känt mig trygg genom hela försäljningen! Läs mer
  • 2019-04-10

Christian Kornhag L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt genom Eva Piehl på HusmanHagberg i Linköping. Eva var väldigt proffessionell och öppen. Hon kändes erfaren och samtidigt så var hon inte på oss för mycket om att skriva på papper så fort vi hade träffats för värdering vilket kändes bra. Själva försäljningsprocessen kände vi oss trygga i på grund av Eva. Först hände ingenting från köparen och Eva höll kontakt med oss så gott hon kunde, även om inget nytt hände. Sedan började försäljningsprocessen jättefort och Eva var väldigt snabb och tillgänglig och hela processen var smidig och enkel men samtidigt kändes det tryggt. Eva mötte våra förväntningar med hon bidrog också med en trygghet vilket vi tyckte var skönt. Läs mer
    2019-04-10 Eva P svarar Christian Kornhag L
    Tack för era fina ord. Ni var väldigt trevliga och smidiga att jobba med.
    Lycka till!
    Tusen tack!
    mvh Eva Piehl, HusmanHagberg
  • 2019-04-08

Lars Göte J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt villa i Linköping
    Mäklaren har haft ett trevligt sätt; det praktiska har fungerat utan problem. Läs mer
  • 2019-03-28

Johan N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt för överkomligt pris i läge som svarade med lämplig bostadsrätt att köpa och pris därtill. Läs mer
  • 2019-03-22

Mats F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt, mäklaren agerade professionellt. Mycket kunning och ärlig i kommunikationen. Hjälpsam och noggrann igenom hela processen Läs mer
  • 2019-03-21

Tydlig
    Stöd längs vägen Läs mer
  • 2019-03-08

Annika R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Väldigt positivt och seriöst bemötande. Mycketbpedagofiskt o professionellt mottagande vid kontraktskrivning. Än så länge väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-03-07

Cezette R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande. Kändes genuin och ärlig.
    Förväntade mig mer kontakt under budgivningsprocess men ändå helt okej.
    Är böjd! Läs mer
  • 2019-03-05

Stefan D skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en bostadsrätt. Marcus Piehl gjorde ett mycket bra jobb. Kommer att anlita honom igen om/när behovet uppstår. Läs mer
  • 2019-02-07

Berndt F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande, professionellt och engagerat Läs mer
  • 2019-02-05

Per S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Eva hjälpte oss att sälja vårt hus och stöttade oss genom hela processen. Läs mer
  • 2019-01-31

Velson P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet och har blivit mycket väl bemött av mäklaren som påvisat goda kunskaper inom sitt område. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar och mer då han varit väldigt informativ och tillgänglig! Läs mer
  • 2019-01-07

Peter G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har låtit sälja vårat hus som är ute på landet. Mycket proffsigt arbete av Eva Piehl. Snabba svar och klara riktlinjer. Ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-06

Susanna A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt och har under hela processen fått proffsigt och bra bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-29

Henrik G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köp av bostadsrätt. Mycket väl bemött av mäklaren och affären genom smidigt. Läs mer
  • 2018-12-28

Ann-Charlotte N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vår mäklare var kunnig och kom med egna förslag ang ex möblering. Vi har sålt en bostadsrätt.

Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-12-27

Anders J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Än så länge perfekt! Vi ör k början av processerna av köp och sälj Läs mer
  • 2018-12-25

Stina F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en lägenhet och fått hjälp av Marcus Piehl - förmodligen den bästa mäklare jag har haft att göra med! Mycket kompetent, serviceminded, och förtroendeingivande. Tålmodig med tanke på långdragen affär. Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping