Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping HusmanHagberg HusmanHagberg Linköping

HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2019-01-07

Peter G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har låtit sälja vårat hus som är ute på landet. Mycket proffsigt arbete av Eva Piehl. Snabba svar och klara riktlinjer. Ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-06

Susanna A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt och har under hela processen fått proffsigt och bra bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-29

Henrik G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köp av bostadsrätt. Mycket väl bemött av mäklaren och affären genom smidigt. Läs mer
  • 2018-12-28

Ann-Charlotte N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vår mäklare var kunnig och kom med egna förslag ang ex möblering. Vi har sålt en bostadsrätt.

Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-12-27

Anders J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Än så länge perfekt! Vi ör k början av processerna av köp och sälj Läs mer
  • 2018-12-25

Stina F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en lägenhet och fått hjälp av Marcus Piehl - förmodligen den bästa mäklare jag har haft att göra med! Mycket kompetent, serviceminded, och förtroendeingivande. Tålmodig med tanke på långdragen affär. Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping