HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 135 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2020-10-26

Tommy S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt en lgh en tvåa för vår son som studerar i Linköping. Kontakten med mäklaren har från början varit mycket positiv. När vi träffades i samband med köpeavtalet blev vi väl bemötta och mäklaren gick metodiskt och lugnt igenom avtalen och alla övriga frågor. Vi har ett sammantaget ett mycket bra omdöme att ge och vi hyser stort förtroende för vår mäklare. Läs mer
  • 2020-10-25

Viktor S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag köpte en lägenhet på 51 kvm i Åbylund av mäklaren Marcus Piehl. Marcus var väldigt professionell på alla sätt vis och väldigt bemötande. Mina förväntningar var få eftersom detta var första bostads köpet för mig, och jag var lite nervös. Men Marcus var lätt att prata med under hela processen och det kändes betryggande att köpa av honom. Läs mer
  • 2020-10-23

Nicklas W skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus har varit superb i samband med försäljningen av vår Brf.

Vi köpte även via Marcus för 4 år sedan, fanns ingen anledning att kontakta någon annan då vi även då tyckte det var ett strålande bemötande. Läs mer
  • 2020-10-12

Peter F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus Piehl utförde det bästa jobb man kan tänka sig vid försäljning av min lägenhet.
    Han är professionell och levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Om ni skall sälja er bostad, tveka inte att kontakta Marcus och Husman Hagberg. -Jag är väldigt nöjd.

/ Peter Läs mer
  • 2020-10-11

Mikael H skrev om HusmanHagberg Linköping
    * Har köpt en äldre lägenhet.
    * Mäklaren har varit mycket tillmötesgående, några extra saker som kunde ha varit med är mer detaljer om elnät, och vart förråd finns men det kan ses som förbättringsförslag.
    * Jag tycker mäklaren levde väl upp till mina förväntningar.

* Svårt att sammanfatta, jag vill i alla fall påstå att mäklaren gjorde det där lilla extra som hjälpe mig att fatta mitt beslut. Läs mer
  • 2020-10-11

Fanny H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Pålitlig, kunnig, flexibel & trevlig Läs mer
  • 2020-10-09

Fanny Y skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har köpt en lägenhet, 2:a och mäklarna jag har mött har varit till stor hjälp i processen. Jag har aldrig köpt en bostad tidigare och jag tycker mäklarna har sett till att vara tydliga med all information som behövs. Vid möten med mäklarna har de alltid varit väldigt trevliga och professionella. Läs mer
  • 2020-10-05

Anders T skrev om HusmanHagberg Linköping
    Allt har i princip fungerat bra och mäklare var väldigt flexibel. Det negativa är att vi råkade ut för en utgift som vi inte blev informerade om innan. Detta med att lägga ut på hemnet trodde vi verkligen mäklaren. stod för. Det andra negativa är att vi inte fick välja vem som skulle köpa lägenheten. Den som gav högst (5000SEK mer) var mycket mer krånglig kund i efterhand. Vi ville också sälja snabbt men den som vann budet hade inte lån klara mm som den som gav 5000SEK mindre hade till exempel. Läs mer
  • 2020-10-04

Heléne R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt BR. Mäklaren hade mycket god områdeskännedom och passande intressentbas, vilket bidrog till bra och snabb affär. Kundanpassat bemötande, lätt och okomplicerad att kommunicera med. Läs mer
  • Stefan D

2020-10-04

Stefan D skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt
    Och sålt en bostadsrätt
    Jobbar snabbt o effektivt 😀 Läs mer
  • 2020-10-04

Ingemar A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt bostadsrätt. Mycket fint bemötande Kunnig saklig serviceinriktad Lyssnade kom med förslag Bra genomförande bra återkoppling. Vi är jättenöjda Läs mer
  • 2020-10-03

Farkas V skrev om HusmanHagberg Linköping
    Snabb, effektiv och tillmötesgående. Läs mer

Mai-ellen A skrev om HusmanHagberg Linköping
    1,5 rum Valkebogatan 18b. Efter en trög start gick det bättre och vi är nöjda Läs mer

Susanne K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt lägenhet. Vi har fått ett bra bemötande och mycket bra hjälp av mäklaren. Seriöst bemötande mot både oss som säljare och mot köpare. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda! Läs mer

Britt N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bra mäklare som det var lätt att få förtroende för. Läs mer
  • 2020-08-19

Leena A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köp av lgh Djurgårdsgatan 9, sonen ska studera och det blev en snabb affär.

Utmärkt bemöt av mäklaren som även var snabbt att svarade.

Lite stökigt med en garanti på nyrenoverat badrum.

Saknar en genomgång av vilket förråd som tillhörde lgh och hur tvätt bokning och hur sophanteringen fungerar, det borde säljaren ha informerat om men pga omständigheter blev det aldrig gjort. Det kommer lösa sig, är någon som Brf:n får hjälpa till med. Kanske något som jag funderar över mer än
    min son.

Med vänlig hälsning
    Leena Andersson Läs mer
  • 2020-08-18

Anna L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt del i bostadsrätt. Har bara haft kontakt med mäklare och koordinator via mail, sms och telefon. initialt lite rörigt avseende en fullmakt med flera olika varianter på kvällstid med tidspress men efter det har allt skötts klanderfritt. Alla papper och information har kommit även till mig på distans utan problem så på det hela taget tycker jag det har varit en positiv upplevelse. Läs mer
  • 2020-08-13

Daniel S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en trea vid Gottsfridsberg. Träffade totalt sex olika mäklare från olika firmor innan jag valde vem som skulle få sälja min lägenhet, men Marcus Piehl kändes som det självklara valet! Han hade bra och förnuftiga tankar kring hur lägenheten bör säljas samt en person som upplevs trygg, positiv och man kan lita på.

Under tiden för försäljningen har han svarat snabbt på frågor och gett uppdateringar kring spekulanter och deras tankar om lägenheten. Trots coronakrisen och den osäkerhet som finns på marknaden lyckades Marcus Piehl få fram ett bud som jag var väldigt nöjd med och som känns rimligt för både mig och köparen.

Sammanfattningsvis anser jag att Marcus Piehl är en mycket bra mäklare som starkt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-07

Peter E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt en lägenhet till vår dotter i Linköping! Vi ville hitta en bra och snabb lösning på en för oss relativt okänd fastighetsmarknad och Marcus var mycket "service minded" (utöver vad han behövde vara). Han var också ett bra bollplank (för alla möjliga frågor) genom hela processen Vi vill varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Adam A

2020-08-03

Adam A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jättebra och nöjd över bemötandet jag fick och ett väldigt proffsigt intryck för mig som köpare. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-08-03

Stephan B skrev om HusmanHagberg Linköping
    Trevlig, positiv hjälpsam hela vägen från start tills nu, köpet är ännu inte slutfört Läs mer
  • 2020-07-30

Natalie R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt lägenhet genom Husman Hagberg och Marcus Piehl. Vi har inte haft kontakt ändå från början av försäljningen då jag ”påbörjade” försäljningen förra våren (2019) men väntade med att sälja och sålde nu i år. Hade då en annan mäklare fast vid samma mäklarbyrå.

Av den kontakt jag haft med Marcus är jag dock väldigt nöjd. Supertrevlig och professionell. Han är hjälpsam och har svar på det mesta om man har frågor. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-07-07

Wahida H skrev om HusmanHagberg Linköping
    vi har köpt en lägenhet, allt gick smidigt och snabbt, ingen tjafs, mäklaren ställde upp på sin lediga dag (lördag) och visade lägenheten. Läs mer
  • 2020-07-07

Ulf H skrev om HusmanHagberg Linköping
    köpt lägenhet trea, säljer etta Läs mer
  • 2020-07-03

Sara Ö skrev om HusmanHagberg Linköping
    Tycker jag blev bemött på ett bra och proffsigt sätt. Mäklaren var mycket trevlig ej påstridig. Vi har köpt ett radhus. Läs mer
  • 2020-06-28

Johan W skrev om HusmanHagberg Linköping
    Trevliga och hjälpsamma. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-24

Marie C skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket fint bemötande av ansvarig mäklare. Jag hade gamla erfarenheter från möte med mäklare som inte var lika positiva så jag blev oerhört positivt överraskad nu.
    Mycket positiv upplevelse och trevligt bemötande. Rätt person för arbetet som mäklare, återkoppling under tiden och även efteråt kring vad som händer. Tack Läs mer
  • 2020-06-24

Lennie S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag köpte en 2 RoK centralt i Linköping,

Servicen / bemötande från Marcus Pihl har varit fantastisk, trots att detta är mitt fösta kliv ut på bostadsmarknaden och inte har mycket att referera till så är jag 100% säker på att jag fått dom bästa tipsen samt vägledning från start till mål.

Tack M.P & HusmanHagberg

Lennie Strandh Läs mer
  • 2020-06-18

Christina R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Marcus är Proffsig, förtroendeingivande och mycket trevlig Läs mer
  • 2020-06-16

Mats L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt min lägenhet i Linköping två rum o kök. Väl möt, de var jag som sökte upp mäklaren efter ett sämre bemötande av annan firma. Marcus har skött allt jag kunnat begära och fått lägenheten såld snabbt och smidigt för mig.
    Bra och tillmötesgående jobb av mäklaren. Läs mer
  • Liselotte L

2020-06-14

Liselotte L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Det var ett trevligt bemötande! Mäklaren är kunnig och visste mycket om bostadsrätten!
    Jag känner mig trygg med att veta hur hela affären ska genomföras. Läs mer
  • 2020-06-06

Ann-sofie M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har köpt lägenhet.
    Fint bemötta. Hjälpsam mäklare. Läs mer
  • 2020-05-26

Ajla H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpte en lägenhet på Åbylundsgatan 25 av Marcus Piehl. Har aldrig blivit så bra bemött av en mäklare innan. Sjukt proffsig och kunnig mäklare som engagerar sig! Snabb och smidig affär och är supernöjd med hela upplevelsen! Läs mer
  • Patrik M

2020-05-26

Patrik M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt vår bostadsrätt i åbylund. Från första kontakt till försäljning var tiden mindre än tre veckor och med ett pris som var över våra förväntningar.

Marcus kom med konkreta tips på förbättringsförslag, vad som behövde fixas till för att lyfta lägenheten inför visning/fotografering.

Marcus har även en extremt bra kännedom om den förening/område vi bor i, något som också ingav förtroende.

Han är personlig och lyhörd och lyssnade till våra synpunkter och önskemål. Vi har även kontaktat honom i efterhand för rådfrågning i vår kommande bostadsaffär, något som han även tagit sig tid för.

Rekommenderar Marcus och HusmanHagberg starkt, kommer att använda honom i kommande affärer med!

/Patrik och Sofia Läs mer
  • 2020-05-22

Fredrik J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt smidigt. Mäklaren var bra och anlitade även en bra fotograf. Läs mer
  • Ann-Britt H

2020-05-18

Ann-Britt H skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt ett radhus via husman Hagberg. Han levde upp till dem förväntningar jag hade då jag blev rekommenderad att kontakta honom. Så jag är väldigt nöjd Läs mer
  • Bengt B

2020-05-08

Bengt B skrev om HusmanHagberg Linköping
    En lägenhet är på väg att säljas. En sommarstuga snart likaså. Blev tippsad av mycket nöjda vänner som Daniel tidigare hade hjälpt. Bemötandet var mycket positivt. Daniel gjorde intryck av att vara glad och positiv dessutom mycket kunnig . Mina förväntningar in friades med råge. Daniel fastnar inte i några problem han ser lösningar på allt. Ja jag är väldigt i imponerad!!!!! Läs mer
  • 2020-04-30

Rose-marie A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt fritidshus. Mycket positivt
    och professionellt bemötande.
    Har helt och fullt levt upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2020-04-27

Pontus L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en 2:a på 62kvm

Bra bemött, haft lång kontakt och kommunikation, så Daniel Windolf var det självklara valet. Läs mer
  • 2020-04-27

Gunnel A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt på Kanberget. Trevligt proffsigt bemötande. Trots coronatider kunde köpet genomföras till rimligt pris. Läs mer
  • 2020-04-22

Christin E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en 1:a i Linköping. Mäklaren, Eva Piehl, var saklig och informativ på ett enkelt och naturligt sätt. Hon lade ett bra utgångspris och ett högre förväntat pris, som dock inte uppnåddes. Intressenterna var för få. Så lght´n gick väg på utgångspriset.
    Samarbetet flöt på bra. Jag ville få den såld inom en rimlig tid, vilket blev hörsammat. Läs mer
  • 2020-04-20

Margareta Kristina J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bra service hela tiden. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-04-18

Elias E skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet på dryga 40 kvadrat.

Mycket trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren. Allt känns som det har gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-04-13

Ingrid K skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket positiv och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-04-11

Thage S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Sålt en bostadsrätt.
    Mäklarn var duktig, korrekt, vänlig, personlig och glad. Skötte sig utmärkt! Läs mer
  • 2020-04-01

Tommy J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Bostadsrätt
    Bra information genom hela processen. Proffsigt bemötande.
    Utmärkt säljarbete som gav resultat över förväntan. Läs mer
  • 2020-03-28

Christian L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt och sålt med hjälp av samma mäklare. Sålde en villa i Mjölby och köpte en bostadsrätt i Linköping. Läs mer
  • 2020-03-19

Marita L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt lägenhet. Trevligt och bra bemötande. Nöjd. Läs mer
  • Marie L

2020-03-13

Marie L skrev om HusmanHagberg Linköping
    En fantastisk mäklare som tog sig tid. Han kändes proffsig, och jag fick förtroende för honom. Han har ett stort lugn och mycket tålamod med omständiga kunder. Jag har sålt en lägenhet.
    Rekommenderar varmt Marcus Piehl. Läs mer
  • 2020-03-05

Cindy N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag och sambo köpte vår första bostadsrätt.

Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt och kändes väldigt ödmjuk. Vissa mäklare som vi har pratat med kan kännas väldigt säljig men Marcus kändes inte alls för "på". Vi gillar också att mäklaren har/hade en bra förståelse för oss som är förstagångenköpare.

Sammanfattningsvis, väldigt bra mäklare och vi är supernöjda med bemötandet. Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping