Alla kategorier Mäklare Östergötland Linköping HusmanHagberg HusmanHagberg Linköping

HusmanHagberg Linköping

Ågatan 23, 582 22 Linköping — Visa karta

Välkommen till HusmanHagberg och oss i Linköping!

Här i underbara Linköping finns vi mäklare på plats för att hjälpa dig med din bostadsaffär. Ska du sälja eller köpa? Vi har koll både på branschen och området så ta hjälp av oss. Vår största passion är bostadsaffärer och mäklaryrket. Vi strävar alltid efter nöjda kunder.

Självklart är HusmanHagberg inte knutna till en speciell bank eller ett speciellt försäkringsföretag. Vi är flexibla och anpassar oss alltid efter våra kunders önskemål. Ta kontakt med oss så berättar vi mer!

Läs vad 18 kunder tycker om HusmanHagberg Linköping

• 2019-04-17

Maria M skrev om HusmanHagberg Linköping
    Är supernöjd! Bra och personlig service! Har känt mig trygg genom hela försäljningen! Läs mer
  • 2019-04-10

Christian Kornhag L skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt genom Eva Piehl på HusmanHagberg i Linköping. Eva var väldigt proffessionell och öppen. Hon kändes erfaren och samtidigt så var hon inte på oss för mycket om att skriva på papper så fort vi hade träffats för värdering vilket kändes bra. Själva försäljningsprocessen kände vi oss trygga i på grund av Eva. Först hände ingenting från köparen och Eva höll kontakt med oss så gott hon kunde, även om inget nytt hände. Sedan började försäljningsprocessen jättefort och Eva var väldigt snabb och tillgänglig och hela processen var smidig och enkel men samtidigt kändes det tryggt. Eva mötte våra förväntningar med hon bidrog också med en trygghet vilket vi tyckte var skönt. Läs mer
    2019-04-10 Eva P svarar Christian Kornhag L
    Tack för era fina ord. Ni var väldigt trevliga och smidiga att jobba med.
    Lycka till!
    Tusen tack!
    mvh Eva Piehl, HusmanHagberg
  • 2019-04-08

Lars Göte J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag har sålt villa i Linköping
    Mäklaren har haft ett trevligt sätt; det praktiska har fungerat utan problem. Läs mer
  • 2019-03-28

Johan N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Jag sålde en bostadsrätt för överkomligt pris i läge som svarade med lämplig bostadsrätt att köpa och pris därtill. Läs mer
  • 2019-03-22

Mats F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt, mäklaren agerade professionellt. Mycket kunning och ärlig i kommunikationen. Hjälpsam och noggrann igenom hela processen Läs mer
  • 2019-03-21

Tydlig
    Stöd längs vägen Läs mer
  • 2019-03-08

Annika R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Väldigt positivt och seriöst bemötande. Mycketbpedagofiskt o professionellt mottagande vid kontraktskrivning. Än så länge väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-03-07

Cezette R skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt.
    Bra bemötande. Kändes genuin och ärlig.
    Förväntade mig mer kontakt under budgivningsprocess men ändå helt okej.
    Är böjd! Läs mer
  • 2019-03-05

Stefan D skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en bostadsrätt. Marcus Piehl gjorde ett mycket bra jobb. Kommer att anlita honom igen om/när behovet uppstår. Läs mer
  • 2019-02-07

Berndt F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt bostadsrätt
    Väldigt trevligt bemötande, professionellt och engagerat Läs mer
  • 2019-02-05

Per S skrev om HusmanHagberg Linköping
    Eva hjälpte oss att sälja vårt hus och stöttade oss genom hela processen. Läs mer
  • 2019-01-31

Velson P skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köpt en lägenhet och har blivit mycket väl bemött av mäklaren som påvisat goda kunskaper inom sitt område. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar och mer då han varit väldigt informativ och tillgänglig! Läs mer
  • 2019-01-07

Peter G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har låtit sälja vårat hus som är ute på landet. Mycket proffsigt arbete av Eva Piehl. Snabba svar och klara riktlinjer. Ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-01-06

Susanna A skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vi har sålt vår bostadsrätt och har under hela processen fått proffsigt och bra bemötande från vår mäklare. Läs mer
  • 2018-12-29

Henrik G skrev om HusmanHagberg Linköping
    Köp av bostadsrätt. Mycket väl bemött av mäklaren och affären genom smidigt. Läs mer
  • 2018-12-28

Ann-Charlotte N skrev om HusmanHagberg Linköping
    Vår mäklare var kunnig och kom med egna förslag ang ex möblering. Vi har sålt en bostadsrätt.

Vi är nöjda. Läs mer
  • 2018-12-27

Anders J skrev om HusmanHagberg Linköping
    Än så länge perfekt! Vi ör k början av processerna av köp och sälj Läs mer
  • 2018-12-25

Stina F skrev om HusmanHagberg Linköping
    Har sålt en lägenhet och fått hjälp av Marcus Piehl - förmodligen den bästa mäklare jag har haft att göra med! Mycket kompetent, serviceminded, och förtroendeingivande. Tålmodig med tanke på långdragen affär. Läs mer

Ågatan 23, 582 22 Linköping