Läs vad 47 Läs vad Catharina Öystilä

• 2020-12-04
    Catharina Öystilä har varit en utmärkt mäklare både då vi köpte lägenheten och när vi sålde 👍👍
    Hon har hållit oss uppdaterade genom hela säljprocessen från dag 1
    Hon har levt upp till alla förväntningar vi har haft
    Vi rekommenderar henne verkligen!
    Jan och Joe Dahlberg
    Jan D
    • 1:a
    • 47.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Stort tack för er fina rekommendation, det värmer i hjärtat. Det har varit ett nöje att ha fått möjligheten att hjälpa till vid köpet av lägenheten och nu, flera år senare, även försäljningen av er fina lägenhet. Sköt om er och ha en riktigt fin jul.

• 2020-11-08
    Catharina sålde vårt radhus. Hon är en mycket engagerad mäklare, lätt att prata med och hon höll oss underrättad hela tiden om läget. Hon finns alltid tillgänglig för stora och små frågor.
    Viktoria T
    • 103.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Tack Viktoria, det är så trevligt att ha fått möjligheten att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Ha det gott så ses vi snart på tillträdesdagen.

• 2020-11-06
    We bought a radhus with the help of Catharina. I have been looking for a house/radhus/apartment for some weeks and talked to many brokers in Luleå. She was absolutely the most professional, supportive and helpful broker that I met in Luleå. I would definitely recommend her to all my friends here. She heled us an any point we needed help, and was very communicative, by answering the most accurate and quick answers to all our endless questions. I am really satisfied.
    Abdolrasoul H
    • 103.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Thank you Rasoul, for your kind words. It was a pleasure from my part. Take care until we meet soon again.

• 2020-10-04
    Köpt lägenhet.
    Catharina har varit ett fantastiskt gott stöd under hela processen.
    Kommer absolut rekommendera henne till de som vill anlita mäklare i Luleå.
    Jonas N
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Kallkällan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Stort tack för era fina ord, så roligt att höra. Sköt om er så ses vi snart på tillträdet .

• 2020-10-02
    Jag har köpt en lägenhet på
    Lingonstigen68 i Luleå. Blev vänligt bemött av Katarina.Det har varit en spänd och spännande väntan på avgörandet som slutade lyckligt. Kände mig trygg med Katarina som var lugn och saklig.
    Ulla-maj G
    • 3:a
    • 84.5 m²
    • Kallkällan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Stort tack för dina fina ord, det värmer gott. Lycka till med packandet och fixandet så ses vi snart på tillträdet.

• 2020-10-02
    Catharina är fin att ha att göra med, pålitlig, vänlig. Snabb och lyhörd fast hon först verkar bestämd. Kul att jobba med.
    Gerda L
    • 51.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Stort tack för dina fina ord Gerda, det har varit så trevligt från min sida också. Sköt om er och ha en fin höst.

• 2020-10-02
    Nej, det har jag inte tid med! Dessutom har jag ju redan uttryckt mitt gillande av Catharina Öystiläs handläggning.
    Stig L
    • 51.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Tack för att du tar dig tid att svara, uppskattar det. Jag förstår att det är full fart för er. Sköt om er och ha en fin höst.

• 2020-09-19
    Köpt Repslagare gatan 27 A.Ett proffsigt bemötande. Blivit kontaktad och fått svar på alla mina frågor.Upplever oxå Catarina väldigt seriös och kunnig.Rätt kvinna på rätt plats.
    Monica Ö
    • 56.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Stort tack Monica för din fina rekommendation, så uppskattat. Det har varit så trevligt att göra affär med dig också. Sköt om dig så ses vi längre fram vid tillträdet till lägenheten.

• 2020-09-11
    Catharina kan på ett ypperligt sätt utläsa och förstå spekulanters behov. Mot bakgrund av detta lyfter hon fram specifika, värdeskapande fördelar hos det objekt som skall säljas.

Vi sålde en sjuttiotals villa (1½ plan) i en förort till Luleå.

Även om spekulanter avbokat en visning, gör hon sig beredd att ta sig an sena, spontana förfrågningar om visning.

Alltid noga med att uppdatera oss som klient om all utveckling i säljprocessen.
    Per Erik Håkan P
    • 167.0 m²
    • Råneå
    sålde sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Tack för er fina rekommendation, uppskattar det mycket. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er fina villa. Sköt om er så ses vi längre fram vid tillträdet.

• 2020-09-08
    Catharina hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är mycket noggrann, och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Catharina om du vill sälja din bostad. En toppenmäklare!
    Eva L
    • 63.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    Tack Eva för din fina rekommendation, uppskattar det. Jag tackar ännu en gång för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen, tänk att det har gått 14 år sedan köpet av lägenheten. Ha det gott så ses vi lite längre fram vid tillträdet.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte