Catharina Öystilä är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Catharina Öystilä har varit registrerad mäklare sedan 2001-09. Catharina Öystilä har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Catharina Öystilä har haft 42 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 94 Läs vad Catharina Öystilä

• Skurholmen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Proffsigt första möte.
    Hade inga större förväntningar med tanke på marknadsläget men slutresultatet blev bättre än väntat.
    Catharina jobbar hårt för att få så bra slutresultat som möjligt,. Hon kan verka lite "bossig" i ett inledningsskede men hon backar upp det med sin erfarenhet och kompetens.
    Sammanfattningsvis ett trevligt och nöjaktigt affärssamarbete.
    Stort tack Stig-Ove för ett gott samarbete, det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fina villa på Skurholmen.
    Det är alltid bra att att fixa lite extra inför en försäljning och ni gjorde det bra. Hoppas att ni kommer att få mer mer tid över att göra roliga saker nu när ni slipper pendla. Hälsa Jeanette så gott och ha det bra.
  • köpte sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Bredviken
    2022-07-26 Verifierad kund
    Kunnig, glad med öppet bemötande. Väldigt enkel att komma i kontakt med och svarar blixtsnabbt på frågor.
    Stort tack Johan för din fina rekommendation, uppskattar dina fina ord.
    Snart är det dags att ta över er fina villa, förstår att ni längtar. Det blir fint för er att hinna njuta av trädgården innan det blir kallare ute.
    Ha det gott så ses vi snart igen.
    Catharina Öystilä
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Centrum Varvet
    2022-07-10 Verifierad kund
    Nu är det tredje fastigheten Chatarina hjälpt oss att sälja och även denna gång får hon 10p av 10 möjliga. Strålande insats.
    Stort tack Jan-Erik för förtroendet, det är så trevligt att få möjlighet att hjälpa er med försäljningarna. Så härligt det blir för er att vara mer i Spanien och den sköna värmen.
    Ha det gott så ses vi vid tillträdet.
    • Örnäset
    2022-06-15 Verifierad kund
    För 10 år sedan såg min då 90 årige pigga och alerte Mor en
    lägenhetsvisning som hon ville besöka,det var den kunnige och
    påläste Mäklaren Catharina Öystilä som hade visningen.Min Mor
    blev förtjust och efter budgivning blev hon ny lägenhets ägare.
    När det efter 10 år blev dags att sälja samma lägenhet blev valet
    av Mäklare densamme som vid köpet , alltså den erfarne och med ett stort personligt engagemang Catharina Öystilä.
    Lars
    Tack Lars, det är så trevligt att få förtroendet och möjligheten att hjälpa till med försäljningen av mammas lägenhet.
    Hoppas att ni njuter och mår gott nu när allt är klart.
    Ha en fortsatt skön sommar!.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi har blivit mycket bra bemött av mäklaren och allt har ordnat sig på bästa sätt
    Tack ännu en gång Inger, så roligt att ni är nöjda. Tänk att det blev så bra med er nya bostad, hoppas att ni kommer att njuta och må gott i er fina lägenhet.
    Ha en fortsatt skön sommar!
    2022-05-29 Verifierad kund
    Catharina var förtroendeingivande och tydlig i sin presentation om försälningsupplägget.

Catharina var genom hela processen proffsig och kändes mycket närvarande från början till slut.

Catharina kommer i framtiden att bli vårt självklara val av mäklare
    Tack Magnus, så fina ord. Det har varit ett nöje att få förmedla er underbara lägenhet. Kul att ni går vidare och satsar på ert drömboende, vilket ställe det kommer att bli.
    Ha det gott så ses vi snart vid tillträdet.
    • Hertsön
    2022-04-16 Verifierad kund
    I början var det bra, men allt efter så blev det sådär.. kändes som att hon inte orkade läsa på om objektet, istället fick den intresserade skicka ett frågeformulär som hon vidarebefordrat, kändes som hon satte köparen före säljaren i första hand,
    Hej Leif
    Stort tack för att du besvarat förfrågan och jag uppskattar enormt din respons och svar. Det ger mig möjlighet att förbättra den delen vilket är mycket bra.
    Ibland får vi väldigt många detaljfrågor från kunderna, just de här kunderna hade extra många frågor och jag förstår att det tar tid att besvara och inte alltid är så lätt heller.
    Jag tar det till mig och ska även prata med mina kollegor så att vi förändrar sättet att behandla frågeställningarna och besvarandet av frågorna på ett bra sätt.
    Jag pratade med våra köpare efter tillträdet, ni hade ordnat så bra med flyttstädningen och allt runtomkring och det var så nöjda. Hoppas att ni har kommit i ordning i er fina lägenhet och att ni trivs bra.
    Önskar er en riktigt härlig sommar.
    Catharina Öystilä
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    2022-04-05 Verifierad kund
    Jag har haft flera träffar med Catharina Öystilä och har funnit henne som en mycket trevlig och noggrann mäklare
    Tack Inger, det värmer så gott med dina fina ord. Det har varit så trevligt att få ha er som kunder både vid köp och försäljning av er fina lägenhet.
    Förstår att ni är i packartagen och bara väntar på att få flytta till er fina lägenhet.
    Det är bara att ni hör av er om ni har några som helst frågor eller funderingar. Hälsa familjen så gott så ses vi snart vid tillträdet.
    • Charlottendal
    2022-04-04 Verifierad kund
    Upplever Catharina som väldigt driven, noggrann och service minded!

Väldigt nöjd med mitt val av mäklare. Catharina har varit så trevlig och engagerad hela vägen. Kan varmt rekommendera Catharina som mäklare!
    Hej Anna
    Stort tack för dina värmande och fina ord, det har varit så trevligt att ha fått möjligheten att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet. Jag hoppas att ni får tag på något lliknande när ni söker en större lägenhet i Umeå. Nu inväntar vi bara tillträdet och överlämnandet av nycklarna.
    Det är bara att du hör av dig om du har några som helst frågor eller funderingar.
    Sköt om dig!
    • Hertsön
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, väldigt proffsigt intryck till att börja med men ändå en personlig kontakt som gjorde att allt kändes tryggt. Våran första förväntning att få radhuset sålt löste hon och vi tillsammans med bravur. Hon har kunnat besvara alla våra frågor och man har kunnat ställa motfrågor utan att det skulle kunna uppfattas som något negativt. Vi rekommenderar starkt henne som mäklare.
    Tack Anton för er fina rekommendation, det känns så trevligt att ha fått möjligheten att hjälpa till med försäljningen av ert fina hus. Så roligt för er att ni hittade er nästa bostad så snabbt också.
    Hoppas att det går bra med flyttförberedelserna för er, det är bara att ni hör av er om ni har några som helst frågor eller funderingar.
    Ha det gott så ses vi på tillträdet.