Catharina Öystilä är mäklare på HusmanHagberg Luleå

Catharina Öystilä har varit registrerad mäklare sedan 2001-09. Catharina Öystilä har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 5.0. Catharina Öystilä har haft 26 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 67 Läs vad Catharina Öystilä

• Örnäset
    2021-09-20
    Catharina Öystilä är professionell, kunnig har ett oerhört fint kundbemötande. Jag har både köpt och sålt med henne som mäklare under åren och är supernöjd! Kommer utan tvekan att anlita henne igen. /Catrin
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Bergnäset
    2021-09-15
    Mycket smidig försäljning där mäklaren ställde upp på alla vis
    Tack Johan, så trevligt att höra. Det har varit ett nöje att få möjlighet att hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet.
    Hoppas att ni får en fin höst och hälsa så gott till familjen.
    • Björkskatan
    2021-09-13
    Catharina är helt underbar på alla sätt. Tack för ett bra arbete med våran lägenhet.
    • Gäddvik
    2021-08-24
    Tillmötesgående. Noggrann. Trevlig. Kunnig och serviceinriktad. Fått mycket bra hjälp.
    Hej Astrid
    Stort tack för din fina respons, det har varit så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina hus i Gäddvik. Njut och må så gott i din fina lägenhet.
    Hälsa familjen & ha en härlig höst!
    Hälsningar från Catharina
    Catharina Öystilä
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Bergnäset
    2021-08-13
    Utmärkt, regelbundna uppdateringar om situationen och smidig affär.
    Stort tack för dina fina ord Markus, och tack till dig och din familj. Det har varit så lättsamt att göra affär med dig/er. Så härligt för dig med egen lägenhet och den ligger så nära ditt jobb också.
    Sköt om dig så ses vi snart vid tillträdet.
  • köpte sin stuga med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå
    • Lövskär
    2021-08-12
    Jag ger Catharina högsta betyg, 5/5! Extremt kunnig, proffsig och trevlig. Det den smidigaste och snabbaste fastighetsaffären jag har varit med om. Varma rekommendationer!
    Stort tack Heléne, så roligt höra att du är nöjd. Det har varit så lättsamt att göra affär med dig också.
    Det kommer att bli toppen för dig att ha ett eget ställe när du kommer upp till Luleå.
    Sköt om dig så hörs vi vid tillträdet igen.
    • Björkskatan
    2021-08-06
    Mycket bra, tydlig, noggrann, professionell.
    Stort tack May-Liss, uppskattar dina fina ord. Det har varit så trevligt att få göra affär med dig också. Kul att du blir kvar i området och jag hoppas att du kommer att trivas lika bra i lägenheten som du har gjort i huset.
    Vi ses vid tillträdet, sköt om dig och ha det bra.
    • Södra Sunderbyn
    2021-07-10
    Bra på alla sätt. Tydlig, kunnig och upplevelsen var att se till bådas behov. Både köpare ocv säljare. Sen också mycket trevlig.
    Tack Maria för fina ord.
    Det har varit så trevligt att få vara del i ditt köp av den fina lägenheten i Sunderbyn. Härligt att kunna gå ut på altanen och njuta av sommaren och närheten till ditt jobb måste kännas jättebra. Ha en fortsatt fantastiskt fin sommar.
    • Södra Sunderbyn
    2021-07-09
    Mycket trevlig kontakt från börja till slut, inget krångel, allt fungerat smidigt.
    Tack Veronica för fina ord, det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
    Njut och må så gott i er fina villa & ha en fantastisk fortsättningen på sommaren.
    Hälsa dina föräldrar så gott.
    • Ersnäs
    2021-07-06
    Kunnig, trevligt, rak och tydlig. Toppen rakt igenom helt enkelt.
    Du rockar Catharina.
    Stort tack Daniel för din fina rekommendation, det värmer gott i hjärtat. Det har varit ett nöje att få hjälpa till med försäljningen.
    Hoppas att allt går bra med flytten till din pappas hus. Ha en fortsatt skön sommar så ses vi lite längre fram vid tillträdet.