Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå Catharina Öystilä
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 15 Läs vad Catharina Öystilä

• David I
    David I köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-07-20

Centrum Luleå
    Har köpt en bostad och tycker jag blivit bemött på ett väldigt professionellt sätt, mycket kunnig och seriös mäklare. Inte oseriös som jag kan tyvärr tycka många andra mäklare är som jag träffade innan Catharina.
    / David Läs mer
    2019-07-20 Catharina Ö svarar David I
    Tack David, roligt höra att du är nöjd. Det är ett nöje att få möjlighet att göra affär med dig också.
    Catharina Ö gillar detta
  • Sofia T köpte sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-07-02

Gammelstad-Kyrkbyn
    Köpt radhus genom henne. Trevlig, proffsig och avslappnad. Ingen dryg mäklare här inte! Är mycket nöjd med bemötandet och processen genom vårt köp. Hon levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Sofia T
    Tack Sofia, så trevligt att höra att ni är nöjda. Det är ett nöje att få göra affär med er.
    Catharina Ö gillar detta
  • Viktor S köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-06-30

Klintbacken
    Jag har köpt en hyresrätt. Catharina har hela tiden varit på tårna och kommit med rätt information vid rätt tillfällen. Hon är kunnig och förmedlar sin kunskap kring försäljningsprocessen på ett tydligt och pedagogiskt sätt. För mig har hon dessutom gett mervärde genom att tipsa om hur jag kan hantera kontakten med bank och hyresrättsförening. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-07-12 Catharina Ö svarar Viktor S
    Tack Viktor, uppskattar dina fina ord. Det är ett nöje att få göra affär med dig.
    Catharina Ö gillar detta
  • Huimin C köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-05-10

Björkskatan
    Köpt en lägenhet 1:a .
    Mäklaren är mycket proffsig och ger tydligt information vid budgivning och kontrakt skrivning Läs mer
    2019-05-15 Catharina Ö svarar Huimin C
    Hej Huimin!
    Stort tack för din fina rekommendation, det har varit ett nöje att få göra affär med er.
    Catharina Ö gillar detta
  • Britt-Lis S sålde sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-05-06

Bergnäset
    Vi har sålt ett radhus från 60-talet. Mäklaren har varit mycket professionell, tillmötesgående och trevlig.
    Jag känner mig trygg med Catarina som mäklare. Läs mer
    2019-05-06 Catharina Ö svarar Britt-Lis S
    Hej Britt-Lis!
    Stort tack för de fina orden, det har varit så trevligt att ännu en gång ha fått förtroendet att hjälpa till med försäljning av bostad.
    Catharina Ö gillar detta
  • Malin H köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-03-29

Centrum
    Köpt en tvåa i centrala stan. Vi blev bra bemött, hon är glad och trevlig och man märker att hon kan sitt yrke. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Malin H
    Tack Malin, ett nöje från min sida också.
    Catharina Ö gillar detta
  • Inga-Britt J köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-03-18

Köpt lägenhet i Gammelstad.
    Trevligt bemött, fick hjälp som jag behövde. Läs mer
    2019-04-08 Catharina Ö svarar Inga-Britt J
    Tack Inga Britt, det är så trevligt att ha fått möjlighet att träffa dig i samband med köpet.
    Catharina Ö gillar detta
  • Rudolf J sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-28

Örnäset
    Jag tycker det fungerar bra det är lättsamt att prata med dig Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Rudolf J
    Tack Rudolf, det är så trevligt att prata med dig.
    Catharina Ö gillar detta
  • Jennie Z sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-25

Positivt bemötande
    Sålt en bostadsrätt
    Noggran Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Jennie Z
    Tack Jennie, det har varit så trevligt att få hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
    Catharina Ö gillar detta
  • Zhejian C köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-22

Centrum
    Catharina is really helpful and she can speak excellent English.
    Also she is always fast response all the call and messages.
    Highly recommended. Läs mer
    2019-02-28 Catharina Ö svarar Zhejian C
    Thank you Zhejian, so nice and kind words. It´s a pleasure to be in contact with you also.

Senaste försäljningarna

Sandviksgatan