Mäklare Norrbotten Luleå HusmanHagberg Luleå Catharina Öystilä
Registrerad mäklare sedan 2001
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01

Läs vad 4 kunder tycker om Catharina Öystilä

• Emelie B sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-11

52m²
    Centrum/Varvet
    Catharina ger ett förtroende ingivande första intryck och är lätt att kommunicera med.
    Det märks att hon bryr sig om sina kunder. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Emelie B
    Tack för de fina orden, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina lägenhet.
    Catharina Ö gillar detta
  • Göran R sålde sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-07

82m²
    Centrum
    Vi har sålt en trea centralt i Luleå. Vi valde mäklaren utifrån tidigare god erfarenhet. Catharina var perfekt för detta uppdrag. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Göran R
    Tack för er fina uppskattning, det har varit ett nöje att ännu en gång få hjälpa till med försäljning av er fina bostad.
    Catharina Ö gillar detta
  • Roland N sålde sitt hus med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2019-02-06

97m²
    Bergnäset
    Trevligt bemötande.
    Seriöst arbete.
    Stort förtroende.

Med andra ord, mycket bra arbete, med allt vid husförsäljningen av Catharina Öystilä på Husman Hagberg Luleå.

Hälsar Roland Nordgren. Läs mer
    2019-02-11 Catharina Ö svarar Roland N
    Tack för din fina uppskattning, det har varit ett nöje att hjälpa till med försäljningen av din fina villa.
    Catharina Ö gillar detta
  • Margareta O köpte sin lägenhet med hjälp av Catharina Öystilä en del av HusmanHagberg Luleå

2018-12-18

72.5m²
    Klintbacken
    Vi hade ganska låga förväntningar av denna mäklarfirma då vi gjort affärer med dem tidigare och då inte alls var nöjda. Catharina Ö har dock skött allt fantastiskt bra så här långt. Vi är i slutprocessen av ett bostadsrätts-köp och har ingenting att anmärka på så här långt.
    Hon är trevlig, rak och tydlig. Framförallt verkar hon ärlig och transparent i denna affär så här långt, vilket vi uppskattar. Läs mer
    2018-12-19 Catharina Ö svarar Margareta O
    Tack för era fina ord Margareta, så roligt höra att ni är nöjda.
    Det är ett nöje att få göra affär med dig och din man.

Senaste försäljningarna

Hedgatan